ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Skole, Turka, Staryi Sambir district Lviv region
Очікувана вартість
60 917 230,19 UAH
UA-2018-04-23-001493-b 374ae59bd7f44336b2022720cffd1499
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт замовника: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа замовника: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 11:55
Очікувана вартість: 60 917 230,19 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304 586,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 квітня 2018 18:07
Enquiries until: 15 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 60 917 230 UAH including VAT
Minimal lowering step: 304 586 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Skole, Turka, Staryi Sambir district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 597 298,95 грн. до 11 747 298,95 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 747 298,96 грн. до 11 897 298,96 грн.: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 897 298,97 грн. до 12 047 298,97 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 12 047 298,98 грн. до 12 197 298,98 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 12 197 298,99 грн. до 12 347 298,99 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 12 347 299,00 грн. до 12 497 299,00 грн.: 5%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000026 ● ddab8d2113904419b41371de26c30bfd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21 10:21:04
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.08.2019 №137

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001493-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-30 10:07:09

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001493-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною другої статті 32 Закону № 922, укладено з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» договір про закупівлю від 06.07.2018 № 56-07/18 вартістю 60 859 200,00 грн, що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 договір від 06.07.2018 № 56-07/18 набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконаний станом на 30.09.2019 договір від 06.07.2018 № 56-07/18 в частині надання послуг та в частині оплати за наданні послуги?
2. Чи укладалися до договору від 06.07.2018 № 56-07/18 додаткові угоди, та, якщо укладались, то на предмет чого?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 17:47:37

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001493-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інофрмація про причини не можливості усунення порушень та інформація про усунення порушень: «Порушення зазначене у висновку в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області» проведена, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення. Порушення зазначене у висновку в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником усунуто шляхом оприлюднення звіту про виконання Договору. Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області» оприлюднене Замовником через електронну систему закупівель 03.09.2019р. До Договору № 56-07/18 від 06.07.2018р. укладались Додаткові угоди, на предмет визначення зобов’язань Замовника щодо оплати за надані послуги за рахунок субвенції з державного бюджету, коштів обласного та місцевого бюджетів, а також на зміну банківських реквізитів Сторін, які не змінювали істотних умов Договору та не потребували оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-09-11 17:39:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області, 25253009, Україна, Львів, Володимира Великого 54
  2. Інформація про предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області, 60917230.19UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 374ae59bd7f44336b2022720cffd1499, 2018-04-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 21 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік з додатками до нього; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 23.04.2018 № 166; протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.06.2018 № 361; тендерна пропозиція Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 06.07.2018 № 56-07/18; пояснення Замовника в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro». За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації установив вимогу про надання учасником, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, через електронну систему закупівель форму «Тендерної пропозиції», згідно предмету закупівлі, сформовано у відповідності до умов та вимог Додатку № 9 до тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі: - ненадання учасником форми «Тендерної пропозиції», згідно предмету закупівлі; - невідповідності вибраній учасником питомій вазі за критерієм «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» формі «Тендерної пропозиції», поданої учасником згідно Додатку № 9 до тендерної документації; - якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій учасником після проведення аукціону формі «Тендерної пропозиції», відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель; - якщо ціна одиничних розцінок, вказаних учасником у формі «Тендерна пропозиція», розрахована не у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та поточного ремонтів автомобільних длріг загального користування (державного та місцевого значення)», СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд, СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»; СОУ 42.1-37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання» з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Згідно із абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини 1 статті 30 Закону, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, ненадання документів (крім тих що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною другої статті 32 Закону, укладено договір про закупівлю від 06.07.2018 № 56-07/18 вартістю 60 859 200,00 грн, що оприлюднений в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 10.1 договір від 06.07.2018 № 56-07/18 набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Згідно з пунктом 5.1 договору від 06.07.2018 № 56-07/18 термін надання послуг з дати підписання договору по 31.12.2018, згідно з графіком надання послуг – додаток №5 (з дати підписання договору до 31.12.2018), що є невід’ємною частиною даного договору. Слід зазначити, що на запит від 30.08.2019 наданий, відповідно до частини 5 статті 7¹ Закону, органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель, про надання пояснень Замовником чи виконаний договір від 16.08.2018 № 113-08/18 в частині надання послуг та в частині оплати за наданні послуги, Замовником відповіді через електронну систему закупівель не надано. Згідно з пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у вказаній статті Закону, в тому числі: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. З огляду на зазначене Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання, чим порушено норму абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Відповідно до відповіді наданої Замовником через електронну систему закупівель, зміни до договору від 03.09.2019 № 04-4302/11-03, укладались додаткові угоди до договору від 16.08.2018 № 113-08/18 щодо оплати за надані послуги за рахунок субвенції з державного бюджету, коштів обласного та місцевого бюджетів, а також на зміну банківських реквізитів сторін. Водночас, в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro» за процедурою ID:UA-2018-04-23-001493-b відсутні повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2018 № 113-08/18. З огляду на зазначене Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін, чим порушено норму абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону., 10 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Крім цього, установлено, що Замовник у тендерній документації визначив підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, які не передбачені Законом. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норми абзацу 9 та 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, укладення договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2018
UA-2018-04-23-001493-b374ae59bd7f44336b2022720cffd1499
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження замовника: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП НАРА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 16:42
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:44
sign.p7s

Публічні документи

13 червня 2018 21:37
sign.p7s
24 травня 2018 17:57
sign.p7s
23 травня 2018 16:04
1 Техніка mg20180522_16555567.pdf
23 травня 2018 16:04
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:04
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:04
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:04
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:03
10 Досвід mg20180522_17061534.pdf
23 травня 2018 16:03
12 Ст 17 mg20180522_17091079.pdf
23 травня 2018 16:03
13 Технічні mg20180522_17094558.pdf
23 травня 2018 16:03
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:03
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:03
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
23 травня 2018 16:03
16 Інші mg20180522_17114523.pdf

Документи

04 червня 2018 16:42
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:45
sign.p7s

Публічні документи

24 травня 2018 19:57
статут (1).pdf
24 травня 2018 19:57
р10.pdf
24 травня 2018 19:57
Право установчі.pdf
24 травня 2018 19:57
пацівники накази.pdf
24 травня 2018 19:57
лист відгук.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід1.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 4.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 3.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 2.pdf
24 травня 2018 19:57
Директор.pdf
24 травня 2018 19:57
атестат.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 60 859 200,00
UAH з ПДВ
60 859 200,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 56 801 920 Документи
ПП НАРА 60 915 200,00
UAH з ПДВ
60 915 200,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 56 854 186.67 Документи

Публічні документи

13 червня 2018 21:37
sign.p7s
24 травня 2018 17:57
sign.p7s
23 травня 2018 16:04
1 Техніка mg20180522_16555567.pdf
23 травня 2018 16:04
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:04
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:04
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:04
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:03
10 Досвід mg20180522_17061534.pdf
23 травня 2018 16:03
12 Ст 17 mg20180522_17091079.pdf
23 травня 2018 16:03
13 Технічні mg20180522_17094558.pdf
23 травня 2018 16:03
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:03
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:03
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
23 травня 2018 16:03
16 Інші mg20180522_17114523.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 19:57
статут (1).pdf
24 травня 2018 19:57
р10.pdf
24 травня 2018 19:57
Право установчі.pdf
24 травня 2018 19:57
пацівники накази.pdf
24 травня 2018 19:57
лист відгук.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід1.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 4.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 3.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 2.pdf
24 травня 2018 19:57
Директор.pdf
24 травня 2018 19:57
атестат.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 60 859 200,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:18

Документи

18 червня 2018 18:17
sign.p7s
18 червня 2018 18:17
Протокол №361.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
60 859 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 18:17
sign.p7s
18 червня 2018 18:17
Протокол №361.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2018 13:28
ДОГОВІР № 56-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 13:27
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 17:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 157 065,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 526 177,60 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку