Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан»
Очікувана вартість
25 972 392,00 UAH
UA-2018-04-25-000728-b 3fedf929a65a420282a77d5fa663978b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Дмитро Володимирович

+380512539247 tender@energy.mk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Миколаївобленерго
Код ЄДРПОУ: 23399393
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Громадянська,40
Контактна особа: Бондаренко Дмитро Володимирович
+380512539247
tender@energy.mk.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 13:13
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 13:13
Початок аукціону: 14 травня 2018 14:12
Очікувана вартість: 25 972 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 259 723,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129860 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Терасна, ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 травня 2018 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 16:20
04_Повід.Внес.Змін в ТД_АТ.doc
02 травня 2018 16:20
04_1_ТД Реконструкція ПС 35 Сухой Фонтан 10_зміни_АТ.docx
25 квітня 2018 13:08
ПС Сухой Фонтан_РОБОЧИЙ ПРОЕКТ.7z
25 квітня 2018 13:08
Зразок1.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 7.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 6.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 5.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 4.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 3.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 2.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 1.docx
02 травня 2018 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 травня 2018 16:20
04_Повід.Внес.Змін в ТД_АТ.doc
02 травня 2018 16:20
04_1_ТД Реконструкція ПС 35 Сухой Фонтан 10_зміни_АТ.docx
25 квітня 2018 13:08
ТД Реконструкція ПС 35 Сухой Фонтан 10.docx
25 квітня 2018 13:08
ПС Сухой Фонтан_РОБОЧИЙ ПРОЕКТ.7z
25 квітня 2018 13:08
Зразок1.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 7.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 6.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 5.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 4.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 3.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 2.docx
25 квітня 2018 13:08
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подання тендерної пропозиції
Дата подання: 27 квітня 2018 09:16
Дата відповіді: 03 травня 2018 11:47
Доброго дня! Можливо надавати документи в складі тендерної пропозиції скановані з ОРИГІНАЛІВ, замість копій, в яких буде видно мокру печатку, яка буде не чорнобіла, а кольорова копія? Це питання стосується ліцензій, дозволів, договорів оренди (надання послуг), журналів перевірки знать з електробезпеки, листів-відгуків, наказу про призначення керівника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації відсутня вимога щодо кольору документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника. Також звертаємо Вашу увагу на п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації в частині формальних помилок.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-000728-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОМЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:41549481
Дата подання: 26 квітня 2018 11:04
Вимога щодо умов тендерної документації
Наше підприємство має намір взяти участь в процедурі закупівлі з виконання робіт з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан». Розділ 3 п.4 Інформації
про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, має вимогу щодо надання учасником сертифікату системи управління якості, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 стосовно виконання проектних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт з наступним зазначенням: -внутрішні і зовнішні інженерні мережі і системи електропостачання напругою до 35 кВ включно (або вище); -електрообладнання та електроосвітлення; - системи автоматизованого управління та диспетчеризації. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, тому що даний сертифікат видається виробникам обладнання. Наше підприємство має необхідні ліцензії та дозволи з виконання робіт по внутрішнім і зовнішнім інженерним мережах і систем електропостачання напругою понад 35 кВ. З метою створення більш конкурентноздатних умов, просимо внести зміни в тендерну документацію, та видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2018 13:34
Проектувальні, електромонтажні та пусконалагоджувальні роботи у галузях: внутрішніх і зовнішніх інженерних мереж і систем електропостачання напругою до 35 кВ включно, систем автоматизованого управління та диспетчеризації, електрообладнання і електроосвітлення – безумовно передбачені пунктами 1-12 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, а перелік галузей не містить робіт, не передбачених роботами з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан».
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданого вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
У впровадженому з 01.07.2016 року Стандарті ISO 9001:2015 разом з такими базисними елементами, як процесний підхід та орієнтація на споживача, увага приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, його відповідальність за результати управління якістю.
Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.
Таким чином, вимоги пункту 4 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів якості відповідності ISO 9001:2015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням статей 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ" 24 905 650,80
UAH з ПДВ
24 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" 25 511 702,00
UAH з ПДВ
24 691 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Електросервіс-Південь" 25 715 201,00
UAH з ПДВ
24 893 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 13:06
Кошторис загальний.pdf
11 травня 2018 13:06
Працівники.pdf
11 травня 2018 13:06
Мат тех база.pdf
11 травня 2018 13:06
Інф про субпідрядника.pdf
11 травня 2018 13:06
ИСО.pdf
11 травня 2018 13:06
Довідки в т.ч. по ст 17.pdf
11 травня 2018 13:06
Довідка з банку.pdf
11 травня 2018 13:06
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 11:29
Требования Заказчика.7z
11 травня 2018 11:29
Кошторис.7z
11 травня 2018 10:08
Требования Заказчика.7z
11 травня 2018 10:08
Справки.7z
11 травня 2018 10:08
Квалиф. критерии.7z
11 травня 2018 10:08
Гарантия 4574.zip
11 травня 2018 10:08
Кошторис.7z
11 травня 2018 10:08
Инфо о цене.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ"

ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА"

ТОВ "Електросервіс-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ"
#37458645
Відхилено 24 645 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 14:39
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА"
#39612611
Переможець 24 691 702,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 14:43

Документи

18 травня 2018 14:39
Електронний підпис
18 травня 2018 14:30
Протокол відхилення

Документи

18 травня 2018 14:43
Електронний підпис
18 травня 2018 14:42
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2018 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА"
#39612611
24 691 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2018 14:43
Електронний підпис
18 травня 2018 14:42
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 09:23
54 укладений
15 серпня 2019 09:22
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 14:13
ду.PDF зміни до договору
07 червня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 14:00
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 15:55
Scan1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 15:52
Електронний підпис укладений
04 червня 2018 14:42
кошторис9 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис8 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис7 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис6 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис5 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис4 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис3 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис2 укладений
04 червня 2018 14:40
кошторис1 укладений
04 червня 2018 14:40
договірна ціна укладений
04 червня 2018 14:40
11/т-54 від 04.06.18. укладений
04 червня 2018 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.4. продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 11/т-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/т-54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що підтверджуються листом Підрядника від 05.06.2019 № 05/06-19, відповідно до вимог п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Пункт 4.2. Договору викласти у наступній редакції: «Строк виконання робіт за цим Договором до 31.08.2019 року. Підрядник має право на дострокове виконання зобов’язань за згодою Замовника», Пункт 6.1. Договору викласти у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками (у разі їх наявності) і діє до 31.08.2019р.»
Номер договору про закупівлю: 11/т-54
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/т-54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 24 691 702,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 115 283,67 UAH)