Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
57 236 437,20 UAH
UA-2018-04-25-000314-a 49d6802a409549cc95ab8fba82909b75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380563730123
+380563730101
+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380563730123,+380563730101,+380563730108
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 24 травня 2018 14:04
Очікувана вартість: 57 236 437,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 286000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53403, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-25-000314-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДЕНЕРГОЛІТ", Код ЄДРПОУ:34317063
Дата подання: 04 червня 2018 11:55
Скарга
Оскарження результатів торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2018 17:09
Щодо правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буденерголіт».
1. На момент проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (далі – процедура закупівлі робіт) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначалися Законом України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон №922).
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Згідно з п.1 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію з причини невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону №922.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замовником у Додатку 1 нової редакції тендерної документації встановлено наступне.
Згідно з пп.1.1 п.1 Додатку 1 нової редакції тендерної документації замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг, тощо).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Буденерголіт» надано довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування.
Відповідно до п.5 розділу 1 «Транспортні засоби» вищевказаної довідки, ТОВ «Буденерголіт» повідомило про наявність у учасника вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
При цьому відповідно до інформації, що міститься у довідці, правовою підставою наявності у ТОВ «Буденерголіт» вантажного фургону є договір цивільно-правового характеру.
Проте, у складі тендерної пропозиції, ТОВ «Буденерголіт» не надано копію договору цивільно-правового характеру, який підтверджує правовий статус наявності у вказаного учасника вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
Копія цивільно-правового договору від 04.01.2018, який ТОВ «Буденерголіт» надано у складі тендерної пропозиції не містить відомостей щодо вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
Відповідно до п.1.1 договору від 04.01.2018 ТОВ «Буденерголіт» доручає, а виконавець (Борт О.В.) бере на себе зобов’язання виконати такі роботи: водій 2-го класу на об’єктах замовника.
Договір від 04.01.2018 не регулює питання використання на об’єктах ТОВ «Буденерголіт» вантажного фургону MERCEDES-BENZ SPRINTER 213 CDI.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Буденерголіт» не підтверджено в повному обсязі відповідність кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником у Додатку 1 нової редакції тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пп.2.1 п.2 Додатку 1 нової редакції тендерної документації замовник вимагає від учасника надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації, із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента.
Згідно з пп.2.2 п.2 Додатку 1 нової редакції тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Буденерголіт» до копій договорів від 08.06.2017 №029Р-17, від 22.12.2017 №073Р-17 укладених між вказаним товариством та Запорізьким державним медичним університетом не надано їх невід’ємних додатків – кошторисів, проектної документації, календарного графіку виконання робіт.
Щодо копії договору підряду від 15.09.2017 №01/09/17 укладеного між ТОВ «Буденерголіт» та ПАТ «Судоходна компанія» Укррічфлот», то вказаний договір не являється аналогічним до робіт з капітального ремонту.
Так, відповідно до п.1.1 договору від 15.09.2017 №01/09/17 ТОВ «Буденерголіт» зобов’язується виконати поточний ремонт душової 2-го поверху з заміною водопостачання та вентиляції, поточний ремонт санузла 2-го поверху, поточний ремонт кабінетів 1-го поверху, поточний ремонт санузла 1-го поверху, а також модернізацію системи ГВС.
Згідно з п.17 ч.1 ст.1 Закону №922 у розумінні вказаного нормативно-правового документу поточний ремонт є послугою тоді, як предметом даної закупівлі є роботи.
Враховуючи вищевикладене, договір підряду від 15.09.2017 №01/09/17 не може вважатися аналогічним до робіт з капітального ремонту, які закуповуються замовником.
Таким чином, ТОВ «Буденерголіт» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», що спричинило відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону №922.
Щодо правомірності визнання переможцем процедури закупівлі робіт ТОВ «Комунальник».
1. Умовами нової редакції тендерної документації не передбачено того, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати підписаний та завірений печаткою проект договору про закупівлю.
Натомість згідно з п.9 Додатку 3 нової редакції тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 6 тендерної документації, що виконано ТОВ «Комунальник».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Комунальник» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
2. Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону №922 публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з п.4 ч.1 ст.30 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі її невідповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 6 розділу 3 нової редакції тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає графік виконання робіт, складений відповідно до чинних Державних будівельних норм, що виконано ТОВ «Комунальник».
Згідно з інформацією, що міститься у вищевказаному графіку, ТОВ «Комунальник» запланувало виконати роботи з капітального ремонту протягом 2018 року, що не являється порушенням вимог нової редакції тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Комунальник» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
3,4. Пунктом 30 ч.1 ст.1 Закону №922 визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.6 Додатку 3 нової редакції тендерної документації замовник вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції копію дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки, видану учаснику або організації, яка фактично по договору з учасником буде виконувати відповідні роботи, з відповідним переліком робіт (у разі наявності такого переліку).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Комунальник» надало довідку щодо не залучення до виконання робіт з капітального ремонту субпідрядних організацій.
Таким чином, для виконання вимоги викладеної замовником у п.6 Додатку 3 нової редакції тендерної документації, ТОВ «Комунальник» достатньо надати мінімум одну копію дозволу органів Держнаглядохоронпраці на виконання робіт підвищеної небезпеки.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Комунальник» надало копії дозволів виданих ГУ Держпраці у Дніпропетровській області від 06.03.2017 №0239.17.12, від 08.09.2017 №1043.17.12, чим в повній мірі виконано вимоги п.6 Додатку 3 нової редакції тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Комунальник» в цій частині відповідає умовам тендерної документації, тому підстави для її відхилення у замовника відсутні.
5. Повідомляємо, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 (далі – наказ №490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, в тому числі форму протоколів розкриття та розгляду тендерних пропозицій.
Формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис.
Звертаємо увагу, що Департаментом на всі протоколи, що оприлюднюються в системі електронних закупівель PROZORRO накладено електронний цифровий підпис голови тендерного комітету, що свідчить про відсутність в діях замовника порушень законодавства у сфері закупівель.




Документи подані скаржником

04 червня 2018 11:55
Скарга лист1.pdf
04 червня 2018 11:55
Скарга лист2.pdf
04 червня 2018 11:55
Скарга лист3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДЕНЕРГОЛІТ" 55 700 711,80
UAH з ПДВ
55 700 711,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ" 56 934 923,97
UAH з ПДВ
56 934 923,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 57 213 103,20
UAH з ПДВ
57 213 103,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 57 235 071,60
UAH з ПДВ
57 235 071,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 11:02
Електронний підпис
15 травня 2018 09:31
Електронний підпис
15 травня 2018 09:28
7_2 Дефектний акт.pdf
15 травня 2018 09:28
5 Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2018 09:28
3_12 Баланс та звіт.pdf
15 травня 2018 09:28
3_8 Ліцензії.pdf
15 травня 2018 09:28
3_7 Субпідрядникі.pdf
15 травня 2018 09:28
3_6 Дозвіл.pdf
15 травня 2018 09:28
3_1 Статут.pdf
15 травня 2018 09:28
1_2_2 Наявність досвіду.pdf
15 травня 2018 09:28
1_2_1 Наявність досвіду.pdf
15 травня 2018 09:28
Реєстр.pdf

Публічні документи

15 травня 2018 09:51
Електронний підпис

Публічні документи

22 травня 2018 15:10
Електронний підпис
22 травня 2018 15:09
Garantiya.zip
22 травня 2018 15:09
D5.zip
22 травня 2018 15:09
D3.zip
22 травня 2018 15:09
D2.zip
22 травня 2018 15:09
D1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДЕНЕРГОЛІТ"

ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДЕНЕРГОЛІТ"
#34317063
Відхилено 55 700 711,80
UAH з ПДВ
29 травня 2018 16:49
ТОВ "АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ"
#41845084
Відхилено 56 934 923,97
UAH з ПДВ
29 травня 2018 16:53
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 57 213 103,20
UAH з ПДВ
29 травня 2018 16:58

Документи

29 травня 2018 16:49
Електронний підпис

Документи

29 травня 2018 16:53
Електронний підпис

Документи

29 травня 2018 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2018 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
57 213 103,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2018 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2018 13:02
Договор ЗОШ№9.pdf укладений
14 червня 2018 13:01
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 17:06
д.у.6.pdf укладений
17 грудня 2020 17:05
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2019 16:44
Марганець ЗОШ №9 Ювілейний.pdf зміни до договору
29 січня 2019 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: №310/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №310/06-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2018 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 118 195,39
UAH (в тому числі ПДВ 2 186 365,90 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін