Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі у Куп’янській гімназії № 2 Куп’янської міської ради Харківської області, Харківська обл., місто Куп’янськ, селище міського типу Ківшарівка
Очікувана вартість
971 700,00 UAH
UA-2018-04-23-001397-a 305b7c0172cc4637b5f0561e8124202c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дворник

+380990058946 tender.vokmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146239
Вебсайт: http://osvita.kupyansk-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп’янськ, вул. Студентська, буд. 2
Контактна особа: Ольга Дворник
+380990058946
tender.vokmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2018 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 13:25
Очікувана вартість: 971 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 717,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі у Куп’янській гімназії № 2 Куп’янської міської ради Харківської області, Харківська обл., місто Куп’янськ, селище міського типу Ківшарівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м. Куп'янськ, селище міського типу Ківшарівка, Куп’янська гімназія № 2 Куп’янської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 14:58
Інструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-001397-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гуд Він ХХI, Код ЄДРПОУ:34016825
Дата подання: 25 квітня 2018 12:57
Кваліфікаційні критерії
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання учасником висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи загального на віконну конструкцію. Зверніть увагу на те, що висновок є загальним в якому не відображається профільна система та конструктивні якості зразка який був переданий на експертизу, а також на те, що Ви вимагаєте висновки на всі складові віконного виробу (на профіль, на фурнітуру, на склопакет) то надання загального висновку не є обов’язковим. Також, якщо Ви не погоджуєтесь з видаленням цієї вимоги - надайте посилання на нормативні документи, які зазначають обов'язковість надання цього документу або підтвердження того, що ненадання загального висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на віконні конструкції не буде привидом дискваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2018 16:38
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи являє собою документ встановленої форми, який визначає відповідність або невідповідність складових металопластикових конструкцій з ПВХ та цих конструкцій вцілому, медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, а також вимогам гігієнічних норм. У відповідності до Державних санітарних правил та норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01) полімерні вироби (металопластикові конструкції з ПВХ) повинні мати позитивний висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи. Виходячі з цього, наша вимога про надання загального висновку та висновку на всі складові віконного виробу є правомірною і не переслідує ціль дискримінувати Учасників. Просимо виконати вимоги, визначені в Додатку № 3 (Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які надаються Учасником для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника), в частині надання «Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи профілю, склопакетів фурнітури та загальний на віконні конструкції»
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001397-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО Гуд Вин XXI, Код ЄДРПОУ:34016825
Дата подання: 08 травня 2018 13:36
Скарга
Скарга на дії замовника закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2018 17:06
1. Процедура закупівлі «допорогова закупівля» (номер оголошення UA-2018-04-23- 001397- a, Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі у Куп’янській Гімназії № 2 Куп’янської міської ради Харківської області, Харківська обл., місто Куп’янськ, селище міського типу Ківшарівка (ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) була проведена з дотриманням вимог ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії і ефективності, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
2. Відповідно до вимог п. 4.1 ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» всі полімерні матеріали, які використовуються при будівництві та реконструкції загальноосвітніх навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок державної санітарно- гігієнічної експертизи.
Згідно статті 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (далі Закон) Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають, серед інших, продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Виходячи з формулювання зазначеної статті продукція та матеріали є різними об’єктами, які підлягають Державній санітарно-епідеміологічній експертизі.
Оскільки ми проводимо капітальний ремонт по заміні віконних конструкцій вцілому, то згідно ст.11 Закону повинен бути Висновок на віконні конструкції вцілому, а згідно ДСанПіН 5.5.2.008-01, і на матеріали, з яких вони виготовлені.
3. Ваша Кошторисна документація була складена не у відповідності до Дефектного акту, а саме не були враховані зливи віконні 200 мм - 267,3 мп (п.8 Дефектного акту Інструкції), дошки підвіконні 200 мм – 267,3 мп (п. 10 Дефектного акту Інструкції), а тільки роботи з їх встановлення, що значно зменшує вартість проведення капітального ремонту та приводить до невиконання повного обсягу робіт.
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001397-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:40207010
Дата подання: 04 травня 2018 16:07
Оскарження переможця
Доброго дня. Згідно договору п.12.7.замовником була висунута вимога згідно Наказу Міністерства регіонального господарства України від 01 липня 2013 року «Зміни №1 до ДБН В.2.6.-31:2016 «Теплова ізоляція будівель», при проведенні робіт з монтажу, а саме: примикань між стіною та метало пластиковою конструкцією, необхідно застосовувати з’єднувальний шов. В кошторисній документації Переможця не була врахована дана вимога. Тому вимагаємо переглянути відповідність тендерної документації ПП "Екіпаж" вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2018 11:13
Обсяг робіт визначається відповідно до Дефектного акту та Технічних вимог Додатку № 2 Інструкції з підготовки пропозицій для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Кошторисна документація Переможця була розроблена згідно Дефектного акту та Технічних вимог Додатку № 2 Інструкції. Учасник (Переможець) погодився з вимогами пункту 12.7. Проекту Договору, що підтвердив наданим в Пропозиції Проектом Договору та Листом – згодою про підписання Договору (Додаток № 5 Інструкції), а саме повідомив Замовника про те, що згідно ДСТУ БВ.2.6.-15:2011 та Наказу Міністерства регіонального господарства України від 01 липня 2013 року «Зміни №1 до ДБН В.2.6.-31:2016 «Теплова ізоляція будівель», при проведенні робіт з монтажу, а саме: примикань між стіною та металопластиковою конструкцією, необхідно застосовувати з’єднувальний шов.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

08 травня 2018 13:36
скарга.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО Гуд Вин XXI 811 140,00
UAH з ПДВ
718 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Екіпаж" 880 000,00
UAH з ПДВ
719 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кальчев Богдан Іванович 958 159,00
UAH з ПДВ
722 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-Н" 921 280,00
UAH з ПДВ
747 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 888 888,00
UAH з ПДВ
879 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 11:10
Реєстр документів.pdf
02 травня 2018 11:10
42. Копія Витягу з ЄДР.pdf
02 травня 2018 11:10
41. Копія Статуту.pdf
02 травня 2018 11:10
4. Виписка зі Статуту.pdf
02 травня 2018 11:09
37. Копія Дозволу.pdf
02 травня 2018 11:09
36. Копія Ліцензії.pdf
02 травня 2018 11:09
2. Виписка з протоколу.pdf
02 травня 2018 11:09
13. Календарный графік.pdf
02 травня 2018 11:09
11. Довідка про вироби.pdf
02 травня 2018 11:09
10. Технічні вимоги.pdf
02 травня 2018 11:09
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 11:12
Електронний підпис
02 травня 2018 11:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.zip
02 травня 2018 11:11
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.zip
02 травня 2018 11:11
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ТОВАРУ.zip
02 травня 2018 11:11
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.zip
02 травня 2018 11:11
КОШТОРИС.zip
02 травня 2018 11:11
ВІДПОВІДНІСТЬ.zip

Публічні документи

02 травня 2018 15:26
20001.png
02 травня 2018 15:26
20003.png
02 травня 2018 15:26
20002.png
02 травня 2018 15:26
Сертификат Roto 2017.pdf
02 травня 2018 15:26
Сертификат 2017-2018 цв.PDF
02 травня 2018 15:26
виписка0001.pdf
02 травня 2018 15:26
виписка0002.pdf
02 травня 2018 15:26
viber image6.jpg
02 травня 2018 15:26
protokol-gruppi-goryuchesti.pdf
02 травня 2018 15:26
viber image3.jpg
02 травня 2018 15:26
viber image5.jpg
02 травня 2018 15:26
viber image4.jpg
02 травня 2018 15:26
viber image1.jpg
02 травня 2018 15:26
san-epidem-zaklyuchenie.PDF
02 травня 2018 15:26
viber image.jpg
02 травня 2018 15:26
viber image 2.jpg
02 травня 2018 15:26
sertifikat_2000-4000_2018.PDF
02 травня 2018 15:26
1 ком предложение.pdf

Публічні документи

30 квітня 2018 16:17
Сертифікати.pdf
30 квітня 2018 16:17
Статут.pdf
30 квітня 2018 16:17
Витяг.pdf
30 квітня 2018 16:17
Проект договору.pdf
30 квітня 2018 16:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 16:55
гарантия.pdf
26 квітня 2018 16:53
Електронний підпис
26 квітня 2018 16:32
VIKONDA.rar
26 квітня 2018 16:32
стеклопакеты.rar
26 квітня 2018 16:32
кошторис.pdf
26 квітня 2018 16:32
Уставні.rar
26 квітня 2018 16:32
тех.паспорт новый.pdf
26 квітня 2018 16:32
Податкова_23.04.2018.jpeg
26 квітня 2018 16:32
каоенд.граф.pdf
26 квітня 2018 16:32
тех.характер.pdf
26 квітня 2018 16:32
Завірені видаткові.pdf
26 квітня 2018 16:32
цінова.pdf
26 квітня 2018 16:32
довідки_ листи.pdf
26 квітня 2018 16:32
Витяг з ЄДР 20.04.pdf
26 квітня 2018 16:32
WDS.rar
26 квітня 2018 16:32
Axor.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Гуд Вин XXI

ПП "Екіпаж"

ФОП Кальчев Богдан Іванович

ТОВ "АЛЬЯНС-Н"

ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО Гуд Вин XXI
#34016825
Відхилено 718 900,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 15:03
ПП "Екіпаж"
#21241245
Переможець 719 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 15:27

Документи

04 травня 2018 15:03
Електронний підпис
04 травня 2018 15:02
Протокол розгляду.pdf

Документи

04 травня 2018 15:27
Електронний підпис
04 травня 2018 15:26
Протокол про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2018 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Екіпаж"
#21241245
719 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 травня 2018 15:27
Електронний підпис
04 травня 2018 15:26
Протокол про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
15 травня 2018 15:43
Договор № ШО -140518-7-131.pdf укладений
15 травня 2018 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 719 000,00
UAH з ПДВ