Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Очікувана вартість
605 330,00 UAH
UA-2018-04-25-000615-b 8221f4f6428844e9a8e834529b2c7f42
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Владлен Васильович

+380384923214 internat_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янець-Подільська спеціальна школа-інтернат І-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23827908
Вебсайт: http://www.osvita-slabozori.com.ua
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський, вул. Суворова, 20
Контактна особа: Коваленко Владлен Васильович
+380384923214
internat_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 12:25
Початок аукціону: 14 травня 2018 11:17
Очікувана вартість: 605 330,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 послуга
послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, за місцезнаходженням дитячого табору (оздоровчого закладу)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 12:20
5 - ТД оздоровлення проект 2018 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-000615-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Скрипка Г.С., Код ЄДРПОУ:2318902344
Дата подання: 25 квітня 2018 14:37
Територіальна дискримінація та ДСаНПіН
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону). Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)», а саме у Додатку 2 міститься вимога: «Місце надання послуг: західне узбережжя Чорного моря (Україна) (Одеська область)», таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську та Миколаївську області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг – виключно «Одеськаська область» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником в пункті 4.2 Загольних положень до ТД визначено місце надання послуг «Одеська область».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську та Миколаївську області.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеської області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови по першому лоту для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.

Також у Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)», міститься вимога щодо побутових умов, а саме: «наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей».
Відповідно до Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99), наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей не передбачено.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Просимо внести зміни до тендерної документації з питання умов проживання дітей, яка відповідає Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 квітня 2018 14:46
Доброго дня.
Відповідно до частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається «кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг».
Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити «місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги».
Тому, Замовник визначив місце надання послуг «послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)» згідно чинного законодавства.
Жоден з Учасників процедури закупівлі не має права впливати на вибір Замовником торгів предмета (частини предмета) закупівлі чи його обґрунтування.
Вимога Замовника щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей у межах певної області у межах західного узбережжя Чорного моря (Україна) (Одеська область), а також узбережжя Чорного моря (крім лиманів та заток) не є посиланням на якусь торгівельну марку чи фірму, тому вимога не суперечить чинному законодавству.
При цьому, враховано насамперед бажання батьків дітей (рішення батьківського комітету № 4 від 16.04.2018 року про оздоровлення дітей у 2018 році), щодо віддаленості від місця проживання, попередній досвід надання послуг, ефективність оздоровлення, фінансування та багато інших чинників. Вимога не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх.
Стосовно побутових умов, а саме: «наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей».
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі.
При розробленні технічних характеристик послуг насамперед враховано бажання батьків дітей, які мають намір оздоровлюватися в літній період, адже послуги з оздоровлення та відпочинку дітей мають бути якісними, а також той факт, що діти які будуть відпочивати, відносяться до категорії дітей з особливими потребами (з порушенням функцій органів зору та іншими нозологіями).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що у Замовника немає на сьогодні причин вносити зміни до Тендерної документації щодо місця надання послуг, а також побутових умов.
Дякуємо за взаєморозуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «АІФА» 605 220,00
UAH з ПДВ
605 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Димитров Сергій Вікторович 605 330,00
UAH з ПДВ
605 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 17:29
Відмова
15 травня 2018 13:25
Довідка з ДФС
15 травня 2018 11:12
Довідка з МВС
11 травня 2018 10:02
Реєстр.jpg
11 травня 2018 10:02
Пропозиція частина 2.7z
11 травня 2018 10:02
Пропозиція частина 1.7z

Публічні документи

11 травня 2018 10:11
перспективне меню.rar
11 травня 2018 10:11
кваліфікаційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АІФА»

ФОП Димитров Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АІФА»
#38543296
Рішення скасоване 605 220,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 12:47
ТОВ «АІФА»
#38543296
Відхилено 605 220,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 14:18
ФОП Димитров Сергій Вікторович
#3264411937
Відхилено 605 330,00
UAH з ПДВ
29 травня 2018 14:44

Документи

15 травня 2018 10:59
Електронний підпис

Документи

29 травня 2018 14:18
Електронний підпис
29 травня 2018 12:48
Протокол розгляду

Документи

29 травня 2018 14:44
Електронний підпис
29 травня 2018 14:27
Протокол розгляду

Інформація про відміну

Дата відміни
29 травня 2018 14:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі