Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування онкогематологічних хворих, 7 лотів
Medicines for the treatment of oncohematological patients, 7 lots
Очікувана вартість
53 852 386,79 UAH
UA-2018-04-24-002227-a 92d2ae7fc32f4c21be921298d646352b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 53 852 386,79 UAH з ПДВ
Publication date: 24 квітня 2018 16:30
Enquiries until: 15 травня 2018 18:00
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 53 852 387 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до п. 8 Додатку 2 до Тендерної документації
Дата подання: 02 травня 2018 12:52
Дата відповіді: 04 травня 2018 09:48
Доброго дня! В п. 8 Додатку 2 до Тендерної документації прописана вимога "Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження постачальник надає сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством", ця вимога стосується виробів медичного призначення. Документом, який підтверджує якість лікарських засобів являється сертифікат аналізу, виданий виробником. Чи достатньо буде на вимогу цього пункту надання копії сертифікату аналізу виробника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так.
Дозування по лоту № 6 - Цитарабін
Дата подання: 11 травня 2018 15:49
Дата відповіді: 16 травня 2018 12:36
Доброго дня! Прошу уточнити дозування по лоту № 6 , а саме: в тендерній документації прописано дозування 100 мг / 10 мл. Що мається на увазі: 1. у 100 мг є 10 мл, тоді дозування буде: 10 мг / мл по 10 мл або 100 мг / 10 мл, як у Вас в ТД чи 2. у 1000 мг є 10 мл, тоді дозування буде 100 мг / мл по 10 мл або 1000 мг / 10 мл. Питання виникло, так як на сайті МОЗ є дозування 1000 мг / 10 мл = 100 мг / 1 мл по 10 мл.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, надано наступні роз'яснення: мається на увазі, що у 100 мг є 10 мл.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 – Бендамустин, 25 мг, амп., фл., шпр. – 2502 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 828 310,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 141,55 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 114800 UAH


Title: lot 1 - Bendamustine, 25 mg, amp., fl., shp. - 2502 units
Current status: Complete
Estimated total value: 3 828 310,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 141,55 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 19 червня 2018 15:05
Auction planned date: 19 червня 2018 15:05
Закінчення: 19 червня 2018 15:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2502 од
лот 1 – Бендамустин, 25 мг, амп., фл., шпр. – 2502 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bendamustine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

lot 1 - Bendamustine, 25 mg, amp., fl., shp. - 2502 units
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 червня 2018
UA-2018-04-24-002227-a92d2ae7fc32f4c21be921298d646352b
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

ТОВ "Людмила-Фарм"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 3 175 088,04
UAH з ПДВ
2 741 391,36
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 3 820 278,78
UAH з ПДВ
2 541 068,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 3 824 807,40
UAH з ПДВ
2 543 283,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 2 541 068,50
UAH з ПДВ
22 червня 2018 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
2 541 068,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:09
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 16:45
Додаткова угода 1 до договору 59.PDF зміни до договору
10 липня 2018 16:44
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 16:35
Договір 59.PDF укладений
10 липня 2018 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 59 про закупівлю товарів за державні кошти від «10» 07.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 540 605,86
UAH з ПДВ