Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
529 931,00 UAH
UA-2018-04-24-000654-c ● d915efd944354327ab5b539aeb0122fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02775107 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., КОМІНТЕРНІВСЬКЕ, вул.Грубника,27 |
Контактна особа: |
Полеся Людмила Іванівна 0679948230 comcrb_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2018 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 14:45 |
Очікувана вартість: | 529 931,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 649,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Лікарські засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6050 од.
АСПАРКАМ (Aspartic acid,magnesium and potassium salt), ФУРОСЕМІД (Furosemіde), АДРЕНАЛІН (Epinephrіne), ІЗОКЕТ(Isosorbide dinitrate), ІЗО-МІК (Isosorbide dinitrate), ФЛЕНОКС (Enoxaparin sodium), ДОФАМІН (Dopamine), КАРДІОДАРОН (Аміодарон), ВЕРАПАМІЛ (Verapamil hydrochloride), НАЛОКСОН (Nalocsonе), ЛІДОКАЇН (Lidocaine hydrochloride), ЛІДОКАЇН (Lidocaine hydrochloride), ПРОЗЕРИН (Neosteqmin), ДИКЛОФЕНАК(Diclofenac), ЛОНГОКАЇН (Bupivacain), ЛОНГОКАЇН ХЕВІ (Bupivacain), НОВОКАЇН (Procainе), КАРБАМАЗЕПІН (Carbamazepine), ГЕПАРИН (Heparin), ЕТАМЗИЛАТ(Etamsylate), АТРОПІНУ СУЛЬФАТ( Atropine sylfate), МЕТОКЛОПРАМІД (Metoclopramide), НОХШАВЕРИН (Drotaverine), ОКСИТОЦИН (Oxitocin), ДЕКСАМЕТАЗОН (Dexametasone), ПРЕДНІЗОЛОН (Prednisolone), ХЛОРОПІРАМІНУ ГІДРОХЛОРИД (Chloropyramine), ГІДРОКОРТИЗОНУ АЦЕТАТ(Hydrocortisone), ОМЕПРАЗОЛ (Omeprasole), КАЛІЮ ХЛОРИД (Patassium cloride), ТАМІФЛЮ (Ozeltamivir), БЕТАДИН(Betadine), ІНФУЛГАН(Paracetamol), САНГЕРА (Tranecsam), МАГНІЮ СУЛЬФАТ (Magnesium sulfate), АНАЛЬГІН (Metamizole natrii), АМІНОКАПРОНОВА КИСЛОТА (Acidum aminocapronicum), ЕУФІЛІН (Theophiline), ПЛАТИФІЛІН (Platyphiline hydrotatrate), КАЛЬЦІЮ ГЛЮКОНАТ (Calcium qluconate), БІ-СЕПТ (Sulfamethoxazole+Trimethoprim), ГЕРПЕВІР (Aciclovir), СТРЕПТОКІНАЗА (fapmacinase)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, КОМІНТЕРНІВСЬКЕ, вул. Грубника,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2018 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2018 16:05 |
ТД лік.зас.18 р..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-24-000654-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 27 квітня 2018 10:04
Запит на зміни
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (43 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Розгорнути
Згорнути
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2018 15:46
Рішенням тендерного комітету, протокол засідання №51 від 02.05.2018 р., вимогу відхилено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "САНА КО" #31117042 |
Переможець |
512 295,54
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2018 11:23
|
ДУ до Д № 30 05 від 31.05.18.pdf | зміни до договору |
13 липня 2018 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2018 10:02
|
Дог.№30.05 31.05.18р..pdf | укладений |
31 травня 2018 10:01
|
Дог.№30.05 31.05.18р..pdf | укладений |
31 травня 2018 10:01
|
Дог.№30.05 31.05.18р..pdf | укладений |
31 травня 2018 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та невикористання суми коштів за Договором. |
Номер договору про закупівлю: | 30/05 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |