Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція Глеюватського дитячого садка по вул. Кірова, 2а, с. Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
16 888 969,20 UAH
UA-2018-04-25-000948-a ce7cd84195ac4e459774e4ebeca8452c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 13:20
Очікувана вартість: 16 888 969,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція Глеюватського дитячого садка по вул. Кірова, 2а, с. Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53001, Україна, Дніпропетровська область, с. Глеюватка, Криворізький район, вул. Кірова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 12:40
Додаток 7 Технічне завдання.doc
25 квітня 2018 12:40
Документи для переможця Додаток 4.doc
25 квітня 2018 12:40
Інші документи Додаток 3.doc
25 квітня 2018 12:40
Проект договору Додаток 6.doc
25 квітня 2018 12:40
стаття 16 Додаток 1.doc
25 квітня 2018 12:40
стаття 17 Додаток 2.doc
25 квітня 2018 12:40
Тендерна документація.doc
25 квітня 2018 12:40
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 25 квітня 2018 16:00
Дата відповіді: 25 квітня 2018 17:01
Копія декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, як документ видається Замовнику будівництва органами державного архітектурно-будівельного контролю із зазначенням даних підрядника. Підрядник не отримує ці документи та не може вплинути на Замовника будівництва з приводу їх отримання. Також, Законом не зобов’язано надавати ці документи Підряднику. У разі надання Учасником запиту Замовнику будівництва та органам державного архітектурно-будівельного контролю про надання копії вищезазначених документів відповідь буде надаватися, відповідно до чинного законодавства України протягом 30 календарних днів, що значно перевищує строк підготовки тендерної пропозиції Учасника. Тож, яким чином Учасник відкритих торгів повинен надавати копії декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікату, виданими органами державного архітектурно-будівельного контролю, якщо він не має жодного доступу до цих документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 Статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у вільному доступі має можливість перевірити наявність декларації або сертифікату, а саме номер та дату оформлення через офіційний веб-сайт Державної архітектурно-будівельної інспекції України, а для підтвердження даних має право вимагати у тендерній документації копії даних документів, які свідчать про виконання Учасником договору аналогічного до предмету закупівлі.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 27 квітня 2018 11:21
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:13
Відповідно до п 3.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає надання копій трудових книжок. Надання копій трудових книжок працівників є передачею третій особі та розголошенням персональних даних працівників Учасників торгів, оскільки сканкопії книжок можна буде побачити в системі будь-кому. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»: згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Відповідно до вищезазначеного закону роботодавцем отримується згода працівника на збір та обробку персональних даних відповідно до визначеної мети, а саме: з метою ведення кадрового діловодства, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань персоналу, а також внутрішніх документів підприємства з питань реалізації визначених законодавством і колективним договором прав та обов’язків у сфері трудових правовідносин і соціального захисту. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»: У разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних»: Особисті немайнові права на персональні дані, які має кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними. Суб'єкт персональних даних має право: пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних; звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду; Таким чином, Учасник не може зобов’язати працівника надати згоду на зміну мети обробки персональних даних на нову – публічне розголошення в системі «Прозорро» та передачу даних третім особам. Чи буде для Замовника торгів відмова працівника у наданні копії своєї трудової книжки для участі в тендері підтвердженням інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації замовника для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати копії трудових книжок. Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне виконання робіт. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію. Відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при працевлаштуванні громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку. Дані документи є складовою бази персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Відповідно до ч.1, ч.3 ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-17 (зі змінами) (далі – Закон № 2297-17) поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства, отримання згоди своїх працівників на поширення їх персональних даних покладено на учасника. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297-17, замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем.
Враховуючи зазначене, на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати саме копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників).
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 27 квітня 2018 11:22
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:16
Відповідно до п 3.2 Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає надання копій трудових книжок (додатково необхідно надати копії листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників). Надання копій трудових книжок працівників є передачею третій особі персональних даних працівників Учасників торгів Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних»: 1. Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону. 2. Використання персональних даних володільцем здійснюється у разі створення ним умов для захисту цих даних. Відповідно до ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних»: Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних. Сторона, якій передаються персональні дані, повинна попередньо вжити заходів щодо забезпечення вимог цього Закону. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про захист персональних даних»: Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити. Відповідно до ст. 24 Закону України «Про захист персональних даних»: Володільці, розпорядники персональних даних та треті особизобов’язані забезпечити захист цих даних від випадкових втрати або знищення, від незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи доступу до персональних даних. 2. В органах державної влади, органах місцевого самоврядування, а також у володільцях чи розпорядниках персональних даних, що здійснюють обробку персональних даних, яка підлягає повідомленню відповідно до цього Закону, створюється (визначається) структурний підрозділ або відповідальна особа, що організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці. Інформація про зазначений структурний підрозділ або відповідальну особу повідомляється Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини, який забезпечує її оприлюднення. Просимо повідомити дані про структурний підрозділ або відповідальну особу, що організовує роботу, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці, а також надати копію повідомлення Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини про такий структурний підрозділ або відповідальну особу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Крім того, оскільки всі персональні дані своїх працівників надає сам учасник, відповідно у випадку поширення ним недостовірної інформації, здійснення заходів по вилученню цієї інформації, відшкодуванню моральної та матеріальної шкоди покладається також на учасника. Разом з тим, враховуючи положення ст.2 Закону № 2297-17, замовник є одержувачем персональних даних, а не їх володільцем.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ" 16 857 007,22
UAH з ПДВ
16 857 007,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 16:58
28.imd
18 травня 2018 09:11
Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 7 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 6 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 5 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 4 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 3 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 2 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Кошторис 1 Глеюватка.pdf
18 травня 2018 09:11
Інформація.pdf
18 травня 2018 09:11
ДЦ (Глеюватка).pdf
10 травня 2018 19:01
Графік (Глеюватка).pdf
10 травня 2018 19:01
Квал.2 Глеюватка.pdf
10 травня 2018 19:01
Копії листів-згод.pdf
08 травня 2018 17:41
Квал.4 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 17:41
Квал.3 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:55
Квал.2 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:21
Квал.1 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:18
Копії листів-згод.pdf
08 травня 2018 15:18
Глеюватка (працівники).pdf
08 травня 2018 15:18
Глеюватка (відповідн.).pdf
08 травня 2018 15:18
Відгук 1294.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 7 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 6 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 5 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 4 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 3 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 2 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
Кошторис 1 Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:16
ДЦ Глеюватка.pdf
08 травня 2018 15:07
ЛIЦЕНЗIЯ.zip
08 травня 2018 15:07
ДОВЕРЕНОСТЬ РЫЖИЙ.zip
08 травня 2018 15:07
ГАРАНТИЯ_2602.zip

Публічні документи

10 травня 2018 17:42
договір оренди.PDF
10 травня 2018 17:42
Баланс.PDF
10 травня 2018 17:42
Ліцензія.zip
10 травня 2018 17:42
Довереность Рыжий.zip
10 травня 2018 17:42
Гарантия_1863.zip
10 травня 2018 17:42
ДЦ.pdf
10 травня 2018 17:42
довідки.pdf
10 травня 2018 17:42
20.pdf
10 травня 2018 17:42
19.pdf
10 травня 2018 17:42
18.pdf
10 травня 2018 17:42
17.pdf
10 травня 2018 17:42
16.pdf
10 травня 2018 17:42
15.pdf
10 травня 2018 17:42
14.pdf
10 травня 2018 17:42
13.pdf
10 травня 2018 17:42
12.pdf
10 травня 2018 17:42
11.pdf
10 травня 2018 17:42
10.pdf
10 травня 2018 17:42
9.pdf
10 травня 2018 17:42
8.pdf
10 травня 2018 17:42
7.pdf
10 травня 2018 17:42
6.pdf
10 травня 2018 17:42
5.pdf
10 травня 2018 17:42
4.pdf
10 травня 2018 17:42
3.pdf
10 травня 2018 17:42
2.pdf
10 травня 2018 17:42
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛ ІНВЕСТСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Переможець 16 800 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 14:25

Документи

16 травня 2018 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
16 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2018 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 11:07
ДУ №3 Глеюватка продовження.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 11:05
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 12:34
Договор Глеюватка.pdf укладений
30 травня 2018 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: №236/05-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №236/05-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2018 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 219 133,12
UAH (в тому числі ПДВ 2 703 188,86 UAH)