Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Формалін.
Formalin.
Очікувана вартість
289 800,00 EUR
UA-2018-04-25-001368-a 01f1fd1621c9499cb8b2438d2bdaf71a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левшаков Роман

+380569584523 smoly.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Смоли"
Код ЄДРПОУ: 30168850
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), пр. Аношкіна, 179
Контактна особа: Левшаков Роман
+380569584523
smoly.tender@gmail.com
Додаткові контактні особи: Роман
(056) 790-23-54 (60-55)
smoly.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Enterprise “Smoly”.
National ID: 30168850
Contact point: Levshakov Roman
+380569584523
smoly.tender@gmail.com
Additional contacts: Roman
(056) 790-23-54 (60-55)
smoly.tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 09:00
Початок аукціону: 06 червня 2018 15:47
Очікувана вартість: 289 800,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 898,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 25 квітня 2018 14:23
Enquiries until: 19 травня 2018 09:00
Complaints submission until: до 25 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 289 800 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 2 898 EUR
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
24320000-3 Основні органічні хімічні речовини. (Формалін). Кількість 700 тон.
24320000-3 Basic Organic Chemicals. (Formalin). Number 700 tons.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 т
Формалін. 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51917, Україна, Дніпропетровська обл., Кам'янське, Проспект Аношкіна, будинок, 179
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Formalin.24320000-3 Basic Organic Chemicals.
CPV: 24320000-3
Період постачання: з 29 червня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 травня 2018
UA-2018-04-25-001368-a01f1fd1621c9499cb8b2438d2bdaf71a
Найменування: Державне підприємство "Смоли"
Код ЄДРПОУ: 30168850
Місцезнаходження: 51917, Україна, Дніпропетровська обл., Кам'янське (Дніпродзержинськ), пр. Аношкіна, 179
Учасник Документи Рішення
ARBES LOGISTIC S.R.O. Документи
Допущено до аукціону
Документи
Edonia GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 07:38
Нотаріальний акт.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 4.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 3.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 2.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 1.PDF

Публічні документи

08 червня 2018 13:28
Додаток 5 цінове.pdf
08 червня 2018 13:28
Додаток 2.pdf
24 травня 2018 17:31
сертифікат.pdf
24 травня 2018 17:31
Рішення акціонерів.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 4.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 4-1.pdf
24 травня 2018 17:31
додаток 3.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 2.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 2-1.pdf
24 травня 2018 17:31
додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ARBES LOGISTIC S.R.O.

Edonia GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2018 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Edonia GmbH 252 000,00
EUR
252 000,00
EUR
Документи
ARBES LOGISTIC S.R.O. 287 000,00
EUR
287 000,00
EUR
Документи

Публічні документи

08 червня 2018 13:28
Додаток 5 цінове.pdf
08 червня 2018 13:28
Додаток 2.pdf
24 травня 2018 17:31
сертифікат.pdf
24 травня 2018 17:31
Рішення акціонерів.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 4.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 4-1.pdf
24 травня 2018 17:31
додаток 3.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 2.pdf
24 травня 2018 17:31
Додаток 2-1.pdf
24 травня 2018 17:31
додаток 1.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 07:38
Нотаріальний акт.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 4.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 3.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 2.PDF
24 травня 2018 07:38
Додаток 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Edonia GmbH

ARBES LOGISTIC S.R.O.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Edonia GmbH
#FN475362m
Переможець 252 000,00
EUR
07 червня 2018 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Edonia GmbH
#FN475362m
252 000,00
EUR
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 12:22
Звіт про виконання договору про закупівлю Формалін.pdf укладений
20 травня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:33
Повідомлення про внесення змін до договору № 38-07 -15 від 22.06.2018 року Формалін від 26.12.2018 року (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:33
Додаткова угода № 2 до договору № 38-07 -15 від 22.06.2018 року Формалін від 26.12.2018 року (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:33
Протокол засідання тендерного комітету щодо складання Додаткових угод та Повідомлень про внесення змін до договору 2 (15).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:33
2_Повідомлення про внесення змін до договору № 38-07 -15 від 22.06.2018 року Формалін від 26.12.2018 року.pdf укладений
28 грудня 2018 18:33
1_Додаткова угода № 2 до договору № 38-07 -15 від 22.06.2018 року Формалін від 26.12.2018 року.pdf укладений
28 грудня 2018 18:33
Протокол засідання тендерного комітету щодо складання Додаткових угод та Повідомлень про внесення змін до договору 20% на 2019 рік від 26.12.2018 р.pdf укладений
28 грудня 2018 18:33
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 11:31
Договір про закупівлю № 38-07 -15 від 22.06.2018 року Формалін.pdf укладений
22 червня 2018 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8, частини 4, статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України від 25.12.2015 року № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі» - «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п'ятої цієї статті», керуючись частиною 5, статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю», розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України від 25.12.2015 року № 922-VІIІ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю», розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації» на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), та згідно підпункту 7.2, 7.3, пункту 7 «Порядок і умови внесення змін до договору», додатку № 4 «Проект договору про закупівлю» «Тендерної документації» на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), та згідно підпункту 7.2, пункту 7 «Порядок і умови внесення змін до договору», договору про закупівлю № 38-07/15 від 22.06.2018 року, «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті, та підпункту 7.3, пункту 7 «Порядок і умови внесення змін до договору», договору про закупівлю № 38-07/15 від 22.06.2018 року, на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Сторони дійшли згоди, продовжити дію договору про закупівлю № 38-07/15 від 22.06.2018 року, на закупівлю товару CPV за ДК 021:2015 – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Формалін), на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю № 38-07/15 від 22.06.2018 року, на суму 50300,00 ЄВРО (П’ятдесят тисяч триста ЄВРО 00 центів), «без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 38-07/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 38-07/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Договір виконано. Сума оплати за договором 0,00 ЄВРО «без ПДВ» (Нуль ЄВРО 00 центів) «без ПДВ».