Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень 4-ї МКП по пр. Червоної Калини,57 м. Львів
Очікувана вартість
540 378,00 UAH
UA-2018-04-24-001625-b 59864359fa4a4764bfbacec3b2bd3593
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна 4-а міська поліклініка м. Львова
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 22:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 12:49
Очікувана вартість: 540 378,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень 4-ї МКП по пр. Червоної Калини,57 м. Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, м. Львів, пр. Червоної Калини,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 20:54
ДОДАТКИ ДО ТД.doc
25 квітня 2018 20:54
2-ТД-ПотРем-Червоної калини 57.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" 515 622,00
UAH з ПДВ
508 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа -підприємець Сєнтий Петро Іванович 524 985,00
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Галатюк Олег Назарович 529 570,00
UAH з ПДВ
529 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 19:32
ТД 4 МКП змінено (1).pdf

Публічні документи

10 травня 2018 20:56
Титул.pdf
10 травня 2018 11:45
ВИТЯГ_з_ЄДР.pdf
10 травня 2018 11:28
Виписка_Витяг.pdf
10 травня 2018 11:28
Витяг_з_ЄДР_Сєнтий_П_І.pdf
10 травня 2018 11:28
Кошторис_Поліклініка.pdf

Публічні документи

07 травня 2018 09:05
цінова пропозиція.jpg
07 травня 2018 09:05
повноваження підпису.jpg
07 травня 2018 09:05
персональні дані.pdf
07 травня 2018 09:05
паспорт та ІПН.PDF
07 травня 2018 09:05
наявність працівників.pdf
07 травня 2018 09:05
довідка про судимість.jpg
07 травня 2018 09:05
гарантійний талон4.jpg
07 травня 2018 09:05
гарантійний талон2.jpg
07 травня 2018 09:05
гарантійний талон 3.jpg
07 травня 2018 09:05
гарантійний талон 1.jpg
07 травня 2018 09:05
відомості пр учасника.jpg
07 травня 2018 09:05
без статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"

Фізична особа -підприємець Сєнтий Петро Іванович

Фізична особа підприємець Галатюк Олег Назарович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"
#32141228
Очікує рішення 508 700,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 13:16

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 травня 2018 11:27
Коментар щодо відміни: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, яке було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме в інформаційно-телекомунікаційній системі “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua - UA-2018-04-24-001625-b, 11.05.2018 р. відбувся аукціон по даним торгам. Відповідно до ч. 4. Ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель». 5 робочий день з моменту аукціону сплив 18.05.2018 р. Проте, у зв’язку із великим обсягом поданих документів тендерних пропозицій учасників, тендерний комітет не встиг вивчити та проаналізувати всі подані документи до вказаної дати. Тобто станом на сьогодні відсутня вже можливість прийняти рішення по поданих тендерних пропозиціях. В даній ситуації наявні обґрунтовані підстави для відміни відкритих торгів на підставі абз. 3 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель», а саме неможливість прийняття рішення по розглянутій тендерній пропозиції у зв’язку із завершенням строку для розгляду пропозиції.
Документи:
22 травня 2018 11:27
Протокол відміни