Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (дезінфікуючи засоби в асортименті1)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2018-04-25-000340-a 8c3c37a8ebd64e9b9c77bc7c53187863
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Попова

+380676644803 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальний заклад "Криворізький протитуберкульозний диспансер № 2"ДОР""
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська,35
Контактна особа: Катерина Попова
+380676644803
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 14:33
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 штука
Агрохімічна продукція (дезінфікуючи засоби в асортименті1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2018  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 11:29
ТД Дезинфекційні засоби (зміни1).rtf
25 квітня 2018 10:18
ТД Дезинфекційні засоби (1).rtf
27 квітня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 11:29
ТД Дезинфекційні засоби (зміни1).rtf
25 квітня 2018 10:18
ТД Дезинфекційні засоби (1).rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-000340-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 квітня 2018 13:40
дискримінаційні умови!!!! перешкоджання посадовими особами замовника, участі небажаних учасників!!!
Шановний Замовник, медико-технічні параметри дезінфекційних засобів здійснюються не за складом діючих речовин, а за призначенням!
Кожен дезінфекційний засіб має методичні рекомендації, або регламент, або інструкцію щодо застосування, в котрих обов’язково зазначається:
- Призначення засобу
- Спектр антимікробної дії
- Призначення засобу
- Токсичність та безпечність засобу
- Застосування засобу
- Режими дезінфекції
Саме за цими показниками здійснюється порівняння та оцінювання дезінфекційних засобів.
Вами були сформовані вимоги із зазначенням по кожній позиції складу діючих речовин з конкретним відсотковим співвідношенням, при цьому одразу відхиляючи аналоги (еквіваленти) вимогами, що інші діючі та допоміжні речовини не повинні міститись у засобі. На ринку України не зареєстровані інші дезінфекційні засоби ніж ті, що вказані в документації торгів, які б відповідали всім вимогам документації. Тобто еквіваленти підібрати неможливо!
Поясніть будь ласка:
1. Чим обумовлені конкретні діючі речовини
- «Неосептін» - У засобі повинно міститись не більше однієї діючої речовини у концентрації не менше 65% спирту. У засобі не повинно міститись агресивних та небезпечних речовин, що можуть спричинити подразнення та розтріскування шкіри: ЧАС, пропанол, ізопропанол, феноксіетанол, феноксіпропанол, гуанідини, ПГМГ.
- «Лізоксін-серветки» - Ізопропанол – не >17,2%, ЧАС – не > 0,28%. Банка не < 160 шт. А якщо більше або менше в банці серветок?
- «Хоспісепт гель» - Загальний вміст спирту від 65%.
- «Неосептін перевін» - Спирт в концентрації > 11%, хлоргексидин диглюконат < 1%, перекис водню <1%. У засобі не повинно міститись агресивних та небезпечних речовин, що можуть спричинити подразнення слизових, а саме спирт та його похідні у концентрації > 11%, ЧАС, ПГМГ, йод, феноксіетанол, феноксіпропанол. Будь ласка!!! Шановні!!! Так засіб повинен містити спирт чи ні???!!!
- «Клінідез» - Активний хлор (дихлорізоціанурова кислота) не < 80 %. Активний хлор та дихлорізоціанурова кислота – дві різні речі!!! Нема жодної різниці, яка діюча речовина, якщо при розведенні дезінфекційного засобу з певною кількістю води, утворюється дезінфекційний розчин з певним коливанням вмісту активного хлору (чи то буде дихлорізоціанурова кислота, чи трихлорізоціанурова кислота, чи будь-яка інша).
- «Санітаб» - Активний хлор (трихлорізоціанурова кислота) не < 55 %. Активний хлор та трихлорізоціанурова кислота – дві різні речі!!! Нема жодної різниці, яка діюча речовина, якщо при розведенні дезінфекційного засобу з певною кількістю води, утворюється дезінфекційний розчин з певним коливанням вмісту активного хлору (чи то буде дихлорізоціанурова кислота, чи трихлорізоціанурова кислота, чи будь-яка інша).
- «Мікрасепт» - Загальний вміст спирту від 65%. У засобі не повинно міститись агресивних та небезпечних речовин, що можуть спричинити подразнення та розтріскування шкіри. Хто із Ваших фахівців буде вирішувати які діючі речовини є агресивними, а які ні? Чи має Ваш заклад, або фахівці Вашого закладу такі повноваження, що наділяють Законним правом вирішувати такі питання?
- «Госпісепт» табл. - Активний хлор (дихлорізоціанурова кислота) не < 85 %. Активний хлор та дихлорізоціанурова кислота – дві різні речі!!! Нема жодної різниці, яка діюча речовина, якщо при розведенні дезінфекційного засобу з певною кількістю води, утворюється дезінфекційний розчин з певним коливанням вмісту активного хлору (чи то буде дихлорізоціанурова кислота, чи трихлорізоціанурова кислота, чи будь-яка інша).
- «Лізоформін 3000» - Глутаровий альдегід не <9,5%, гліоксаль не <7,5%. Четвертинно-амонієві сполуки не < 9,6%. У засобі не повинно міститись хлору, кислот, спиртів та їх похідних, гуанідинів, амінів, перекису, надоцтової кислоти. Якщо засіб буде без глутарового альдегіда, але буде виконувати такіж самі функції і матиме більш економічні дозування, він важатиметься для Вас еквівалентом (хоча для всіх відомо, що не склад АДР визначає аналог чи ні)???
- «Ензоклін» - Ферменти. У засобі не повинно міститись хлору, амінів, гуанідинів, ЧАС, спиртів, альдегідів тощо. Існує безліч засобів для достерилізаційного очищення ВМП ручним та автоматичним способом, які ще мають на багато ширше призначення (дезінфекція, стерилізація).
- «Бланідас Актив» - Третинні аміни не < 20%. Четвертинно-амонієві сполуки не < 15%. У засобі не повинно міститись хлору, альдегідів, кислот, спиртів та їх похідні, барвників та ароматизаторів. Не зрозуміло... То Вас не влаштовують усі засоби в яких окрім спирту є інші речовини, то повинен бути глутаровий альдегід, а тепер щоб не було глутарового альдегіда. Не склад АДР визначає аналог чи ні!!!
2. Чим обгрунтовані конкретні скорочені експозиції (до речі Замовник цими поняттями дуже дбало маніпулює на користь конкретно зазначених препаратів)?
3. Чим обумовлені конкретні терміни придатності робочих розчинів?
4. Чим обумовлена можливість приготування саме конкретно зазначеної кількості робочого розчину?
5. Чому зазначена кількість таблеток в банці, тоді як по кожній з цих позицій одиницею виміру є маса - кг.!
6. Навіщо взагалі виписувати саме індивідульні властивості засобів, які до речі і відокремлюють їх від аналогів, при цьому посилатись на конкретні накази МОЗ України? Якщо, будь-який заявлений дезінфекційний засіб, має реєстрацію на території України, то звісно, що він відповідає усім зазначеним в тендерній документації наказам. Тобто, такий заявлений в пропозиції дезінфекційний засіб – є аналогом (еквівалент)!!!
7. Стосовно гарантійного листа від виробника. Ця вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙОЮ до учасників з посиланням на рішення скарг АМКУ, є рішення АМКУ №6000 р/пк-пз(від 30.08.2017, № 237-р/пк-ск від 26.02.2014 , № 429-р/пк-ск від 18.04.2014, №172-р/пк-ск від 11.02.2014), в яких визнано цю вимогу дискримінаційною та протизаконною по відношенню до учасників торгів. Звісно, що така вимога зроблена навмисно, бо такий лист отримає лише конкретний учасник, під якого і створен даний тендер!!!
Всі ці запитання пов’язані лише з одним: на ринку України зареєстровано безліч аналогічних дезінфікуючих засобів, які мають іншу форму фасування, інші АДР, інші дозування для приготування робочих розчинів, інші терміни та умови зберігання як концентрату, так і робочих розчинів, але це ні яким чином не впливає на якість дезінфікуючих засобів.
Прив’язуватись до конкретних торгових марок є недоречним та суперечить заощадженню державних коштів, тому, що не існує на ринку України унікальних дезінфікуючих засобів. Тобто, Ваші вимоги не дають шансів запропонувати аналогічні препарати та запропонувати більш економічну цінову пропозицію.
Таким чином Ви сформували дискримінаційні вимоги з метою просунути до перемоги засоби конкретної торгової марки, конкретного виробника.
Такими вимогами Ви намагаєтесь створювати подвійні стандарти: в технічних вимогах Ви, як того вимагає закон зробили посилання на вираз «або еквівалент», але зазначеними пунктами усі еквіваленти можуть бути відхилені.
Усі вище наведені факти є дискримінаційними умовами та свідчать про некомпетентність фахівців.
Для прозорого та неупередженого визначення переможця торгів вимагаємо: прибрати дискримінаційні умови, та викласти медико-технічні вимоги належним чином. Якщо не будуть внесені зміни, ми будемо змушені звернутися з відповідною заявою до контролюючих органів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2018 12:46
Тендерний комітет, при здійсненні закупівель, керується виключно діючим законодавством в сфері державних закупівель, та дотримується всіх його положень, для досягнення найкращого результату та економічно обґрунтованого витрачання коштів Стосовно зауважень щодо технічних характеристик до предметів закупівлі повідомляємо наступне. Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015, № 922-VIII, а саме ст. 22 цього Закону, передбачає можливість використання конкретної назви, але за умови зазначення виразу "або еквівалент", що було нами дотримано. При формуванні предмету закупівлі згідно розділу 4, статті 22 пункту 3 Закону України про публічні закупівлі, документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто, Замовник в документації сформував технічну специфікацію на продукцію (медико-технічне завдання) з посиланням на торгівельну марку та зазначив вираз «або еквівалент». Вимоги Закону були виконані, прописані засоби з точки зору ефективності застосування, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. З метою отримання установою дезинфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо- лікарняного інфікування пацієнтів та працівників.Технічні вимоги у тендерній документації викладені з усіма рекомендаціями, що передбачені законодавством з урахуванням вимог наказів МОЗ України . Можливість надання інших еквівалентних засобів, передбачає в свою чергу визначення технічних вимог до таких засобів. Документація про закупівлю містить вказівку не на конкретний склад засобів , а лише посилання на активнодіючу речовину, вказавши коливання «не більше» чи «не менше». То ж ніякого, конкретного обмеження.
Що до посилання на Гарантійні листи від виробника, то ця вимога обов’язкова саме для запобігання фальсифікату та саме якості засобу.Низька ціна засобу без гарантійного листа від виробника є контрафакт. Ваші посилання на рішення АМКУ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014 , № 429-р/пк-ск від 18.04.2014, №172-р/пк-ск від 11.02.2014- є безпідставними через таке.
Вище зазначені рішення АМКУ містять посилання на Закон України “Про здійснення державних закупівель”, який втратив чинність 01.08.2016(http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1197-18 ). Таким чином, посилання у даний час на ці рішення є нелегітимним. Практика застосування АМКУ
чинного законодавства свідчить, що вимоги про надання гарантійного листа виробника не є дискримінаціною вимогою. Як приклад, можна навести рішення АМКУ від 16.03.2017 №1279-р/пк-пз (п.1 рішення,https://public.docs.openprocurement.org/get/.До уваги треба також прийняти те, що рішення АМКУ ,це документи індивідуальної дії, тобто вони обов'язкові лише для конкретних замовника та учасника.
На останнє, для рішення визначення еквівалентності засобів, можна було б запросити надання „висновку від відповідної уповноваженої державної установи («Інститут гігієни і медичної екології ім. О.М. Марзєєва» або«Інститут медицини праці») про те, що запропоновані засоби є еквівалентом відповідно до заявлених медико-технічних вимог, на підставі проведення експертного аналізу”, але поки ми цього не вимагаємо.
То ж запрошуємо прийняти участь в Закупівлі , відповідно до Закону Про державні закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-04-25-000340-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 21 травня 2018 16:01
Вимога
Хабарнику! Ми розуміємо, що головним вашим завданням є отримання хабаря від "свого" постачальника, тому ви і прописали всі дискримінаційні вимоги до продукції, яким відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів, а подання еквівалентів є неможливим. Ще до торгів ми написали вам скаргу, де вимагали пояснень, чому прописані ті, чи інші параметри, включаючи масові долі вмісту активно-діючих речовин. На що отримали загальну відписку без пояснень. Впевнені, що жоден ваш "фахівець" гадки не має навіщо виписані такі вимоги, бо їх вам надав ваш постачальник, щоб після аукціону була аргументація для відхилення небажаних пропозицій. Ваші "фахівці" здатні тільки "пилити" бюджет Держави та отримувати хабарі, чому є підтвердженням вже не одна закупівля. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки. Хабарнику, в попередній вимозі ми навели рішення АМКУ №6000 р/пк-пз. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Стосовно перекрученого трактування Наказу №236 МОЗ України. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Таким чином, немає жодного законного аргументу для відхилення економічно найвигіднішої пропозиції!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупередженну оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2018 16:41
Скаржнику! Ви вдруге намагаєтесь тиснути на Замовника, ображаєте, не маючи на те підстав, нагадаємо,що така ваша поведінка порушує статтію 62 Конституції України ,обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях. Особа вважається невинною, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено судом. Додатково інформуємо, що згідно статті 297 Цивільного кодексу України кожен має право на повагу до його гідності та честі, гідність та честь фізичної особи є недоторканими, фізична особа має право звернутися до суду з позовом про захист її гідності та честі. Стаття 299 Цивільного кодексу України передбачає, що фізична особа має право на недоторканість своєї ділової репутації та може звернутися до суду з позовом про захист своєї ділової репутації. Тож ми маємо намір підготувати подання до правоохоронних органів за неприпустимі Ваші дії ,як Учасника , відповідно до чинного законодавства.
Що до конкретних Ваших скарг: 1. Про надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання засобів невідомого походження.
- Скаржник не обґрунтував неможливості виконання цієї вимоги тендерної документації та не довів, яким чином це порушує його права та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі.
- Крім того, рішення АМКУ є актами індивідуальної дії, тобто вони є обов'язковими для конкретного замовника в межах конкретної процедури закупівлі, зазначених у цьому рішенні.
2. Стосовно перекрученого трактування Наказу №236 МОЗ України. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.
Що вам не зрозуміло в наказі? Як можна його читати і не розуміти, адже чорним по білому написано : різних спиртових (понад 65,0%), ну хто винний, що ваші засоби не відповідають цій вимозі наказу? Ми прописали у своїх вимогах саме так ,як і написано в наказі, тож жодного конкретного складу, жодних дискримінаційних вимог не має. Неспроможність Учасника надати Замовнику засіб з відповідними характеристиками, які відповідають вимогам наказу №236, не є дискримінаційними, крім того в нашій установі ( все-таки протитуберкульозний диспансер), ми повинні дотримуватись санітарно-епідемічного режиму відповідно до наказів.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і дотримуючись правил та принципів закупівлі, саме і були сформовані медико-технічні вимоги, вказавши не конкретний склад, а вказавши коливання «не більше» чи «не менше» і для наданням можливості прийняти участь широкому колу Учасників вказали вираз «або еквівалент», отже жодним чином не порушили закон. ” У відповіді на запит 849/2017 Мінекономрозвитку зазначило таке: “... замовник САМОСТІЙНО визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.” З цією відповіддю можна ознайомитися за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=518fbd4f-b9a0-475c-a961-bf762c5e9166&lang=uk-UA
Невідповідність пропозиції конкретно описана в протоколі відхилення , це не лише не надання Гарантійних листів ,а й невідповідність засобів за складом, спектром дії, призначенням, терміном придатності та іншими характеристиками. Тож все законно та ніякої дискримінації.
Щодо дискримінації, то в Україні вільна ринкова економіка і ніхто не обмежений у отриманні необхідної документації для ведення будь якого виду господарської діяльності, на свій власний страх і ризик, а основною метою діяльності будь-якої комерційної організації є отримання прибутку. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації. Тож Ваші вимоги та звинувачення- це є лобіювання власних інтересів з метою отримання прибутку. Метою діяльності лікувального закладу є надання кваліфікованої медичної допомоги, забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, та безпечного перебування пацієнтів, з дотриманням чинних інструкцій.
Номер вимоги: UA-2018-04-25-000340-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 23 травня 2018 17:37
Щодо відповіді Хабарника
Враховуючи остервеніле бажання Хабарника всіма можливими засобами виправдати свої корупційні оборутки, ми вирішили оприлюднити матеріали цієї закупівлі контролюючим органам та звернутися до них з листом про притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів Замовника!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2018 15:51
Всі відповіді на Вашу скаргу були надані раніше. Читайте уважно раніше надані відповіді.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 202 920,00
UAH з ПДВ
202 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарнапович Наталія Вікторівна 249 706,80
UAH з ПДВ
249 706,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рощина Олена Миколаївна 249 996,20
UAH з ПДВ
249 996,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

18 травня 2018 15:36
Електронний підпис
18 травня 2018 15:32
довідка ст 17.pdf
18 травня 2018 15:32
Довідка МВС.pdf
18 травня 2018 15:32
Довідка ДФС.pdf
11 травня 2018 13:23
Електронний підпис
11 травня 2018 13:15
Дези.rar

Публічні документи

11 травня 2018 15:59
ПРОПОЗИЦІЯ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ФОП Тарнапович Наталія Вікторівна

ФОП Рощина Олена Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 202 920,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 13:39
ФОП Тарнапович Наталія Вікторівна
#2656614222
Переможець 249 706,80
UAH з ПДВ
17 травня 2018 16:39

Документи

17 травня 2018 13:39
Електронний підпис

Документи

17 травня 2018 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тарнапович Наталія Вікторівна
#2656614222
249 706,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2018 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2019 11:16
ДУ 3 до Дог 8м.PDF зміни до договору
01 лютого 2019 11:14
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 14:01
ДУ 2 тарнапович.PDF зміни до договору
28 січня 2019 14:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:58
Додаткова угода 1 до Дог 8м.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 10:33
Договір тарнаповіч.pdf укладений
31 травня 2018 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору ду 31.03.19 для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 8/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 8м від 31.05.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви закладу, сума залишку по договору 49941,36 грн
Номер договору про закупівлю: 8/м
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8/м від 31.05.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору в межах 20%. Вважати недійсною ДУ2 через технічні помилки в тексті документу
Номер договору про закупівлю: 8/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 8м від 31.05.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 299 648,16
UAH з ПДВ