Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (Архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні)
Очікувана вартість
836 000,00 UAH
UA-2018-04-23-001385-a 61978a83ef8945c8888b129b0f626b90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Вовчук

+380984121890 0984121890@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Інна Вовчук
+380984121890
0984121890@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2018 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2018 14:46
Початок аукціону: 10 травня 2018 13:40
Очікувана вартість: 836 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 508,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 штука
Офісні меблі (Архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька, 56, проспект Слобожанський, 31, Д, проспект Слобожанський, 29, вул. 20-річчя Перемоги, 51, вул. Караваєва, 13, вул. Михайла Грушевського, 70, пл. Шевченка, 7., вул. Старий шлях,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 11:14
Додаток№3 із змінами.docx
25 квітня 2018 11:14
Перелік змін.doc
25 квітня 2018 11:14
ТД із змінами.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток №4 проект договору.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток №5.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток№2.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток№3.docx
23 квітня 2018 14:55
ТД.docx
23 квітня 2018 14:55
Чертеж_Стеллаж_Верхняя и нижняя секции (1).pdf
23 квітня 2018 14:55
Додаток №1.docx
25 квітня 2018 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 11:14
Додаток№3 із змінами.docx
25 квітня 2018 11:14
Перелік змін.doc
25 квітня 2018 11:14
ТД із змінами.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток №4 проект договору.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток №5.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток№2.docx
23 квітня 2018 14:55
Додаток№3.docx
23 квітня 2018 14:55
ТД.docx
23 квітня 2018 14:55
Чертеж_Стеллаж_Верхняя и нижняя секции (1).pdf
23 квітня 2018 14:55
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-001385-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 30 травня 2018 16:53
Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію та обрання переможця закупівлі, скасування рішень про визначення переможця закупівлі
Згідно з рішенням тендерного комітету Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, викладеним у протоколі від 22.05.2018 № 22/05/2018 (далі - протокол) відхилена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» (далі - Учасник № 20, у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією. А саме:
наступна економічно найбільш вигідна пропозиція Учасника № 2 відхилена за формальних обставин - ненадання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2009 УкрСЕПРО, обов’язковість отримання якого для здійснення господарської діяльності з виготовлення металевих меблів, у тому числі шаф картотечних та стелажів, чинним законодавством України не передбачено.
У вищевказаному протоколі по третьому питанню порядку денного зазначено:
«По третьому питанню порядку денного:
Заслухали голову тендерного комітету Ручку В.В., яка повідомила, що у зв’язку із відхиленням тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» необхідно перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме Учасника № 3 - Товариства з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» (785 000,00 грн.).
Під час розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі офісних меблів (архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні) (код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі»), наданої Учасником № 3 - Товариством з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» встановлено, що надана пропозиція відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації та є економічно вигідною.
Таким чином, Ручка В.В. запропонувала членам тендерного комітету винести на голосування питання відповідності тендерної пропозиції Учасника № 3 —
Товариства з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» вимогам тендерної документації та визнання його переможцем закупівлі офісних меблів (архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні) (код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі») (ІІА- 2018-04-23-001385-а).»
У той же час аналізом змісту документації тендерної пропозиції Учасника № 3 встановлено невідповідність її оформлення вимогам змісту п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2018-04-23-001385-a.
Вказаним пунктом Тендерної документації Замовником доведено до Учасників закупівлі наступні вимоги до оформлення тендерної пропозиції:
«… Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів.».
Як свідчать документи, надані у пропозиціях ПрАТ «УХЛ-МАШ», ТОВ «Літпол-Україна» та ТОВ «Ведо», вищезазначені вимоги тендерної документації вказаними учасниками закупівлі не виконані – завірення сторінок, крім останніх в документах, здійснювалось ними без зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, а також тендерні пропозиції вказаних учасників не мають реєстрів наданих документів.
Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ТОВ «Літпол-Україна» та ТОВ «Ведо» також підлягають відхиленню у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією, на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до змісту вимог частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Таким чином, у прийнятих Замовником рішеннях про відхилення пропозиції Учасника № 2 та визнання пропозиції Учасника № 3 такою що відповідає вимогам тендерної документації містяться факти необ’єктивної та упередженої оцінки Замовником тендерної пропозиції ТОВ «IP COM» та відсутності претензій Замовника за аналогічних підстав до тендерної документації визнаного ним переможця торгів - ТОВ «Літпол-Україна».
Вказане свідчить про порушення Тендерним комітетом Департаментом адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради вимог ст. 3, 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції».
Враховуючи викладене,
ПРОСИМО:
Прийняти вимогу до розгляду.
Надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію та обрання переможця закупівлі.
Переглянути рішення про визначення переможця закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2018 15:09
У своїй скарзі ТОВ «ІР СОМ» не доведено та документально
не підтверджено, що оформлення тендерних пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ»
та ТОВ «Літпол-Україна» у спосіб, наведений вище, впливає на зміст тендерної пропозиції.

Документи подані скаржником

30 травня 2018 16:53
Вимога.pdf

Документи

04 червня 2018 15:09
рішення від 04.06.18.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "УХЛ-МАШ" 684 893,76
UAH з ПДВ
684 893,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "IP COM" 720 992,40
UAH з ПДВ
720 992,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" 790 081,20
UAH з ПДВ
785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ведо 835 242,00
UAH з ПДВ
835 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 17:10
В Прозоро.rar
08 травня 2018 17:10
Аналогічні договори.rar
08 травня 2018 17:10
Уставные.rar
08 травня 2018 17:10
МТБ.rar

Публічні документи

08 травня 2018 14:27
Довідка про ТОВ «IP COM».pdf
08 травня 2018 14:27
Копія Статуту.pdf
08 травня 2018 14:27
Висновок СЕЕ.pdf
08 травня 2018 14:27
Sertificat mebli.pdf
08 травня 2018 14:27
Технічна специфікація.pdf
08 травня 2018 14:27
Довідка про досвід.pdf
08 травня 2018 14:27
Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2018 14:27
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 11:39
пропозиція 1.rar
08 травня 2018 14:46
пропозиція Літпол.rar

Публічні документи

01 червня 2018 10:30
ст.17_МВС
01 червня 2018 10:30
довідка
01 червня 2018 10:30
довідка_податкова
08 травня 2018 13:16
уставні_док.rar
08 травня 2018 13:16
ВЕДОустав.rar
08 травня 2018 13:16
Лист_відгук_3.jpg
08 травня 2018 13:16
Подібний_дог_3.rar
08 травня 2018 13:16
Подібний_дог_2.rar
08 травня 2018 13:16
Подібний_дог_1.rar
08 травня 2018 13:16
Сертиф_на_продукцію.rar
08 травня 2018 13:16
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УХЛ-МАШ"

ТОВ "IP COM"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА"

ТОВ Ведо

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "УХЛ-МАШ"
#14311749
Рішення скасоване 684 893,76
UAH з ПДВ
22 травня 2018 10:17
ПрАТ "УХЛ-МАШ"
#14311749
Відхилено 684 893,76
UAH з ПДВ
22 травня 2018 10:20
ТОВ "IP COM"
#32338465
Відхилено 720 992,40
UAH з ПДВ
22 травня 2018 10:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА"
#32134535
Рішення скасоване 785 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 16:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА"
#32134535
Відхилено 785 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 16:42
ТОВ Ведо
#35268595
Переможець 835 242,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 15:00

Документи

14 травня 2018 14:00
Електронний підпис
14 травня 2018 13:59
Рішення від 14.05.18.pdf

Документи

22 травня 2018 10:20
Електронний підпис
22 травня 2018 10:19
протокол від 22.05.18.pdf

Документи

22 травня 2018 10:22
Електронний підпис
22 травня 2018 10:22
протокол від 22.05.18.pdf

Документи

22 травня 2018 10:25
Електронний підпис
22 травня 2018 10:24
протокол від 22.05.18.pdf

Документи

31 травня 2018 16:42
Електронний підпис
31 травня 2018 16:36
Протокол від 31.05.2018.pdf

Документи

05 червня 2018 15:00
Електронний підпис
05 червня 2018 14:59
рішення 05.06.18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ведо
#35268595
835 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2018 15:00
Електронний підпис
05 червня 2018 14:59
рішення 05.06.18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:31
ТОВ Ведо.pdf укладений
03 січня 2019 11:29
Електронний підпис укладений
20 червня 2018 12:10
Договор від 19.06.18.pdf укладений
20 червня 2018 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 835 242,00
UAH з ПДВ