Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Mostysk, Yavoriv district Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 14:46 |
Очікувана вартість: | 38 630 723,39 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 193 153,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 квітня 2018 18:08 |
Enquiries until: | 15 травня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 38 630 723 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 193 154 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн.: | 25% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: | 20% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: | 15% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: | 10% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: | 5% |
17 травня 2018 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 15:47 |
Проект договору.pdf | |
17 травня 2018 15:47 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Мостиськ, Яворів docx.pdf | |
17 травня 2018 15:47 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Мостиська, Яворів docx.pdf | |
23 квітня 2018 18:16 |
Проект договору.pdf | |
23 квітня 2018 18:16 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Мостиська, Яворів docx.pdf |
17 травня 2018 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2018 15:47 |
Проект договору.pdf
|
|||
17 травня 2018 15:47 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Мостиськ, Яворів docx.pdf
|
|||
17 травня 2018 15:47 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Мостиська, Яворів docx.pdf
|
|||
23 квітня 2018 18:16 |
Проект договору.pdf
|
|||
23 квітня 2018 18:16 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Мостиська, Яворів docx.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000009 ● 3fc77cdf50c240a38dda3071df6a7e70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 №143
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001497-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-16 15:48:50
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001497-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону № 922-VIII, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Переможець) договір про закупівлю від 06.07.2018 № 57-07/18 вартістю 38 580 658,00 грн (далі – Договір № 57-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору № 57-07/188 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
За умовами п. 3.1 Договору № 57-07/18 (у якому визначено ціну Договору) сума зобов'язань Замовника за рахунок субвенції з державного бюджету становить 6 000 000,00 грн з ПДВ.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001497-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом вересня-грудня 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь Переможця за Договором № 57-07/18 на загальну суму 6 343 063,00 гривень.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 57-07/18 зазначено також додаткові угоди - ДУ1 17.09.18; ДУ2 05.10.18; ДУ3 18.10.18; ДУ6 15.11.18; ДУ7 22.11.18; ДУ8 11.12.18; ДУ9 17.12.18.
Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Разом з тим, частиною 1 статті 10 Закону № 922-VIII встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору №57-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору?
2. Вказати які саме зміни чи доповнення вносились додатковими угодами до Договору №57-07/18 (в розрізі кожної додаткової угоди)?
3. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№57-07/18 та чи виконаний вказаний Договір в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору №57-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-18 16:32:39
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001497-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень
2019-09-24 14:55:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Рома | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
38 580 658,00
UAH з ПДВ
|
38 580 658,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 36 008 614.13 | Документи |
ПП Рома |
38 600 000,00
UAH з ПДВ
|
38 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 36 026 666.67 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
Переможець |
38 580 658,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 17:52
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 червня 2018 17:52
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
38 580 658,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 13:44
|
ДОГОВІР № 57-07-18 від 06.07.2018р.pdf | укладений |
06 липня 2018 13:43
|