Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Kamyanka - Buzka district Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 13:08 |
Очікувана вартість: | 15 189 729,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 948,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 квітня 2018 18:08 |
Enquiries until: | 15 травня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 15 189 729 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 75 949 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн.: | 25% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: | 20% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: | 15% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: | 10% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: | 5% |
17 травня 2018 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 15:48 |
Проек договору.pdf | |
17 травня 2018 15:48 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Кам'янка docx.pdf | |
17 травня 2018 15:47 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Камянка Бузька docx.pdf | |
23 квітня 2018 18:16 |
Проект договору.pdf | |
23 квітня 2018 18:16 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Камянка Бузька docx.pdf |
17 травня 2018 16:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2018 15:48 |
Проек договору.pdf
|
|||
17 травня 2018 15:48 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Кам'янка docx.pdf
|
|||
17 травня 2018 15:47 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Камянка Бузька docx.pdf
|
|||
23 квітня 2018 18:16 |
Проект договору.pdf
|
|||
23 квітня 2018 18:16 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Камянка Бузька docx.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000010 ● 5b4a1de154e545369bac82b37f807a6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 №143
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001498-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-09 14:38:32
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») договір про закупівлю від 06.07.2018 № 58-07/18 (далі – Договір), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з пунктом 5.1 Договору термін надання послуг з дати підписання договору по 31.12.2018, згідно з Графіком надання послуг (Додаток №5), що є не від’ємною частиною даного договору.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001498-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом серпня-грудня 2018 року здійснювались оплати за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди - ДУ11 17.12.18; ДУ10 11.12.18; ДУ8 02.11.18; ДУ3 17.8.18; ДУ6 18.10.18; ДУ2 10.08.18; ДУ4 17.9.18; ДУ4 17.09.18; ДУ2 10.08.18; ДУ1 07.8.18.
Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором від 06.07.2018 № 58-07/18?
2. Чи виконаний Договір від 06.07.2018 № 58-07/18 частині надання послуг ?
3. У разі виконання Договору від 06.07.2018 № 58-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту ?
4. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору від 06.07.2018
№ 58-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору, в тому числі в частині зміни істотних умов договору ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-11 16:40:17
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-11 16:41:40
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») договір про закупівлю від 06.07.2018 № 58-07/18 (далі – Договір), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001498-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом серпня-грудня 2018 року здійснювались оплати за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди.
Враховуючи викладене, прошу дати пояснення з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо:
- Скільки і яких саме змін чи доповнень було внесено до договору від 06.07.2018 № 58-07/18;
- Які зміни чи доповнення вносились до договору Додатковою угодою №11 від 17.12.2018; Додатковою угодою №10 від 11.12.2018; Додатковою угодою № 8 від 02.11.2018; Додатковою угодою №3 від 17.08.2018; Додатковою угодою №6 від 18.10.2018; Додатковою угодою №2 від 10.08.2018; Додатковою угодою №4 від 17.9.2018; Додатковою угодою №4 від 17.09.2018; Додатковою угодою №1 від 07.8.2018 року.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-16 13:28:42
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень
2019-09-24 14:47:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Рома | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
15 123 800,00
UAH з ПДВ
|
15 123 800,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 14 115 546.67 | Документи |
ПП Рома |
15 180 300,00
UAH з ПДВ
|
15 180 300,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 14 168 280 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
Переможець |
15 123 800,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:42
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 червня 2018 17:42
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
15 123 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 14:02
|
ДОГОВІР № 58-07-18 від 06.07.2018р.pdf | укладений |
06 липня 2018 13:58
|