Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр" (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 521 615,60 UAH
UA-2018-04-23-002154-a a26713ceec0442b5885628d44f48ba5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Lubov Maligon

+380577123414 krcpc-torg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "Харківський обласний клінічний перинатальний центр
Код ЄДРПОУ: 14086761
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Малиновського, 4
Контактна особа: Lubov Maligon
+380577123414
krcpc-torg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 15:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 14:02
Очікувана вартість: 4 521 615,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 608,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Благовіщенська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 17:06
ТД кап ремонт.doc
23 квітня 2018 17:06
Проект договору.doc
23 квітня 2018 17:06
Додатки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерному комітету
Дата подання: 30 квітня 2018 11:52
Дата відповіді: 02 травня 2018 15:20
1.Вкажіть умови виконання робіт, передбачених проектом ( п.4,5 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Додаток Б табл. Б1) 2. поз.6 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв =221 м2 та поз.30 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв=4 м2. Питання: який матеріал, передбачений проектом, застосовується при вертикальної гідроізоляції фунадментов ? З. поз. 25 Улаштування покриття з полікарбонату….=14м2 . Питання: вкажіть вид полікарбонату, передбачений проектом? монолітний або профільований ? 4.поз 34. Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=6 м2 та поз. 37 Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=20 м2 Питання: вкажіть кількість та вид сталі листової , передбаченої проектом ? (товщина, оцинкована ?) 5. поз.12 Демонтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=1,05 т ; поз 15 Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=2,55 т та поз.35. Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=0,5 т. Питання : решітки в кількості 3,05 т це новий виріб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З вищенаведеного вбачається, що учасник повинен при визначенні ціни тендерної пропозиції керуватися обсягами та технічними умовами робіт, передбачених додатком 3 тендерної документації.
Довідково повідомляємо, що згідно з проектом на Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр" (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (надалі-проект) передбачені наступні характеристики робіт:
1. Питання: Вкажіть умови виконання робіт, передбачених проектом ( п.4,5 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Додаток Б табл. Б1). Відповідь: Звичайні умови виконання робіт.
2. Питання: поз.6 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв =221 м2 та поз.30 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв=4 м2. Який матеріал, передбачений проектом, застосовується при вертикальної гідроізоляції фундаментов ? Відповідь: Гідроізоляційна суміш Ceresit СR-65.
3. Питання: поз. 25 Улаштування покриття з полікарбонату….=14м2 . Вкажіть вид полікарбонату, передбачений проектом? монолітний або профільований ? Відповідь: профільований.
4. Питання: поз 34. Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=6 м2 та поз. 37 Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=20 м2 Вкажіть кількість та вид сталі листової , передбаченої проектом ? (товщина, оцинкована ?) Відповідь: Профіль Н35 товщина 0,5мм. колір-стигла вишня матовий 42м. – з урахуванням примикань.
5. Питання: поз.12 Демонтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=1,05 т ; поз 15 Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=2,55 т та поз.35. Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=0,5 т. Решітки в кількості 3,05 т це новий виріб? Відповідь: необхідно провести демонтаж старих решіток у кількості 1,05т.( 112м2-43вікна) . Придбати нові, потім встановити 2,55+0,5т.(144м2-54вікна).
При цьому, відповідно до додатку 3 до тендерної документації у разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом "або еквівалент".
Слід зазначити, що проектна документація на цей час проходить державну експертизу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" 4 521 601,67
UAH з ПДВ
4 498 993,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" 4 521 601,67
UAH з ПДВ
4 521 601,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2018 17:25
Електронний підпис
15 травня 2018 17:19
Довідка.PDF
15 травня 2018 17:19
Довідка МВС.jpg
11 травня 2018 16:20
Електронний підпис
11 травня 2018 16:17
Пропозиція нова.PDF
11 травня 2018 15:51
Електронний підпис
11 травня 2018 15:43
Пропозиція нова.PDF
10 травня 2018 13:28
Електронний підпис
10 травня 2018 13:14
Локальний кошторис.PDF
10 травня 2018 13:14
Відомість ресурсів.PDF
10 травня 2018 13:14
Договірна ціна.PDF
10 травня 2018 13:14
Календарний графік.PDF
10 травня 2018 13:14
В договорной цене0705.bdcu
10 травня 2018 13:14
Статут ТБП.PDF
10 травня 2018 13:14
Договір вивізТПВ.PDF
10 травня 2018 13:14
Оренда риштувань.PDF
10 травня 2018 13:14
Договір авто переклад.PDF
10 травня 2018 13:14
Переклад посвідчень.PDF
10 травня 2018 13:14
Штатний розклад.PDF
10 травня 2018 13:14
Довідка про МТБ.PDF
10 травня 2018 13:14
Договір автотранспорт.PDF
10 травня 2018 13:14
Довідки ОТР банк.PDF
10 травня 2018 13:14
Відгук НМЦ.pdf
10 травня 2018 13:14
КБ-2в.PDF
10 травня 2018 13:14
Посвідчення.PDF
10 травня 2018 13:14
Довідка про досвід.PDF
10 травня 2018 13:14
Висота Татаренко.jpg
10 травня 2018 13:14
Довідка про ОП.PDF
10 травня 2018 13:14
Висота Богословський.jpg
10 травня 2018 13:14
КБ-3.PDF
10 травня 2018 13:14
Довідки ст17.PDF
10 травня 2018 13:14
Гарантійний лист.PDF
10 травня 2018 13:14
Лист-згода.PDF
10 травня 2018 13:14
Протокол та наказ ТБП.PDF
10 травня 2018 13:14
Ліцензія.PDF
10 травня 2018 13:14
Дозвіл.PDF
10 травня 2018 13:14
Пропозиція.PDF

Публічні документи

09 травня 2018 14:45
Цінова пропозиція.pdf
09 травня 2018 14:45
Статутні документи.pdf
09 травня 2018 14:45
Ст.17 та інші довідки.pdf
09 травня 2018 14:45
Ст. 16.pdf
09 травня 2018 14:45
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"
#40358879
Переможець 4 498 993,59
UAH з ПДВ
11 травня 2018 16:15

Документи

11 травня 2018 16:15
Електронний підпис
11 травня 2018 16:14
Протокол буд.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"
#40358879
4 498 993,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 16:15
Електронний підпис
11 травня 2018 16:14
Протокол буд.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:14
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 18:23
ДУ 29.11.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 18:22
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 16:21
ДУ капрем 31.10.pdf зміни до договору
31 жовтня 2018 16:19
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 09:37
Додаткова угода №2 26.09.pdf зміни до договору
26 вересня 2018 21:17
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 14:47
Додаткова угода 20.08.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 14:46
Електронний підпис укладений
22 травня 2018 17:27
Договор.pdf укладений
22 травня 2018 17:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1 П
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 498 993,59
UAH з ПДВ