Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр" (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 521 615,60 UAH
UA-2018-04-23-002154-a ● a26713ceec0442b5885628d44f48ba5d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗОЗ "Харківський обласний клінічний перинатальний центр |
Код ЄДРПОУ: | 14086761 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Малиновського, 4 |
Контактна особа: |
Lubov Maligon +380577123414 krcpc-torg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2018 14:02 |
Очікувана вартість: | 4 521 615,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 608,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Благовіщенська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2018 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2018 17:06 |
ТД кап ремонт.doc | |
23 квітня 2018 17:06 |
Проект договору.doc | |
23 квітня 2018 17:06 |
Додатки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерному комітету
Дата подання: 30 квітня 2018 11:52
Дата відповіді: 02 травня 2018 15:20
1.Вкажіть умови виконання робіт, передбачених проектом ( п.4,5 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012
Додаток Б табл. Б1)
2. поз.6 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв =221 м2 та поз.30 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв=4 м2.
Питання: який матеріал, передбачений проектом, застосовується при вертикальної гідроізоляції фунадментов ?
З. поз. 25 Улаштування покриття з полікарбонату….=14м2 .
Питання: вкажіть вид полікарбонату, передбачений проектом? монолітний або профільований ?
4.поз 34. Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=6 м2 та поз. 37 Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=20 м2
Питання: вкажіть кількість та вид сталі листової , передбаченої проектом ? (товщина, оцинкована ?)
5. поз.12 Демонтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=1,05 т ; поз 15 Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=2,55 т та поз.35. Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=0,5 т.
Питання : решітки в кількості 3,05 т це новий виріб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовником у додатку 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З вищенаведеного вбачається, що учасник повинен при визначенні ціни тендерної пропозиції керуватися обсягами та технічними умовами робіт, передбачених додатком 3 тендерної документації.
Довідково повідомляємо, що згідно з проектом на Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр" (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (надалі-проект) передбачені наступні характеристики робіт:
1. Питання: Вкажіть умови виконання робіт, передбачених проектом ( п.4,5 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Додаток Б табл. Б1). Відповідь: Звичайні умови виконання робіт.
2. Питання: поз.6 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв =221 м2 та поз.30 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв=4 м2. Який матеріал, передбачений проектом, застосовується при вертикальної гідроізоляції фундаментов ? Відповідь: Гідроізоляційна суміш Ceresit СR-65.
3. Питання: поз. 25 Улаштування покриття з полікарбонату….=14м2 . Вкажіть вид полікарбонату, передбачений проектом? монолітний або профільований ? Відповідь: профільований.
4. Питання: поз 34. Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=6 м2 та поз. 37 Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=20 м2 Вкажіть кількість та вид сталі листової , передбаченої проектом ? (товщина, оцинкована ?) Відповідь: Профіль Н35 товщина 0,5мм. колір-стигла вишня матовий 42м. – з урахуванням примикань.
5. Питання: поз.12 Демонтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=1,05 т ; поз 15 Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=2,55 т та поз.35. Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=0,5 т. Решітки в кількості 3,05 т це новий виріб? Відповідь: необхідно провести демонтаж старих решіток у кількості 1,05т.( 112м2-43вікна) . Придбати нові, потім встановити 2,55+0,5т.(144м2-54вікна).
При цьому, відповідно до додатку 3 до тендерної документації у разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом "або еквівалент".
Слід зазначити, що проектна документація на цей час проходить державну експертизу.
Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 2, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
З вищенаведеного вбачається, що учасник повинен при визначенні ціни тендерної пропозиції керуватися обсягами та технічними умовами робіт, передбачених додатком 3 тендерної документації.
Довідково повідомляємо, що згідно з проектом на Капітальний ремонт зовнішньої частини будівель лікувального корпусу № 3 та лікувального корпусу № 4 по вул. Благовіщенській, 25 комунального закладу охорони здоров'я "Харківський обласний клінічний перинатальний центр" (код ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (надалі-проект) передбачені наступні характеристики робіт:
1. Питання: Вкажіть умови виконання робіт, передбачених проектом ( п.4,5 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 Додаток Б табл. Б1). Відповідь: Звичайні умови виконання робіт.
2. Питання: поз.6 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв =221 м2 та поз.30 Улаштування вертикальної гiдроiзоляцiї фундаментiв=4 м2. Який матеріал, передбачений проектом, застосовується при вертикальної гідроізоляції фундаментов ? Відповідь: Гідроізоляційна суміш Ceresit СR-65.
3. Питання: поз. 25 Улаштування покриття з полікарбонату….=14м2 . Вкажіть вид полікарбонату, передбачений проектом? монолітний або профільований ? Відповідь: профільований.
4. Питання: поз 34. Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=6 м2 та поз. 37 Улаштування покриття з листової сталi тiльки скатiв=20 м2 Вкажіть кількість та вид сталі листової , передбаченої проектом ? (товщина, оцинкована ?) Відповідь: Профіль Н35 товщина 0,5мм. колір-стигла вишня матовий 42м. – з урахуванням примикань.
5. Питання: поз.12 Демонтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=1,05 т ; поз 15 Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=2,55 т та поз.35. Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т (решітки)=0,5 т. Решітки в кількості 3,05 т це новий виріб? Відповідь: необхідно провести демонтаж старих решіток у кількості 1,05т.( 112м2-43вікна) . Придбати нові, потім встановити 2,55+0,5т.(144м2-54вікна).
При цьому, відповідно до додатку 3 до тендерної документації у разі посилання у технічному завданні на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання треба вважати доповненим виразом "або еквівалент".
Слід зазначити, що проектна документація на цей час проходить державну експертизу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2018 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" |
4 521 601,67
UAH з ПДВ
|
4 498 993,59
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
4 521 601,67
UAH з ПДВ
|
4 521 601,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" #40358879 |
Переможець |
4 498 993,59
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 17:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2018 18:23
|
ДУ 29.11.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2018 18:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2018 16:21
|
ДУ капрем 31.10.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2018 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2018 09:37
|
Додаткова угода №2 26.09.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2018 21:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2018 14:47
|
Додаткова угода 20.08.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2018 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2018 17:27
|
Договор.pdf | укладений |
22 травня 2018 17:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1 П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1 П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1 П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |