Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокальського, Радехівського районів Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Sokal, Radekhiv district Lviv region
Очікувана вартість
41 386 828,80 UAH
UA-2018-04-23-001494-b 2c2bc25125474a99a21807313a8dbf2d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 12 липня 2018 11:51
Очікувана вартість: 41 386 828,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 206 934,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 квітня 2018 18:07
Enquiries until: 15 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 41 386 829 UAH including VAT
Minimal lowering step: 206 934 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокальського, Радехівського районів Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокальського, Радехівського районів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Sokal, Radekhiv district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн.: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: 5%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-23-001494-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31978981
Дата подання: 11 червня 2018 14:10
Скасування рішення Замовника
Орган оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» 79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54 код ЄДРПОУ: 31978981 номер засобу зв’язку – (032) 240-97-36 e-mail – lvivoad@gmail.com Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Львівській області 79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54 код ЄДРПОУ: 25253009 номер засобу зв’язку – (032) 245-78-32 e-mail – sadlo@ukr.net Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2018-04-23-001494-b ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокальського, Радехівського районів Львівської області Скарга , щодо стосується прийнятих рішень , дій бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Підставою для подання скарги є неправомірне рішення Замовника(протокол рішення тендерного комітету Замовника №333 від 7.06.2018 року) щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”. Обгрунтування: Відповідно до Статті 16. Закону , та згідно з Додатком 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до тендерної документації п. 5 Розділу “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” , інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям визначена Додатком № 1 до тендерної документації, згідно якого Учасник у тому числі по формі визначеній Таблицею №3 в складі пропозиції надає: - довідку про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі ( Додаток 1, таблиця 3) Учасники включають в Довідку спеціалізовані виробничі бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток1 таблиця № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: - бітум бази; - піскобази; - соляні склади; - ремонтні майстерні, що розташовані на території Львівської області згідно предмету закупівлі. В примітці ***до таблиці №3 (Додаток1) тендерної документації зазначено, що “Спеціалізовані виробничі бази, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги) тощо, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступним документами: - копіями чинних договорів оренди/лізингу, надання послуг тощо, завіреними підписами учасника та контрагента за договором; -оригіналом листа підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника) згідно договорів оренди/лізингу/, надання послуг тощо щодо не заперечення використання його спеціалізованих баз. ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал листа від ФОП Грем В.А. вих №24-05/18/3 від 24.05.18 на підтвердження надання послуг спеціалізованих виробничих баз при цьому не зазначивши які виробничі бази знаходяться в оренді та згідно з якими договорами надаються ці послуги. Також у складі тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал власного листа вих. №24/47 від 24.05.2018р про наявність наступних орендованих баз: - бітум бази; - піскобази; - соляні склади; - ремонтні майстерні; В якості документального підтвердження наявності власної та/або орендованої матеріально- технічної бази(спеціалізованих виробничих баз) ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” надав лише один договір оренди без номера від 01.03.2017 року на оренду асфальтованої площадки для зберігання піску, солі, техніки та побутові прміщення площею 19,6 кв.м. Слід зазначити , що згідно з п.7.1 вищенаведеного договору, він припинив дію 1 березня 2018року. Жодного документа про продовження дії даного договору ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” не подано. Таким чином в порушення статті 16 Закону та вимог тендерної документації учасник закупівлі не надав ні одного діючого договору , що підтверджує наявність діючих, на момент подання пропозицій, договорів оренди спеціалізованих виробничих баз, тому інформація зазначена в листі ТОВ “ АВАКС ПРОФ” вих. №24/47 від 24.05.2018р не підтверджена документально і є недостовірною. Крім того ТОВ “ АВАКС ПРОФ” не підтвердив наявності жодної власної виробничої бази , що разом з відсутністю орендованих баз свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та взагалі ставить під сумнів задекларовану учасником можливість дотримання діючих нормативів по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг, своєчасному виконанню робіт та забезпеченню безпеки руху. Відповідно до п. 7 Статті 28 Закону та Тендерної документації Замовник мав звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тому, Замовник відповідно до Статті 30 Закону був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”, як учасника пропозиція якого в частині наявності власних або орендованих баз не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 та тендерною документацією. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №333 від 7.06.2018 року. 3. Зобов’язати Замовника провести новий розгляд тендерних пропозиції та відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” відповідно до Статті 30 Закону, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 або відмінити торги в цілому, як такі які проводяться з порушенням вимог чинного законодавства Додатки : 1. Договір оренди без номера від 1 березня 2017 року (м. Тернопіль). 2. Лист ТОВ “ АВАКС ПРОФ” №24/47 від 24.05.2018р. 3. Лист ФОП Грем В.Я. від 24.05.2018р № 24-05/18/3. 4. Тендерна документація. 5. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №333 від 7.06.2018 року. 6. Копія платіжного доручення про оплату.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2018 13:32
Рішення від 13.06.2018 № 5675 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 червня 2018 13:32
Рішення від 02.07.2018 № 6430.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення тендерного комітету від 07.06.2018р. № 333 в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ» за процедурою закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сокальського, Радехівського районів Львівської області».
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2018 12:13

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000005 ● d47efc0c34fa4fd593565135638eaace
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №143

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 143
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001494-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 15:48:25

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001494-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за ID: UA-2018-05-04-001616-b строк виконання робіт – до 31 грудня 2018 року.
Згідно п. 10.1 договір від 31.07.2018 № 78-07/18, укладений між Замовником та Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор», набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1) Станом на 13.09.2019 на яку суму виконаний договір від 31.07.2018 № 78-07/18 та скільки сплачено коштів за наданні послуги?
2) Чи укладалися до договору від 31.07.2018 № 78-07/18 додаткові угоди, та, якщо укладались, то на предмет чого?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-17 12:41:07

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001494-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини не можливості усунення порушень та інформацію про усунення порушень

2019-09-27 12:04:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2018
UA-2018-04-23-001494-b2c2bc25125474a99a21807313a8dbf2d
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

07 червня 2018 14:11
Протокол.PDF
07 червня 2018 14:15
Електронний підпис

Публічні документи

13 липня 2018 15:12
ФП 1307 сок mg20180713_15092275.pdf
24 травня 2018 17:56
Електронний підпис
23 травня 2018 15:40
1 Техніка mg20180522_16261835.pdf
23 травня 2018 15:40
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 15:40
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 15:40
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 15:40
10 Досвід mg20180522_16325209.pdf
23 травня 2018 15:40
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 15:40
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 15:40
13 Технічні mg20180522_17194016.pdf
23 травня 2018 15:40
12 Ст 17 mg20180522_17185676.pdf
23 травня 2018 15:40
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 15:40
16 Інші mg20180522_17213978.pdf
23 травня 2018 15:39
18 ФП mg20180516_15063180.pdf

Документи

07 червня 2018 14:11
Протокол.PDF
07 червня 2018 14:16
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 11:37
Додаток договір 5.pdf
24 травня 2018 11:37
Лист підтвердження Б У.pdf
24 травня 2018 11:37
Копії договорів .pdf
24 травня 2018 11:37
КБЗ.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 червень серпень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 травень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 серпень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 ЛИСТОПАД.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 квітень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 Жовтень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 вересень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 березень.pdf
24 травня 2018 11:37
Аналог.договір.pdf
24 травня 2018 11:37
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
24 травня 2018 11:37
Додаток 1.2.pdf

Документи

07 червня 2018 14:12
Протокол.PDF
07 червня 2018 14:16
Протокол.PDF
07 червня 2018 14:16
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 09:14
Електронний підпис
25 травня 2018 09:12
Проект договору.pdf
25 травня 2018 09:12
Оригінал Статут.pdf
25 травня 2018 09:12
Лист гарантія санкції.pdf
25 травня 2018 09:12
Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2018 09:12
Аналогічний договір 3.pdf
25 травня 2018 09:12
До аналог 2 - КБ-2, КБ-3.pdf
25 травня 2018 09:12
Лист-відгук 1.pdf
25 травня 2018 09:12
Копії наказів(ІТР).pdf
25 травня 2018 09:12
Копії наказів роб.pdf
25 травня 2018 09:12
Аналогічний договір 2.pdf
25 травня 2018 09:12
До аналог 3 -КБ-2, КБ-3.pdf
25 травня 2018 09:12
До аналог 1 КБ 3, КБ2.pdf
25 травня 2018 09:12
Аналогічний договір 1.pdf

Документи

06 липня 2018 12:09
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 09:14
Електронний підпис
25 травня 2018 09:12
Проект договору.pdf
25 травня 2018 09:12
Оригінал Статут.pdf
25 травня 2018 09:12
Лист гарантія санкції.pdf
25 травня 2018 09:12
Витяг ПДВ.pdf
25 травня 2018 09:12
Аналогічний договір 3.pdf
25 травня 2018 09:12
До аналог 2 - КБ-2, КБ-3.pdf
25 травня 2018 09:12
Лист-відгук 1.pdf
25 травня 2018 09:12
Копії наказів(ІТР).pdf
25 травня 2018 09:12
Копії наказів роб.pdf
25 травня 2018 09:12
Аналогічний договір 2.pdf
25 травня 2018 09:12
До аналог 3 -КБ-2, КБ-3.pdf
25 травня 2018 09:12
До аналог 1 КБ 3, КБ2.pdf
25 травня 2018 09:12
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП Рома

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 41 300 120,00
UAH з ПДВ
41 300 120,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 38 546 778.67 Документи
ПП Рома 41 380 400,00
UAH з ПДВ
41 380 400,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 38 621 706.67 Документи

Публічні документи

13 липня 2018 15:12
ФП 1307 сок mg20180713_15092275.pdf
24 травня 2018 17:56
Електронний підпис
23 травня 2018 15:40
1 Техніка mg20180522_16261835.pdf
23 травня 2018 15:40
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 15:40
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 15:40
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 15:40
10 Досвід mg20180522_16325209.pdf
23 травня 2018 15:40
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 15:40
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 15:40
13 Технічні mg20180522_17194016.pdf
23 травня 2018 15:40
12 Ст 17 mg20180522_17185676.pdf
23 травня 2018 15:40
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 15:40
16 Інші mg20180522_17213978.pdf
23 травня 2018 15:39
18 ФП mg20180516_15063180.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 11:37
Додаток договір 5.pdf
24 травня 2018 11:37
Лист підтвердження Б У.pdf
24 травня 2018 11:37
Копії договорів .pdf
24 травня 2018 11:37
КБЗ.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 червень серпень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 травень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 серпень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 ЛИСТОПАД.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 квітень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 Жовтень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 вересень.pdf
24 травня 2018 11:37
КБ2 березень.pdf
24 травня 2018 11:37
Аналог.договір.pdf
24 травня 2018 11:37
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
24 травня 2018 11:37
Додаток 1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП Рома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 41 300 120,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 16:50

Документи

18 липня 2018 16:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2018 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
41 300 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2018 16:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 12:11
Електронний підпис укладений
31 липня 2018 15:47
Договір.pdf укладений
31 липня 2018 15:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 18 920 982,95
UAH (в тому числі ПДВ 3 153 497,16 UAH)