Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кам'янка - Бузького району Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Kamyanka - Buzka district Lviv region
Очікувана вартість
15 189 729,20 UAH
UA-2018-04-23-001498-b c12463e9542547cc8fc2e9cb1be68326
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 13:08
Очікувана вартість: 15 189 729,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 948,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 квітня 2018 18:08
Enquiries until: 15 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 15 189 729 UAH including VAT
Minimal lowering step: 75 949 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кам'янка - Бузького району Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кам'янка - Бузького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Kamyanka - Buzka district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн.: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: 5%
17 травня 2018 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 15:48
Проек договору.pdf
17 травня 2018 15:48
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Кам'янка docx.pdf
17 травня 2018 15:47
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Камянка Бузька docx.pdf
23 квітня 2018 18:16
Проект договору.pdf
23 квітня 2018 18:16
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Камянка Бузька docx.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000010 ● 5b4a1de154e545369bac82b37f807a6c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001498-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-09 14:38:32

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») договір про закупівлю від 06.07.2018 № 58-07/18 (далі – Договір), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Згідно з пунктом 5.1 Договору термін надання послуг з дати підписання договору по 31.12.2018, згідно з Графіком надання послуг (Додаток №5), що є не від’ємною частиною даного договору.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001498-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом серпня-грудня 2018 року здійснювались оплати за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди - ДУ11 17.12.18; ДУ10 11.12.18; ДУ8 02.11.18; ДУ3 17.8.18; ДУ6 18.10.18; ДУ2 10.08.18; ДУ4 17.9.18; ДУ4 17.09.18; ДУ2 10.08.18; ДУ1 07.8.18.
Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором від 06.07.2018 № 58-07/18?
2. Чи виконаний Договір від 06.07.2018 № 58-07/18 частині надання послуг ?
3. У разі виконання Договору від 06.07.2018 № 58-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту ?
4. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору від 06.07.2018
№ 58-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору, в тому числі в частині зміни істотних умов договору ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 16:40:17

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 16:41:40

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») договір про закупівлю від 06.07.2018 № 58-07/18 (далі – Договір), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001498-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом серпня-грудня 2018 року здійснювались оплати за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди.
Враховуючи викладене, прошу дати пояснення з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо:
- Скільки і яких саме змін чи доповнень було внесено до договору від 06.07.2018 № 58-07/18;
- Які зміни чи доповнення вносились до договору Додатковою угодою №11 від 17.12.2018; Додатковою угодою №10 від 11.12.2018; Додатковою угодою № 8 від 02.11.2018; Додатковою угодою №3 від 17.08.2018; Додатковою угодою №6 від 18.10.2018; Додатковою угодою №2 від 10.08.2018; Додатковою угодою №4 від 17.9.2018; Додатковою угодою №4 від 17.09.2018; Додатковою угодою №1 від 07.8.2018 року.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-16 13:28:42

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001498-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень

2019-09-24 14:47:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2018
UA-2018-04-23-001498-bc12463e9542547cc8fc2e9cb1be68326
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 16:58
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2018 21:35
Електронний підпис
24 травня 2018 17:55
Електронний підпис
23 травня 2018 16:34
1 Техніка mg20180523_15434943.pdf
23 травня 2018 16:34
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:34
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:34
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:34
10 Досвід mg20180523_15480418.pdf
23 травня 2018 16:34
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:34
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:34
12 Ст 17 mg20180523_15494115.pdf
23 травня 2018 16:34
13 Технічні mg20180523_15503382.pdf
23 травня 2018 16:34
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:34
16 інші mg20180523_15541029.pdf
23 травня 2018 16:34
18 ФП mg20180516_15063180.pdf

Документи

04 червня 2018 16:58
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 11:02
Додаток 5 договір.pdf
24 травня 2018 11:02
Лист підтвердження Б У.pdf
24 травня 2018 11:02
Копії договорів .pdf
24 травня 2018 11:02
КБЗ.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 червень серпень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 травень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 серпень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 ЛИСТОПАД.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 квітень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 Жовтень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 вересень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 березень.pdf
24 травня 2018 11:02
Аналог.договір.pdf
24 травня 2018 11:02
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
24 травня 2018 11:02
Додоток 1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП Рома

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 15 123 800,00
UAH з ПДВ
15 123 800,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 14 115 546.67 Документи
ПП Рома 15 180 300,00
UAH з ПДВ
15 180 300,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 14 168 280 Документи

Публічні документи

13 червня 2018 21:35
Електронний підпис
24 травня 2018 17:55
Електронний підпис
23 травня 2018 16:34
1 Техніка mg20180523_15434943.pdf
23 травня 2018 16:34
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:34
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:34
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:34
10 Досвід mg20180523_15480418.pdf
23 травня 2018 16:34
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:34
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:34
12 Ст 17 mg20180523_15494115.pdf
23 травня 2018 16:34
13 Технічні mg20180523_15503382.pdf
23 травня 2018 16:34
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:34
16 інші mg20180523_15541029.pdf
23 травня 2018 16:34
18 ФП mg20180516_15063180.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 11:02
Додаток 5 договір.pdf
24 травня 2018 11:02
Лист підтвердження Б У.pdf
24 травня 2018 11:02
Копії договорів .pdf
24 травня 2018 11:02
КБЗ.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 червень серпень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 травень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 серпень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 ЛИСТОПАД.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 квітень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 Жовтень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 вересень.pdf
24 травня 2018 11:02
КБ2 березень.pdf
24 травня 2018 11:02
Аналог.договір.pdf
24 травня 2018 11:02
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
24 травня 2018 11:02
Додоток 1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП Рома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 15 123 800,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 17:42

Документи

18 червня 2018 17:41
Електронний підпис
18 червня 2018 17:40
Протокол № 358.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
15 123 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 17:41
Електронний підпис
18 червня 2018 17:40
Протокол № 358.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 14:02
ДОГОВІР № 58-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 12 689 686,73
UAH (в тому числі ПДВ 2 114 947,79 UAH)