Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі у Куп’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11 Куп’янської міської ради Харківської області, Харківська обл., місто Куп’янськ, селище міського типу Ківшарівка
Очікувана вартість
899 000,00 UAH
UA-2018-04-23-001529-a c2704b5faf574fec90a6cbae0960b5a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дворник

+380990058946 tender.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Ольга Дворник
+380990058946
tender.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 11:08
Очікувана вартість: 899 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі у Куп’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11 Куп’янської міської ради Харківської області, Харківська обл., місто Куп’янськ, селище міського типу Ківшарівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, селище міського типу Ківшарівка, Куп’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 15:21
Інструкція ЗОШ № 11.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-001529-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гуд Він ХХI, Код ЄДРПОУ:34016825
Дата подання: 25 квітня 2018 12:56
Вимога щодо зміни кваліфікаційних криткріїв
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасником висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи загального на віконну конструкцію. Зверніть увагу на те, що висновок є загальним в якому не відображається профільна система та конструктивні якості зразка який був переданий на експертизу, а також на те, що Ви вимагаєте висновки на всі складові віконного виробу (на профіль, на фурнітуру, на склопакет) то надання загального висновку не є обов’язковим. Також, якщо Ви не погоджуєтесь з видаленням цієї вимоги - надайте посилання на нормативні документи, які зазначають обов'язковість надання цього документу або підтвердження того, що ненадання загального висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на віконні конструкції не буде привидом дискваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 16:33
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність складових металопластикових конструкцій з ПВХ та цих конструкцій вцілому, медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, а також вимогам гігієнічних норм. У відповідності до Державних санітарних правил та норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01) полімерні вироби (металопластикові конструкції з ПВХ) повинні мати позитивний висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи. Виходячі з цього, наша вимога про надання загального висновку та висновку на всі складові віконного виробу є правомірною і не переслідує ціль дискримінувати Учасників. Просимо виконати вимоги, визначені в Додатку № 3 (Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які надаються Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника), в частині надання «Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи профілю, склопакетів фурнітури та загальний на віконні конструкції»
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001529-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО Гуд Вин XXI, Код ЄДРПОУ:34016825
Дата подання: 08 травня 2018 13:44
Скарга
Скарга на дії замовника закупівлі

Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2018 17:02
1. Процедура закупівлі «допорогова закупівля» (номер оголошення UA-2018-04-23- 001529-a, Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі у Куп’янській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №11 Куп’янської міської ради Харківської області, Харківська обл., місто Куп’янськ, селище міського типу Ківшарівка (ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) була проведена з дотриманням вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії і ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
2. Відповідно до вимог п. 4.1 ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» всі полімерні матеріали, які використовуються при будівництві та реконструкції загальноосвітніх навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок державної санітарно- гігієнічної експертизи.
Згідно статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі Закон) Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають, серед інших, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Виходячи з формулювання зазначеної статті продукція та матеріали є різними об’єктами, які підлягають Державній санітарно-епідеміологічній експертизі.
Оскільки ми проводимо капітальний ремонт по заміні віконних конструкцій вцілому, то згідно ст.11 Закону повинен бути Висновок на віконні конструкції вцілому, а згідно ДСанПіН 5.5.2.008-01, і на матеріали, з яких вони виготовлені.
3. Ваша Кошторисна документація була складена не у відповідності до Дефектного акту, а саме не були враховані зливи віконні 200 мм – 176,25 мп (п.9 Дефектного акту Інструкції), дошки підвіконні 300 мм – 97,85 мп (п.11 Дефектного акту Інструкції), дошки підвіконні 350 мм – 38,6 мп (п.12 Дефектного акту Інструкції), дошки підвіконні 500 мм – 39,2 мп (п.13 Дефектного акту Інструкції ), а тільки роботи з їх встановлення, що значно зменшує вартість проведення капітального ремонту та приводить до невиконання повного обсягу робіт.
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001529-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:40207010
Дата подання: 04 травня 2018 16:08
Оскарження переможця
Доброго дня. Згідно договору п.12.7.замовником була висунута вимога згідно Наказу Міністерства регіонального господарства України від 01 липня 2013 року «Зміни №1 до ДБН В.2.6.-31:2016 «Теплова ізоляція будівель», при проведенні робіт з монтажу, а саме: примикань між стіною та метало пластиковою конструкцією, необхідно застосовувати з’єднувальний шов. В кошторисній документації Переможця не була врахована дана вимога. Тому вимагаємо переглянути відповідність тендерної документації ПП "Екіпаж" вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2018 11:08
Обсяг робіт визначається відповідно до Дефектного акту та Технічних вимог Додатку № 2 Інструкції з підготовки пропозицій для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Кошторисна документація Переможця була розроблена згідно Дефектного акту та Технічних вимог Додатку № 2 Інструкції. Учасник (Переможець) погодився з вимогами пункту 12.7. Проекту Договору, що підтвердив наданим в Пропозиції Проектом Договору та Листом – згодою про підписання Договору (Додаток № 5 Інструкції), а саме повідомив Замовника про те, що згідно ДСТУ БВ.2.6.-15:2011 та Наказу Міністерства регіонального господарства України від 01 липня 2013 року «Зміни №1 до ДБН В.2.6.-31:2016 «Теплова ізоляція будівель», при проведенні робіт з монтажу, а саме: примикань між стіною та металопластиковою конструкцією, необхідно застосовувати з’єднувальний шов.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 травня 2018 13:44
скарга.pdf

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО Гуд Вин XXI 796 400,00
UAH з ПДВ
659 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Екіпаж" 850 000,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-Н" 849 984,00
UAH з ПДВ
731 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кальчев Богдан Іванович 885 286,00
UAH з ПДВ
732 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 810 000,00
UAH з ПДВ
796 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 12:09
Реєстр документів.pdf
02 травня 2018 12:09
42. Копія Витягу з ЄДР.pdf
02 травня 2018 12:09
41. Копія Статуту.pdf
02 травня 2018 12:09
4. Виписка зі Статуту.pdf
02 травня 2018 12:09
37. Копія Дозволу.pdf
02 травня 2018 12:09
36. Копія Ліцензії.pdf
02 травня 2018 12:09
2. Виписка з протоколу.pdf
02 травня 2018 12:09
13. Календарный графік.pdf
02 травня 2018 12:09
11. Довідка про вироби.pdf
02 травня 2018 12:09
10. Технічні вимоги.pdf
02 травня 2018 12:09
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2018 15:09
Електронний підпис
04 травня 2018 15:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
04 травня 2018 15:08
КОШТОРИС.PDF
02 травня 2018 09:46
Електронний підпис
02 травня 2018 09:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.zip
02 травня 2018 09:45
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.zip
02 травня 2018 09:45
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ТОВАРУ.zip
02 травня 2018 09:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.zip
02 травня 2018 09:45
КОШТОРИС.zip
02 травня 2018 09:45
ВІДПОВІДНІСТЬ.zip

Публічні документи

30 квітня 2018 14:26
Проект договору.pdf
30 квітня 2018 14:26
Сертифікати.pdf
30 квітня 2018 14:26
Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2018 12:53
Сертифікати.pdf
30 квітня 2018 12:53
Сертифікати 3.pdf
30 квітня 2018 12:53
Сертифікати 2.pdf
30 квітня 2018 12:53
Статут.pdf
30 квітня 2018 12:53
Витяг.pdf
30 квітня 2018 12:53
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 15:22
20001.png
02 травня 2018 15:22
20003.png
02 травня 2018 15:22
Сертификат Roto 2017.pdf
02 травня 2018 15:22
Сертификат 2017-2018 цв.PDF
02 травня 2018 15:22
20002.png
02 травня 2018 15:22
san-epidem-zaklyuchenie.PDF
02 травня 2018 15:22
виписка0001.pdf
02 травня 2018 15:22
виписка0002.pdf
02 травня 2018 15:22
protokol-gruppi-goryuchesti.pdf
02 травня 2018 15:22
viber image6.jpg
02 травня 2018 15:22
viber image5.jpg
02 травня 2018 15:22
viber image4.jpg
02 травня 2018 15:22
viber image3.jpg
02 травня 2018 15:22
viber image1.jpg
02 травня 2018 15:22
viber image.jpg
02 травня 2018 15:22
viber image 2.jpg
02 травня 2018 15:22
sertifikat_2000-4000_2018.PDF
02 травня 2018 15:22
2 ком предложение.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 11:38
Електронний підпис
26 квітня 2018 17:41
СЕРТИФІКАТИ1.rar
26 квітня 2018 17:41
СЕРТИФІКАТИ2.rar
26 квітня 2018 17:41
Дозвільні документи.rar
26 квітня 2018 17:41
Уставні документи.rar
26 квітня 2018 17:41
Тех паспорт на авто.jpeg
26 квітня 2018 17:41
накладні для МТБ.pdf
26 квітня 2018 17:41
Витяг з ЄДР 20.04 _1_.pdf
26 квітня 2018 17:41
кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Гуд Вин XXI

ПП "Екіпаж"

ТОВ "АЛЬЯНС-Н"

ФОП Кальчев Богдан Іванович

ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО Гуд Вин XXI
#34016825
Відхилено 659 900,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 15:01
ПП "Екіпаж"
#21241245
Переможець 660 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 15:23

Документи

04 травня 2018 15:01
Електронний підпис
04 травня 2018 15:00
Протокол розгляду.pdf

Документи

04 травня 2018 15:23
Електронний підпис
04 травня 2018 15:22
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Екіпаж"
#21241245
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2018 15:23
Електронний підпис
04 травня 2018 15:22
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:17
Додаткова угода.pdf укладений
28 грудня 2018 13:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:15
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:15
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 15:36
Договор № ШО-140518-5-132.pdf укладений
15 травня 2018 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.2. Договору
Номер договору про закупівлю: Договор № ШО-140518-5-132
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода до Договору № ШО-140518-5-132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 658 220,94
UAH з ПДВ