Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги по обробці дерев’яних конструкцій горищ навчальних закладів)
Очікувана вартість
1 648 000,00 UAH
UA-2018-04-23-002080-a 5af24cba6b2846d6a2b79a602457adab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 14:12
Очікувана вартість: 1 648 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35100 метр квадратний
Послуги по обробці дерев’яних конструкцій горищ навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, Київ, Київ, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 16:39
ТД (Обробка дерев'яних горищ )1титулка.pdf
26 квітня 2018 16:39
Протокол № 152.pdf
26 квітня 2018 16:39
Додаток 2 (зі змінами).doc
26 квітня 2018 16:39
Додаток 3 (зі змінами).docx
23 квітня 2018 16:49
ТД.docx
23 квітня 2018 16:49
Додаток1.docx
26 квітня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 16:39
ТД (Обробка дерев'яних горищ )1титулка.pdf
23 квітня 2018 16:49
ТД (Обробка дерев'яних горищ)титулка.pdf
26 квітня 2018 16:39
Протокол № 152.pdf
26 квітня 2018 16:39
Додаток 2 (зі змінами).doc
23 квітня 2018 16:49
Додаток 2.doc
26 квітня 2018 16:39
Додаток 3 (зі змінами).docx
23 квітня 2018 16:49
Додаток 3.docx
23 квітня 2018 16:49
ТД.docx
23 квітня 2018 16:49
Додаток1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-002080-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 23 травня 2018 21:02
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Гуріненко О.С.
Згідно Протоколу № 166 від 17.05.2018 року засідання тендерного комітету щодо відповідності поданої пропозиції вимогам документації електронних торгів було ухвалено рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП Гуріненко О.С. як, таку що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами), а саме по причині того що Довідка про відсутність судимості була дозавантажена після дати аукціону.
З вказаним рішенням не згідна за наступними причинами:
Так дійсно, вказана довідка дозавантажена після аукціону тому, що при подачі Тендерної пропозиції ФОП Гуріненко О.С. помилково надала двічі довідку № 520 від 07.05.2018 року, під назвою наступних файлів: перший раз назва файлу «Відповідність учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону» сторінка 5 вказаного файлу завантажений 09.05.2018 о 15:50, та другий раз завантажений файл з назвою «Фізична особа» 10.05.2018 р. 9:50, після аукціону який був 11.05.2018 р. 14:12, ФОП Гуріненко О.С. самостійно виявила та виправила технічну помилку завантаження файлу, який не був наданий в зв’язку з хибною назвою, тобто довідку № 516 від 07.05.2018 року завантажену 11.05.2018 р. о 16:04 про відсутність судимості Гуріненко О.С. (з вказанням вимог Розділу 3, п. 1 ТД «Виправленому вірити») та на підтвердження цієї інформації прикріпила довідку видану МВС України від 25.04.2018 року, яка завантажена 11.05.2018 року файл «Фізична особа судимості не має» 11.05.2018 р. 16:04, тобто ця довідка чітко підтверджує той факт, що на момент подачі тендерної пропозиції ФОП Гуріненко О.С. до кримінальної відповідальності не притягувалась, не знятої чи не погашеної судимості не мала та в розшуку не перебувала.
Обгрунтування вимог Розділу 3, п. 1 ТД:
Відповідно до вимог Тендерної документації (далі по тексту - ТД) по предмету закупівлі: «за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги по обробці дерев’яних конструкцій горищ навчальних закладів)», а саме п. 1 Розділ 3 ТД є роз’яснення на предмет, що входить до формальних (несуттєвих) помилок: «…самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника (у разі використання) та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення» та «Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
А ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає принципи здійснення закупівель, а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Тобто зважаючи на те, що вказана технічна помилка не впливала на зміст пропозиції, не порушувала принципів здійснення закупівель, і Замовник має право, а не зобов’язаний віднести вказане порушення до формальної технічної помилки.
Але Замовник на підставі вказаного вирішив визначити переможцем слідуючого учасника з певним переліком порушень (буде викладено додатково) в тендерній документації та більшою ціною на 147 420,00 (сто сорок сім тисяч чотириста двадцять гривень 00 копійок)!
Навіть якщо, не враховувати факт технічної помилки, ФОП Гуріненко О.С. надала своєчасно в своїй тендерній пропозиції Лист № 501 від 07.05.2018 року (файл з назвою «Відповідність учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону» сторінка 1 вказаного файлу завантажений 09.05.2018 о 15:50) де гарантує Замовнику підтвердження інформацією відповідність учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону – згідно Додатку 1 тендерної документації.
На підставі вище вказаного, вважаємо, що підстави відхилення пропозиції ФОП Гуріненко О.С. згідно Протоколу № 166 від 17.05.2018 року є неправомірними та упередженими по відношенню до інших учасників вказаної закупівлі.
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення викладене в Протоколі № 166 від 17.05.2018 року.
2. Скасувати рішення викладене в Протоколі № 172 від 23.05.2018 року.
3. Визначити переможцем вказаної закупівлі ФОП Гуріненко О.С.
В разі бездіяльності Замовника, ФОП Гуріненко О.С. буде вимушена надіслати лист з оскарженням та врахуванням платежів згідно чинного законодавства в наступні інстанції:
1. Голові Антимонопольного комітету України.
2. Комітет протидії корупції та організованою злочинності.
3. Організації з громадської ради при НАБУ.
4. DoZorro.

З повагою,
ФОП Гуріненко О.С.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2018 10:54
Відповідь надано в листі - роз'ясненні.
Номер вимоги: UA-2018-04-23-002080-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 23 травня 2018 21:06
Оскарження рішення викладеного в Протоколі № 172 від 23.05.2018 року
Шановний тендерний комітет Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації.
Уважно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПЕРТ112» хотіли б звернути Вашу увагу на наступне.
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
1. Так, відповідно до абзацу 4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (далі по тексту - ТД) учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та не виконані вимоги викладені в п. 3 в Розділі «Інша інформація учасників-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а саме: «Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору.».
Документи, які надані в складі тендерної пропозиції про створення ТОВ «ЕКСПЕРТ112» та наказ про призначення директора, не замінюють вище зазначені вимоги Тендерної документації.
2. На вимогу Замовника вказану в п. 1 Розділу «В складі пропозиції Учасник надає наступні документи» Додаток 2 (зі змінами) до тендерної документації, а саме: «Документальне підтвердження відповідності послуг повинно мати:
- розрахунок вартості (калькуляція) виконання послуг за 1 кв. м.;
- розрахунок вартості виконання послуг по кожному закладу окремо;
- калькуляцію на загальну вартість.»,
ТОВ «ЕКСПЕРТ112» надав власноруч розраховану Калькуляцію, яка зазначає трудовитрати робітників, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, адміністративні витрати, загальновиробничі витрати та вартість матеріалу, виникає питання, як Замовник перевірить вимогу абзацу 5 Розділу 5 ТД чи впевниться в тому, що Учасник визначає ціну на послугу, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для послуги даного виду?

3.Не підтверджено документально, строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною, порушення вимоги п. 4 Розділу 4 ТД.

4.Відповідно до Витягу з ЄДР від 17.05.2018 року (копія надається) та відповідно на дату подачі тендерної пропозиції, відсутній в переліку видів діяльності код КВЕД, який дозволяє виконувати просочування та хімічне оброблення деревини консервантами або іншими речовинами, а саме КВЕД 16.10.

Таким чином, враховуючи невідповідність пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТ112» вимогам тендерної документації, просимо дискваліфікувати даного учасника та скасувати рішення викладене в Протоколі № 172 від 23.05.2018 р. З повагою, ФОП Гуріненко О.С.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2018 11:08
Ваші зауваження, що стосуються прийняття рішення замовником про намір укласти договір по предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги по обробці дерев’яних конструкцій горищ навчальних закладів) з учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ112» взяті до уваги та відповідно до статті 18 Закону будуть переглянуті тендерним комітетом.
Номер вимоги: UA-2018-04-23-002080-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 25 травня 2018 22:00
Щодо скасування закупівлі
Шановний Замовник!
1. Відповідно до вимоги вказаної в Додатку 2 (зі змінами) до тендерної документації, а саме про те що в складі своєї пропозиції учасник повинен надати скановану кольорову копію діючої ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі.
Вказана вимога є некоректною, не можливою до виконання та дискримінаційною, так як, відповідно до останніх змін ліцензійних умов відповідно до вимог Постанови КМУ від 23.11.2016р. № 852 ліцензія на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі видається виключно в електронному вигляді та копіювати її і відповідно надати в складі тендерної пропозиції є не можливим. Тобто для підприємств, які отримали ліцензію в електронному вигляді, заздалегідь є причина для дискваліфікації, на підставі вказаного дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язаних з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Керуючись викладеним просимо скасувати закупівлю UA-2018-04-23-002080-a.
Просимо надати відповідь до кінця періоду оскарження, а саме до 15:00 год. 01.06.2018 р. для залишення часу оплати офіційного платежу для подачі скарги в установленому порядку до АМКУ.
В разі відмови в скасуванні зазначеної закупівлі, ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ у встановленому законодавством порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2018 18:45
На Ваше звернення від 25 травня 2018 року UA-2018-04-23-002080-a Закупівля на prozorro.gov.ua шодо скасування замовником процедури закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги по обробці дерев’яних конструкцій горищ навчальних закладів) повідомляємо, наступне:
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачається, що Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності:
надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Згідно постанови Кабінету міністрів України № 852 від 23 листопада 2016 року визначається перелік робіт послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, в тому числі Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
В зв’язку з цим Замовник вимагав від учасників надання Сканованої кольорової копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності щодо предмету закупівлі.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналогічні роз’яснення прописані і в п. 1 Розділу 2 тендерної документації. Однак, жодних звернень від Вас чи від інших учасників щодо надання кольорової копія діючої ліцензії не надходило.
Більше того, Ви надали у складі тендерної пропозиції викопіровку з ліцензійного реєстру Держаної служби України з надзвичайних ситуації (із зазначенням відповідного виду господарської діяльності) та відповідний лист – пояснення, що на даний час ліцензія в паперовому вигляді не надається.
Відповідно до п. 1 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачається, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В зв’язку з цим, надання викопіровки з ліцензійного реєстру ДСНС України є рівноцінним наданню копії паперової ліцензії (що видавалися до внесення змін в чинне законодавств і також є чинними станом на сьогоднішній день) та є належним доказом наявності ліцензії і не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
Враховуючи викладене вище, повідомляємо, що вимога про надання кольорової копії ліцензії жодним чином не дискримінує учасників, адже надання інформації про наявність ліцензії в іншій формі (з поясненням відповідно до вимого чинного законодавства) приймається Замовником як належне виконання даної вимоги.
Таким чином, Замовник жодним чином не порушив вимоги тендерної документації та Закону.
Дякуємо за участь в процедурі закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-04-23-002080-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 29 травня 2018 14:54
Щодо рішення Замовника від 28.05.2018 р. опубліковані о 11.08 год.
Щодо рішення Замовника від 28.05.2018 р. опубліковані о 11.08 год. «Ваші зауваження, що стосуються прийняття рішення замовником про намір укласти договір по предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги по обробці дерев’яних конструкцій горищ навчальних закладів) з учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ112» взяті до уваги та відповідно до статті 18 Закону будуть переглянуті тендерним комітетом.» на скаргу від 23.05.2018 р. щодо допущених порушень та не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Експерт112», зазначаємо що у вказаній ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» описаний Порядок оскарження процедур закупівлі до органу оскарження, а саме до АМКУ, Замовник не має ніякого відношення до дій описаних в статті 18 Закону, Замовник повинен надати публічну відповідь на вимогу Учасника в термін 5 (п’яти) днів відповідно до абзацу 2 п. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу значення слова «відповідь» - усне чи письмове повідомлення, пояснення з приводу чийогось запитання, звертання тощо. Тому будь-ласка, надайте чітку відповідь, на зазначені запитання та вимоги викладені в скарзі від ФОП Гуріненко О.С. від 23.05.2018 під назвою «Оскарження рішення викладеного в Протоколі № 172 від 23.05.2018 року», а саме що Замовник буде робити з вказаними порушеннями виявленими в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Експерт112»? Просимо надати відповідь до 01.06.2018 р. для змоги оскарження рішення до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 18:55
Пояснення додається в листі.
Номер вимоги: UA-2018-04-23-002080-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3169914488
Дата подання: 29 травня 2018 15:10
Оскарження рішення викладеного в Протоколі № 172 від 23.05.2018 року та некоректної відповіді наданої Замовником
Шановний тендерний комітет Управління освіти Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації. Зважаючи на те, що Ви надали некоректну відповідь 28.05.2018 р. на скаргу від ФОП Гуріненко О.С. від 23.05.208 року, а саме з посиланням на статтю 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка ні яким чином не зобов’язує та не регламентує надання відповіді на скарги Замовника, дублюємо порушення та вимоги, просимо не ігнорувати вказані порушення і не марнувати час, а чітко відповісти на зазначену скаргу. Повторно, уважно розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ЕКСПЕРТ112» хотіли б звернути Вашу увагу на наступне. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 1. Так, відповідно до абзацу 4 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації (далі по тексту - ТД) учасник не надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та не виконані вимоги викладені в п. 3 в Розділі «Інша інформація учасників-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а саме: «Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору.». Документи, які надані в складі тендерної пропозиції про створення ТОВ «ЕКСПЕРТ112» та наказ про призначення директора, не замінюють вище зазначені вимоги Тендерної документації. 2. На вимогу Замовника вказану в п. 1 Розділу «В складі пропозиції Учасник надає наступні документи» Додаток 2 (зі змінами) до тендерної документації, а саме: «Документальне підтвердження відповідності послуг повинно мати: - розрахунок вартості (калькуляція) виконання послуг за 1 кв. м.; - розрахунок вартості виконання послуг по кожному закладу окремо; - калькуляцію на загальну вартість.», ТОВ «ЕКСПЕРТ112» надав власноруч розраховану Калькуляцію, яка зазначає трудовитрати робітників, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, адміністративні витрати, загальновиробничі витрати та вартість матеріалу, виникає питання, як Замовник перевірить вимогу абзацу 5 Розділу 5 ТД чи впевниться в тому, що Учасник визначає ціну на послугу, які він пропонує надати за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на страхування, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для послуги даного виду? 3.Не підтверджено документально, строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною, порушення вимоги п. 4 Розділу 4 ТД. 4.Відповідно до Витягу з ЄДР від 17.05.2018 року (копія надається) та відповідно на дату подачі тендерної пропозиції, відсутній в переліку видів діяльності код КВЕД, який дозволяє виконувати просочування та хімічне оброблення деревини консервантами або іншими речовинами, а саме КВЕД 16.10. Таким чином, враховуючи невідповідність пропозиції ТОВ «ЕКСПЕРТ112» вимогам тендерної документації, просимо дискваліфікувати даного учасника та скасувати рішення викладене в Протоколі № 172 від 23.05.2018 р. або надати відповідь згідно абзацу 2 п. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі якого чинного законодавства Замовник не враховує порушення викладені вище у тендерній пропозиції ТОВ «Експерт112»? З повагою, ФОП Гуріненко О.С.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 18:57
Пояснення додається в листі.

Документи

28 травня 2018 10:54
Лист-роз_яснення (2).pdf

Документи

30 травня 2018 18:55
Лист-роз_яснення (3).pdf

Документи подані скаржником

29 травня 2018 15:10
Document_USR_1003989031.rtf

Документи

30 травня 2018 18:57
Лист-роз_яснення (3).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА" 800 280,00
UAH з ПДВ
800 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" ) 947 700,00
UAH з ПДВ
947 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пожконтроль 1 368 900,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІГ" 1 599 998,00
UAH з ПДВ
1 360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 14:37
Електронний підпис
11 травня 2018 16:05
Електронний підпис
11 травня 2018 16:04
ст. 9 Закону України .pdf
11 травня 2018 16:04
Не визнано банкрутом .pdf
11 травня 2018 16:04
Фізична особа.pdf
10 травня 2018 09:53
Електронний підпис
10 травня 2018 09:50
Фізична особа.pdf
10 травня 2018 09:50
ст. 50.pdf
10 травня 2018 09:50
Паспорт Гуріненко О. С..pdf
10 травня 2018 09:50
Ліцензія.pdf
10 травня 2018 09:50
Паспорт Гуріненко О. С..pdf
10 травня 2018 09:50
ІПН Гуріненко .pdf
10 травня 2018 09:50
Працівники.pdf
09 травня 2018 15:50
Лист_не платник ПДВ.pdf
09 травня 2018 15:50
Дефектні акти.pdf
09 травня 2018 02:23
Комерційна пропозиція.pdf
09 травня 2018 02:12
Паспорт Гуріненко О.С..pdf
09 травня 2018 02:12
ІПН.pdf
09 травня 2018 02:12
Регламент (1).pdf
09 травня 2018 02:12
Сертифікат .pdf
09 травня 2018 02:12
висновок СЕС (3).pdf
09 травня 2018 02:12
Витяг.pdf
09 травня 2018 02:12
Виписка.pdf
09 травня 2018 01:51
Проект договору.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 19:31
Електронний підпис
09 травня 2018 14:17
Електронний підпис
09 травня 2018 14:15
Електронний підпис
09 травня 2018 14:14
технічні вимоги.pdf
09 травня 2018 14:14
тендерна пропозиція.pdf
09 травня 2018 14:14
статут.pdf
09 травня 2018 14:14
протокол та наказ.pdf
09 травня 2018 14:14
проект договору.pdf
09 травня 2018 14:14
Паспорт.7z
09 травня 2018 14:14
паспорт з завіренням.pdf
09 травня 2018 14:14
опис з ЄДР.pdf
09 травня 2018 14:14
Ліцензія.pdf
09 травня 2018 14:14
Вогнезахисна суміш.pdf
09 травня 2018 14:14
аналогічний досвід.pdf
09 травня 2018 14:14
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 травня 2018 09:48
Електронний підпис
10 травня 2018 09:47
Захист довкілля.pdf
10 травня 2018 09:47
ст.9.pdf
10 травня 2018 09:47
Ст 17.pdf
10 травня 2018 09:47
Ліцензія к.pdf
10 травня 2018 09:46
Ліцензія (1).pdf
10 травня 2018 09:46
Кошториси.pdf
10 травня 2018 09:46
Гар лист.pdf
10 травня 2018 09:46
Гар лист на речовину.pdf
10 травня 2018 09:46
Регламент Агні-1.pdf
10 травня 2018 09:46
висновок_АГНI-1.pdf
10 травня 2018 09:46
АГНІ-1.pdf
10 травня 2018 09:46
Агні сертиф.pdf
10 травня 2018 09:46
Протокол 11.05.2016.pdf
10 травня 2018 09:46
Наказ 12.05.2016р..pdf
10 травня 2018 09:46
Статут.pdf
10 травня 2018 09:46
Проект договору.pdf
10 травня 2018 09:46
Тех вимоги.pdf
10 травня 2018 09:46
Квал критерії.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 19:22
Електронний підпис
08 травня 2018 19:21
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" )

ТОВ Пожконтроль

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУРІНЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА"
#3169914488
Відхилено 800 280,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 16:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" )
#41990956
Переможець 947 700,00
UAH з ПДВ
23 травня 2018 17:40

Документи

17 травня 2018 16:53
Електронний підпис
17 травня 2018 16:52
Протокол № 166.pdf

Документи

23 травня 2018 17:40
Електронний підпис
23 травня 2018 17:39
Протокол № 172 (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2018 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ112" ( ТОВ "ЕКСПЕРТ112" )
#41990956
947 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2018 17:40
Електронний підпис
23 травня 2018 17:39
Протокол № 172 (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 14:33
ЗпВД (Горища).pdf укладений
20 липня 2018 14:31
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 12:31
ПЗД (Горища).pdf зміни до договору
12 липня 2018 12:29
Додаткова угода №1 (зменшення суми договору).pdf зміни до договору
12 липня 2018 12:29
Електронний підпис укладений
06 червня 2018 15:55
Договір №165-18 Послуги по обробці горищ.pdf укладений
06 червня 2018 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується в зв’язку зі зменшенням потреби в наданні послуг на 10800,00 грн. (десять тисяч вісімсот грн. 00 коп.) без врахування ПДВ. Підпункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 936900,00 грн (дев’ятсот тридцять шість тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 165-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 165-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 936 900,00
UAH з ПДВ