ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мостиського, Яворівського районів Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Mostysk, Yavoriv district Lviv region
Очікувана вартість
38 630 723,39 UAH
UA-2018-04-23-001497-b ff4f0287d3464e398dd5c6f4b33b480d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт замовника: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа замовника: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 14:46
Очікувана вартість: 38 630 723,39 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 193 153,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 квітня 2018 18:08
Enquiries until: 15 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 38 630 723 UAH including VAT
Minimal lowering step: 193 154 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мостиського, Яворівського районів Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мостиського, Яворівського районів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Mostysk, Yavoriv district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн.: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: 5%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000009 ● 3fc77cdf50c240a38dda3071df6a7e70
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 16:58:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001497-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-16 15:48:50

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001497-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону № 922-VIII, укладено з дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – Переможець) договір про закупівлю від 06.07.2018 № 57-07/18 вартістю 38 580 658,00 грн (далі – Договір № 57-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору № 57-07/188 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.
За умовами п. 3.1 Договору № 57-07/18 (у якому визначено ціну Договору) сума зобов'язань Замовника за рахунок субвенції з державного бюджету становить 6 000 000,00 грн з ПДВ.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro»
(за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001497-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом вересня-грудня 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь Переможця за Договором № 57-07/18 на загальну суму 6 343 063,00 гривень.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 57-07/18 зазначено також додаткові угоди - ДУ1 17.09.18; ДУ2 05.10.18; ДУ3 18.10.18; ДУ6 15.11.18; ДУ7 22.11.18; ДУ8 11.12.18; ДУ9 17.12.18.
Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Разом з тим, частиною 1 статті 10 Закону № 922-VIII встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору №57-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору?
2. Вказати які саме зміни чи доповнення вносились додатковими угодами до Договору №57-07/18 (в розрізі кожної додаткової угоди)?
3. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№57-07/18 та чи виконаний вказаний Договір в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору №57-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-18 16:32:39

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001497-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень

2019-09-24 14:55:17

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області, 25253009, Україна, Львів, Володимира Великого 54
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Мостиського, Яворівського районів Львівської області, 38630723.39UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: ff4f0287d3464e398dd5c6f4b33b480d, 2018-04-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник) на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.04.2018 (протокол № 164) із змінами від 17.05.2018 (протокол № 253); протокол розгляду тендерних тендерних пропозицій від 04.06.2018 №308, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Львівський облавтодор») та приватного підприємства «Рома» (далі – ПП «Рома»); реєстр отриманих тендерних пропозицій, опублікований 11.06.2018, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 18.06.2018 № 359; повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2018; договір підряду від 06.07.2018 № 57-07/18, пояснення Замовника від 18.09.2019 (№04-4607/11-03). Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації не визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації (витяг або довідка з Єдиного державного реєстру) про не внесення відомостей щодо переможця як юридичної особи до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за відсутності вказаної інформації у період проведення торгів у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких був вільним. З врахуванням не встановлення вказаної вимоги у тендерній документації, учасниками у складі тендерних пропозицій витягу або довідки з відповідного Єдиного державного реєстру на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону, не надано. На порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації Замовником не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, передбачених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону (у Додатку № 2 до тендерної документації) та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації. Також Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації на виконання вимог пункту 4 частини 1 статті 17 Закону, а саме «Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника-переможця, в якому переможець гарантує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)», чим порушено норми частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу про те, що учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Форму «Тендерна пропозиція», згідно предмету закупівлі, сформовану у відповідності та вимог Додатку № 9 до тендерної документації. При цьому, Замовником визначено, що ним відхиляється тендерна пропозиція учасника, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі, зокрема, ненадання учасником форми «Тендерна пропозиція» згідно предмету закупівлі; невідповідності вибраній учасником питомій вазі за критерієм «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» формі «Тендерна пропозиція», поданої учасником згідно Додатку № 9 до тендерної документації; якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій учасником після проведення аукціону формі «Тендерна пропозиція», відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначені у пункті 2 частини 1 статті 30 Закону, а саме: відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) тендерної документації учасником ДП «Львівський облавтодор» у складі тендерної пропозиції не надано інформації в довільній формі за пунктами 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Також, у Додатку № 2 до тендерної документації Замовника встановлено, що у разі відсутності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДРПОУ) інформації, передбаченої пунктом 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у ЄДРПОУ з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. Відповідно до розміщеної у вільному доступі на офіційному сайті Міністерства юстиції України інформації ЄДРПОУ (джерело: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) щодо юридичної особи – ДП «Львівський облавтодор» (засновник – ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України») у вказаному Єдиному державному реєстрі інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, яка є учасником торгів, відсутня. Проте, в недотримання вимог Додатку № 2 до тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції учасником ДП «Львівський облавтодор» довідку пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у ЄДРПОУ з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України не надано. Також, в недотримання вимог пункту 11 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ДП «Львівський облавтодор» не надано пояснювальної записки з обґрунтуванням та причинами неподання ліцензії з переліком робіт, надання якої передбачено пунктом 1.3 вказаного розділу та Додатком № 4 тендерної документації. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Львівський облавтодор», яка не відповідає умовам тендерної документації, допустив вказаного учасника до аукціону та уклав з ним договір від 06.07.2018 № 57-07/18 (далі – Договір № 57-07/18) на суму 38 580 658,00 гривень. Крім того встановлено, що в недотримання вимог п. 11 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника учасником – ПП «Рома» у складі тендерної пропозиції надано копію (на першій сторінці документу міститься надпис «Копія») Статуту у новій редакції, затвердженого рішенням засновника учасника № 5 від 29.06.2017, яка не містить власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та дати підпису. Умовами тендерної документації (п. 11 вищевказаного розділу) до формальних помилок віднесено лише відсутність підписів на окремих документах (тільки у випадку якщо це сторінка пропозиції, на якій відсутня будь-яка інформація), зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником (у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації), технічні помилки та описки (помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення, втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, використання русизмів). При цьому у тендерній документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, що містить інші помилки, аніж ті, що наведено вище. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Рома», яка не відповідає умовам тендерної документації, та допустив вказаного учасника до аукціону. З врахуванням наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ДП «Львівський облавтодор» та учасника ПП «Рома» відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону торги підлягали відміні. Відповідно до пункту 10.1 Договору № 57-07/188 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. За умовами п. 3.1 Договору № 57-07/18 (у якому визначено ціну Договору) сума зобов’язань Замовника за рахунок субвенції з державного бюджету становить 6 000 000,00 грн з ПДВ. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» (за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001497-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом вересня-грудня 2018 року здійснено оплату за надані послуги на користь Переможця за Договором № 57-07/18 на загальну суму 6 343 063,00 гривень. При цьому підставою платежів окрім самого Договору № 57-07/18 зазначено також додаткові угоди - ДУ1 17.09.18; ДУ2 05.10.18; ДУ3 18.10.18; ДУ6 15.11.18; ДУ7 22.11.18; ДУ8 11.12.18; ДУ9 17.12.18. Згідно з умовами п.11.2 Договору № 57-07/18 всі додатки та угоди до Договору вважаються його невід’ємною частиною. На запит від 16.09.2019, наданий органом державного фінансового контролю відповідно до частини 5 статті 7¹ Закону через електронну систему закупівель про надання пояснень Замовником щодо повноти виконання Договору № 57-07/18 в частині надання послуг та їх оплати, а також щодо не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору та звіту про виконання договору Замовником оприлюднено пояснення від 18.09.2019 (№04-4607/11-03), відповідно до якого станом на 18.09.2019 вказаний Договір діє в частині зобов’язань підрядника щодо гарантій якості та можливості експлуатації об’єкта за гарантійними термінами, передбаченими умовами Договору. Також зазначено, що до Договору вносилися доповнення на предмет визначення зобов’язань Замовника щодо оплати за надані послуги за рахунок субвенції з державного бюджету, коштів обласного та місцевого бюджетів, а також на предмет доповнення банківських реквізитів сторін, які були оформлені у вигляді 10 додаткових угод, дані доповнення до Договору не змінювали його істотних умов та не потребували оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, вказаною частиною статті 10 Закону встановлено імперативну норму, згідно з якою повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. З огляду на зазначене, Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору – протягом 3-х днів з дня внесення змін, чим порушено норму абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону, а також не оприлюднено звіт про виконання договору - протягом 3-х днів з дня закінчення строку дії договору та виконання договору, чим порушено норму абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону., 19 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 3 статті 17 Закону та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Крім цього установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підстави на відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів та допущення їх до аукціону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норми абзаців 9 та 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2018
UA-2018-04-23-001497-bff4f0287d3464e398dd5c6f4b33b480d
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 16:16
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:20
sign.p7s

Публічні документи

13 червня 2018 21:41
sign.p7s
24 травня 2018 17:56
sign.p7s
23 травня 2018 16:47
1 Техніка mg20180523_15140177.pdf
23 травня 2018 16:47
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:47
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:47
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:47
10 Досвід mg20180523_15214161.pdf
23 травня 2018 16:47
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:47
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:47
13 Технічні mg20180523_15244289.pdf
23 травня 2018 16:47
12 СТ 17 mg20180523_15235092.pdf
23 травня 2018 16:47
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:47
16 Інші mg20180523_15270315.pdf
23 травня 2018 16:47
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
23 травня 2018 16:47
17 Проект mg20180523_15324180.pdf

Документи

04 червня 2018 16:16
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:19
sign.p7s

Публічні документи

24 травня 2018 11:20
Додаток договір 5.pdf
24 травня 2018 11:20
Лист підтвердження Б У.pdf
24 травня 2018 11:20
Копії договорів .pdf
24 травня 2018 11:20
КБЗ.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 червень серпень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 травень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 серпень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 ЛИСТОПАД.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 квітень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 Жовтень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 вересень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 березень.pdf
24 травня 2018 11:20
Аналог.договір.pdf
24 травня 2018 11:20
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
24 травня 2018 11:20
Додаток 1.2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 38 580 658,00
UAH з ПДВ
38 580 658,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 36 008 614.13 Документи
ПП Рома 38 600 000,00
UAH з ПДВ
38 600 000,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 36 026 666.67 Документи

Публічні документи

13 червня 2018 21:41
sign.p7s
24 травня 2018 17:56
sign.p7s
23 травня 2018 16:47
1 Техніка mg20180523_15140177.pdf
23 травня 2018 16:47
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:47
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:47
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:47
10 Досвід mg20180523_15214161.pdf
23 травня 2018 16:47
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:47
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:47
13 Технічні mg20180523_15244289.pdf
23 травня 2018 16:47
12 СТ 17 mg20180523_15235092.pdf
23 травня 2018 16:47
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:47
16 Інші mg20180523_15270315.pdf
23 травня 2018 16:47
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
23 травня 2018 16:47
17 Проект mg20180523_15324180.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 11:20
Додаток договір 5.pdf
24 травня 2018 11:20
Лист підтвердження Б У.pdf
24 травня 2018 11:20
Копії договорів .pdf
24 травня 2018 11:20
КБЗ.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 червень серпень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 травень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 серпень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 ЛИСТОПАД.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 квітень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 Жовтень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 вересень.pdf
24 травня 2018 11:20
КБ2 березень.pdf
24 травня 2018 11:20
Аналог.договір.pdf
24 травня 2018 11:20
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
24 травня 2018 11:20
Додаток 1.2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 38 580 658,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 17:52

Документи

18 червня 2018 17:52
sign.p7s
18 червня 2018 17:51
Протокол № 359.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
38 580 658,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 17:52
sign.p7s
18 червня 2018 17:51
Протокол № 359.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2018 13:44
ДОГОВІР № 57-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 13:43
sign.p7s укладений
24 вересня 2019 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 6 343 063,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 057 177,17 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку