Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо Код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2018-04-24-000243-c 597f550b6f4144cd908b56b071f6ec89
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцик Володимир Миколайович

+380413621532 avorda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Андрушівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142980
Місцезнаходження: 13401, Україна , Житомирська обл., місто Андрушівка, пл.Т. Шевченка,1
Контактна особа: Яцик Володимир Миколайович
+380413621532
avorda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 квітня 2018 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2018 11:32
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2018 11:32
Початок аукціону: 10 травня 2018 14:01
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 т
Тверде паливо Код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13400, Україна, Житомирська область, Андрушівський район,, загальноосвітні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2018 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 12:58
Тендерна документація вугілля 2018 р.(зміни).doc
27 квітня 2018 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2018 12:58
Тендерна документація вугілля 2018 р.(зміни).doc
24 квітня 2018 11:27
Тендерна документація вугілля 2018 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 26 квітня 2018 12:53
Дата відповіді: 27 квітня 2018 13:03
Тендерною документацією Замовник вимагає надання довідки у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням всіх договорів на поставку вугілля кам’яного та брикетів торфових, переліку організацій із якими укладено договори на поставку з адресами та контактними телефонами, сум договорів, кількістю поставленого товару та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені за рік до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Просимо надати роз’яснення навіщо Замовник вимагає досвід виконання аналогічних договорів на поставку брикетів торфових, адже предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГКОМ 13-100, а не торфові брикети? Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ваші зауваження враховані

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-24-000243-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Житомироблпаливо, Код ЄДРПОУ:38035548
Дата подання: 17 травня 2018 17:06
Щодо безпідставного визнання переможцем та скасування рішення
ТОВ «Житомироблпаливо» повідомляє, що тендерна пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) на закупівлю ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне), ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-24-000243-с, не відповідає умовам тендерній документації (далі – ТД) та не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону, а саме:
1. Відповідно до вимог ч. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п.п. 3.5.2. Розділу 3 ТД Обов’язковим є наявність в учасника можливості забезпечити при поставці вугілля його зважування на території Житомирської області на сертифікованих стаціонарних авто вагах. Учасники надають копії документів, що засвідчують право власності учасника на встановлені автоваги, та/або право їх оренди. До зазначених документів обов’язково додається копія документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) ваг, дійсного на момент подання тендерної пропозиції.
Учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) в складі тендерної пропозиції (файл «Кваліфікаційна частина.pdf») надано договір оренди авто ваг б/н від 17.04.2018 р., відповідно до якого учасник орендує у ТОВ «Бердичівський пивзавод» авто ваги тензометричні ТВА-60-20-14 (8) Пф-12h (RC 3) заводський № 16057, але Учасник не надав при цьому копію документу, що засвідчує сертифікацію (повірку) вищевказаних ваг. Тобто, пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону.
2. Відповідно до вимог ч. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» п. 3.5.2. Розділу 3 ТД Учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням всіх договорів на поставку вугілля кам’яного, переліку організацій із якими укладено договори на поставку з адресами та контактними телефонами, сум договорів, кількістю поставленого товару та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені за рік до кінцевої дати подання тендерних пропозицій (для новостворених суб’єктів підприємницької діяльності - з моменту їх державної реєстрації, якщо їх реєстрація відбувалася в період пізніше останнього року до кінцевої дати подання тендерних пропозицій) разом з копіями будь-яких договорів (не менше двох виконаних договорів), що вказані в довідці та оригіналами відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів.
Проте, Учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) в складі тендерної пропозиції (файл «Кваліфікаційна частина.pdf») надано Довідку з зазначенням всіх договорів на поставку вугілля кам’яного в період з 09.05.2017 р. по 09.05.2018 р. (№ 1071/4 від 08.05.2018 р.), в якій відсутня інформація про укладені договори на поставку кам’яного вугілля:
- Договір № 38 від 22.08.2017 р., укладений між ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) та Державним професійно-технічним навчальним закладом "Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти" (ID закупівлі: UA-2017-05-30-000230-c);
- Договір № 2 від 29.06.2017 р., укладений між ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) та ДП Відділ культури і туризму Тростянецької районної державної адміністрації (ID закупівлі: UA-2017-05-29-000640-b);
- Договір № 6 від 16.06.2017 р., укладений між ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) та Кузьминецьким професійним аграрним ліцеєм Вінницької області (ID закупівлі: UA-2017-05-23-000083-b);
- Договір № 18 від 16.03.2018 р., укладений між ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) та відділом освіти Тетіївської районної державної адміністрації (ID закупівлі: UA-2018-03-16-000042-с).
Крім того, Учасником ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) в складі тендерної пропозиції (файл «Кваліфікаційна частина.pdf») надано договір № 14-Т від 21.09.2017 р., укладений з відділом освіти Літинської районної державної адміністрації (ID закупівлі: UA-2017-07-27-000529-с), не надавши при цьому додаткову угоду № 1 від 07.11.2017 р. та специфікацію, які є невід’ємною частиною договору. Відповідно до вказаної додаткової угоди було зменшено обсяг поставки вугілля з 335 тонн до 314,7 тонн.
Проте, в довідці з зазначенням всіх договорів на поставку вугілля кам’яного в період з 09.05.2017 р. по 09.05.2018 р. (№ 1071/4 від 08.05.2018 р.) та у відгуку № 43/01 від 17.01.2018 р. вказано недостовірну інформацію та зазначено обсяг постачання 265 тонн та 70 тонн (335 тонн) вугілля а не 247,9 тонн та 66,8 тонн (314,7 тонн) вугілля.
Відповідно до вимог п. 3.5.3. Розділу 3 ТД У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п. 3.5.2 п.5 розділу 3 ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.
Тобто, тендерна пропозиція ПрАТ «Вінницяоблпаливо» (01880670) не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В зв’язку із викладеним пропонуємо відмінити рішення тендерного комітету відділу освіти Андрушівської РДА від 17.05.2018 р. (Протокол № 17) щодо визначення ПрАТ «Вінницяоблпаливо» переможцем, прийняти інше рішення, яким відхилити тендерну пропозицію ПрАТ «Вінницяоблпаливо» з наведених вище підстав, та продовжити розгляд пропозицій інших учасників.


Т.в.о. директора
ТОВ «Житомироблпаливо» І.В. Люшненко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2018 16:32
. Керуючись п.1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», п.5.1.4 тендерної документації Критерії та методика оцінки відповідно до якої оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна», враховуючи дозавантаження в електронну систему закупівель документів про сертифікацію вагів тендерний комітет вважає, що цінова пропозиція ПрАТ "Вінницяоблпаливо" є найбільш економічно вигідною для проведення закупівлі Тверде паливо Код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам'яне) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-24-000243-c, та те, що документів наданих ПрАТ "Вінницяоблпаливо" достатньо для визнання вищевказаного постачальника переможцем закупівлі відхилити скаргу ТОВ Житомироблпаливо на закупівлю Тверде паливо Код ДК 021:2015 09110000-3 (Вугілля кам'яне) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-24-000243-c.
Номер вимоги: UA-2018-04-24-000243-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СЛАВРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:37939071
Дата подання: 05 липня 2018 16:55
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель
ТОВ «Славресурс» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Славресурс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є неправомірна дискваліфікація пропозиції учасника ТОВ «Славресурс».
Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність ТОВ «Славресурс» та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника було безпідставно дискваліфіковано найнижчу тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) ТОВ «Славресурс» яка відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація) та стосовно вказаного учасника відсутні підстави, визначені у статті 17 Закону, для відмови йому в участі у Процедурі закупівлі.

Разом з тим, учасником ТОВ «Славресурс» було надано всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам/умовам Документації, зазначеним нижче, у тому числі кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також надано документальне підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації.

Разом з цим, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, безпідставно відхилив нижчу за ціною тендерну пропозицію ТОВ «Славресурс» та розглядає потенційним переможцем процедури закупівлі учасника з максимальною вартістю.

Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс», порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на його перемогу в Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші наші права та законні інтереси.

Враховуючи викладене та керуючись статтею 18 Законом України «Про публічні закупівлі», -
Відповідна скарга буде направлена до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2018 14:03
Підстави дискваліфікації ТОВ «Славресурс», викладені в протоколі № 30 від 03 липня 2018 року законні, обґрунтовані і не містять ознак дискримінації учасника

Документи подані скаржником

17 травня 2018 17:06
Скарга замовнику

Документи

Документи

10 липня 2018 14:03
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-24-000243-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Житомироблпаливо, Код ЄДРПОУ:38035548
Дата подання: 25 травня 2018 11:53
Незаконна кваліфікація
Незаконна кваліфікація
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 11:56
Рішення від 30.05.2018 № 5070 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 11:55
Рішення від 12.06.2018 № 5649.pdf
Дата публікації: 15 червня 2018 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення про визначення приватного акціонерного товариства "Вінницяоблпаливо" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-04-24-000243-c. скасовано
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2018 09:08

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

23 червня 2018 09:07
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 760 000,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 805 000,00
UAH з ПДВ
805 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житомироблпаливо 837 500,00
UAH з ПДВ
837 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2018 16:57
Електронний підпис
13 липня 2018 16:41
Довідки МВС і ДФС
07 травня 2018 14:59
Електронний підпис
07 травня 2018 14:56
Статут.pdf
07 травня 2018 14:56
Публічні документи.pdf
07 травня 2018 14:56
Протокол засновників.pdf
07 травня 2018 14:56
Копія паспорт код УО.pdf
07 травня 2018 14:56
Копія договору оренди.pdf
07 травня 2018 14:56
Досвід виконання.pdf
07 травня 2018 14:56
Довідки банк.pdf
07 травня 2018 14:56
1 ДФ.pdf
07 травня 2018 14:56
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ Житомироблпаливо

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Рішення скасоване 760 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 09:08
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Відхилено 760 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 09:13
ТОВ СЛАВРЕСУРС
#37939071
Відхилено 805 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2018 16:05
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
Переможець 837 500,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 15:19

Документи

17 травня 2018 14:18
Електронний підпис
17 травня 2018 14:17
протокол

Документи

23 червня 2018 09:13
Електронний підпис
23 червня 2018 09:11
протокол

Документи

04 липня 2018 16:05
Електронний підпис
04 липня 2018 16:04
протокол

Документи

12 липня 2018 15:19
Електронний підпис
12 липня 2018 15:15
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
837 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 15:19
Електронний підпис
12 липня 2018 15:15
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 20:20
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:53
Специфікація до додаткової угоди.jpg зміни до договору
31 липня 2018 16:50
Додаткова угода.jpg зміни до договору
31 липня 2018 16:50
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 16:06
Специфікація до договору.jpg укладений
31 липня 2018 16:02
Сторінка 4.jpg укладений
31 липня 2018 16:02
Сторінка 3.jpg укладений
31 липня 2018 16:02
Сторінка 2.jpg укладений
31 липня 2018 16:02
Сторінка 1.jpg укладений
31 липня 2018 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі,зміна ціни за одиницю товар
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 837 500,00
UAH з ПДВ