Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів
Construction of general secondary school of І-ІІІ degrees on the Uspenska street in the village Sokilnyky of the Pustomyty rayon of Lviv region for 660 pupils
Очікувана вартість
188 553 614,00 UAH
UA-2018-04-23-001446-b 53324a867a3b4d1fb0515d0637d70222
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пасічна Ірина Борисівна

+380322270645 Sokil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт: http://www.sokilnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська область обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сулимко Тарас Михайлович
+380322270645
sokil_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Sokilnyky village council
National ID: 04369682
Contact point: Sulymko Taras Mykhailovych
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Additional contacts: Sulymko Taras Mykhailovych
+380322270645
sokil_rada@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 червня 2018 12:13
Очікувана вартість: 188 553 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 750000 UAH
Publication date: 23 квітня 2018 17:33
Enquiries until: 15 травня 2018 12:00
Complaints submission until: до 21 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 188 553 614 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Предмет закупівлі на лоти не ділиться
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, Пустомитівський район,, с. Сокільники
ДК 021:2015: 45214800-8 — Будівництво навчальних закладів

The item of procurement is not shared for lots
CPV: 45214800-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 17:33
Проект договору.doc
23 квітня 2018 17:33
Тендерна документація 2018 new.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 червня 2018
UA-2018-04-23-001446-b53324a867a3b4d1fb0515d0637d70222
Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Місцезнаходження: 81130, Україна, Львівська область обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ МАСТІГ Документи
Відхилено
Документи
АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 10:08
банк док
03 липня 2018 10:08
гарнтія
21 червня 2018 11:25
довідка корупц
21 червня 2018 11:25
довідка корупц
21 червня 2018 11:25
довідка МВС
24 травня 2018 20:01
локальний ч.14(426-449).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.13 (396-425).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.12(362-395).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.11(329-358).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.10(299-328).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.9(268-298).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.8(219-267).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.7(171-218).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.6(161-170).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.5(132-160).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.4(106-131).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.3(72-105).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.2(42-71).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.1( 6-41).pdf
24 травня 2018 20:01
пояснювальна записка.pdf
24 травня 2018 20:01
реєстр договірна ціна.pdf
24 травня 2018 20:01
розділ 3 п.7.pdf
24 травня 2018 20:01
додаток 1 розділ 1 п.1.2.pdf
24 травня 2018 20:01
додаток 1 розділ 1 п.1.1.pdf
24 травня 2018 20:01
проект договору.pdf
24 травня 2018 20:01
відомості ЄДРПОУ.pdf
24 травня 2018 20:01
ПДВ.pdf
24 травня 2018 20:01
витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2018 20:01
відгук 99 школа.pdf
24 травня 2018 20:01
наказ паспорт рішення.pdf
24 травня 2018 20:01
ліцензія дозвіл.pdf
24 травня 2018 20:01
статут опис.pdf
24 травня 2018 20:01
згідно статуту.pdf
24 травня 2018 20:01
персональні.pdf
24 травня 2018 20:01
істотні.pdf
24 травня 2018 20:01
довкілля.pdf
24 травня 2018 20:01
арифметичні.pdf
24 травня 2018 20:01
гарантійний лист.pdf
24 травня 2018 20:01
довідка санкціі.pdf
24 травня 2018 20:01
довідки по ст17.pdf
24 травня 2018 20:01
технічні вимоги.pdf
24 травня 2018 20:01
антикорупційна.pdf
24 травня 2018 20:01
техзавдання ч2.pdf
24 травня 2018 20:01
техзавдання1.pdf
24 травня 2018 20:01
відомості учасника.pdf

Документи

07 червня 2018 18:57
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 09:48
установчі та довідки.pdf
25 травня 2018 09:48
документи.pdf

Документи

25 травня 2018 12:03

код ЄДРПОУ 1501817351 у ЄДР не знайдено.

07 червня 2018 18:59
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 11:36
Електронний підпис
25 травня 2018 11:28
Guarantee(2).p7s
25 травня 2018 11:28
Guarantee(1).p7s
25 травня 2018 11:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

ТОВ МАСТІГ

АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 червня 2018 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 174 514 442,40
UAH з ПДВ
166 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ 188 531 714,00
UAH з ПДВ
167 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 10:08
банк док
03 липня 2018 10:08
гарнтія
21 червня 2018 11:25
довідка корупц
21 червня 2018 11:25
довідка корупц
21 червня 2018 11:25
довідка МВС
24 травня 2018 20:01
локальний ч.14(426-449).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.13 (396-425).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.12(362-395).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.11(329-358).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.10(299-328).pdf
24 травня 2018 20:01
локальний ч.9(268-298).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.8(219-267).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.7(171-218).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.6(161-170).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.5(132-160).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.4(106-131).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.3(72-105).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.2(42-71).pdf
24 травня 2018 20:01
локальні ч.1( 6-41).pdf
24 травня 2018 20:01
пояснювальна записка.pdf
24 травня 2018 20:01
реєстр договірна ціна.pdf
24 травня 2018 20:01
розділ 3 п.7.pdf
24 травня 2018 20:01
додаток 1 розділ 1 п.1.2.pdf
24 травня 2018 20:01
додаток 1 розділ 1 п.1.1.pdf
24 травня 2018 20:01
проект договору.pdf
24 травня 2018 20:01
відомості ЄДРПОУ.pdf
24 травня 2018 20:01
ПДВ.pdf
24 травня 2018 20:01
витяг з ЄДР.pdf
24 травня 2018 20:01
відгук 99 школа.pdf
24 травня 2018 20:01
наказ паспорт рішення.pdf
24 травня 2018 20:01
ліцензія дозвіл.pdf
24 травня 2018 20:01
статут опис.pdf
24 травня 2018 20:01
згідно статуту.pdf
24 травня 2018 20:01
персональні.pdf
24 травня 2018 20:01
істотні.pdf
24 травня 2018 20:01
довкілля.pdf
24 травня 2018 20:01
арифметичні.pdf
24 травня 2018 20:01
гарантійний лист.pdf
24 травня 2018 20:01
довідка санкціі.pdf
24 травня 2018 20:01
довідки по ст17.pdf
24 травня 2018 20:01
технічні вимоги.pdf
24 травня 2018 20:01
антикорупційна.pdf
24 травня 2018 20:01
техзавдання ч2.pdf
24 травня 2018 20:01
техзавдання1.pdf
24 травня 2018 20:01
відомості учасника.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 11:36
Електронний підпис
25 травня 2018 11:28
Guarantee(2).p7s
25 травня 2018 11:28
Guarantee(1).p7s
25 травня 2018 11:28
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
Переможець 166 950 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2018 13:02

Документи

18 червня 2018 13:02
Електронний підпис
18 червня 2018 11:36
Протокол 4.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2018 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
#40266233
166 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2018 13:02
Електронний підпис
18 червня 2018 11:36
Протокол 4.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2023 13:06
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 19:29
ДУ_20.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 19:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 19:26
ДУ_20.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 19:25
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:26
19.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 10:44
18.PDF зміни до договору
28 липня 2021 10:42
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 08:52
17.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 08:49
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 19:03
16.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 19:01
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 18:30
15.PDF зміни до договору
16 грудня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 09:47
14.PDF зміни до договору
29 липня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 12:47
13.PDF зміни до договору
02 липня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:02
12.PDF зміни до договору
01 червня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:31
11.PDF зміни до договору
25 лютого 2020 15:21
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 17:45
10.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 17:44
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:45
9.PDF зміни до договору
22 листопада 2019 13:40
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 08:34
8.PDF зміни до договору
30 жовтня 2019 15:13
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 11:19
7.PDF зміни до договору
22 серпня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 14:35
6.PDF зміни до договору
30 липня 2019 14:34
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:35
Зміна реквізитів 1-ШК.PDF зміни до договору
05 липня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 12:52
4.PDF зміни до договору
29 травня 2019 12:48
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 09:02
3.PDF зміни до договору
08 квітня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 15:42
2.PDF зміни до договору
04 березня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
22 листопада 2018 14:16
1.PDF зміни до договору
22 листопада 2018 14:15
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 12:31
1-ШК укладений
13 липня 2018 12:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі збільшенням фінансування на 2018 рік на 9 000 000,00 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: 3.8. Вартість робіт, що підлягають виконання у 2018 році, складає 10500000,00 грн. (десять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 1750000,00 (один мільйон сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ШК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку п. 15.1 Договору №1-ШК від 12.07.2018 року (далі - Договір), у зв’язку із встановленням фінансування на 2019 рік по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів», Сторони погодили внести зміни в Договір та викласти п.3.8 в наступній редакції: 3.8. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2019 році складає 15 589 806,00 грн. (п'ятнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот шість гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 2 598 301,00 грн. (два мільйони п’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста одна гривня 00 копійок). В порядку п. 15.1 Договору №1-ШК від 12.07.2018 року, у зв’язку із зміною реквізитів ТзОВ «Вельт Капітал», Сторони домовились викласти у новій редакції Розділ XIX: ВИКОНАВЕЦЬ Товариство з обмеженою відповідальністю «Вельт Капітал» Юридична адреса: 79005, м. Львів, вул. Саксаганського, 14 кв. 4Б Факс (032) 260 20 30 ЄДРПОУ 40266233 р/р 2600701862196 в ПАТ «КРЕДОБАНК» МФО 325365 р/р 37129040266233, УДКСУ у Галицькому р-ні м. Львова Львівської обл., МФО 825014
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ШК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з уточненням договірної ціни по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та висвітлити договірну ціну в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ШК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з коригуванням об'ємів робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та висвітлити договірну ціну в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ШК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ШК
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з коригуванням об'ємів робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та висвітлити договірну ціну в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі збільшенням фінансування на 2019 рік на 3 645 723,60 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: 3.8. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2019 році, складає 19 235 529,60 грн. (Дев'ятнадцять мільйонів двісті тридцять п'ять тисяч п'ятсот двадцять дев'ять гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 20% 3 205 921,60 (Три мільйони двісті п'ять тисяч дев'ятсот двадцять одна гривня 60 копійок).
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням обємів робіт по об'єкту на 2019 рік сторони дійшли згоди висвітлити договірну ціну в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з корегуванням об’ємів робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та висвітлити договірну ціну в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням фінансування на 2019 рік на 2 604 284,40 грн. по об'єкту "Будівництво загальноосвітньої середньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів"
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення фінансування на 2020 рік та зміна реквізитів Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування договірної ціни на залишок робіт по об'єкту та корегування обємів робіт.
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі збільшенням фінансування на 2020 рік на 980 577,60 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.8. Вартість робіт, що підлягають виконання у 2020 році, складає 5 910 577,20 грн. (П’ять мільйонів дев’ятсот десять тисяч п’ятсот сімдесят сім грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ 20% 985 096,20 (дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч дев’яносто шість грн. 20 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі збільшенням фінансування на 2020 рік на 980 864,40 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.8. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2020 році, складає 6 891 441,60 грн. (Шість мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча чотириста сорок одна грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% 1 148 573,60 (Один мільйон сто сорок вісім тисяч п’ятсот сімдесят три грн. 60 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі збільшенням фінансування на 2020 рік на 980 346,40 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.8. Вартість робіт, що підлягають виконання у 2020 році, складає 7 871 787,60 грн. (Сім мільйонів вісімсот сімдесят одна тисяча сімсот вісімдесят сім грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% 1 311 964,60 (Один мільйон триста одинадцять тисяч дев’ятсот шістдесят чотири грн. 60 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі встановленням фінансування на 2021 рік на 4 914 729,60 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.8. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2021 році, складає на 4 914 729,60 грн. (Чотири мільйони дев’ятсот чотирнадцять тисяч сімсот двадцять дев’ять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ 20% 819 121,60 (Вісімсот дев’ятнадцять тисяч сто двадцять одна грн. 60 коп.)». В зв’язку з частковим фінансуванням по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.2 Договору внести зміни до п. 16.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021 року, але в будь якому випадку – до повного виконання робіт.»
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із змінами реквізитів Замовника, Сторони дійшли згоди в преамбулі та у розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та реквізити «Замовника» в частині найменування Замовника викласти у новій редакції: «Сокільницька сільська рада Львівського району Львівської області»
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в порядку п.15.1. Договору №1-ШК від 12.07.2018 року, в зв’язку з коригуванням договірної ціни по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони дійшли згоди відкоригувати договірну ціну до Договору без зміни ціни, обсягів та якості робіт, виклавши договірну ціну на суму 166 950 000,00 грн. в новій редакції. В зв’язку зі збільшенням фінансування на 2021 рік на 7 879 322,40 грн. по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.8. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2021 році, складає 12 794 052,00 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот дев’яносто чотири тисячі п’ятдесят дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 2 132 342,00 грн. (Два мільйони сто тридцять дві тисячі триста сорок дві грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, в порядку п.15.1. Договору №1-ШК від 12.07.2018 року, в зв’язку з коригуванням договірної ціни по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Сторони дійшли згоди викласти договірну ціну на 2021р. до Договору без зміни ціни, обсягів та якості робіт у новій редакції 12 794 052,00 грн. 2. Сторони домовились в порядку п. 15.1 Договору внести зміни до п. 3.8. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.8. Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2021 році, складає 12 794 052,00 грн. (Дванадцять мільйонів сімсот дев’яносто чотири тисячі п’ятдесят дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 2 132 342,00 грн. (Два мільйони сто тридцять дві тисячі триста сорок дві грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 1-ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 47 100 055,64
UAH (в тому числі ПДВ 7 850 009,27 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку з неможливістю подальшого виконання робіт згідно договору