Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 33190000-8 (Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів)
Очікувана вартість
1 162 000,00 UAH
UA-2018-04-24-002451-a 7354b9875a484867808d62eba75f17ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Олена Георгіївна

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Богданова Олена Георгіївна
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 17:28
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 17:28
Початок аукціону: 11 травня 2018 12:58
Очікувана вартість: 1 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 33190000-8 (Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-24-002451-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 25 квітня 2018 15:10
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2393541, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-24-002451-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 17:26
Військово-медичний клінічний центр Південного регіону розглянув вимогу ПАТ «Гемопласт» про усунення порушення за № UA-2018-04-24-002451-a про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2393541, номер тендеру у ЦБД № UA-2018-04-24-002451-a) та повідомляє.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги до складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону. У відповідності до п.3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, т.я. медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, а отже жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Визначений замовником предмет закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства. Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовника.
З огляду на викладене, тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону складена з дотриманням вимог чинного у сфері публічних закупівель законодавства та не потребує внесення змін.

Документи подані скаржником

25 квітня 2018 15:10
2393541.pdf

Документи

27 квітня 2018 17:26
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Імперіос 1 161 507,22
UAH з ПДВ
1 161 507,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" 1 161 575,00
UAH з ПДВ
1 161 575,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ 1 161 666,00
UAH з ПДВ
1 161 666,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 16:21
пидтвердж.pdf
10 травня 2018 12:12
проект договору.pdf
10 травня 2018 12:12
инши документи.pdf
10 травня 2018 12:12
док перед дод.4 та п.6 ТД.pdf
10 травня 2018 12:12
Докум додаток 3.pdf
10 травня 2018 12:12
док згидно дод 2.pdf
10 травня 2018 12:12
форма дод1.pdf
10 травня 2018 12:12
реєстр.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 16:47
Доки на продукцию.zip
08 травня 2018 16:47
Гарантійні листи.zip
08 травня 2018 16:47
Статут.pdf
08 травня 2018 16:47
Уставні документи.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 16:19
19. Проект договору.PDF
08 травня 2018 16:19
14. Копія Статуту.PDF
08 травня 2018 16:19
12. Витяг з ЄДРПОУ.PDF
08 травня 2018 16:19
2. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Імперіос

ТОВ "ФАРМЛіДЕР"

ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Імперіос
#39649490
Переможець 1 161 507,22
UAH з ПДВ
14 травня 2018 13:43

Документи

14 травня 2018 13:43
Електронний підпис
14 травня 2018 13:42
протокол 79.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Імперіос
#39649490
1 161 507,22
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 13:43
Електронний підпис
14 травня 2018 13:42
протокол 79.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 17:52
ДУ 264 3.pdf зміни до договору
17 січня 2019 17:51
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 16:00
ДУ 264 2.pdf зміни до договору
11 січня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 08:35
ДУ 1 дог 264.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 08:34
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 17:12
Договір поставки укладений
25 травня 2018 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 264
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 264
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 264
Договір:
Номер додаткової угоди: 264
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 393 801,22
UAH з ПДВ