Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Skole, Turka, Staryi Sambir district Lviv region
Очікувана вартість
60 917 230,19 UAH
UA-2018-04-23-001493-b 374ae59bd7f44336b2022720cffd1499
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Lviv Oblast
National ID: 25253009
Contact point: Manko Mykhailo Mykolayovych
380322632033
sadlo-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 09:30
Початок аукціону: 11 червня 2018 11:55
Очікувана вартість: 60 917 230,19 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304 586,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 квітня 2018 18:07
Enquiries until: 15 травня 2018 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 09:30

Information

Estimated total value: 60 917 230 UAH including VAT
Minimal lowering step: 304 586 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Skole, Turka, Staryi Sambir district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 597 298,95 грн. до 11 747 298,95 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 747 298,96 грн. до 11 897 298,96 грн.: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 897 298,97 грн. до 12 047 298,97 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 12 047 298,98 грн. до 12 197 298,98 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 12 197 298,99 грн. до 12 347 298,99 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 12 347 299,00 грн. до 12 497 299,00 грн.: 5%
17 травня 2018 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 18:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:21
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Сколівський, Турківський, Старосамбірський.pdf
17 травня 2018 15:43
Проект договору.pdf
17 травня 2018 15:43
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Сколе, Турка docx.pdf
23 квітня 2018 18:19
Проект договору.pdf
23 квітня 2018 18:19
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Сколівський, Турківський, Старосамбірський.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000026 ● ddab8d2113904419b41371de26c30bfd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 10:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.08.2019 №137

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.08.2019 № 137
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-23-001493-b 23.04.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-30 10:07:09

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001493-b, яка проводилася Службою автомобільних доріг у Львівській області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
За результатами проведених торгів Замовником у строки, встановлені частиною другої статті 32 Закону № 922, укладено з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» договір про закупівлю від 06.07.2018 № 56-07/18 вартістю 60 859 200,00 грн, що оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 10.1 договір від 06.07.2018 № 56-07/18 набирає чинності з дати підписання його сторонами і діє до 31.12.2018, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконаний станом на 30.09.2019 договір від 06.07.2018 № 56-07/18 в частині надання послуг та в частині оплати за наданні послуги?
2. Чи укладалися до договору від 06.07.2018 № 56-07/18 додаткові угоди, та, якщо укладались, то на предмет чого?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-03 17:47:37

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-23-001493-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інофрмація про причини не можливості усунення порушень та інформація про усунення порушень: «Порушення зазначене у висновку в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї не вбачається за можливе усунути, оскільки процедура закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області» проведена, а виставлені вимоги суб’єктом контролю не мають механізму для їх усунення. Порушення зазначене у висновку в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником усунуто шляхом оприлюднення звіту про виконання Договору. Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сколівського, Турківського, Старосамбірського районів Львівської області» оприлюднене Замовником через електронну систему закупівель 03.09.2019р. До Договору № 56-07/18 від 06.07.2018р. укладались Додаткові угоди, на предмет визначення зобов’язань Замовника щодо оплати за надані послуги за рахунок субвенції з державного бюджету, коштів обласного та місцевого бюджетів, а також на зміну банківських реквізитів Сторін, які не змінювали істотних умов Договору та не потребували оприлюднення у відповідності до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-09-11 17:39:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2019 Львів № 192

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 08.11.2019 по 21.11.2019 перевірку закупівель UA-2018-04-11-001599-c, UA-2018-04-18-001127-c, UA-2018-04-23-001504-b, UA-2018-05-04-001616-b, UA-2018-09-06-001473-b, UA-2018-04-18-000728-c, UA-2018-04-23-001494-b, UA-2018-07-18-000314-a, UA-2018-10-06-000042-c, UA-2018-04-23-001496-b, UA-2018-04-23-001497-b, UA-2018-04-23-001498-b, UA-2018-04-23-001493-b, UA-2018-06-14-002982-a, UA-2018-09-28-001035-a та UA-2019-05-20-001076-b здійснених Службою автомобільних доріг у Львівській області.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2019-11-08 13:42:50


Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2018
UA-2018-04-23-001493-b374ae59bd7f44336b2022720cffd1499
Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП НАРА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 16:42
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:44
Електронний підпис

Публічні документи

13 червня 2018 21:37
Електронний підпис
24 травня 2018 17:57
Електронний підпис
23 травня 2018 16:04
1 Техніка mg20180522_16555567.pdf
23 травня 2018 16:04
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:04
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:04
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:04
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:03
10 Досвід mg20180522_17061534.pdf
23 травня 2018 16:03
12 Ст 17 mg20180522_17091079.pdf
23 травня 2018 16:03
13 Технічні mg20180522_17094558.pdf
23 травня 2018 16:03
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:03
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:03
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
23 травня 2018 16:03
16 Інші mg20180522_17114523.pdf

Документи

04 червня 2018 16:42
Протокол.PDF
04 червня 2018 16:45
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 19:57
статут (1).pdf
24 травня 2018 19:57
р10.pdf
24 травня 2018 19:57
Право установчі.pdf
24 травня 2018 19:57
пацівники накази.pdf
24 травня 2018 19:57
лист відгук.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід1.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 4.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 3.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 2.pdf
24 травня 2018 19:57
Директор.pdf
24 травня 2018 19:57
атестат.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП НАРА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2018 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 60 859 200,00
UAH з ПДВ
60 859 200,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 56 801 920 Документи
ПП НАРА 60 915 200,00
UAH з ПДВ
60 915 200,00
UAH з ПДВ
1.0714285714 56 854 186.67 Документи

Публічні документи

13 червня 2018 21:37
Електронний підпис
24 травня 2018 17:57
Електронний підпис
23 травня 2018 16:04
1 Техніка mg20180522_16555567.pdf
23 травня 2018 16:04
2 Дорсервіс .pdf
23 травня 2018 16:04
6 Наказ mg20180329_17453591.pdf
23 травня 2018 16:04
8 Накази mg20180324_12163959.pdf
23 травня 2018 16:04
7 Накази mg20180324_12120944.pdf
23 травня 2018 16:03
10 Досвід mg20180522_17061534.pdf
23 травня 2018 16:03
12 Ст 17 mg20180522_17091079.pdf
23 травня 2018 16:03
13 Технічні mg20180522_17094558.pdf
23 травня 2018 16:03
9 Накази mg20180324_12195224.pdf
23 травня 2018 16:03
15 Боровець.pdf
23 травня 2018 16:03
18 ФП mg20180516_15063180.pdf
23 травня 2018 16:03
16 Інші mg20180522_17114523.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 19:57
статут (1).pdf
24 травня 2018 19:57
р10.pdf
24 травня 2018 19:57
Право установчі.pdf
24 травня 2018 19:57
пацівники накази.pdf
24 травня 2018 19:57
лист відгук.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід1.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 4.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 3.pdf
24 травня 2018 19:57
досвід 2.pdf
24 травня 2018 19:57
Директор.pdf
24 травня 2018 19:57
атестат.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf
24 травня 2018 19:57
документація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ПП НАРА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
Переможець 60 859 200,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 18:18

Документи

18 червня 2018 18:17
Електронний підпис
18 червня 2018 18:17
Протокол №361.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
#31978981
60 859 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 18:17
Електронний підпис
18 червня 2018 18:17
Протокол №361.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
06 липня 2018 13:28
ДОГОВІР № 56-07-18 від 06.07.2018р.pdf укладений
06 липня 2018 13:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 157 065,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 526 177,60 UAH)