Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні вантажні засоби (автомобіль вантажопасажирський фургон)
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2018-04-23-002258-a a77b1bdec8484abcb2bac7a367d826f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Миронюк Вікторія Сергіївна

+380984735299 vinsportdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький обласний центр фізичного здоров’я населення "Спорт для всіх "
Код ЄДРПОУ: 32899527
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пушкіна, буд. 40
Контактна особа: Миронюк Вікторія Сергіївна
+380984735299
vinsportdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 15:10
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Автомобіль FIAT DOBLO CARGO Maxi (або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
автомобіль вантажопасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пушкіна буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2018
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000754 ● 14f4ff7839474494b59dd4c706503f05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2018 № 243
Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: лист Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12 грудня 2018 року № 26-02-05-10/6321.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2018 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

4. UA-2018-04-23-002258-a від 23.04.2018 - дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-20 10:36:01

Запит замовнику на пояснення

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автомобіля вантажопасажирського фургону (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-04-23-002258-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах комунальний заклад «Вінницький обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі - Замовник) не встановив вимогу у тендерній документації щодо надання учасниками довідки у довільній формі із зазначенням інформації, визначеної пунктами 4, 9 та 10 частини першої статті 17 Закону?
2. На яких підставах Замовником у тендерній документації установлено вимогу щодо надання особисто переможцем тендеру у строк, передбачений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону оригіналу або завіреної учасником копії документу, виданого уповноваженим державним органом, що свідчить про відсутність відомостей про учасника - юридичну особу в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-26 14:56:37

Пояснення

Відповідь на запит

Комунальний заклад «Вінницький обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» отримав 20.12.2018 року на електронну пошту лист від Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, яким на підставі наказу від 14.12.2018 року № 243 «Про початок моніторингу закупівель», проводиться моніторинг стосовно відкритих торгів на Prozorro за номером UA-2018-04-23-002258-а.
Розглянувши лист КЗ ВОЦФЗН «Спорт для всіх» надає наступні пояснення:
- при підготовці тендерної документації тендерний комітет керувався нормами Закону «Про публічні закупівлі» та прикладами проведення закупівель на сайті Prozorro іншими організаціями та установами, у зв’язку з закупівлею такого розміру вперше;
- секретар тендерного комітету (головний фахівець-бухгалтер) помилково не наклала електронний підпис під час оприлюднення тендерної документації та оприлюднення договору про закупівлю, за браком досвіду з даного виду діяльності;
- у тендерній документації КЗ ВОЦФЗН «Спорт для всіх», розміщеної на сайті закупівель у р. IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» визначений перелік документів, які повинен надати продавець для допуску участі в тендері – усі документи в наявності;
- договір з переможцем тендеру - ТОВ «Медікор» підписаний 23.05.2018 був оприлюднений на сайті та виконаний (автомобіль передано актом приймання-передачі товару від 06.06.2018 року;
- в подальшому, тендерний комітет центру, в своїй роботі врахує вказані недоліки та прикладе максимум зусиль щодо їх недопущення.

Директор центру В. Копач

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальний заклад «Вінницький обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» 11.01.2019 року отримав на електронну пошту висновки моніторингу проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, стосовно відкритих торгів ID: UA-2018-04-23-002258-а та оприлюднення інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Розглянувши висновки, тендерний комітет КЗ ВОЦФЗН «Спорт для всіх» інформує про неможливість усунення виявлених порушень у зв’язку з: - завершенням процедури закупівлі; - виконанням договору. В подальшому, тендерний комітет КЗ ВОЦФЗН «Спорт для всіх», в своїй роботі врахує вказані недоліки та прикладе максимум зусиль щодо їх недопущення. Голова тендерного комітету В.Жицький

2019-01-15 11:24:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

.

2019-01-17 14:04:56

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Медікор 470 850,00
UAH з ПДВ
470 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Союз Автомотів 475 000,00
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 13:49
Довідка 11.PDF
04 травня 2018 10:40
Технічні вимоги.PDF
04 травня 2018 10:40
Тендерна пропозиція.PDF
04 травня 2018 10:40
Підтвердження згоди.PDF
04 травня 2018 10:40
Загальні відомості.PDF
04 травня 2018 10:40
Довіреність.PDF
04 травня 2018 10:40
довідка.PDF
04 травня 2018 10:40
Довідка 1.PDF
04 травня 2018 10:40
Гарантійний лист.PDF
04 травня 2018 10:40
Гарантійний лист 3.PDF
04 травня 2018 10:40
Гарантійний лист 2.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Медікор

ТОВ Союз Автомотів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Медікор
#13338516
Переможець 470 850,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 16:48

Документи

11 травня 2018 16:48
Електронний підпис
11 травня 2018 16:45
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Медікор
#13338516
470 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 16:48
Електронний підпис
11 травня 2018 16:45
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2018 16:18
договір укладений
23 травня 2018 16:12