Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Sambir, Drohobych district Lviv region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 11 червня 2018 12:55 |
Очікувана вартість: | 39 517 980,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 589,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 квітня 2018 18:08 |
Enquiries until: | 15 травня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 39 517 981 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 197 590 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн: | 25% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: | 20% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: | 15% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: | 10% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: | 5% |
17 травня 2018 16:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 15:46 |
Проект договору.pdf | |
17 травня 2018 15:46 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf | |
17 травня 2018 15:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf | |
23 квітня 2018 18:32 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf | |
23 квітня 2018 18:12 |
Проект договору.pdf |
17 травня 2018 16:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 травня 2018 15:46 |
Проект договору.pdf
|
||||||
17 травня 2018 15:46 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
|
||||||
17 травня 2018 15:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
|
||||||
23 квітня 2018 18:32 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
|
||||||
23 квітня 2018 18:12 |
Проект договору.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-04-000008 ● 0e15ce7e335740b5a2977ab7c2fdd688
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2019 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 №143
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001496-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-13 11:33:29
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001496-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що надаються переможцем процедури закупівлі, зокрема визначено надання документального підтвердження переможцем інформації на виконання вимог пункту 4 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме «Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника-переможця, в якому переможець гарантує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».
Враховуючи викладене, прошу дати пояснення:
1. Чому в тендерній документації наявна вимога щодо подання переможцем інформації згідно пункту 4 частини 1 ст. 17 Закону, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з ДП «Львівський облавтодор» договір про закупівлю від 06.07.2018 № 54-07/18 вартістю 39 480 000,00 грн (далі – Договір № 54-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору № 54-07/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» (за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001496-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом липня-грудня 2018 року здійснювались оплати за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Зазначена норма Закону є імперативною.
Враховуючи викладене, прошу дати пояснення з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо:
2. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№ 54-07/18?
3. Чи виконаний на даний час Договір № 54-07/18 в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору № 54-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту ?
5. Скільки змін чи доповнень було внесено до Договору № 54-07/18. Які зміни чи доповнення вносились до договору Додатковою угодою №1 від 10.08.2018; Додатковою угодою №2 від 28.08.2018; Додатковою угодою № 3 від 11.09.2018; Додатковою угодою №4 від 20.09.2018; Додатковою угодою №5 від 04.10.2018; Додатковою угодою №6 від 09.10.2018; Додатковою угодою №7 від 18.10.2018; Додатковою угодою №8 від 23.10.2018; Додатковою угодою №9 від 02.11.2018 року; Додатковою угодою №10 від 14.11.2018; Додатковою угодою №11 від 26.11.2018; Додатковою угодою №12 від 29.11.2018; Додатковою угодою № 13 від 17.12.2018; Додатковою угодою № 14 від 22.12.2018; Додатковою угодою № 15 від 22.12.2018?
6. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору №54-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-17 12:44:02
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001496-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Іноформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень
2019-09-24 14:33:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2019 Львів № 192
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2019-11-08 13:42:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП НАРА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
39 480 000,00
UAH з ПДВ
|
39 480 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 36 848 000 | Документи |
ПП НАРА |
39 511 520,00
UAH з ПДВ
|
39 511 520,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 36 877 418.67 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
Переможець |
39 480 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 18:30
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:30
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
39 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2018 12:45
|
ДОГОВІР № 54-07-18 від 06.07.2018р.pdf | укладений |
06 липня 2018 12:42
|