Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон) в дошкільному навчальному закладі № 385 Дарницького району м. Києва за адресою: вул. Сормовська, 5 (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2018-04-25-000610-b fa1428aa678548faa1b75dbd7ddb7555
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт (заміна вікон) в дошкільному навчальному закладі № 385 Дарницького району м. Києва за адресою: вул. Сормовська, 5 (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон) в дошкільному навчальному закладі № 385 Дарницького району м. Києва за адресою: вул. Сормовська, 5 (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська область, Київ, вул. Сормовська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 12:22
Специф.ДНЗ 385.xls
25 квітня 2018 12:22
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКОРД 555 415,00
UAH з ПДВ
555 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 15:30
Довідка3.rar
02 травня 2018 15:30
Довідка2.rar
02 травня 2018 15:30
Довідка1.rar
02 травня 2018 15:30
Додаток4.Пропоз.ДНЗ 385.PDF
02 травня 2018 15:30
4.1.Кошторис.ДНЗ 385.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКОРД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКОРД
#31256811
Переможець 555 415,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 11:57

Документи

04 травня 2018 11:57
Протокол АКОРД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКОРД
#31256811
555 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2018 11:57
Протокол АКОРД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2018 10:19
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
06 червня 2018 10:17
Договір ДНЗ №385.pdf укладений
21 травня 2018 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в п.10.1 договору підряду №368 від 21.05.2018, виклавши його в такій редакції: «10.1 Цей договір набирає чинності з 06.06.2018 року та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Інші умови даного договору підряду залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору підряду №368 від 21.05.2018, укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожного з сторін та вступає в силу з моменту її підписання.
Номер договору про закупівлю: 368
Договір:
Номер додаткової угоди: 368
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML