Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан»
Очікувана вартість
25 972 392,00 UAH
UA-2018-04-25-000728-b ● 3fedf929a65a420282a77d5fa663978b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ Миколаївобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 23399393 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Громадянська,40 |
Контактна особа: |
Бондаренко Дмитро Володимирович +380512539247 tender@energy.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2018 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2018 13:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2018 13:13 |
Початок аукціону: | 14 травня 2018 14:12 |
Очікувана вартість: | 25 972 392,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 259 723,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 129860 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Терасна, ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2018 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2018 16:20 |
04_Повід.Внес.Змін в ТД_АТ.doc | |
02 травня 2018 16:20 |
04_1_ТД Реконструкція ПС 35 Сухой Фонтан 10_зміни_АТ.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
ПС Сухой Фонтан_РОБОЧИЙ ПРОЕКТ.7z | |
25 квітня 2018 13:08 |
Зразок1.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 7.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 6.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 5.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 4.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 3.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 2.docx | |
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 1.docx |
02 травня 2018 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2018 16:20 |
04_Повід.Внес.Змін в ТД_АТ.doc
|
|||
02 травня 2018 16:20 |
04_1_ТД Реконструкція ПС 35 Сухой Фонтан 10_зміни_АТ.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
ПС Сухой Фонтан_РОБОЧИЙ ПРОЕКТ.7z
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Зразок1.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 7.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 6.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 5.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 4.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 3.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 2.docx
|
|||
25 квітня 2018 13:08 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Подання тендерної пропозиції
Дата подання: 27 квітня 2018 09:16
Дата відповіді: 03 травня 2018 11:47
Доброго дня!
Можливо надавати документи в складі тендерної пропозиції скановані з ОРИГІНАЛІВ, замість копій, в яких буде видно мокру печатку, яка буде не чорнобіла, а кольорова копія?
Це питання стосується ліцензій, дозволів, договорів оренди (надання послуг), журналів перевірки знать з електробезпеки, листів-відгуків, наказу про призначення керівника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації відсутня вимога щодо кольору документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника. Також звертаємо Вашу увагу на п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації в частині формальних помилок.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-25-000728-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОМЕНЕРГОБУД", Код ЄДРПОУ:41549481
Дата подання: 26 квітня 2018 11:04
Вимога щодо умов тендерної документації
Наше підприємство має намір взяти участь в процедурі закупівлі з виконання робіт з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан». Розділ 3 п.4 Інформації
про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, має вимогу щодо надання учасником сертифікату системи управління якості, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 стосовно виконання проектних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт з наступним зазначенням: -внутрішні і зовнішні інженерні мережі і системи електропостачання напругою до 35 кВ включно (або вище); -електрообладнання та електроосвітлення; - системи автоматизованого управління та диспетчеризації. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, тому що даний сертифікат видається виробникам обладнання. Наше підприємство має необхідні ліцензії та дозволи з виконання робіт по внутрішнім і зовнішнім інженерним мережах і систем електропостачання напругою понад 35 кВ. З метою створення більш конкурентноздатних умов, просимо внести зміни в тендерну документацію, та видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, має вимогу щодо надання учасником сертифікату системи управління якості, виданий учаснику на відповідність вимогам ISO 9001:2015 стосовно виконання проектних, електромонтажних та пусконалагоджувальних робіт з наступним зазначенням: -внутрішні і зовнішні інженерні мережі і системи електропостачання напругою до 35 кВ включно (або вище); -електрообладнання та електроосвітлення; - системи автоматизованого управління та диспетчеризації. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, тому що даний сертифікат видається виробникам обладнання. Наше підприємство має необхідні ліцензії та дозволи з виконання робіт по внутрішнім і зовнішнім інженерним мережах і систем електропостачання напругою понад 35 кВ. З метою створення більш конкурентноздатних умов, просимо внести зміни в тендерну документацію, та видалити дану вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2018 13:34
Проектувальні, електромонтажні та пусконалагоджувальні роботи у галузях: внутрішніх і зовнішніх інженерних мереж і систем електропостачання напругою до 35 кВ включно, систем автоматизованого управління та диспетчеризації, електрообладнання і електроосвітлення – безумовно передбачені пунктами 1-12 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації, а перелік галузей не містить робіт, не передбачених роботами з реконструкції ПС 35/6 кВ «Сухий Фонтан».
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданого вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
У впровадженому з 01.07.2016 року Стандарті ISO 9001:2015 разом з такими базисними елементами, як процесний підхід та орієнтація на споживача, увага приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, його відповідальність за результати управління якістю.
Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.
Таким чином, вимоги пункту 4 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів якості відповідності ISO 9001:2015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням статей 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданого вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001:2015 є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності замовника Стандартам якості.
У впровадженому з 01.07.2016 року Стандарті ISO 9001:2015 разом з такими базисними елементами, як процесний підхід та орієнтація на споживача, увага приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, його відповідальність за результати управління якістю.
Крім того, обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для надання послуг матеріально-технічну базу.
Таким чином, вимоги пункту 4 розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів якості відповідності ISO 9001:2015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням статей 3, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо звертаємо увагу, що оскільки своєчасно отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001:2015 може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при наданні послуг дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ" |
24 905 650,80
UAH з ПДВ
|
24 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" |
25 511 702,00
UAH з ПДВ
|
24 691 702,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Електросервіс-Південь" |
25 715 201,00
UAH з ПДВ
|
24 893 302,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГІЯ" #37458645 |
Відхилено |
24 645 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 14:39
|
ТОВ "ЕЛЕКТРОПЕРСПЕКТИВА" #39612611 |
Переможець |
24 691 702,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2018 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 09:23
|
54 | укладений |
15 серпня 2019 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 14:13
|
ду.PDF | зміни до договору |
07 червня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 15:55
|
Scan1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2018 14:42
|
кошторис9 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис8 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис7 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис6 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис5 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис4 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис3 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис2 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
кошторис1 | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
договірна ціна | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
11/т-54 від 04.06.18. | укладений |
04 червня 2018 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4.4. продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 11/т-54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/т-54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що підтверджуються листом Підрядника від 05.06.2019 № 05/06-19, відповідно до вимог п.4 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»,Пункт 4.2. Договору викласти у наступній редакції: «Строк виконання робіт за цим Договором до 31.08.2019 року. Підрядник має право на дострокове виконання зобов’язань за згодою Замовника», Пункт 6.1. Договору викласти у наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами та скріплення печатками (у разі їх наявності) і діє до 31.08.2019р.» |
Номер договору про закупівлю: | 11/т-54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/т-54 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |