Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо бензовозні норми)
Очікувана вартість
4 165 500,00 UAH
UA-2018-04-23-001732-a 1cb5e6936c464aa99e0e671f0fd99e35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Титаренко

+380442862705 tender@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст""
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., Киев, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Сергій Титаренко
+380442862705
tender@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 13:53
Очікувана вартість: 4 165 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 827,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 літр
Бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо бензовозні норми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київ, м.Київ, Набережно-Печерська дорога, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2018 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 12:14
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
04 травня 2018 12:14
ТД_Паливо рідинне.doc
04 травня 2018 12:14
Перелiк_змiн.pdf
23 квітня 2018 15:53
Додаток_7__переможець.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_2_ст.17.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_6_договір.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_5_пропозицiя.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_4_правомочнiсть.doc
04 травня 2018 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 12:14
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
04 травня 2018 12:14
ТД_Паливо рідинне.doc
23 квітня 2018 15:53
ТД_Паливо рідинне.doc
04 травня 2018 12:14
Перелiк_змiн.pdf
23 квітня 2018 15:53
Додаток_7__переможець.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_2_ст.17.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_6_договір.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_5_пропозицiя.doc
23 квітня 2018 15:53
Додаток_4_правомочнiсть.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

строки
Дата подання: 26 квітня 2018 17:50
Дата відповіді: 27 квітня 2018 12:07
Чому у вас різні строки в ТД? 1.Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття тендерних пропозицій 2.Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч грн. 00 коп.). Термін дії повинен бути не менше ніж 120 календарних днів з дати закінчення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. 3.3. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і відносно неї може бути прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. Приведіть ТД у відповідність!!! А також: Постачальник гарантує та зобов’язується з моменту укладання договору поставити не менше 30 відсотків товару за цінами вказаними у тендерній пропозиції та Договір про закупівлю укладається за цінами, вказаними в тендерній пропозиції учасника. Ціни на кожну позицію закупівлі не можуть бути збільшені протягом трьох місяців з дня укладання договору. Питання поставку 30% можна виконати за 1 місяць, і у разі підняття цін переглянути їх, але ж ви обмежуєте учасника в цьому 3 місяцями, ЧОМУ ви не дотримуєтесь 30%?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами Вашого питання повідомляємо, що підприємством "Київавтошляхміст" будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації в частині терміну дії банківської гарантії. Також інформуємо, що відповідно до умов договору, Продавець не має права ініціювати збільшення ціни на товар раніше ніж відбудеться поставка не менше ніж 30% відсотків від загального обсягу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-001732-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:19337044
Дата подання: 25 травня 2018 15:26
Про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
ТОВ «Вог Трейд» (далі Учасник) приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником.
При цьому Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «Вог Трейд» подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Учасника, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції (надалі – Пропозиція) ТОВ «Вог Трейд», а також визначення переможцем Процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Техойл НК» (надалі – ТОВ «Техойл НК») та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Підтвердженням цього є повна відповідність Пропозиції Учасника вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (надалі – Документація) умовам, а також відповідність ТОВ «Вог Трейд» та його Пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 18.05.2018 р. № 386 Пропозиція ТОВ «Вог Трейд» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому тендерна пропозиція ТОВ «Вог Трейд» у повній відповідності до умов, зокрема, тендерної документації була завантажена через електронний майданчик та є такою, що повністю відповідає усім вимогам/умовам Замовника,
У зв'язку з цим, вважаємо, що Пропозиція ТОВ «Вог Трейд» була відхилена Замовником неправомірно, із застосуванням упередженого та дискримінаційного підходу, з огляду на наступне.

Щодо першої підстави відхилення.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 18.05.2018 № 386 Пропозиція ТОВ «Вог Трейд» була відхилена з наступної підстави: «Відповідно до тендерної документації Замовника предметом даної закупівлі є закупівлі «Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо бензовозні норми)». Однак, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило інформаційну довідку про виконання аналогічного договору лише на паливо дизельне, що не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на наведене, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» не відповідає умовам тендерної документації»
Із вказаною підставою відхилення не погоджуємось та вважаємо її неправомірною з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 1 пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату), зокрема з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1)
Також пунктом 5 розділу ІІІ Документації, серед іншого, встановлено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом а) пункту 3 Додатку 1 до Документації встановлено, що для документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору він у складі своєї Пропозиції повинен надати, зокрема: «а) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару по одному договору за 2016 або 2017 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, суму договору по розрахункам. б) Копію, завірену підписом та печаткою учасника, листа-відгука вказаного замовника щодо виконаного договору.».
Зауважуємо, що Документація не містить жодних вимог щодо саме якого товару Учасник повинен мати досвід реалізації; не встановлено жодних вимог до Учасників щодо реалізації товару за видами палива відповідно до предмету закупівлі, а також Замовником не конкретизовано, яким саме вважається аналогічний договір. Тобто, виходячи зі змісту вимог Підпункту а) пункту 3 Додатку 1 до Документації Учасник у складі пропозиції може надати інформацію про досвід реалізації будь якого товару по одному договору за 2016 або 2017 рік.
Крім цього, відповідно до п.1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Замовником визначено предмет закупівлі «Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9, до якого відноситься, у тому числі і дизельне паливо.
У складі Пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» завантажено файл «відповідність кваліфікаційним вимогам ч.1» у якому міститься документ «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору» б/н від 11.05.2018 р. У довідці міститься уся без виключення інформація що вимагалось умовами ТД, а саме: повне найменування замовника, його поштова адреса і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, сума договору по розрахункам. У довідці вказано інформацію про аналогічний договір, який за своєю правовою природою аналогічний до предмету закупівлі.
Таким чином, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» надано документи (зокрема, довідку, яка містить відомості про досвід реалізації товару по одному договору за 2016 або 2017 рік).
Отже, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» виконало вимоги Документації в цій частині, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації у цій частині, тому Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно та безпідставно з вказаної вище підстави.
Безпідставно та неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «ВОГ Трейд» з підстав які не встановлені ані Законом ані тендерною документацією Замовник порушив принципи здійснення закупівлі, визначених ст. 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Щодо другої підстави відхилення.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 18.05.2018 № 386 Пропозиція ТОВ «Вог Трейд» була відхилена з наступної підстави: «ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило копію листа відгука, що не завірений печаткою підприємства що його видав, підписаний особою повноваження якої нічим не підтверджені. Крім того даний лист-відгук незавірений печаткою та підписом учасника. З огляду на наведене, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» не відповідає умовам тендерної документації.».
Із вказаною підставою відхилення не погоджуємось та вважаємо її неправомірною з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 1 пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату), зокрема з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1).
Також пунктом 5 розділу ІІІ Документації, серед іншого, встановлено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Підпунктом б) пункту 3 Додатку 1 до Документації встановлено, що для документального підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору він у складі своєї Пропозиції повинен надати, зокрема: «б) копія, завірена підписом та печаткою учасника, листа-відгука вказаного замовника щодо виконаного договору.».
Згідно з підпунктом 1 пункту 1 розділу 3 Документації встановлено перелік формальних помилок до яких відноситься, зокрема: 4) відсутність підписів, печаток на окремих документах тощо.
ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажено файл «відповідність кваліфікаційним вимогам ч.1» у якому міститься оригінал документу «Лист-відгук» від 19.04.18 №532/01-21 виданого державним підприємством «Житомирський бронетанковий завод». Отже, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» виконало вимоги Документації в цій частині, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації у цій частині, тому Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно та безпідставно з вказаної вище причини.
Крім цього, зауважуємо, що відповідно до статті 58-1 Господарського кодексу України: «…Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця... Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.»
Відповідно до ст. 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» за оформлення документу, що визначено самим Замовником як формальна (несуттєва) помилка, а також за те, що документ, якого не має у складі пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» незавірений печаткою та підписом учасника.
Отже, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника з причин наведених вище чим порушено основні принципи здійснення закупівлі, визначених ст. 3 Закону, а також норми Господарського кодексу, що у свою чергу тягне за собою наслідки передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Щодо третьої підстави відхилення.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 18.05.2018 № 386 Пропозиція ТОВ «Вог Трейд» була відхилена з наступної підстави: «ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило довідку щодо залучення бензовозів на підставі договору про надання послуг № 4 від 01.02.2016 року укладеного з ТОВ «Віта- Авто». Разом з тим на підтвердження інформації викладеної в довідці ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» завантажило копію договору № 3 від 01.02.2017 року укладеного з ТОВ «Віта-Авто» що не відповідає інформації зазначеній у довідці. З огляду на наведене, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» не відповідає умовам тендерної документації.»
Із вказаною підставою відхилення не погоджуємось та вважаємо її неправомірною з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 1 пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату), зокрема з: 1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 1)
Також пунктом 5 розділу ІІІ Документації, серед іншого, встановлено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації наявність бензовозів для транспортування нафтопродуктів підтверджується, зокрема, «- Залучення бензовозів на підставі договору про надання послуг підтверджується копіями договорів про надання послуг відповідно до яких залучаються бензовози чинним протягом терміну поставки товару, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору бензовозів (копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).».
Жодною умовою тендерної документації такий документ, як «довідка щодо залучення бензовозів не вимагається».
На підтвердження наявності бензовозів для транспортування нафтопродуктів ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажено файл «відповідність кваліфікаційним вимогам ч.1» у якому міститься копія договору № 13 від 01.02.2017 року про надання транспортних послуг з перевезення небезпечних вантажів укладеного з ТОВ «Віта-Авто» та копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Довідку щодо залучення бензовозів на підставі договору про надання послуг ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надано з власної ініціативи, а не відповідно до вимог Документації.
Крім цього, зауважуємо, що документ, який не вимагався Замовником у тендерній документації не є складовою тендерної пропозиції у розумінні Закону та не може бути підставою для відхилення. Також, у протоколі Замовником зазначено, що Учасником завантажено копію договору № 3 від 01.02.2017 року укладеного з ТОВ «Віта-Авто», проте Учасник не завантажував копію зазначеного договору.
Отже, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» виконало вимоги Документації в цій частині, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Таким чином, Замовником безпідставно та неправомірно відхилено тендерну ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» за інформацію зазначену у документі, який взагалі не вимагався умовами тендерної документації та не повинен був надаватися у складі тендерної пропозиції чим порушив основні принципи здійснення закупівлі, визначених ст. 3 Закону.

Щодо четвертої підстави відхилення.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 18.05.2018 № 386 Пропозиція ТОВ «Вог Трейд» була відхилена з наступної підстави: «TOB «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило банківську гарантію №2512- 0518/WGTt видану начальником управління кредитування ПАТ «Айбокс Банк» В.В. Маринченко. На підтвердження повноважень щодо видачі банківської гарантії ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» завантажило копію довіреності №12. Враховуючи те, що на вищевказаній довіреності відсутня печатка ПАТ «Айбокс Банк» повноваження В.В. Маринченко щодо можливості видачі такої банківської гарантії не підтверджені належним чином.»
Із вказаною підставою відхилення не погоджуємось та вважаємо її неправомірною з наступних підстав.
Згідно з пунктом 2 розділу 3 Документації: «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції, з накладанням ЕЦП гаранта. Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 8.».
Жодне положення Документації, у тому числі Додатку 8 до тендерної документації не містить вимог щодо надання документів, що підтверджують повноваження щодо видачі банківської гарантії.
TOB «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажено файл який містить електронну банківську гарантію №2512-0518/WGTt видану начальником управління кредитування ПАТ «Айбокс Банк» В.В. Маринченко підписану електронно цифровим підписом та з накладанням електронно – цифрової печатки. Таким чином, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» надано документи (зокрема, гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, з накладанням ЕЦП гаранта). Отже, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» виконало вимоги Документації в цій частині, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації у цій частині, тому Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно та безпідставно з вказаної вище підстави.
Крім цього, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» було завантажено копію довіреності №12 на підтвердження повноважень щодо видачі банківської гарантії з власної ініціативи! Завантажена довіреність має електронно – цифрову печатку!




Таким чином, Замовником безпідставно та неправомірно відхилено тендерну ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» за документ, який має електронно – цифрову печатку, але який взагалі не вимагався умовами тендерної документації та не повинен був надаватися у складі тендерної пропозиції. Документ, що не вимагався Замовником у тендерній документації не є складовою тендерної пропозиції у розумінні Закону та не може бути підставою для відхилення.
Отже, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію Учасника з причин наведених вище чим порушено основні принципи здійснення закупівлі, визначених ст. 3 Закону, а також норми Господарського кодексу, що у свою чергу тягне за собою наслідки передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення.

Виходячи з вищевикладеного, Пропозиція учасника ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» була відхилена Замовником неправомірно, що є порушенням вимог чинного законодавства України, у тому числі, принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, таких, як добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Враховуючи все, зазначене вище,

ВИМАГАЄМО:
1. Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження Вимоги надати відповідь з аргументацією про відхилення пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД», зазначену в протоколі засідання тендерного комітету Замовника від 18.05.2018 № 386 та надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» умовам тендерної документації.
2. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» та оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу відповідної інформації.
3. Визначити ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» переможцем Процедури закупівлі у відповідності норм Закону.

ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» направляє цю вимогу з метою усунення порушень законодавства під час проведення процедури закупівлі та повідомляє про намір передачі відповідної інформації до органу державного фінансового контролю, контролюючих та правоохоронних органів про наявність ознак корупційного та кримінального правопорушення, а також оскарження незаконних дій/бездіяльності Замовника шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2018 15:18
Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» за результатом розгляду Вашої вимоги від 25.05.2018 р. повідомляє наступне.
1. Згідно підпункту а) пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідність учасника кваліфікаційним критеріям має підтверджуватись наступними документами: довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару по одному договору за 2016 або 2017 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, суму договору по розрахункам.
Відповідно до тендерної документації Замовника предметом даної закупівлі є закупівлі «Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо бензовозні норми)».
Однак, ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило інформаційну довідку про виконання аналогічного договору лише на паливо дизельне, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Згідно підпункту б) пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідність учасника кваліфікаційним критеріям має підтверджуватись наступними документами: копія, завірена підписом та печаткою учасника, листа-відгука вказаного замовника щодо виконаного договору.
ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило копію листа-відгука що не завірений печаткою підприємства що його видав, підписаний особою повноваження якої нічим не підтверджені. Крім того даний лист-відгук незавірений печаткою та підписом учасника.
3. Згідно абз. 2 підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відповідність учасника кваліфікаційним критеріям має підтверджуватись наступними документами: Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про підприємство, в тому числі обов’язково інформацію про: п.1.2. наявність бензовозів для транспортування нафтопродуктів - наявність в учасника орендованих бензовозів підтверджується копіями договорів оренди транспортних засобів чинних протягом терміну поставки товару, з обов’язковим документальним підтвердженням наявності у іншої сторони договору бензовозу (копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів).
ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило довідку щодо залучення бензовозів на підставі договору про надання послуг № 4 від 01.02.2016 року укладеного з ТОВ «Віта-Авто». Разом з тим на підтвердження інформації викладеної в довідці ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» завантажило копію договору № 3 від 01.02.2017 року укладеного з ТОВ «Віта-Авто» що не відповідає інформації зазначеній у довідці.
4. Згідно п. 2 розділу 3 тендерної документації, учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції, з накладанням ЕЦП гаранта. Забезпечення тендерної пропозиції надане Учасником торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 8.
ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції завантажило банківську гарантію №2512-0518/WGTt видану начальником управління кредитування ПАТ «Айбокс Банк» В.В. Маринченко. На підтвердження повноважень щодо видачі банківської гарантії ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» завантажило копію довіреності №12. Враховуючи те, що на вищевказаній довіреності відсутня печатка ПАТ «Айбокс Банк» повноваження В.В. Маринченко щодо можливості видачі такої банківської гарантії не підтверджені належним чином.
З огляду на наведене, пропозиція ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі викладеного, тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, з огляду на вищевикладене з урахуванням невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації Ваша Вимога залишається без задоволення в частині скасування рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» та визнання ТОВ «ВОГ ТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

25 травня 2018 15:25
ВИМОГА.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-23-001732-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:31202724
Дата подання: 25 травня 2018 21:34
Скарга по № UA-2018-04-23-001732-a.
СКАРГА щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника під час проведення торгів, за оголошенням у ЦБД: № UA-2018-04-23-001732-a про закупівлю по предмету: Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо бензовозні норми) ВІповідно до рішення № 385 Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», код ЄДРПОУ 03359018 (далі - „КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва „Київавтошляхміст”” /Замовник) затверджене протоколом від 17.05.2018р., тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 31202724) (далі –ТОВ „КАНТ”/Учасник) відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі Закон), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (далі - Рішення від 17.05.2018 р. ). Так тендерним комітетом Замовника було розглянуто тендерну пропозицію Учасника та встановлено наступне: 1). Згідно п. 1.3 Розділу „Якісні положення” Додатку 3 до тендерної документації (надалі ТД), запропонований учасником товар повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»/ ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927 та у будь-якому випадку бути не нижче класу Євро-5. Відповідно до п.3 Додатку 3 до ТД на підтвердження відповідності запропонованого товару наведеним технічним, якісним та кількісним характеристикам, Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації відповідної галузі акредитації або копію листа з органу сертифікації про необов’язкову сертифікацію відповідної продукції, що є предметом закупівлі. „ТОВ „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД” в складі тендерної пропозиції завантажило копію сертифікату відповідності на бензин автомобільний А-92 – Євро-4, що не відповідає умовам тендерної документації. 2). Згідно п. 1 „Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, яка містить відомості про підприємство, в тому числі обов'язково інформацію про: 1.1. наявність сховищ для зберігання нафтопродуктів (стислий опис та місцезнаходження): - Довідка складена в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за підписом уповноваженої посадової особи, яка повинна містити: - інформацію про нафтобазу (базовий склад): об’єм резервуарів для зберігання. - копії документів (договорів, актів приймання-передачі), які підтверджують право власності чи/або користування (оренди) резервуарами або нафтобазою в цілому, чи/або відповідального зберігання нафтопродуктів (які діють протягом терміну поставки товару, визначеного тендерною документацією). „Однак ТОВ „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД” в складі тендерної пропозиції завантажило довідку в якій відсутні відомості про підприємство”. Також як на причину для відхилення Замовник вказує 3). „Крім того, як вбачається з ухвали слідчого судді Солом’янського районного суду м. Києва від 28.02.2018р. по справі № 760/3569/18, ТОВ „КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД” являється фігурантом кримінальної справи по ухиленню від сплати податків під час проведення господарських операцій, в т.ч. і з реалізації паливно-мастильних матеріалів, у зв’язку з чим Київською місцевою прокуратурою № 9 проводиться досудове розслідування внесене до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за № 32017100090000061 від 16.06.2017р., що ставить під загрозу будь-які фінансово-господарські відносини із даним учасником”. З огляду на те, що ТОВ „КАНТ прийняло участь у процедурі відкритих торгів, які були проведені Замовником на закупівлю: Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, бензин А-95 та дизельне паливо бензовозні норми) відповідно до оголошення у ЦБД: № UA-2018-
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 травня 2018 12:03
Рішення від 30.05.2018 № 5096 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 травня 2018 12:03
Рішення від 13.06.2018 № 5715.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 18:15

Документи подані скаржником

25 травня 2018 21:34
скарга від 25.05.2018.pdf
25 травня 2018 21:34
платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" 3 730 000,00
UAH з ПДВ
3 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД" 4 050 000,00
UAH з ПДВ
3 788 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техойл НК" 3 789 000,00
UAH з ПДВ
3 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 850 000,00
UAH з ПДВ
3 808 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2018 18:12
Електронний підпис
14 травня 2018 18:11
пропозиція .pdf
11 травня 2018 15:38
Електронний підпис
11 травня 2018 15:37
тех паспорт кубрак.pdf
11 травня 2018 15:37
Протокол, наказ Друзь.pdf
11 травня 2018 15:37
Пропозиція + договір.pdf
11 травня 2018 15:37
паспорт+код Друзь .pdf
11 травня 2018 15:37
опис до СТАТУТУ .pdf
11 травня 2018 15:37
Ліцензія .pdf
11 травня 2018 15:37
Копія Статут.pdf
11 травня 2018 15:37
док-ти, довідки (1).pdf
11 травня 2018 15:37
док-ти, довідки .pdf
11 травня 2018 15:37
Витяг ПДВ.pdf
11 травня 2018 15:37
бг.rar

Публічні документи

25 травня 2018 11:50
Документи переможця.pdf
18 травня 2018 13:08
Електронний підпис
11 травня 2018 15:47
Електронний підпис
11 травня 2018 15:46
Інші документи.pdf
11 травня 2018 15:46
Garantiya_120 000.zip
11 травня 2018 15:46
Проект договору.pdf
11 травня 2018 15:46
Ст 17 Закону.pdf
11 травня 2018 15:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 16:14
Електронний підпис
11 травня 2018 16:14
Довіреність_Малов Д.М..pdf
11 травня 2018 16:14
GUARANTEE_120 000.pdf.p7s.p7s
11 травня 2018 16:13
GUARANTEE_120 000.pdf
11 травня 2018 16:13
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
11 травня 2018 16:13
banking_licence_ПУМБ.pdf
11 травня 2018 13:51
Електронний підпис
11 травня 2018 13:39
Цінова.pdf
11 травня 2018 12:51
Ф1 Баланс Квитанція №2.pdf
11 травня 2018 12:51
Ф1 Баланс 31.03.18.pdf
11 травня 2018 12:51
Технічна частина.pdf
11 травня 2018 12:51
Проект договору.pdf
11 травня 2018 12:51
Паспорти ДП.pdf
11 травня 2018 12:51
Паспорт КІО.pdf
11 травня 2018 12:51
Опис ДП.pdf
11 травня 2018 12:51
Опис А-95.pdf
11 травня 2018 12:51
Опис А-92.pdf
11 травня 2018 12:51
Накладні гурт_2.pdf
11 травня 2018 12:51
Накладні гурт.pdf
11 травня 2018 12:51
лист-відгук солотвино.jpg
11 травня 2018 12:51
Лист відгук.pdf
11 травня 2018 12:51
Копія Статуту.pdf
11 травня 2018 12:51
Копія Опису.pdf
11 травня 2018 12:51
Копія Наказу.pdf
11 травня 2018 12:51
Копія Виписки з ЄДР.pdf
11 травня 2018 12:51
КК_Довідка МТО.pdf
11 травня 2018 12:51
Дод угода гурт.pdf
11 травня 2018 12:51
Договір_Гурт.pdf
11 травня 2018 12:51
Договір НБ Порт.pdf
11 травня 2018 12:51
Договір ДП солотвино.pdf
11 травня 2018 12:51
Договір Дп облавтодор.pdf
11 травня 2018 12:51
Договір А 92 облавтодор.pdf
11 травня 2018 12:51
договір 92 солотвино.pdf
11 травня 2018 12:51
Довіреність.pdf
11 травня 2018 12:51
Довідка працівники.pdf
11 травня 2018 12:51
Довідка МТБ.pdf
11 травня 2018 12:51
Довідка - аналогічний_2.pdf
11 травня 2018 12:51
Довідка - аналогічний.pdf
11 травня 2018 12:51
Відомості Київ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД"

ТОВ "Техойл НК"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД"
#31202724
Відхилено 3 730 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2018 08:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ ТРЕЙД"
#19337044
Відхилено 3 788 750,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 11:21
ТОВ "Техойл НК"
#41486736
Переможець 3 789 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Техойл НК"
#41486736
3 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 16:41
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2018 08:48
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 жовтня 2018 08:47
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 15:56
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 15:55
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2018 09:21
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 09:21
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 16:45
Договір 6-78.pdf укладений
27 червня 2018 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 6-78
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до договору 6-78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 6-78
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 3 до договору 6-78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.2. Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, визначеної в Договорі, не збільшуючи при цьому суми Договору та не погіршуючи його якості.
Номер договору про закупівлю: 6-78
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 522 523,20
UAH (в тому числі ПДВ 420 420,53 UAH)