Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Труби сталеві теплоізольовані та фасонні вироби
Очікувана вартість
2 895 725,64 UAH
UA-2018-04-23-002329-a ● a8b3bc8d876c43a8bf6552eadb21a6e2
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 33126849 |
Вебсайт: | http://vmte.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21021, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Контактна особа: |
Людмила Кришталь +380963692131 krushtal123@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 13:28 |
Очікувана вартість: | 2 895 725,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 957,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
Труби сталеві теплоізольовані та фасонні вироби ( конкретна назва позицій товару, їх одиниці виміру, кількість та інші характеристики зазначені в додатку 1 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2018 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2018 11:26 |
Додаток 1(технічна специфікація).doc | |
30 травня 2018 11:26 |
ТД (труби) 30.05.2018.doc | |
30 травня 2018 11:26 |
Додаток 4 (кваліфікаційні критерії).docx | |
30 травня 2018 11:26 |
Додаток 2 (проект договору).doc | |
30 травня 2018 11:26 |
П-л_про внес.змін_30.05.18 (труби).docx | |
30 травня 2018 11:26 |
Додаток 3 (форма тендерна пропозиція).docx | |
30 травня 2018 11:26 |
ЗМІНИ_30.05.2018.docx | |
10 травня 2018 13:50 |
П-л_про внес.змін_10.05.18 (труби).docx | |
10 травня 2018 13:50 |
ЗМІНИ_10.05.2018.docx | |
08 травня 2018 13:31 |
П-л_про внес.змін_08.05.18 (труби).docx | |
08 травня 2018 13:31 |
ЗМІНИ_08.05.2018.docx | |
07 травня 2018 09:03 |
ЗМІНИ_07.05.2018.docx | |
07 травня 2018 09:02 |
П-л_про внес.змін_07.05.18 (труби).docx | |
04 травня 2018 15:38 |
ЗМІНИ_04.05.2018.docx | |
04 травня 2018 15:38 |
П-л_про внес.змін_04.05.18 (труби).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бюджет закупівлі
Дата подання: 27 квітня 2018 15:55
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:27
Доброго дня! Вкажіть з яких джерел (державні або власні кошти) буде фінансуватися закупівля.
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання:Кошти підприємства.»
Видалення циклопентанового вспінення
Дата подання: 27 квітня 2018 15:55
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:27
Доброго дня! Внесіть зміни до тендерної документації та видаліть вимогу щодо формування поліуретанової теплоізоляції на основі циклопентанового вспінення, замінивши її посиланням на відповідність поліуретанової теплоізоляції вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, що в свою чергу приведе до розширення кола Учасників, відповідного збільшення конкуренції серед Учасників торгів та не буде створювати можливість для корупційних діянь та зловживань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! Надаємо відповідь на Ваше запитання:
Враховуючи те, що ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 та ГСТУ 34-204-88-002 не регламентує тип вспінювача, який повинен застосовуватись для утворення пінополіуретанової ізоляції, Замовник має право самостійно робити вибір щодо застосування вище згаданого компоненту.
Необхідно зауважити, що підприємство має досвід у використанні вищезгаданих технологій на протязі останніх кількох років, як в рамках Міжнародних проектів - зокрема «Проекту з енергоефективності» у м. Вінниці за співробітництвом з Швейцарською конфедерацією, так і в рамках в реконструкції теплових мереж, поза межами даних проектів. Однією з базових вимог вищезгаданих проектів є не тільки застосування сучасних високоефективних технологічних рішень та впровадження прогресивного енергозберігаючого обладнання, але й досягнення довгострокового ефекту системи теплозабезпечення реконструйованих мікрорайонів на протязі всього нормативного терміну експлуатації всіх елементів технологічного устаткування. Виконання завдань підтримання ККД всієї системи на високому рівні можливо лише при стабільних показниках енергоефективності кожного з елементів даної системи (тобто обладнання котельних, теплових мереж та індивідуальних теплових пунктів). Тому, так як теплові мережі є одним із елементів даної системи, нам необхідно забезпечити збереження показників теплових втрат на весь нормативний термін експлуатації (не менше 30 років). Як показав досвід впровадження подібних проектів на протязі останніх декількох років - практичний результат дозволяє досягнути саме застосування циклопентанового вспінення, що забезпечує стабільність теплоенергетичних характеристик, зокрема коефіцієнту теплопровідності протягом тривалого періоду. Станом на даний час підприємством впроваджено попередньоізольованих труб із даною технологією виготовлення, загальною довжиною більше 23,7 км у двотрубному обчисленні, тобто більше 11 % всіх мереж, що знаходяться на балансі підприємства.
Крім того, застосування даної технології дозволить вирішити проблему сумісності фізичних, механічних та техніко-економічних параметрів існуючих теплових мереж та тих, що будуть підлягати реконструкції у найближчий період. Застосування різних технологій виготовлення теплоізоляції з нашої точки зору, може призвести до проблем пов’язаних з різними коефіцієнтами лінійного розширення різних типів ізоляцій, що відповідно може призвести до загрози механічної втрати міцності ізоляційного слою при багаторазових циклах подовження трубопроводів в наслідок зміни температурних режимів їх роботи.»
Враховуючи те, що ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 та ГСТУ 34-204-88-002 не регламентує тип вспінювача, який повинен застосовуватись для утворення пінополіуретанової ізоляції, Замовник має право самостійно робити вибір щодо застосування вище згаданого компоненту.
Необхідно зауважити, що підприємство має досвід у використанні вищезгаданих технологій на протязі останніх кількох років, як в рамках Міжнародних проектів - зокрема «Проекту з енергоефективності» у м. Вінниці за співробітництвом з Швейцарською конфедерацією, так і в рамках в реконструкції теплових мереж, поза межами даних проектів. Однією з базових вимог вищезгаданих проектів є не тільки застосування сучасних високоефективних технологічних рішень та впровадження прогресивного енергозберігаючого обладнання, але й досягнення довгострокового ефекту системи теплозабезпечення реконструйованих мікрорайонів на протязі всього нормативного терміну експлуатації всіх елементів технологічного устаткування. Виконання завдань підтримання ККД всієї системи на високому рівні можливо лише при стабільних показниках енергоефективності кожного з елементів даної системи (тобто обладнання котельних, теплових мереж та індивідуальних теплових пунктів). Тому, так як теплові мережі є одним із елементів даної системи, нам необхідно забезпечити збереження показників теплових втрат на весь нормативний термін експлуатації (не менше 30 років). Як показав досвід впровадження подібних проектів на протязі останніх декількох років - практичний результат дозволяє досягнути саме застосування циклопентанового вспінення, що забезпечує стабільність теплоенергетичних характеристик, зокрема коефіцієнту теплопровідності протягом тривалого періоду. Станом на даний час підприємством впроваджено попередньоізольованих труб із даною технологією виготовлення, загальною довжиною більше 23,7 км у двотрубному обчисленні, тобто більше 11 % всіх мереж, що знаходяться на балансі підприємства.
Крім того, застосування даної технології дозволить вирішити проблему сумісності фізичних, механічних та техніко-економічних параметрів існуючих теплових мереж та тих, що будуть підлягати реконструкції у найближчий період. Застосування різних технологій виготовлення теплоізоляції з нашої точки зору, може призвести до проблем пов’язаних з різними коефіцієнтами лінійного розширення різних типів ізоляцій, що відповідно може призвести до загрози механічної втрати міцності ізоляційного слою при багаторазових циклах подовження трубопроводів в наслідок зміни температурних режимів їх роботи.»
Відповідність стандартам
Дата подання: 27 квітня 2018 15:56
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:27
Доброго дня! Просимо зазначити, яким стандартам (ДСТУ та/або ГСТУ) мають відповідати труби сталеві теплоізольовані та фасонні вироби.
Відповідь: «Доброго дня! До Тендерної документації будуть внесені зміни.»
Тип опор
Дата подання: 27 квітня 2018 15:57
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:27
Доброго дня! просимо зазначити тип опор (прямі чи кутові)
Відповідь: «Доброго дня! Спеціалісти технічного відділу нашого підприємства опрацювали Ваше запитання та надали наступну відповідь: Нерухомі опори прямі. Дякуємо за запитання.»
Компенсаційна спроможність
Дата подання: 27 квітня 2018 15:58
Дата відповіді: 03 травня 2018 17:27
Доброго дня! Просимо зазначити чи влаштує вас компенсаційна спроможність компенсатора 125 мм
Відповідь: «Доброго дня! Спеціалісти технічного відділу нашого підприємства опрацювали Ваше запитання та надали наступну відповідь: 125 мм. Дякуємо за запитання.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-23-002329-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:34427263
Дата подання: 04 травня 2018 13:36
Дата подання: 04 травня 2018 13:36
Щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Ознайомившись з тендерною Документацією ТОВ «Перший трубний завод» (надалі-Скаржник), вважає що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель ч. 3, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) шляхом встановлення в тендерній документації вимог, які дискримінують учасників тендерних торгів в тому числі Скаржника та обмежують конкуренцію, а також принцип державних закупівель не дискримінація учасників ст. 3, ст. 5 Закону, а саме вимога п.3 Додатку 1 Тендерної документації «…..Поліуретанову теплоізоляцію сформувати на основі циклопентанового вспінення», в Додатку №1 Тендерної документації відсутні посилання на стандартні характеристики; вимога п.1 Додатка № 4 Тендерної документації «Лист-підтвердження готовності, у разі запиту замовника, під час розгляду пропозицій учасників торгів, надати усі необхідні документи, що підтверджують наявність вказаної матеріально-технічної бази на балансі Учасника та/або субпідрядника та вимога Додатку №1 Тендерної документації «Замовник має право виїжджати на виробничі площі Учасника для огляду обладнання та процесу виробництва з метою виявлення відповідності наданої інформації дійсності. Учасник повинен надати лист-згоду для даного огляду, у разі, якщо учасник не є виробником товару, то він повинен надати згоду виробника виходячи з наступного.
По – перше: «Щодо вимоги циклопентанового вспінення, яку заявляє Замовник в п. 3 Додатку №1 до Тендерної документації».
Технічні вимоги (умови) щодо теплоізоляції (ізоляції) труб, трубопроводів попередньо теплоізольованих спіненим поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж (Труби, фасоні вироби та арматура) регулюються ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 та ГСТУ 34-204-88-002.
Пунктом 7.1.13.1. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, встановлено, що Ізоляція труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ повинна відповідати вимогам цього стандарту.
Так, пунктом 7.1.13.2. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 передбачено, що Ізоляція труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ повинна відповідати характеристикам, наведеним у таблиці 7.
Тобто, ізоляція (теплоізоляція) повинна бути сформовано за нижче наведеними характеристиками.
Крім того, пункт 7.1.13.2. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, передбачає, яким чином повинна виконуватись ізоляція (теплоізоляція), а саме: «Ізоляцію труб, виробів і арматури видів СТ/ПЕ, СТ/НМ треба виконувати інжекцією в замкнений за допомогою торцевих технологічних заглушок простір між провідною трубою і оболонкою безфреонової пінополіуретанової системи, яка серійно виробляється згідно з технологічною документацією, затвердженою у встановленому порядку, і має документально підтверджену виробником прогнозовану довговічність експлуатації в трубах ПТПУ не менше 30 років при робочій температурі провідної труби не менше 140 °С. Інжекцію пінополіуретанової системи треба проводити за технологічною документацією, затвердженою у встановленому порядку».
Як, зазначено ГСТУ 34-204-88-002 технічні вимоги щодо теплогідроізольованих елементів (зміна діаметрів захисної поліетиленової труби, співосність провідної сталевої труби і захисної поліетиленової труби, стійкість до зрізу, теплопровідність, міцність на удар) повинні відповідати п. 5.1 ГСТУ 34-204-88-002.
Згідно до п. 5.4.1. ГСТУ 34-204-88-002, теплоізоляційне покриття з жорсткого пінополіуретану із жорсткого ППУ повинно відповідати вимогам даного стандарту.
Характеристики ППУ (п.5.4.2 ГСТУ 34-204-88-002)
Жорсткий пінополіуретан повинен мати на торцях труб і на зрізі однорідну закрито коміркову структуру. Розміри комірок на зрізі в радіальному напрямі мають бути менші за 0,5 мм. Кількість закритих комірок повинна бути не менше 88% і визначатись згідно ОСТ 6-05-484-85.
Густина серцевини ППУ теплоізоляційного шару в радіальному напрямку повинна бути не меншою 60 кг/куб. м.
Мінімальна загальна густина жорсткого пінополіуретану повинна становити не менше 80кг/ куб. м.
Стійкість до стиску теплоізоляційного шару в радіальному напрямку, з деформацією 10% , повинна бути не меншою 0,3МПа.
Водопоглинення не повинно перевищувати 10% від маси.
Як, вбачається із зазначеного вище, ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002) не передбачає та не встановлює конкретний метод вспінення поліуретану (циклопентан, водне та інше), що дає можливість виготовляти предмет закупівлі не тільки на основі циклопентану, а й за іншими технологіями, які будуть відповідати наведеним вище характеристикам Таблиці 7 ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 та п.5.4.2 ГСТУ 34-204-88-002.
Замовник обґрунтовує вимогу щодо формування вспінення циклопентаном тим, що при його застосуванні буде найнижчий Коефіцієнт теплопровідності, а саме: 0,027 Вт/(м*К) п. 4 Додатку 1 Тенденої документації.
Продукція Скаржника: відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007», (ГСТУ 34-204-88-002), ГСТУ 34.015 є сертифікованою в системі УкрСЕПРО, про що свідчать сертифікати, має найнижчий коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/(м*К)., що підтверджується протоколом сертифікаційних випробувань №163-42-16С від 16.05.2016р., але Скаржник використовує іншу технологію вспінення згідно ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002), ГСТУ 34.015 з такими ж технічними та якісними характеристиками, які має «циклопентане вспінення», зазначене підтверджується листом за №108-16 від 14.07.2017р., ДП «Центер «СЕПРОКИЇВБУДПРОЕКТ» за №108-16 від 14.07.2017р., в якому вказано, що, Водні системи для формування пінополіуретанової теплової ізоляції, які застосовує ТОВ «Перший трубний завод» є аналогами (еквівалентом) цикопентанового вспінення.
Також, водні системи забезпечують надійну та довготривалу теплову ізоляцію теплових мереж відповідно до ДСТУ Б В.2.5-31:2007, мають найнижчий коефіцієнт теплопровідності 0,027 Вт/мК та не містить озоноруйнуючих речовин, зокрема фтор та хлор-вуглеводів. Також в листі зазначено, що необхідно перевірити наявність обладнання для вибухонебезпечного циклопентанового спінювання у конкурентів, так як навколо переваги цього сумнівного питання йде багато спекуляцій.
Скаржник листом від 21.11.2017 року за №675 звернувся до Державного «Центр з сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій» Мінрегіона України за роз’ясненням, а саме: чи є порушення ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 та чи не виходять за межі ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 дії підприємств, установ та організації усіх форм власності, які виступають замовниками тендерів (прилюдних торгів), щодо обмеження (звуження) повністю, або частково, дії національного стандарту ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 в частині вимоги щодо застосування лише якогось одного методу вспінення поліуретанової теплоізоляції, які виключають можливість застосування інших аналогічних способів?
Згідно з роз’ясненням (лист ДП «Центр «СЕПРОКИЇВБУДПРОЕКТ» за №146-17 від 21.11.2017р.) наданими уповноваженим національним органом стандартизації, Державним підприємством «Центр з сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій» Мінрегіона України, вимоги щодо теплової ізоляції труб, фасованих виробів та арматури зазначені в п. 7.1.13. ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 не встановлює, який спінювач повинен застосовуватись для пінополіуретанової ізоляції. В зв’язку з цим недоцільно при проведенні тендерів надавати перевагу одному із методів спінювання.
Слід зазначити, що застосування при виготовленні продукції методу циклопентанового вспінення не являється характеристикою, як стверджує Замовник. Це просто певний процес, в якому регламентовано застосування певних реагентів для отримання пінополіуретанової теплоізоляції, яка, як зазначено вище, ПРИ ЗАСТОСУВАННІ БУДЬ ЯКИХ МЕТОДІВ СПІНЕННЯ, передбачених ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 має ОДНАКОВІ ФІЗИКО-ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, ОДНАКОВУ ТЕПЛОПРОВІДНІСТЬ ТА ІНШІ ПОКАЗНИКИ ТЕПЛОВОЇ ІЗОЛЯЦІЇ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ НА ОДНАКОВОМУ РІВНІ.
Тобто, Замовник встановлюючи «Циклопентанове вспінення» обмежує конкуренцію та дискримінує учасників в тому числі Скаржника, який використовують іншу технологію вспінення та позбавляє взяти участь у Процедурі закупівлі.
Встановлення зазначених вище вимог Замовника у тендерній Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3, 5 Закону, а саме – недискримінація учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель».
Статтею 9 Конституції України встановлено, що чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
У частині першій Закону України «Про ратифікацію Конвенції про захист прав і основних свобод людини 1950 року, Першого протоколу та протоколів №2, 4, 7, 11 до Конвенції» прямо зазначається, що Україна повністю визнає дію на своїй території статті 46 Конвенції щодо визнання обов’язковою і без укладення спеціальної угоди юрисдикції Суду з прав людини в усіх питаннях, що стосуються тлумачення і застосування Конвенції.
У практиці Європейського суду дискримінація розглядається як несправедливе, нічим не обґрунтоване порушення принципу рівності.
В п. 49 справи «Пічкур проти України» (заява № 10441/06, остаточне рішення від 07.02.2014 року) Європейський суд визначив, що таке дискримінація.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного та розумного обґрунтування, іншими словами, якщо вона не переслідує легітимну ціль або якщо немає розумного співвідношення між застосованими засобами та переслідуваною ціллю.
Явна дискримінація має місце в тих випадках, коли одно особа стикається з менш сприятливим ставленням до себе, ніж інша в аналогічній ситуації.
В ст. 32 Господарського Кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності.
Недобросовісною конкуренцією є створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції.
Дискримінаційними умовами тендеру є умови придбання, продажу, іншої передачі товару, при яких суб'єкта господарювання поставлено в нерівне становище порівняно з іншим господарюючим суб'єктом або іншими господарюючими суб'єктами.
Обґрунтованість такої позиції підтверджується іноземним досвідом антимонопольного регулювання, зокрема, американським. Статтю 13 (а) Закону Клейтона (The Clayton Antitrust Act, 1914), що доповнив Закон Шермана (The Sherman Antitrust Act, 1890), який заклав основи антимонопольного регулювання в США, містить дуже детальне визначення дискримінації, згідно з яким дискримінація дії які призводить до обмеження конкуренції або створення монополії.
Тобто, встановлення Замовником в тендерній Документації додаткових технічних характеристик, а саме: вимоги щодо циклопентаного вспінення, позбавляє можливості Учасників продукція, яких відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 та ГСТУ 34-204-88-002-98 є сертифікованою в системі УкрСЕПРО, та які виготовляють предмет закупівлі за іншою технологією (інший медот вспінення) з такими ж або кращими технічними та якісними характеристиками, взяти участь у Процедурі закупівлі.
Зважаючи на вище викладене, встановлення в тендерній Документації Замовника тільки циклопентанового вспінення є не обґрунтованим та дискримінаційним.
В зв’язку з вищевикладеним Замовнику необхідно внести зміни в п. 3 Додаток №1 Тендерної документації та дозволити окрім «циклопентанового вспінення» іншу технологію вспінення, що зробить умови участі Учасників торгів в тому числі Скаржника рівними, не дискримінаційними, прозорими та значно розширить коло їх учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії та ефективності.
По – друге: В порушення ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в технічній специфікації відсутні посилання на стандартні характеристики, а саме відсутній стандарт, який регулює предмет закупівлі, що в свою чергу не дає можливості Учасникам торгів чітко зрозуміти, яким чином виконувати предмет закупівлі. Слід зазначити, що предмет закупівлі регулює три стандарти це: ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007, ГСТУ 34-204-88-002-98 та ГСТУ 34.015.
Статтею 1 Закону України «Про стандартизацію» від 5 червня 2014 року №1315-VII (зі змінами та доповненнями, надалі Закон №1315-VII) визначено, що стандарт - є нормативним документом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №36 від 5 лютого 2007 р. прийнято та надано чинності національному стандарту України – Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж. Труби, фасонні вироби та арматура. Технічні умови ДСТУ Б.В.2.5-31:2007» (надалі – ДСТУ Б.В.2.5-31:2007).
Частиною 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що в технічна специфікація повинна містити: «…..посилання на стандартні характеристики».
По-третє: Відповідно до Додатка №4 Тендерної документації, Замовник зазначає документи для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно п.1 Додатка № 4 Тендерної документації вимагає «Лист-підтвердження готовності, у разі запиту замовника, під час розгляду пропозицій учасників торгів, надати усі необхідні документи, що підтверджують наявність вказаної матеріально-технічної бази на балансі Учасника та/або субпідрядника , Тобто, для виконання предмета закупівлі крім власного (на балансі) обладнання, приміщень необхідно мати власний (на балансі) транспорт для здійснення поставки предмета закупівлі Замовнику.
Зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті Учасники, які мають, зокрема власний (на балансі) транспорт, обладнання, приміщення А, це обмежує право участі у процесі закупівлі інших суб’єктів господарювання, які планують постачати товар (предмет закупівлі) із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією або у яких транспорт, обладнання, приміщення знаходяться на підставі Договору оренди, а не на балансі.
Дії Замовника в частині встановлення вимоги наявність вказаної матеріально-технічної бази на балансі Учасника та/або субпідрядника, порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», недискримінація.
В зв’язку з вищевикладеним Замовнику необхідно внести зміни в п. 1 Додаток №4 Тендерної документації, що зробить умови участі Учасників торгів рівними, не дискримінаційними, прозорими та значно розширить коло їх учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії та ефективності.
По – четверте: Згідно Додатку №1 Тендерної документації зазначено, що «Замовник має право виїжджати на виробничі площі Учасника для огляду обладнання та процесу виробництва з метою виявлення відповідності наданої інформації дійсності. Учасник повинен надати лист-згоду для даного огляду, у разі, якщо учасник не є виробником товару, то він повинен надати згоду виробника.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Господарського кодексу України, відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону.
Зазначену вище вимогу зможуть виконати ті Учасники, у яких процес виробництва не визнано комерційною таємницею. А, це обмежує право участі у процесі закупівлі інших суб’єктів господарювання в тому числі Скаржника у якого розроблено та затверджено Положення « ПРО КОМЕРЦІЙНУ ТАЄМНИЦЮ ТА КОНФІДЕНЦІЙНУ ІНФОРМАЦІЮ», згідно до якого процес виробництва є комерційною таємницею.
Дії Замовника в частині встановлення вимоги щодо для огляду обладнання та процесу виробництва наявність з наданням листа згоду на це порушують один із принципів здійснення закупівель, визначений ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», недискримінація.
В зв’язку з вищевикладеним Замовнику необхідно внести зміни в Додаток №1 Тендерної документації, що зробить умови участі Учасників торгів рівними, не дискримінаційними, прозорими та значно розширить коло їх учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії та ефективності.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: код ДК 021:2015 - 44160000-9 - МАГІСТРАЛІ, ТРУБОПРОВОДИ, ТРУБИ, ОБСАДНІ ТРУБИ, ТЮБІНГИ ТА СУПУТНІ ВИРОБИ (ТРУБИ сталеві теплоізольовані та фасонні ВИРОБИ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-04-23-002329-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2018 14:33
рішення від 07.05.2018 № 4278+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 14:32
інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2018 № 4876.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 15:02
Рішення від 22.05.2018 № 4876.pdf
Дата публікації: 25 травня 2018 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано Рішення органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 30 травня 2018 13:48
Номер скарги: UA-2018-04-23-002329-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:34427263
Дата подання: 05 липня 2018 14:48
Дата подання: 05 липня 2018 14:48
Щодо порушень замовником при проведенні відкритих торгів ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є надуманими та такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного
На підтвердження вимог п. 3 Додатку№1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (надалі - Технічні вимоги) Скаржник надав:
довідку за №618 від 07.06.2018р., «Про підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі», Сертифікат відповідності Серія ВГ №UA 1.090. 0028509-16 (ДСТУ Б В.2.5-31:2007 ) та Протокол випробувань за результатами сертифікаційних випробувань № 163-42-16С від 16 травня 2016 р. Сертифікат відповідності Серія ВГ №UA 1.090. 0028509-16 (ДСТУ Б В.2.5-31:2007 ) Протокол випробувань за результатами сертифікаційних випробувань №Л035/5-16 від 17.05.2016 р. згідно з вимогами ГСТУ 34-204-88-002-98. Лист ДП «Центер «СЕПРОКИЇВБУДПРОЕКТ» за №108-16 від 14.07.2017р.,
Тобто, продукція Скаржника відповідає вимогам Тендерної документації Замовника,
Враховуючи зазначене у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника.
Скаржник не погоджується з рішенням (Протокол від 25.06.2018р.) про визначення Корпорацію «Енергоресурс-Інвест» переможцем Процедури закупівлі та вважає, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації зважаючи на наступне.
По –перше: Протокол щодо коефіцієнту теплопровідності, який би підтвердив відповідність вимогам ГСТУ 34-204-88-002-98 у складі пропозиції Корпорації «Енергоресурс-Інвест» відсутній.
Звертаю увагу колегії, що Інформація щодо ( ГСТУ 34-204-88-002) відсутня, що в свою чергу не відповідає п. 4 Додатку 1 Тендерної документації.
По- друге: На підтвердження п. 3 Додатку №4 Тендерної документації Корпорацією «Енергоресурс-Інвест» не надано копія (ї) аналогічних договорів про поставку товару аналогічних до предмету цієї закупівлі, а саме: п. 6 (Кільце гумове ущільн 450).
По- третє: В тендерній пропозиції Корпорацією «Енергоресурс-Інвест» відсутній сертифікат про відповідність системи управління якістю виробництва продукції вимогам міжнародного стандарту серії ISO 9000, Довідка, видана уповноваженим органом сертифікації, про те, що продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, також відсутня в складі тендерній пропозиції Корпорацією «Енергоресурс-Інвест».
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція Корпорації «Енергоресур-Інвест» не відповідає умовам тендерної документації. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» відхилити тендерну пропозицію Корпорації «Енергоресурс-Інвест» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» скасувати рішення, яким відхилено пропозицію тендерних торгів ТОВ «Перший трубний завод» оформлене Протоколом від 18.06.2018р.
4. Зобов’язати Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» скасувати рішення, яким визнано переможця торгів Корпорацію «Енергоресурс-Інвест» оформлене Протоколом від 25.06.2018р.
5. Зобов’язати Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго» завершити процедуру закупівлі оголошення № UA-2018-04-23-002329-a відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2018 23:19
рішення від 09.0.7.2018 № 6727 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 липня 2018 23:18
Рішення від 25.07.2018 № 7490.pdf
Дата публікації: 25 липня 2018 17:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" |
1 915 188,05
UAH з ПДВ
|
1 915 188,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
2 662 305,84
UAH з ПДВ
|
2 662 305,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Термо - Ізол |
2 866 745,09
UAH з ПДВ
|
2 866 745,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" #34427263 |
Відхилено |
1 915 188,05
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:16
|
|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" #30336890 |
Переможець |
2 662 305,84
UAH з ПДВ
|
25 червня 2018 16:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 липня 2018 15:03 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
17 липня 2018 15:03
|
Електронний підпис |
17 липня 2018 14:12
|
П-л ТК про відміну торгів- ua-2018-04-23-002329-a.docx |