Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Horodok, Pustomyty district Lviv region
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Horodok, Pustomyty district Lviv region
Очікувана вартість
34 532 994,80 UAH
UA-2018-04-23-001492-b ● 332eb6c2996b496eb6aa0ec55c95df72
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Вебсайт: | http://lv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Контактна особа: |
Манько Михайло Миколайович 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Lviv Oblast |
National ID: | 25253009 |
Contact point: |
Manko Mykhailo Mykolayovych 380322632033 sadlo-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 13 червня 2018 11:37 |
Очікувана вартість: | 34 532 994,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 172 664,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 квітня 2018 18:07 |
Enquiries until: | 15 травня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 34 532 995 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 172 665 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого, 54, згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182:2011, SOU 42.1-37641918-105:2013 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs and operational maintenance public roads of local importance Horodok, Pustomyty district Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 241 337,95 грн. до 11 391 337,95 грн.: | 30% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 391 337,96 грн. до 11 541 337,96 грн.: | 25% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 541 337,97 грн. до 11 691 337,97 грн.: | 20% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 691 337,98 грн. до 11 841 337,98 грн.: | 15% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 841 337,99 грн. до 11 991 337,99 грн.: | 10% |
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок від 11 991 338,00 грн. до 12 141 338,00 грн.: | 5% |
17 травня 2018 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2018 15:42 |
Проек договору.pdf | |
17 травня 2018 15:42 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок, Пустомити docx.pdf | |
17 травня 2018 15:42 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок, Пустомити docx.pdf | |
23 квітня 2018 18:11 |
Проект договору.pdf | |
23 квітня 2018 18:11 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок, Пустомити docx.pdf |
17 травня 2018 16:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2018 15:42 |
Проек договору.pdf
|
|||
17 травня 2018 15:42 |
Зміни до ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок, Пустомити docx.pdf
|
|||
17 травня 2018 15:42 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок, Пустомити docx.pdf
|
|||
23 квітня 2018 18:11 |
Проект договору.pdf
|
|||
23 квітня 2018 18:11 |
ТД МІСЦЕВІ ДОРОГИ Городок, Пустомити docx.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001492-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31978981
Дата подання: 11 червня 2018 14:59
Скасування рішення Замовника
Орган оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 31978981
номер засобу зв’язку – (032) 240-97-36
e-mail – lvivoad@gmail.com
Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Львівській області
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 25253009
номер засобу зв’язку – (032) 245-78-32
e-mail – sadlo@ukr.net
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2018-04-23-001492-b
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Скарга , щодо стосується прийнятих рішень , дій бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Підставою для подання скарги є неправомірне рішення Замовника(протокол рішення тендерного комітету Замовника №331 від 7.06.2018 року) щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”.
Обгрунтування:
Відповідно до Статті 16. Закону , та згідно з Додатком 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до тендерної документації п. 5 Розділу “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” , інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям визначена Додатком № 1 до тендерної документації, згідно якого Учасник у тому числі по формі визначеній Таблицею №3 в складі пропозиції надає:
- довідку про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі ( Додаток 1, таблиця 3)
Учасники включають в Довідку спеціалізовані виробничі бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток1 таблиця № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме:
- бітум бази;
- піскобази;
- соляні склади;
- ремонтні майстерні, що розташовані на території Львівської області згідно предмету закупівлі.
В примітці ***до таблиці №3 (Додаток1) тендерної документації зазначено, що “Спеціалізовані виробничі бази, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги) тощо, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступним документами:
- копіями чинних договорів оренди/лізингу, надання послуг тощо, завіреними підписами учасника та контрагента за договором;
-оригіналом листа підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника) згідно договорів оренди/лізингу/, надання послуг тощо щодо не заперечення використання його спеціалізованих баз.
ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал листа від ФОП Грем В.А. вих №24-05/18/1 від 24.05.18 на підтвердження надання послуг спеціалізованих виробничих баз при цьому не зазначивши які виробничі бази знаходяться в оренді та згідно з якими договорами надаються ці послуги.
Також у складі тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал власного листа вих. №24/19 від 24.05.2018р про наявність наступних орендованих баз:
- бітум бази;
- піскобази;
- соляні склади;
- ремонтні майстерні;
В якості документального підтвердження наявності власної та/або орендованої матеріально- технічної бази(спеціалізованих виробничих баз) ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” надав лише один договір оренди без номера від 01.03.2017 року на оренду асфальтованої площадки для зберігання піску, солі, техніки та побутові прміщення площею 19,6 кв.м.
Слід зазначити , що згідно з п.7.1 вищенаведеного договору, він припинив дію 1 березня 2018року. Жодного документа про продовження дії даного договору ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” не подано.
Таким чином в порушення статті 16 Закону та вимог тендерної документації учасник закупівлі не надав ні одного діючого договору , що підтверджує наявність діючих, на момент подання пропозицій, договорів оренди спеціалізованих виробничих баз, тому інформація зазначена в листі ТОВ “ АВАКС ПРОФ” вих. №24/19 від 24.05.2018р не підтверджена документально і є недостовірною. Крім того ТОВ “ АВАКС ПРОФ” не підтвердив наявності жодної власної виробничої бази , що разом з відсутністю орендованих баз свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та взагалі ставить під сумнів задекларовану учасником можливість дотримання діючих нормативів по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг, своєчасному виконанню робіт та забезпеченню безпеки руху.
Відповідно до п. 7 Статті 28 Закону та Тендерної документації Замовник мав звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тому, Замовник відповідно до Статті 30 Закону був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”, як учасника пропозиція якого в частині наявності власних або орендованих баз не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 та тендерною документацією.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №331 від 7.06.2018 року.
3. Зобов’язати Замовника провести новий розгляд тендерних пропозиції та відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” відповідно до Статті 30 Закону, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 або відмінити торги в цілому, як такі які проводяться з порушенням вимог чинного законодавства
Додатки :
1. Договір оренди без номера від 1 березня 2017 року (м. Тернопіль).
2. Лист ТОВ “ АВАКС ПРОФ” №24/19 від 24.05.2018р.
3. Лист ФОП Грем В.Я. від 24.05.2018р № 24-05/18/1.
4. Тендерна документація.
5. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №331 від 7.06.2018 року.
6. Копія платіжного доручення про оплату.
Розгорнути
Згорнути
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 31978981
номер засобу зв’язку – (032) 240-97-36
e-mail – lvivoad@gmail.com
Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Львівській області
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 25253009
номер засобу зв’язку – (032) 245-78-32
e-mail – sadlo@ukr.net
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2018-04-23-001492-b
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Скарга , щодо стосується прийнятих рішень , дій бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Підставою для подання скарги є неправомірне рішення Замовника(протокол рішення тендерного комітету Замовника №331 від 7.06.2018 року) щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”.
Обгрунтування:
Відповідно до Статті 16. Закону , та згідно з Додатком 1 до тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до тендерної документації п. 5 Розділу “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” , інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям визначена Додатком № 1 до тендерної документації, згідно якого Учасник у тому числі по формі визначеній Таблицею №3 в складі пропозиції надає:
- довідку про наявність власної та/або орендованої матеріально-технічної бази (спеціалізованих виробничих баз) для надання послуг згідно предмету закупівлі ( Додаток 1, таблиця 3)
Учасники включають в Довідку спеціалізовані виробничі бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток1 таблиця № 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме:
- бітум бази;
- піскобази;
- соляні склади;
- ремонтні майстерні, що розташовані на території Львівської області згідно предмету закупівлі.
В примітці ***до таблиці №3 (Додаток1) тендерної документації зазначено, що “Спеціалізовані виробничі бази, що відображені учасником в Довідці та які орендовані та/або знаходяться в лізингу, та/або залучаються для надання послуг (в тому числі надаються послуги) тощо, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступним документами:
- копіями чинних договорів оренди/лізингу, надання послуг тощо, завіреними підписами учасника та контрагента за договором;
-оригіналом листа підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника) згідно договорів оренди/лізингу/, надання послуг тощо щодо не заперечення використання його спеціалізованих баз.
ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал листа від ФОП Грем В.А. вих №24-05/18/1 від 24.05.18 на підтвердження надання послуг спеціалізованих виробничих баз при цьому не зазначивши які виробничі бази знаходяться в оренді та згідно з якими договорами надаються ці послуги.
Також у складі тендерної пропозиції ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” надав оригінал власного листа вих. №24/19 від 24.05.2018р про наявність наступних орендованих баз:
- бітум бази;
- піскобази;
- соляні склади;
- ремонтні майстерні;
В якості документального підтвердження наявності власної та/або орендованої матеріально- технічної бази(спеціалізованих виробничих баз) ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” надав лише один договір оренди без номера від 01.03.2017 року на оренду асфальтованої площадки для зберігання піску, солі, техніки та побутові прміщення площею 19,6 кв.м.
Слід зазначити , що згідно з п.7.1 вищенаведеного договору, він припинив дію 1 березня 2018року. Жодного документа про продовження дії даного договору ТзОВ“ АВАКС ПРОФ” не подано.
Таким чином в порушення статті 16 Закону та вимог тендерної документації учасник закупівлі не надав ні одного діючого договору , що підтверджує наявність діючих, на момент подання пропозицій, договорів оренди спеціалізованих виробничих баз, тому інформація зазначена в листі ТОВ “ АВАКС ПРОФ” вих. №24/19 від 24.05.2018р не підтверджена документально і є недостовірною. Крім того ТОВ “ АВАКС ПРОФ” не підтвердив наявності жодної власної виробничої бази , що разом з відсутністю орендованих баз свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та взагалі ставить під сумнів задекларовану учасником можливість дотримання діючих нормативів по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг, своєчасному виконанню робіт та забезпеченню безпеки руху.
Відповідно до п. 7 Статті 28 Закону та Тендерної документації Замовник мав звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тому, Замовник відповідно до Статті 30 Закону був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ”, як учасника пропозиція якого в частині наявності власних або орендованих баз не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 та тендерною документацією.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №331 від 7.06.2018 року.
3. Зобов’язати Замовника провести новий розгляд тендерних пропозиції та відхилити тендерну пропозицію ТзОВ “ АВАКС ПРОФ” відповідно до Статті 30 Закону, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Статтею 16 або відмінити торги в цілому, як такі які проводяться з порушенням вимог чинного законодавства
Додатки :
1. Договір оренди без номера від 1 березня 2017 року (м. Тернопіль).
2. Лист ТОВ “ АВАКС ПРОФ” №24/19 від 24.05.2018р.
3. Лист ФОП Грем В.Я. від 24.05.2018р № 24-05/18/1.
4. Тендерна документація.
5. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №331 від 7.06.2018 року.
6. Копія платіжного доручення про оплату.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001492-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31978981
Дата подання: 20 червня 2018 12:46
Визначення переможця
У зв'язку з тим ,що наша пропозиція сформована за результатами аукціону, є найнижчою та відповідає усім вимогам тендерної документації , просимо Вас переглянути Ваше рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визнати нас переможцем за даною закупівлею.
У випадку не перегляду Вами рішення про відхилення нашої пропозиції , будем змушені звернутись зі скаргою у встановленомцу Законом порядку
Розгорнути
Згорнути
У випадку не перегляду Вами рішення про відхилення нашої пропозиції , будем змушені звернутись зі скаргою у встановленомцу Законом порядку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2018 11:44
Умовами тендерної документації за процедурою закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області» передбачено, що обсяг надання послуг виражається в грошовому еквіваленті та становить 34 532 994,80 грн.
Надання послуг згідно даного предмету закупівлі здійснюватиметься протягом 2018 року відповідно до потреб Балансоутримувача (Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації) та необхідності проведення робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області.
Обсяги надання послуг щомісячно визначаються Балансоутримувачем та надаються Підряднику Замовником з урахуванням планових послуг/робіт, з чіткою їх розбивкою в частині видів робіт та їх об’ємів.
В Додатку № 3 до тендерної документації передбачені усі види послуг, що можуть бути необхідні Балансоутримувачу протягом року для забезпечення належного експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг. Враховуючи те, що конкретний обсяг послуг/робіт за даним предметом закупівлі Замовник не має можливості передбачити наперед, а також для забезпечення учасником-переможцем належного надання послуг згідно предмету закупівлі, остаточна пропозиція кожного учасника за результатами проведеного аукціону не повинна бути суттєво меншою від загального обсягу надання послуг (очікуваної вартості).
Враховуючи те, що загальна вартість (остаточна пропозиція) з урахуванням одиничних розцінок учасника Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерне компанія «Автомобільні дороги України» є меншою за загальну сумарну вартість самих одиничних розцінок, а також значно меншою від загального обсягу (очікуваної вартості) за даним предметом закупівлі, даний учасник не зможе забезпечити належне надання послуг згідно предмету закупівлі.
Надання послуг згідно даного предмету закупівлі здійснюватиметься протягом 2018 року відповідно до потреб Балансоутримувача (Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації) та необхідності проведення робіт з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області.
Обсяги надання послуг щомісячно визначаються Балансоутримувачем та надаються Підряднику Замовником з урахуванням планових послуг/робіт, з чіткою їх розбивкою в частині видів робіт та їх об’ємів.
В Додатку № 3 до тендерної документації передбачені усі види послуг, що можуть бути необхідні Балансоутримувачу протягом року для забезпечення належного експлуатаційного утримання та поточного дрібного ремонту автомобільних доріг. Враховуючи те, що конкретний обсяг послуг/робіт за даним предметом закупівлі Замовник не має можливості передбачити наперед, а також для забезпечення учасником-переможцем належного надання послуг згідно предмету закупівлі, остаточна пропозиція кожного учасника за результатами проведеного аукціону не повинна бути суттєво меншою від загального обсягу надання послуг (очікуваної вартості).
Враховуючи те, що загальна вартість (остаточна пропозиція) з урахуванням одиничних розцінок учасника Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерне компанія «Автомобільні дороги України» є меншою за загальну сумарну вартість самих одиничних розцінок, а також значно меншою від загального обсягу (очікуваної вартості) за даним предметом закупівлі, даний учасник не зможе забезпечити належне надання послуг згідно предмету закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-23-001492-b.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31978981
Дата подання: 27 червня 2018 16:24
Дата подання: 27 червня 2018 16:24
Скасування рішення Замовника
Орган оскарження Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 31978981
номер засобу зв’язку – (032) 240-97-36
e-mail – lvivoad@gmail.com
Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Служба автомобільних доріг у Львівській області
79053, м. Львів, вул. В.Великого, 54
код ЄДРПОУ: 25253009
номер засобу зв’язку – (032) 245-78-32
e-mail – sadlo@ukr.net
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2018-04-23-001492-b
ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
Скарга , щодо стосується прийнятих рішень , дій бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Підставою для подання скарги є неправомірне рішення Замовника(протокол рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 року) щодо допущення до щодо відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
Обгрунтування:
Відповідно до пункту 3 протоколу рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 року тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» було відхилено у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам тендерної документації , а , саме : (згідно п.2 вищенаведеного протоколу) загальна вартість (остаточна пропозиція) з урахуванням одиночних розцінок учасника є меншою за сумарну вартість самих одиночних розцінок, а також значно меншою від загального обсягу (очікуваної вартості) за даним предметом закупівлі.
Відповідно до тендерної документації п. 3 Розділу “ Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі:
1. ненаданням учасником Форми «Тендерна пропозиція» згідно предмету закупівлі;
Форма «Тендерна пропозиція» була надана Замовнику через електронну
систему закупівель. (копія додається )
2. невідповідності вибраній учасником питомій вазі за критерієм «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» Формі «Тендерна пропозиція», поданої учасником згідно Додатку № 9 до тендерної документації.
Питома вага за критерію «Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок» відповідає Формі «Тендерна пропозиція», поданої нами згідно Додатку № 9 до тендерної документації.
3. якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій учасником після проведення аукціону Формі «Тендерна пропозиція», відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель.
Ціна нашої пропозиції, що зазначена в наданій нами після проведення аукціону Формі «Тендерна пропозиція», не відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель.
4. якщо ціна одиничних розцінок, вказаних учасником у Формі «Тендерна пропозиція», розрахована не у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918- 050:2012 «Порядок визначення вартості капітального та
поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», СОУ 42.1-37641918-085:2012 «Правила визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, мостів та інших споруд», СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»; СОУ 42.1- 37641918-071:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні 17 елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання» з усіма змінами і доповненнями та іншими діючими нормативно-кошторисними документами.
В протоколІ рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 не зазначено про невідповідність ціни одиничних розцінок, вказаних нами у Формі «Тендерна пропозиція» вищенаведеним СОУ та ДСТУ.
Тому причин відхилення нашої тендерної пропозиції у Замовника не було .
Ціна нашої пропозиції була сформовани під час аукціону.
Обмежень щодо мінімальної ціни пропозиції (“суттєво меншої “ ) в тендерній документації не передбачено.
Обмежень щодо сумарної вартості одиночних розцінок та договірної ціни та їх порівняння в тендерній документації не зазначено.
Крім цього просимо прйняти до уваги , що при ідентичній закупівлі UA-2018-04-23-001495-b згідно ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Стрийського району Львівської області (такеж саме технічне завдання (тіж одиничні розцінки) при очікуваній вартості закупівлі - 18 416 429,78 та нашій пропозиції – 11 241 337,95, Замовником було прийнято рішення про намір укласти з нами договір.
Тому, Замовник, порушуючи такі принципи проведення закупівель як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка, визначені ст.3 Закону, порушуючи вимоги та критерії тендерної документації в частині визнання переможцем учасника який надав найбільш економічно вигідну пропозицію, при відсутності причин чітко визначених в документації які є підставою для відхилення пропозиції, згідно із Статтею 28 та Статтею 32 Закону, безпідставно не прийняв нашу найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію та не прийняв рішення про намір укласти з нами договір.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №364 від 18.06.2018 року.
3. Відмінити протокол рішення тендерного комітету Замовника №414 від 27.06.2018 року
4. Зобов’язати Замовника провести новий розгляд тендерних пропозиції та прийняти рішення про намір укласти договір з Дочірнім підприємством «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
Додатки :
1. Тендерна документація на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Городоцького, Пустомитівського районів Львівської області
2. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №364 від 18.06.2018 року.
3. Тендерна форма пропозиція від 14.06.2018 № 01з-05/1407.
4. Тендерна документація на закупівлю послуг згідно ГБН Г.1-218-182:2011, СОУ 42.1-37641918-105:2013, (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Стрийського району Львівської області
5. Тендерна форма пропозиція від 13.06.2018 № 01з-05/1394
6. Копія платіжного доручення про оплату.
7. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №360 від 18.06.2018 року.
8. Протокол рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг №414 від 27.06.2018 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 04 липня 2018 11:41
Скарга відкликана скаржником
Причина: В зв'язку з економічною недоцільністю
Дата: 06 липня 2018 16:44
рішення від 03.07.2018 № 6442 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 липня 2018 11:40
Рішення від 17.07.2018 № 7098pdf.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 16:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 червня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область обл., Львів, Володимира Великого 54 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП НАРА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 червня 2018 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
34 486 900,00
UAH з ПДВ
|
11 241 337,95
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 10 491 915.42 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
32 806 345,06
UAH з ПДВ
|
30 099 892,85
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 28 093 233.33 | Документи |
ПП НАРА |
34 525 630,00
UAH з ПДВ
|
34 525 630,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 32 223 921.33 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31978981 |
Відхилено |
11 241 337,95
UAH з ПДВ
|
18 червня 2018 18:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
30 099 892,85
UAH з ПДВ
|
22 червня 2018 17:49
|
ПП НАРА #22363217 |
Переможець |
34 525 630,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2018 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2019 17:54
|
Додаткова угода №7.PDF | зміни до договору |
09 січня 2019 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2018 17:48
|
Договір № 63-07-18 від 17.07.2018р.pdf | укладений |
18 липня 2018 17:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погоджують зменшити загальну вартість цього договору у відповідності до реального фінансування видатків |
Номер договору про закупівлю: | 63-07/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63-07/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |