Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали 33140000-3 (Медичні матеріали одноразового та багаторазового застосування)
Очікувана вартість
2 633 000,00 UAH
UA-2018-04-24-002436-a ● d8a0ca1e6a6b4bd492da20faf782353b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово-медичний клінічний центр Південного регіону |
Код ЄДРПОУ: | 08199969 |
Місцезнаходження: | 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Богданова Олена Георгіївна +380487258212 vmkstender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2018 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 17:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 17:22 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 15:42 |
Очікувана вартість: | 2 633 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 165,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 найменувань
Медичні матеріали 33140000-3 (Медичні матеріали одноразового та багаторазового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65044, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Пироговська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 травня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2018 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2018 17:18 |
ТД Медичні матеріали.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-24-002436-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 25 квітня 2018 15:02
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2393509, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-24-002436-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2018 17:31
Військово-медичний клінічний центр Південного регіону розглянув вимогу ПАТ «Гемопласт» про усунення порушення за № UA-2018-04-24-002436-a про внесення змін до тендерної документації (закупівля №2393509, номер тендеру у ЦБД UA-2018-04-24-002436-a) та повідомляє.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги до складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону. У відповідності до п.3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, т.я. медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, а отже жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Визначений замовником предмет закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства. Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовника.
З огляду на викладене, тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону складена з дотриманням вимог чинного у сфері публічних закупівель законодавства та не потребує внесення змін.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 зазначеного Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимоги до складання тендерної документації визначені статтею 22 Закону. У відповідності до п.3 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, т.я. медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, а отже жодним чином не обмежують коло потенційних учасників.
Визначений замовником предмет закупівлі відповідає вимогам чинного законодавства. Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, п.1 розділу ІІ Порядку визначено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов’язком замовника.
З огляду на викладене, тендерна документація Військово-медичного клінічного центру Південного регіону складена з дотриманням вимог чинного у сфері публічних закупівель законодавства та не потребує внесення змін.
Інформація про відміну
Дата відміни
14 травня 2018 13:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі