Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
662,60 UAH
UA-2018-04-24-002219-a 85b799ba03254b60a3e992c009e14d3a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Климчук

+380986419486 kostopil@rv.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 19 державна пожено - рятувальна частина Головного управління Державної служби України у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 38231924
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., Костопіль, пров. Артилерійський, 5
Контактна особа: Ірина Климчук
+380986419486
kostopil@rv.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 пачка
Папір А4 500арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штука
Швидкозшивач картонний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штука
Швидкозшивач пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штука
Зошит А5 60арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штука
Блокнот 80 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штука
Блок "Мікс" 85*85 400 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 штука
Коректор-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, пров. Артилерійський , 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 квітня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

24 квітня 2018 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Давид Віта Миколаївна
#3184608081
Переможець 662,60
UAH
24 квітня 2018 16:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 16:36
Давид 2.jpg укладений
24 квітня 2018 16:35
Давид.jpg укладений
24 квітня 2018 16:35