Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вулиці Короленка в м. Кропивницький (коригування))
Очікувана вартість
37 115 689,00 UAH
UA-2018-04-23-001400-b a59f03fdc43742d8afc5a0f1dbe0dd31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 14 травня 2018 11:39
Очікувана вартість: 37 115 689,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 185 578,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт дороги по вулиці Короленка в м. Кропивницький (коригування))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вулиці Короленка в м. Кропивницький (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 17:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 17:17
Додаток 9 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:17
Додаток 8 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:16
Додаток 7 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:16
Додаток 6 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:16
Додаток 5 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:16
Додаток 4 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:16
Додаток 3 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:15
Додаток 2 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:15
Додаток 1 до ТД.pdf
23 квітня 2018 17:15
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2018 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 36 086 817,60
UAH з ПДВ
34 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 37 099 014,00
UAH з ПДВ
34 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПФ 36 145 488,00
UAH з ПДВ
36 145 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 15:18
Електронний підпис
11 травня 2018 15:09
0.Реєстр.pdf
11 травня 2018 15:08
5 Копія договору.pdf
11 травня 2018 15:08
5.1 Копії КБ 2 в.pdf
11 травня 2018 15:08
6 Лист-відгук.pdf
11 травня 2018 15:08
7 Лист гарантія ст 17.pdf
11 травня 2018 15:08
10 Довідка_про_довкілля.PDF
11 травня 2018 15:08
12 Копія Статуту.pdf
11 травня 2018 15:07
13 Лист умови договору.pdf
11 травня 2018 15:07
14 Лист_щодо_субпідряду.PDF
11 травня 2018 15:07
17 Ліцензія.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 11:43
Електронний підпис
11 травня 2018 11:41
Технічна частина.pdf
11 травня 2018 11:41
Частина 2 Короленка.pdf
11 травня 2018 11:41
Частина 1.pdf
11 травня 2018 11:41
Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ ПФ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#32039992
Відхилено 34 950 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2018 14:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 34 999 999,00
UAH з ПДВ
22 травня 2018 15:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

22 травня 2018 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2018 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
34 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2018 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:58
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:57
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 10:15
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 10:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2018 13:40
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2018 13:39
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 08:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 липня 2018 08:10
Електронний підпис укладений
06 червня 2018 16:31
Договір.pdf укладений
06 червня 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із збільшенням бюджетних призначень у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дата підписання додаткової угоди 22-12-2018 Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до абзацу 4 пункту 2.1. Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2019 рік складає 5 493 281,00 грн. з ПДВ (П'ять мільйонів чотириста дев'яносто три тисячі двісті вісімдесят одна грн. 00 коп.) Зміни до розділу 12 "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна вартість робіт за договором становить 34 116 864 грн. 00 коп. (Тридцять чотири мільйони сто шістнадцять тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ. Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2019 рік складає 4 610 146 грн. 00 коп. (Чотири мільйони шістсот десять тисяч сто сорок шість грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 116 864,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 686 144,00 UAH)