Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою : вул. Генерала Подзигуна, 244 у смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області
Очікувана вартість
15 907 527,00 UAH
UA-2018-04-25-000431-a dced23866b614028a438932d5e912439
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкаський Володимир Петрович

+380513496144 osr-mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376162
Місцезнаходження: 56530, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Олександрівка, вул. генерала Подзігуна, 208
Контактна особа: Черкаський Володимир Петрович
+380513496144
osr-mk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 14:45
Очікувана вартість: 15 907 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 537,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою : вул. Генерала Подзигуна, 244 у смт. Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56530, Україна, Миколаївська область, смт Олександрівка, вул. Генерала Подзигуна,244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2018 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 17:02
додаток 3 до договору частина 2.rar
27 квітня 2018 17:02
додаток 3 до договору частина 1.rar
27 квітня 2018 17:02
Додаток 2 до договору.rar
27 квітня 2018 16:32
ВСЯ ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ (2).doc
27 квітня 2018 16:32
7. Лист гарантія ст.17 Закону.docx
27 квітня 2018 16:32
6. Довідка аналогічні договора.docx
27 квітня 2018 16:32
5. Довідка про наявність працівників.docx
27 квітня 2018 16:32
4. Довідка про наявність обладнання.docx
27 квітня 2018 16:32
3. Технічні вимоги (1).docx
27 квітня 2018 16:32
2. Кваліфікаційні вимоги (2).docx
27 квітня 2018 16:32
1. Форма тендерна пропозиція (2).docx
27 квітня 2018 16:32
тендерна документація .docx
25 квітня 2018 11:28
Рисунок (83).jpg
27 квітня 2018 16:32
Рисунок (86).jpg
25 квітня 2018 10:45
тен док спортмайданчик.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальні питання по тендерній документації
Дата подання: 26 квітня 2018 10:37
Дата відповіді: 27 квітня 2018 15:40
1. відповідно до вимог "учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати" Договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів за формами додатків до Проекту договору №2, №3, №3 - по-перше, додатки у тендерній дакументації відсутні, а по-друге, локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів різні документи, тому бути одним додатком вони не можуть 2. в п.п.3.4. Проекту договору є помилкове посилання на 2017р. 3. в п.п.5.1. Проекту договору встановлено срок виконання робіт - 12 кален.місяців, але до 01.03.19р. - це календарно не можливо 4. розділ IV. ПОДАННЯ ТА РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, п.1-"Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 05.10.2017 року;" - строк не відповідає оголошенню 5. посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з Учасниками у ТД документації не відповідає посадовій особі у оголошені 6. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. (ч.ч. 1 та 3 ст. 581 ГКУ), (ч. 2 ст. 207 ЦКУ)), таким чином вимога стосовно печатки на кожній сторінці не відповідає діючому законодавству 7. у п.5 "Кваліфікаційні критерії" ви вимагаєте надати "Світокопію" документів, 1-такого слова не існує, 2-за визначенням: "Світлокопія- один з видів факсимільної копії, виконаний способом копіювання на спеціальний світлочутливий папір.", що мало на увазі Ви? 8. у п.5 "Кваліфікаційні критерії" ви вимагаєте надати "довідку, підписану головним бухгалтером та керівником завену печаткою, щодо наявності на підприємстві всієї необхідної техніки, яка зазначена в проекті організації будівництва": 1.проект організації будівництва (ПОБ) у ТД вами не надано, 2-відповідно до законодавства, учасник у складі пропозиції надає підтвердження стосовно наявного в Учасника обладнання, машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. - це різні речі 9 далі по тексту ви вимагаете "довідку(за підписом керівника та головного бухгалтера) щодо наявності матеріально-технічноїї бази і будівельної техніки на балансі підприємства.", це теж-саме, чі інше, якщо інше-форма довідки не надана у ТД 10. стосовно помилок: "не завірення окремої сторінки (сторінок, аркушів) тендерної пропозиції підписом та/або печаткою* Учасника крім тих, що підлягають засвідченню Учасником" - що мається на увазі 11. законодавчі підстави стосовно наявності у учасника ліцензії відсутні, (ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, поширюється тільки на будівництво об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належать до IV і V категорії складності.), обєкт будівництва відповідно до ТД скоріш всього належить до ІІІ категорії складності, просимо уточнити у ТД цю категорію 12. чи необхідно підтверджувати наявність договорів оренди (послуг, користування) обладнання, машит і механізмів, якщо вони знаходять у оренді чи користуванні (наданні послуг)? 13 назва предмета закупівлі у ТД і оголошенні відрізняється від предмета договору у Проекті договору 14. в договорі п6.1.1. не вказано строк у який замовник повинен передати тех.документацію і кількість примірників та буд.майданчик п.6.1.2. 15. також просимо уточнити, чи є обєкт будівництва діючим на момент ремонту 16. в п.11.12. Проекту договору номерація додатків до договору відрізняється від номерації вказаної у п.2.1. та п.1.2. 17. відповідно п.п.6.1.3. Замовник повинен "Прийняти надані Послуги на умовах та в строки, визначені цим Договором", але строків по тексту договору ніде не вказано, 18. п.п.3.2.не можливо буде виконати, без відповідного виконання Замовником своїх зобовязань по договору стосовно передачі буд.майданчика, проектної документації і технічної документації, до складу якої належить також дозвіл від ДАБК на початок виконання буд.робіт, такод відповідно до постанови КМУ №1764 ст.19 "Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.", таким чином вважаємо строк 30 кален.днів безпідставно заниженим дякуємо та чекаємо на відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваші зауваження, тендерний комітет здійснив правки в тендерній документації , та надає належним чином оформлену тендерну документацію.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 травня 2018 08:59
Коментар щодо відміни: Стаття 31.ЗУ Про публічні закупівлі. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;