Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мереж освітлення об’єктів метрополітену з впровадженням світлодіодних світильників (головний виробничий корпус ВРЗ) (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)»
Очікувана вартість
11 857 771,43 UAH
UA-2018-04-25-000459-c c5b92211b3e54ef490449716a87588f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швець Олена Анатолівна

(044) 238-59-36 O.Shvets@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Швець Олена Анатолівна
(044) 238-59-36
O.Shvets@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 12:26
Очікувана вартість: 11 857 771,43 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мереж освітлення об’єктів метрополітену з впровадженням світлодіодних світильників (головний виробничий корпус ВРЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Вифлеємська 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 14:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 14:20
ТД.doc
25 квітня 2018 14:20
Додаток 5 (1).docx
25 квітня 2018 14:20
Додаток 6 (1).docx
25 квітня 2018 14:20
Додаток 4 (1).docx
25 квітня 2018 14:20
Додаток 3 (1).docx
25 квітня 2018 14:20
Додаток 2 (1).docx
25 квітня 2018 14:20
Додаток 1 (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 11 394 100,00
UAH з ПДВ
11 394 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АПОГЄЙ 11 700 000,00
UAH з ПДВ
11 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 16:19
Цінова пропозиція
20 травня 2018 17:31
Документи переможця

Публічні документи

11 травня 2018 13:33
13. АПОГЄЙ Дозвіл.pdf
11 травня 2018 13:33
12. АПОГЄЙ Кошторис.pdf
11 травня 2018 13:33
11. АПОГЄЙ Продукція.pdf
11 травня 2018 13:33
9. АПОГЄЙ Персон. дані.pdf
11 травня 2018 13:33
7. АПОГЄЙ Протоколи.pdf
11 травня 2018 13:33
5. АПОГЄЙ Ст. 17 Закону.pdf
11 травня 2018 13:33
4. АПОГЄЙ Працівники.pdf
11 травня 2018 13:33
3. АПОГЄЙ Обладнання.pdf
11 травня 2018 13:33
1. АПОГЄЙ Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Теплоенергоавтоматика"

ТОВ АПОГЄЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
Переможець 11 394 100,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 14:57

Документи

17 травня 2018 14:56
Електронний підпис
17 травня 2018 14:56
Протокол розгляду 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
11 394 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2018 14:56
Електронний підпис
17 травня 2018 14:56
Протокол розгляду 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 12:37
370-ВРЗ-18 від 04.06.2018-ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА-Ду4 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:37
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 17:22
370-ВРЗ-18 від 04.06.2018-ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА-Ду3 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:22
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 16:13
370-ВРЗ-18 від 04.06.2018- ДУ№2 від 04.07.2018 ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА (1).pdf зміни до договору
06 липня 2018 16:13
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2018 11:04
370-ВРЗ-18 від 04.06.2018- ДУ№1 від 04.06.2018 ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА (1).pdf зміни до договору
05 червня 2018 11:03
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 10:16
370-ВРЗ-18 від 04.06.2018- ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА.pdf укладений
05 червня 2018 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в зв’язку з виробничою необхідністю, керуючись пунктами 4.1, 4.2, 4.3 розділу 4 Договору, пунктом 11.2 розділу 11 Договору, прийшли до згоди внести доповнення до Договору: Сума зобов’язань Сторін на 2018 рік -складає 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 370-ВРЗ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 370-ВРЗ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт).
Номер договору про закупівлю: 370-ВРЗ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 370-ВРЗ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», прийшли до згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт). 2. Сума зобов’язань Сторін за Договором на 2018 рік в межах бюджетних призначень визначених відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 № 346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та від 11.12.2018 № 2237 «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» складає 11 261 362,08 грн. (одинадцять мільйонів двісті шістдесят одна тисяча триста шістдесят дві гривні 08 копійок) з урахуванням ПДВ 20%. 3. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, Сторони прийшли до згоди внести відповідні зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 370-ВРЗ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 370-ВРЗ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 370-ВРЗ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 370-ВРЗ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 566 285,89
UAH з ПДВ