Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
529 931,00 UAH
UA-2018-04-24-000654-c d915efd944354327ab5b539aeb0122fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полеся Людмила Іванівна

0679948230 comcrb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02775107
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., КОМІНТЕРНІВСЬКЕ, вул.Грубника,27
Контактна особа: Полеся Людмила Іванівна
0679948230
comcrb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 14:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 14:45
Очікувана вартість: 529 931,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 649,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Лікарські засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6050 од.
АСПАРКАМ (Aspartic acid,magnesium and potassium salt), ФУРОСЕМІД (Furosemіde), АДРЕНАЛІН (Epinephrіne), ІЗОКЕТ(Isosorbide dinitrate), ІЗО-МІК (Isosorbide dinitrate), ФЛЕНОКС (Enoxaparin sodium), ДОФАМІН (Dopamine), КАРДІОДАРОН (Аміодарон), ВЕРАПАМІЛ (Verapamil hydrochloride), НАЛОКСОН (Nalocsonе), ЛІДОКАЇН (Lidocaine hydrochloride), ЛІДОКАЇН (Lidocaine hydrochloride), ПРОЗЕРИН (Neosteqmin), ДИКЛОФЕНАК(Diclofenac), ЛОНГОКАЇН (Bupivacain), ЛОНГОКАЇН ХЕВІ (Bupivacain), НОВОКАЇН (Procainе), КАРБАМАЗЕПІН (Carbamazepine), ГЕПАРИН (Heparin), ЕТАМЗИЛАТ(Etamsylate), АТРОПІНУ СУЛЬФАТ( Atropine sylfate), МЕТОКЛОПРАМІД (Metoclopramide), НОХШАВЕРИН (Drotaverine), ОКСИТОЦИН (Oxitocin), ДЕКСАМЕТАЗОН (Dexametasone), ПРЕДНІЗОЛОН (Prednisolone), ХЛОРОПІРАМІНУ ГІДРОХЛОРИД (Chloropyramine), ГІДРОКОРТИЗОНУ АЦЕТАТ(Hydrocortisone), ОМЕПРАЗОЛ (Omeprasole), КАЛІЮ ХЛОРИД (Patassium cloride), ТАМІФЛЮ (Ozeltamivir), БЕТАДИН(Betadine), ІНФУЛГАН(Paracetamol), САНГЕРА (Tranecsam), МАГНІЮ СУЛЬФАТ (Magnesium sulfate), АНАЛЬГІН (Metamizole natrii), АМІНОКАПРОНОВА КИСЛОТА (Acidum aminocapronicum), ЕУФІЛІН (Theophiline), ПЛАТИФІЛІН (Platyphiline hydrotatrate), КАЛЬЦІЮ ГЛЮКОНАТ (Calcium qluconate), БІ-СЕПТ (Sulfamethoxazole+Trimethoprim), ГЕРПЕВІР (Aciclovir), СТРЕПТОКІНАЗА (fapmacinase)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, КОМІНТЕРНІВСЬКЕ, вул. Грубника,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 16:05
ТД лік.зас.18 р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-24-000654-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 27 квітня 2018 10:04
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (43 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.

Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.


Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2018 15:46
Рішенням тендерного комітету, протокол засідання №51 від 02.05.2018 р., вимогу відхилено

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 515 152,20
UAH з ПДВ
512 295,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Софія" 518 156,19
UAH з ПДВ
515 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 12:51
Документи переможця.pdf
18 травня 2018 12:50
Пропоз аукціон.pdf
10 травня 2018 10:41
16 Захист довкілля.pdf
10 травня 2018 10:41
14 Техн специфікація.pdf
10 травня 2018 10:40
13 Витяг з Реєстру МОЗ.pdf
10 травня 2018 10:39
10 Копія Ліцензії.pdf
10 травня 2018 10:39
9 Статут копія.pdf
10 травня 2018 10:38
6 Аналогічн Договір.pdf
10 травня 2018 10:38
5 Довідка про МТБ 2.PDF
10 травня 2018 10:38
4 Довідка про МТБ.pdf
10 травня 2018 10:37
3 Право Підпису.pdf
10 травня 2018 10:37
1 РЕЕСТР документів.pdf
10 травня 2018 10:36
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 13:40
Електронний підпис
10 травня 2018 13:39
Гарантийний лист.pdf
08 травня 2018 14:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "САНА КО"

ТОВ "Софія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
Переможець 512 295,54
UAH з ПДВ
15 травня 2018 09:51

Документи

15 травня 2018 09:50
Електронний підпис
15 травня 2018 09:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2018 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
512 295,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2018 09:50
Електронний підпис
15 травня 2018 09:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:36
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 11:27
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 11:23
ДУ до Д № 30 05 від 31.05.18.pdf зміни до договору
13 липня 2018 11:20
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 10:02
Дог.№30.05 31.05.18р..pdf укладений
31 травня 2018 10:01
Дог.№30.05 31.05.18р..pdf укладений
31 травня 2018 10:01
Дог.№30.05 31.05.18р..pdf укладений
31 травня 2018 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30/05
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та невикористання суми коштів за Договором.
Номер договору про закупівлю: 30/05
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 512 295,54
UAH з ПДВ