Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ 13-100)
Очікувана вартість
861 000,00 UAH
UA-2018-04-24-001405-a 3a993c56116b4b94a9a85b3b4f469397
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Данильченко

+380994229559 21168@izyumrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ізюмської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146110
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., місто Ізюм, площа Джона Ленона, 8
Контактна особа: Ольга Данильченко
+380994229559
21168@izyumrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 14:28
Очікувана вартість: 861 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 тони
вугілля кам'яне ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 14:00
Тендерна документація.doc
24 квітня 2018 13:53
Проект договору.doc
24 квітня 2018 13:53
Титульний аркуш тендерної документації.pdf
24 квітня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 14:00
Тендерна документація.doc
24 квітня 2018 13:53
ТЕН ДОК ВУГІЛЛЯ 2018.doc
24 квітня 2018 13:53
Проект договору.doc
24 квітня 2018 13:53
Титульний аркуш тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо погодження еквіваленту вугілля
Дата подання: 27 квітня 2018 11:00
Дата відповіді: 02 травня 2018 15:56
Добрий день. Ваша тендерна документація, та технічна специфікація містить посилання на конкретну марку вугілля ДГ 13-100 але не містить виразу "або еквівалент". ст. 22 п.3. визначено що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну марку вугілля. Чи погоджує замовник можливість надання в складі тендерної пропозиції учасником еквіваленту марки ДГ 13-100 з показниками що є не гіршими наведених вами? Будь-ласка внесіть зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Ваше звернення розглянуто на засіданні тендерного комітету (Протокол №58 від 02.05.2018р.). Вважаю за доцільне, звернути Вашу увагу на те, що пункт 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.122015 № 922- VІІІ визначає, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Жодних заборон що до посилання на конкретну марку вугілля ні зазначена стаття ні Закон у цілому не містять.
Марки вугілля визначені ДСТУ 3472, розмір кусків вугілля встановлені ГОСТом 1942, технічні та фізико механічні показники вугілля – ДСТУ 7146:2010. В жодному із зазначених документів не визначені еквіваленти, або аналоги марок вугілля.
Таким чином, виконання Вашої вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, а саме, внесення виразу «або еквівалент» може призвести до закупівлі неякісного вугілля, неефективної витрати державних коштів, зриву освітнього процесу у навчальних закладах району.
Звернення оприлюднене 27.04.2018 об 11:00 годині. У відповідності до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.122015 № 922- VІІІ замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Враховуючи, що28.04.2018, 29.04.2018, 30.04.2018 та 01.05.2018 були вихідними днями, вимоги, Закону, щодо надання відповіді та її оприлюднення не порушені.


Щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 27 квітня 2018 11:08
Дата відповіді: 02 травня 2018 15:57
Добрий день. п.5.3 тендерної документації Відповідно до кваліфікаційних критерій ви вимагаєте - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник не може вимагати надання досвіду з постачання конкретної марки вугілля, або конкретної кількості або договору на конкретні суму.- це є дискримінаційна вимога. Будь ласка внесіть зміни. Пропишіть наявність досвіду з виконання аналогічних договорів, з постачання будь-якої марки вугілля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Ваше звернення розглянуто на засіданні тендерного комітету (Протокол №59 від 02.05.2018р.). Нам, як замовнику, важливо знайти надійного постачальника, який має досвід в постачанні саме вугілля яке зазначене в тендерній документації, оскільки цим вугіллям будуть опалювати навчальні заклади району. Тому будь – який зрив поставок, пов’язаний з тим, що постачальник не мав досвіду постачання саме такого вугілля може призвести до зриву освітнього процесу. Крім того, частина 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.122015 № 922- VІІІ надає замовнику право вимагати від учасників подання ними такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. І не містить будь – яких заборон щодо конкретизації зазначеного критерію.
Звернення оприлюднене 27.04.2018 об 11:08 годині. У відповідності до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.122015 № 922- VІІІ замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Враховуючи, що28.04.2018, 29.04.2018, 30.04.2018 та 01.05.2018 були вихідними днями, вимоги, Закону, щодо надання відповіді та її оприлюднення не порушені.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-24-001405-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 07 червня 2018 20:58
Скарга про порушення процедури закупівлі
СКАРГА на незаконні дії тендерного комітету Відповідно до оголошення № UA-2018-04-24-001405-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 24 квітня 2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-04-24-001405-a), Замовником – Відділом освіти Ізюмської районної державної адміністрації, було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива (вугілля кам'яне). Аукціон відбувся 11 травня 2018 р. 17 травня 2018 р. було опубліковано рішення засідання тендерного комітету, в якому зазначалося, що тендерна пропозиція учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. На нашу думку при проведенні процедури оцінки пропозицій було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», несправедливо та незаконно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР АКТИВ», що полягає в наступному. 1. Першою підставою для відхилення було те, що Скаржником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надано копію договору надання послуг по перевезенню, строк дії якого до 31.12.2018р. Відповідно до пп. 5.3. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи: 1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі. До цієї довідки повинні бути надані копії документів. Замовник не вказує яке саме обладнання повинно бути зазначено учасником в цій довідці. Також Замовник не зазначає копії яких саме документів повинні бути надані до вищезазначеної довідки, а тим паче строк дії цих документів. В тендерній документації відсутня вимога: надання договору оренди/надання послуг на вантажний транспорт, строком дії не менше ніж 31.12.2018р. Отже учасникам було запропоновано на свій розсуд обирати копії яких документів надавати в складі тендерної пропозиції. В складі своєї пропозиції Скаржник (ПП «ЛІДЕР АКТИВ») надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, копію договору надання послуг по перевезенню, технічний паспорт на вантажний транспорт, копію договору надання послуг по зважуванню, копію паспорту на ваги. Отже, учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» виконано вимоги документації, а саме надано довідку про наявність обладнання та копії документів до цієї довідки. 2. Другою підставою для відхилення було те, що учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надано копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля марки ДГКОМ (13-100), власником якого є ТОВ «ЖИТОМИРОБЛПАЛИВО». Згідно з Додатком 1 до тендерної документації Інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами в складі тендерної пропозиції : - копією сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що має постачатися, або копії інших документів, що посвідчують якість товару, чинними на весь період поставки товару. Замовником не вимагалося надання учасником документів, підтверджуючих наявність договірних відносин з виробником або власником сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Вважаємо, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» надавши зазначений вище сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі. Крім того, на нашу думку, Замовником незаконно було визначено переможцем учасника ПВКП «НИРТ», оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, що полягає в наступному. 1. Посвідчення якості (файл 3, стор. 5) надано учасником на виконання додатку 1 до ТД «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним та якісним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами в складі тендерної пропозиції : - копією сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що має постачатися, або копії інших документів, що посвідчують якість товару, чинними на весь період поставки товару.», в якому зазначено, що проба була відібрана з партії вагою 500т. В поясненнях (файл 3 стор 3) учасник ПВКП «НИРТ» зазначає «… посвідчення дійсне на всю партію товару, тобто на весь період поставки». Але строку дії посвідчення якості на самому документі не зазначено. Відповідно до п.7.4 ДСТУ 7146:2010 в посвідченні якості повинно бути зазначено назву підприємства-виробника, назву споживача, номер і дату договору постачання. В посвідченні якості, наданому ПВКП «НИРТ» відсутні зазначені вище реквізити. Замовник в додатку 1 до ТД «Умови поставки: поставка товару, визначеного замовником, здійснюється транспортом постачальника до навчальних закладів Ізюмського району Харківської області: Співаківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області (64351, Харківська область, Ізюмський район, село Співаківка); Іванчуківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області (64332, Харківська область, Ізюмський район, село Іванчуківка); Левківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Ізюмської районної ради Харківської області (64332, Харківська область, Ізюмський район, село Левківка)». В файлі 3 ТП учасника ПВКП «НИРТ» «Документи, що містять технічний опис предмета закупівлі» відсутня така інформація (про поставку транспортом постачальника і про поставку до навчальних закладів), тобто учасник не підтвердив всі вимоги до предмета закупівлі, встановлені замовником («Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником» - абз 1 п.6 розділу ІІІ ТД). І навіть, враховуючи те, що учасник підписав і надав проект договору (файл 6), в якому в п.5.3 та п.5.4 Договору ця інформація є, саме в документах з описом предмета закупівлі ця інформація відсутня. 2. Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (вимога п.3 таблиці додатку 3 до ТД) – скан зроблений з копії документу, а не з оригіналу, як вимагав замовник. Отже, вважаємо, що Замовником було незаконно відхилено тендерну пропозицію ПП «ЛІДЕР АКТИВ», незаконно визнано переможцем учасника ПВКП «НИРТ», та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2018 17:22
рішення від 11.06.2018 № 5539 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 17:22
Рiшення від 27.06.2018 № 6348.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 22:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації в повному обсязі виконав рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівль від 27.06.2018 № 6348-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 12 липня 2018 13:59
Номер скарги: UA-2018-04-24-001405-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Код ЄДРПОУ:39635487
Дата подання: 08 червня 2018 11:17
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є учасником відповідної процедури закупівлі та реальним учасником ринку постачання вугільної продукції, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору про закупівлю з Замовником у майбутньому. Метою здійснення господарської діяльності ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ПВКП «НИРТ» з порушенням вимог Закону, Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання прибутку, внаслідок задоволення законним шляхом інтересів і потреб Замовника в закупівлі вугілля кам’яного.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2018 17:58
Рішення від 11.06.2018 № 5536 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 17:58
Рішення від 27.06.2018 № 6362.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 21:55

Документи подані скаржником

07 червня 2018 20:58
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

18 червня 2018 10:48
7.проєкт договору НІРТ.pdf
12 липня 2018 13:59
протокол 134.pdf
12 липня 2018 13:59
протокол 133.pdf
12 липня 2018 13:59
протокол 132.pdf

Документи подані скаржником

08 червня 2018 11:17
Скарга.pdf
08 червня 2018 11:17
Витяг.pdf
08 червня 2018 11:17
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

18 червня 2018 11:02
4.гарантійний лист.pdf
18 червня 2018 11:02
3 проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 697 898,00
UAH з ПДВ
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТСЕРВІС" 860 000,00
UAH з ПДВ
673 390,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" 745 500,00
UAH з ПДВ
693 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЛИДIВПРОМРЕСУРС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 819 000,00
UAH з ПДВ
695 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 755 790,00
UAH з ПДВ
729 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 732 900,00
UAH з ПДВ
732 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МОНОЛІТ" 844 200,00
UAH з ПДВ
844 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 14:21
технічні документи.pdf
08 травня 2018 14:21
Тендерна Пропозиція.pdf
08 травня 2018 14:21
проект договору.pdf

Публічні документи

04 червня 2018 11:37
Електронний підпис
04 червня 2018 11:36
Переможець Ізюм.pdf
08 травня 2018 21:24
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 14:31
Електронний підпис
04 травня 2018 14:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 14:14
Електронний підпис
08 травня 2018 14:10
Електронний підпис
08 травня 2018 14:09
Електронний підпис
08 травня 2018 14:09
Електронний підпис
08 травня 2018 14:09
Електронний підпис
08 травня 2018 14:08
Електронний підпис
08 травня 2018 14:07
Електронний підпис
08 травня 2018 14:07
Електронний підпис
08 травня 2018 11:40
Договір Парк КиО - 1.jpg
08 травня 2018 11:40
НДС.jpg
08 травня 2018 11:40
Проект договору 5.jpg
08 травня 2018 11:40
Сертифікат ДГ 13-100-_1_.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 4.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 8.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 9.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 7.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 6.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 5.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 3.jpg
08 травня 2018 11:40
Сертифікат ДГ 13-100-_2_.jpg
08 травня 2018 11:40
Тендерна пропозиція.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 2.jpg
08 травня 2018 11:40
Статут - 1.jpg
08 травня 2018 11:40
Реєстр документів 2.jpg
08 травня 2018 11:40
Реєстр документів 1.jpg
08 травня 2018 11:40
Проект договору 4.jpg
08 травня 2018 11:40
Проект договору 3.jpg
08 травня 2018 11:40
Проект договору 2.jpg
08 травня 2018 11:40
Проект договору 1.jpg
08 травня 2018 11:40
Договір Парк КиО - 4.jpg
08 травня 2018 11:40
Договір Парк КиО - 3.jpg
08 травня 2018 11:40
Договір Парк КиО - 2.jpg
08 травня 2018 11:40
Договір оренди КАМАЗ.jpg
08 травня 2018 11:40
Договір оренди ГАЗ.jpg
08 травня 2018 11:40
Витяг 23.04.18 г. 2.jpg
08 травня 2018 11:40
Витяг 23.04.18 г. 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

ТОВ "МОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТСЕРВІС"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"

ТОВ "СЕЛИДIВПРОМРЕСУРС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ТОВ "МОНОЛІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Рішення скасоване 670 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 13:40
ТОВ "МОНТАЖЕНЕРГОРЕМОНТСЕРВІС"
#38344275
Рішення скасоване 673 390,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 13:40
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ"
#32656453
Рішення скасоване 693 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 13:40
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
Переможець 670 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 13:51

Документи

17 травня 2018 13:36
Електронний підпис
17 травня 2018 13:32
2.pdf
17 травня 2018 13:32
1.pdf

Документи

23 травня 2018 10:59
Електронний підпис
23 травня 2018 10:56
26.png
23 травня 2018 10:56
12.png
23 травня 2018 10:56
3.png
23 травня 2018 10:56
протокол.pdf

Документи

30 травня 2018 12:14
Електронний підпис
30 травня 2018 12:12
протокол.pdf

Документи

12 липня 2018 13:51
Електронний підпис
12 липня 2018 13:49
протокол 134.pdf
12 липня 2018 13:49
протокол 133.pdf
12 липня 2018 13:49
протокол 132.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 13:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ"
#39123006
670 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 13:51
Електронний підпис
12 липня 2018 13:49
протокол 134.pdf
12 липня 2018 13:49
протокол 133.pdf
12 липня 2018 13:49
протокол 132.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 10:38
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2018 10:32
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
02 жовтня 2018 10:31
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 09:12
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 09:11
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 14:13
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 серпня 2018 14:12
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 14:10
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 серпня 2018 14:10
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2018 11:48
протокол.pdf зміни до договору
26 липня 2018 11:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 липня 2018 11:47
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 08:38
Договір 119.pdf укладений
26 липня 2018 08:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару вугілля кам'яне ДГ 13-100 на 9,3%
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 119
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 466 114,47
UAH з ПДВ