Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Самбірського, Дрогобицького районів Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Sambir, Drohobych district Lviv region
Очікувана вартість
39 517 980,86 UAH
UA-2018-04-23-001496-b a0974bafac814531be6c54b350649b04
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 12:55
Очікувана вартість: 39 517 980,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197 589,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 квітня 2018 18:08
Enquiries until: 15 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 39 517 981 UAH including VAT
Minimal lowering step: 197 590 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Самбірського, Дрогобицького районів Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Самбірського, Дрогобицького районів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Sambir, Drohobych district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: 5%
17 травня 2018 16:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 18:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 18:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 15:46
Проект договору.pdf
17 травня 2018 15:46
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
17 травня 2018 15:46
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
23 квітня 2018 18:32
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
23 квітня 2018 18:12
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Самбір, Дрогобич docx.pdf
23 квітня 2018 18:12
Проект договору.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000008 ● 0e15ce7e335740b5a2977ab7c2fdd688
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 16:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001496-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 11:33:29

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015
№ 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001496-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що надаються переможцем процедури закупівлі, зокрема визначено надання документального підтвердження переможцем інформації на виконання вимог пункту 4 ч. 1 ст. 17 Закону, а саме «Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника-переможця, в якому переможець гарантує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів)».

Враховуючи викладене, прошу дати пояснення:
1. Чому в тендерній документації наявна вимога щодо подання переможцем інформації згідно пункту 4 частини 1 ст. 17 Закону, що не відповідає вимогам частини 3 статті 17 Закону.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною 2 статті 32 Закону, укладено з ДП «Львівський облавтодор» договір про закупівлю від 06.07.2018 № 54-07/18 вартістю 39 480 000,00 грн (далі – Договір № 54-07/18), що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 Договору № 54-07/18 вказаний договір набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» (за процедурою закупівлі UA-2018-04-23-001496-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» встановлено, що Замовником протягом липня-грудня 2018 року здійснювались оплати за надані послуги на користь ДП «Львівський облавтодор» за Договором.
При цьому підставою платежів окрім самого Договору зазначено також відповідні акти наданих послуг (виконаних робіт) та додаткові угоди.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін; звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Зазначена норма Закону є імперативною.
Враховуючи викладене, прошу дати пояснення з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо:
2. Чи проведено на дату надання запиту в повному обсязі оплату за Договором
№ 54-07/18?
3. Чи виконаний на даний час Договір № 54-07/18 в частині надання послуг ?
4. У разі виконання Договору № 54-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту ?
5. Скільки змін чи доповнень було внесено до Договору № 54-07/18. Які зміни чи доповнення вносились до договору Додатковою угодою №1 від 10.08.2018; Додатковою угодою №2 від 28.08.2018; Додатковою угодою № 3 від 11.09.2018; Додатковою угодою №4 від 20.09.2018; Додатковою угодою №5 від 04.10.2018; Додатковою угодою №6 від 09.10.2018; Додатковою угодою №7 від 18.10.2018; Додатковою угодою №8 від 23.10.2018; Додатковою угодою №9 від 02.11.2018 року; Додатковою угодою №10 від 14.11.2018; Додатковою угодою №11 від 26.11.2018; Додатковою угодою №12 від 29.11.2018; Додатковою угодою № 13 від 17.12.2018; Додатковою угодою № 14 від 22.12.2018; Додатковою угодою № 15 від 22.12.2018?
6. З врахуванням наявності додаткових угод до Договору №54-07/18 – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаного договору

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-17 12:44:02

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001496-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Іноформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень

2019-09-24 14:33:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2018
UA-2018-04-23-001496-ba0974bafac814531be6c54b350649b04
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП НАРА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 16:50
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2018 21:45
Електронний підпис
24 травня 2018 17:55
Електронний підпис
24 травня 2018 13:45
10 Досвід mg20180524_11425498 (1).pdf
22 травня 2018 17:09
1 Техніка mg20180522_15295863.pdf
22 травня 2018 17:09
2 Дорсервіс .pdf
22 травня 2018 17:09
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
22 травня 2018 17:09
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
22 травня 2018 17:09
10 Досвід mg20180522_15573535.pdf
22 травня 2018 17:09
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
22 травня 2018 17:09
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
22 травня 2018 17:09
13 Технічні mg20180522_15584843.pdf
22 травня 2018 17:09
12 Ст 17 mg20180522_15562102.pdf
22 травня 2018 17:09
15 Боровець.pdf
22 травня 2018 17:09
16 Інші і mg20180522_16011325.pdf
22 травня 2018 17:09
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
22 травня 2018 17:09
17 Проект mg20180522_16210133.pdf

Документи

04 червня 2018 16:50
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 21:01
статут (1).pdf
24 травня 2018 21:01
р10.pdf
24 травня 2018 21:01
Право установчі.pdf
24 травня 2018 21:01
пацівники накази.pdf
24 травня 2018 21:01
лист відгук.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід1.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід 4.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід 3.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід 2.pdf
24 травня 2018 21:01
Директор.pdf
24 травня 2018 21:01
атестат.pdf
24 травня 2018 21:01
документація.pdf
24 травня 2018 21:01
документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП НАРА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 39 480 000,00
UAH з ПДВ
39 480 000,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 36 848 000 Документи
ПП НАРА 39 511 520,00
UAH з ПДВ
39 511 520,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 36 877 418.67 Документи

Публічні документи

13 червня 2018 21:45
Електронний підпис
24 травня 2018 17:55
Електронний підпис
24 травня 2018 13:45
10 Досвід mg20180524_11425498 (1).pdf
22 травня 2018 17:09
1 Техніка mg20180522_15295863.pdf
22 травня 2018 17:09
2 Дорсервіс .pdf
22 травня 2018 17:09
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
22 травня 2018 17:09
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
22 травня 2018 17:09
10 Досвід mg20180522_15573535.pdf
22 травня 2018 17:09
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
22 травня 2018 17:09
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
22 травня 2018 17:09
13 Технічні mg20180522_15584843.pdf
22 травня 2018 17:09
12 Ст 17 mg20180522_15562102.pdf
22 травня 2018 17:09
15 Боровець.pdf
22 травня 2018 17:09
16 Інші і mg20180522_16011325.pdf
22 травня 2018 17:09
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
22 травня 2018 17:09
17 Проект mg20180522_16210133.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 21:01
статут (1).pdf
24 травня 2018 21:01
р10.pdf
24 травня 2018 21:01
Право установчі.pdf
24 травня 2018 21:01
пацівники накази.pdf
24 травня 2018 21:01
лист відгук.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід1.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід 4.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід 3.pdf
24 травня 2018 21:01
досвід 2.pdf
24 травня 2018 21:01
Директор.pdf
24 травня 2018 21:01
атестат.pdf
24 травня 2018 21:01
документація.pdf
24 травня 2018 21:01
документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП НАРА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 39 480 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:30

Документи

18 червня 2018 18:30
Електронний підпис
18 червня 2018 18:29
Протокол № 362.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
39 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 18:30
Електронний підпис
18 червня 2018 18:29
Протокол № 362.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 12:45
ДОГОВІР № 54-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 19 363 409,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 227 234,97 UAH)