Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Очікувана вартість
976 495,60 UAH
UA-2018-04-25-000749-c ● 9f4ef46abeae42f99b65d1c1e3f89ad6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Вебсайт: | http://ruodesn.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А |
Контактна особа: |
Токар Наталія Юріївна +380445154990 ruodesn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2018 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2018 16:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2018 16:53 |
Початок аукціону: | 07 травня 2018 15:03 |
Очікувана вартість: | 976 495,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 883,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
В очікувану вартість закупівлі входять витрати на здійснення технічного наглядута авторського нагляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Милославська, 23-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2018 16:48 |
Оголошення капітальний ремонт груп (відновлення) ДНЗ 721.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 02 травня 2018 13:16
- П.14, п.15, п.16 Оголошення. Яка мінімальна кількість листів відгуків може
бути присутня в документації Учасника? Відповідно яка кількість договорів має бути перерахована в відгуку? Якщо в відгуку перераховано три договори, чи повинен Учасник всі ці три договори надавати і включати їх в Довідку Форми 3 Додатку 1.
Прохання конкретизувати кількість відгуків і кількість аналогічних договорів.
- п.14. Вимагає надання "Довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (виконання робіт з капітального ремонту(заміна вікон))...
Питання: Ви, як Замовник, просите надати інформацію, що стосується будь-яких капітальних ремонтів (санвузлів, групових приміщень, під'їздів, заміна вікон та інш.)? Чи мова йде лише про капітальні ремонти пов'язані з заміною вікон?
- п.19 Оголошення вимагає надання "Лист-згода на обробку персональних даних на
особу, що підписала цінову пропозицію". В той же час п.7,та п.8 свідчать, що Ви як Замовник займаєтесь додатковим збором великого об'єму ПЕРСОНАЛЬНОЇ інформації, щодо громадян України, згоди Учасників на це Ви не вимагаєте, при цьому подальша доля даної інформації нам, Учасникам торгів, невідома. На наш погляд такий великий об'єм персоніфікованої інформації потрібен лише для того, щоб заплутати Учасників та мати можливість для тих чи інших подальших службових
зловживань.
Вимагаємо з п.7 та п.8 прибрати вимоги про надання документів про освіту, підвищення кваліфікації або проходження навчальних курсів та медичних книжок працівників як таких, що викликають підозру в незаконному зборі персональної інформації та можуть порушити права громадян України на конфіденційність приватної інформації.
- п.20 Оголошення конкурсних торгів вимагає надати "Відомість ресурсів до
зведеного кошторисного розрахунку з обгрунтуванням та посиланням на постачальника". Відповідно до "Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013", додаток Л (обов'язковий) містить Форму відомості відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (Форма №5а). Відповідно до змісту Форми №5а, в ній відсутні норми посилання на постачальника, крім того не зрозуміло, що потрібно Учаснику торгів обгрунтовувати. Згідно дефектного акту Учасником складається кошторисна документація і відповідно до застосованих кошторисних норм включаються ті чи інші матеріали (аналогів по кожному з них може бути більше 2-х ).
Ринок постачальників будівельних матеріалів в Україні достатньо різноматнітний. Тому вимагати у Учасників наданням в складі Кошторисної документації неіснуючої форми "Відомості ресурсів до Зведеного кошторисного розрахунку" з незрозумілими вимогами на посилання вважаємо неправильним.
Вимагаємо прибрати з п.20 Оголошення вимогу обгрунтування та посилання на постачальника, що стосуються "Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку"
- П.20 Оголошення вказує: "Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера -проектувальника)....
Просимо уточнити - інженера-проектувальника чи інженера проектувальника в частині кошторисної документації?
Питання, що мається на увазі пропечатана та підписана? На кожному аркуші
кошторисної документації чи тільки в кінці документа де вказано
реквізити розробників кошторисної документації?
- Згідно п. 20 Оголошення, Ви вимагаєте надання Договірної ціни (визначається з урахуванням вартості використаної електроенергії та води яку Підрядник
відшкодовує Замовнику). Відповідно до "Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013", додаток С (довідковий) містить Форму №9 - Форму договірної ціни", який не містить окремих урахувань на електроенергію та воду.
Просимо включити в документацію на проведення Закупівлі вигляд форми Договірної ціни яка на погляд Замовника має виглядати ПРАВИЛЬНО.
- Питання - Чи вимагає п.21 Оголошення заповнення реквізитів Учасника, попередньої вартості робіт, календарного графіка в Проекті Договору? Чи достатньо його просто підписати та поставити печатку. В такому випадку не простіше дати довідку на один лист про погодження умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-25-000749-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтелрембуд, Код ЄДРПОУ:39715237
Дата подання: 23 травня 2018 20:01
до ч 3 ст 30 закону України Про публічні закупівлі
Вих..№ _______від __________2018 р.
Голові тендерного комітету
управління освіти Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Копія Начальнику управління освіти
Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Лист – вимога
Щодо надання інформації
Відповідно протоколу(рішення) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року повідомляємо наступне :
Що відповідно до ч.3 ст..30 Закону України «про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Інтелрембуд» звертається до Замовника в особі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції процедурі закупівлі Ідентифікатор закупівліUA-2018-04-25-000749-c
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Нагадуємо що Замовник повинен надати відповідь не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження такого звернення .
Враховуюче вищевикладене ТОВ «Інтелрембуд» вимагає призупинення процедури закупівлі .
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Розгорнути
Згорнути
Голові тендерного комітету
управління освіти Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Копія Начальнику управління освіти
Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Лист – вимога
Щодо надання інформації
Відповідно протоколу(рішення) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року повідомляємо наступне :
Що відповідно до ч.3 ст..30 Закону України «про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Інтелрембуд» звертається до Замовника в особі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції процедурі закупівлі Ідентифікатор закупівліUA-2018-04-25-000749-c
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Нагадуємо що Замовник повинен надати відповідь не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження такого звернення .
Враховуюче вищевикладене ТОВ «Інтелрембуд» вимагає призупинення процедури закупівлі .
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2018 15:50
Відповідь на вимогу розміщена в додатку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-04-25-000749-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтелрембуд, Код ЄДРПОУ:39715237
Дата подання: 23 травня 2018 20:11
до ч. 3 ст 30 закону України про публічні закупівлі
Голові тендерного комітету
управління освіти Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Копія Начальнику управління освіти
Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Лист – вимога
Щодо надання інформації
Відповідно протоколу(рішення) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року повідомляємо наступне :
Що відповідно до ч.3 ст..30 Закону України «про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Інтелрембуд» звертається до Замовника в особі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції процедурі закупівлі Ідентифікатор закупівліUA-2018-04-25-000749-c
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Нагадуємо що Замовник повинен надати відповідь не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження такого звернення .
Враховуюче вищевикладене ТОВ «Інтелрембуд» вимагає призупинення процедури закупівлі .
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Розгорнути
Згорнути
управління освіти Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Копія Начальнику управління освіти
Деснянської районної
в місті Києві державної адміністрації.
Лист – вимога
Щодо надання інформації
Відповідно протоколу(рішення) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 95 від 23.05.2018 року повідомляємо наступне :
Що відповідно до ч.3 ст..30 Закону України «про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «Інтелрембуд» звертається до Замовника в особі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції процедурі закупівлі Ідентифікатор закупівліUA-2018-04-25-000749-c
Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району міста Києва, вул. Милославська, 23-Г
Нагадуємо що Замовник повинен надати відповідь не пізніше ніж п’ять днів з дня надходження такого звернення .
Враховуюче вищевикладене ТОВ «Інтелрембуд» вимагає призупинення процедури закупівлі .
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2018 15:50
Відповідь на вимогу розміщена в додатку.
Номер вимоги: UA-2018-04-25-000749-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтелрембуд, Код ЄДРПОУ:39715237
Дата подання: 24 травня 2018 15:52
скарга скасувати протокол № 85 від 23.05.18
2018 Голові тендерного комітету управління освіти
Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації
Скарга на Протокол (рішення ) Комітету Замовника
Про відхилення пропозиції Кандидата № 85від 23.05.2018року
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»
ЄДРПОУ 39715237, ІПН 397152326526, р/р 26006053150286 в КГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 321842, юр. адреса : 01103, м .Київ, бульвар Дружби Народів, буд 14-16.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2018-04-25-000749-с , від 25.04.2018 року.
3. Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 721 Деснянського району м. Києва, вул. Милославська, 23-Г
ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Протокол рішення Комітету Замовника № 85 від 23.05.18р.обґрунтовуючи , це наступним :
1. Згідно Оголошення про проведення закупівлі: «Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району м. Києва, вул.. Милославська, 23-Г яка розміщена на сайті Держзакупівлі. Онлайн., Ідентифікатор закупівлі UA -2018-04-25-000749-с , від 25.04.2018 року ( на далі Закупівля) розділ 4 п.6 вимагає надання Учасником Закупівлі скан-копії документу «Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у складі Тендерної пропозиції надав Довідку відповідно до вимог Закупівлі, № 973 від 02.05.18, завантажену в ЦБД ПРОЗОРО 03.05.2018 р. в 14-20., в якій вказав перелік всіх працівників підприємства.
2. Згідно вимог Закупівлі , розділ 4 п.7, вимагає надання «Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації ,або проходження навчальних курсів , які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору» , ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у складі Тендерної пропозиції надав скан-копії документів тільки на тих співробітників , які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору.
3. Згідно вимог закупівлі, розділ 4, п.15 , вимагає надання «Копії договорів на виконання аналогічних робіт та копії актів виконаних робіт». ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» надав в складі Тендерної Пропозиції скан-копії документів, в даному випадку скан-копії договорів та актів виконаних робіт , наданих підприємству службовими особами Замовника де виконувались роботи, в тому складі та переліку, які наше підприємство і надало в складі тендерної пропозиції. На підтвердження ,якісного та своєчасного, виконання робіт згідно договорів , замовниками виконаних робіт ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» надані Листи – відгуки про якісне та своєчасне виконання робіт. На вимогу розділу 4, п. 16 «Копії Листів-відгуків про якість виконання робіт виконаних Учасником» тендерної документації, ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» в складі тендерної Пропозиції надало скан- копії « Листів – відгуків ».
З огляду на вищенаведене , ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» не бачить законних підстав , в діях Тендерного Комітету Замовника в прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, на підставі Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 85 від 23.05.2018 року, та вбачає в діях Комітету Замовника порушення вимог закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу членів тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації , що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 38 ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону), п.2 прописана наступним чином «За порушення вимог установлених цим Законом в частині прийняття рішень, вибору , відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально» та надає підстави звернутися зі Скаргою до Північного офісу Держаудитслужби у м. Києві вул. Січових Стрільців, 18.
Вимагаємо наступне:
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол № 85 від 23.05.2018р. засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД » ( ЄДРПОУ 39715237), 01103, м. Києв , б-р Дружби Народів, буд .14-16.
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Розгорнути
Згорнути
Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації
Скарга на Протокол (рішення ) Комітету Замовника
Про відхилення пропозиції Кандидата № 85від 23.05.2018року
1.Керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму»…
Вимога повинна містити таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД»
ЄДРПОУ 39715237, ІПН 397152326526, р/р 26006053150286 в КГРУ ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 321842, юр. адреса : 01103, м .Київ, бульвар Дружби Народів, буд 14-16.
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2018-04-25-000749-с , від 25.04.2018 року.
3. Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 721 Деснянського району м. Києва, вул. Милославська, 23-Г
ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Протокол рішення Комітету Замовника № 85 від 23.05.18р.обґрунтовуючи , це наступним :
1. Згідно Оголошення про проведення закупівлі: «Капітальний ремонт груп (відновлення) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 721 комбінованого типу Деснянського району м. Києва, вул.. Милославська, 23-Г яка розміщена на сайті Держзакупівлі. Онлайн., Ідентифікатор закупівлі UA -2018-04-25-000749-с , від 25.04.2018 року ( на далі Закупівля) розділ 4 п.6 вимагає надання Учасником Закупівлі скан-копії документу «Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у складі Тендерної пропозиції надав Довідку відповідно до вимог Закупівлі, № 973 від 02.05.18, завантажену в ЦБД ПРОЗОРО 03.05.2018 р. в 14-20., в якій вказав перелік всіх працівників підприємства.
2. Згідно вимог Закупівлі , розділ 4 п.7, вимагає надання «Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації ,або проходження навчальних курсів , які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору» , ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» у складі Тендерної пропозиції надав скан-копії документів тільки на тих співробітників , які мають безпосереднє відношення до виконання даного договору.
3. Згідно вимог закупівлі, розділ 4, п.15 , вимагає надання «Копії договорів на виконання аналогічних робіт та копії актів виконаних робіт». ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» надав в складі Тендерної Пропозиції скан-копії документів, в даному випадку скан-копії договорів та актів виконаних робіт , наданих підприємству службовими особами Замовника де виконувались роботи, в тому складі та переліку, які наше підприємство і надало в складі тендерної пропозиції. На підтвердження ,якісного та своєчасного, виконання робіт згідно договорів , замовниками виконаних робіт ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» надані Листи – відгуки про якісне та своєчасне виконання робіт. На вимогу розділу 4, п. 16 «Копії Листів-відгуків про якість виконання робіт виконаних Учасником» тендерної документації, ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» в складі тендерної Пропозиції надало скан- копії « Листів – відгуків ».
З огляду на вищенаведене , ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» не бачить законних підстав , в діях Тендерного Комітету Замовника в прийнятті рішення про відхилення нашої пропозиції, на підставі Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 85 від 23.05.2018 року, та вбачає в діях Комітету Замовника порушення вимог закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу членів тендерного комітету Управління освіти Деснянської районної в м. Києві державної адміністрації , що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 38 ( Відповідальність за порушення вимог цього Закону), п.2 прописана наступним чином «За порушення вимог установлених цим Законом в частині прийняття рішень, вибору , відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально» та надає підстави звернутися зі Скаргою до Північного офісу Держаудитслужби у м. Києві вул. Січових Стрільців, 18.
Вимагаємо наступне:
- Прийняти Скаргу до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол № 85 від 23.05.2018р. засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛРЕМБУД » ( ЄДРПОУ 39715237), 01103, м. Києв , б-р Дружби Народів, буд .14-16.
Директор ТОВ «ІНТЕЛРЕМБУД» С.О.Веред
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2018 15:51
Відповідь на вимогу розміщена в додатку.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2018 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Баукунст Київ |
878 354,00
UAH з ПДВ
|
878 354,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інтелрембуд |
933 913,37
UAH з ПДВ
|
933 913,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
939 786,00
UAH з ПДВ
|
939 786,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРМА-БІЛДІНГ" |
948 485,88
UAH з ПДВ
|
948 485,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Баукунст Київ #39867769 |
Відхилено |
878 354,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 17:02
|
ТОВ Інтелрембуд #39715237 |
Відхилено |
933 913,37
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 17:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" #38872495 |
Переможець |
939 786,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
06 червня 2018 16:15
|