Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі (Архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні)
Очікувана вартість
836 000,00 UAH
UA-2018-04-23-001385-a ● 61978a83ef8945c8888b129b0f626b90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40392181 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Інна Вовчук +380984121890 0984121890@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2018 14:46 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 травня 2018 14:46 |
Початок аукціону: | 10 травня 2018 13:40 |
Очікувана вартість: | 836 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 508,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
153 штука
Офісні меблі (Архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Староказацька, 56, проспект Слобожанський, 31, Д, проспект Слобожанський, 29, вул. 20-річчя Перемоги, 51, вул. Караваєва, 13, вул. Михайла Грушевського, 70, пл. Шевченка, 7., вул. Старий шлях,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 липня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2018 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2018 11:14 |
Додаток№3 із змінами.docx | |
25 квітня 2018 11:14 |
Перелік змін.doc | |
25 квітня 2018 11:14 |
ТД із змінами.docx | |
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток №4 проект договору.docx | |
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток №5.docx | |
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток№2.docx | |
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток№3.docx | |
23 квітня 2018 14:55 |
ТД.docx | |
23 квітня 2018 14:55 |
Чертеж_Стеллаж_Верхняя и нижняя секции (1).pdf | |
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток №1.docx |
25 квітня 2018 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 квітня 2018 11:14 |
Додаток№3 із змінами.docx
|
|||
25 квітня 2018 11:14 |
Перелік змін.doc
|
|||
25 квітня 2018 11:14 |
ТД із змінами.docx
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток №4 проект договору.docx
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток №5.docx
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток№2.docx
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток№3.docx
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
ТД.docx
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
Чертеж_Стеллаж_Верхняя и нижняя секции (1).pdf
|
|||
23 квітня 2018 14:55 |
Додаток №1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001385-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "IP COM", Код ЄДРПОУ:32338465
Дата подання: 30 травня 2018 16:53
Вимога про надання роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію та обрання переможця закупівлі, скасування рішень про визначення переможця закупівлі
Згідно з рішенням тендерного комітету Департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, викладеним у протоколі від 22.05.2018 № 22/05/2018 (далі - протокол) відхилена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» (далі - Учасник № 20, у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією. А саме:
наступна економічно найбільш вигідна пропозиція Учасника № 2 відхилена за формальних обставин - ненадання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2009 УкрСЕПРО, обов’язковість отримання якого для здійснення господарської діяльності з виготовлення металевих меблів, у тому числі шаф картотечних та стелажів, чинним законодавством України не передбачено.
У вищевказаному протоколі по третьому питанню порядку денного зазначено:
«По третьому питанню порядку денного:
Заслухали голову тендерного комітету Ручку В.В., яка повідомила, що у зв’язку із відхиленням тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» необхідно перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме Учасника № 3 - Товариства з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» (785 000,00 грн.).
Під час розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі офісних меблів (архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні) (код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі»), наданої Учасником № 3 - Товариством з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» встановлено, що надана пропозиція відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації та є економічно вигідною.
Таким чином, Ручка В.В. запропонувала членам тендерного комітету винести на голосування питання відповідності тендерної пропозиції Учасника № 3 —
Товариства з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» вимогам тендерної документації та визнання його переможцем закупівлі офісних меблів (архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні) (код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі») (ІІА- 2018-04-23-001385-а).»
У той же час аналізом змісту документації тендерної пропозиції Учасника № 3 встановлено невідповідність її оформлення вимогам змісту п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2018-04-23-001385-a.
Вказаним пунктом Тендерної документації Замовником доведено до Учасників закупівлі наступні вимоги до оформлення тендерної пропозиції:
«… Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
…
Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів.».
Як свідчать документи, надані у пропозиціях ПрАТ «УХЛ-МАШ», ТОВ «Літпол-Україна» та ТОВ «Ведо», вищезазначені вимоги тендерної документації вказаними учасниками закупівлі не виконані – завірення сторінок, крім останніх в документах, здійснювалось ними без зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, а також тендерні пропозиції вказаних учасників не мають реєстрів наданих документів.
Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ТОВ «Літпол-Україна» та ТОВ «Ведо» також підлягають відхиленню у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією, на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до змісту вимог частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, у прийнятих Замовником рішеннях про відхилення пропозиції Учасника № 2 та визнання пропозиції Учасника № 3 такою що відповідає вимогам тендерної документації містяться факти необ’єктивної та упередженої оцінки Замовником тендерної пропозиції ТОВ «IP COM» та відсутності претензій Замовника за аналогічних підстав до тендерної документації визнаного ним переможця торгів - ТОВ «Літпол-Україна».
Вказане свідчить про порушення Тендерним комітетом Департаментом адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради вимог ст. 3, 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції».
Враховуючи викладене,
ПРОСИМО:
Прийняти вимогу до розгляду.
Надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію та обрання переможця закупівлі.
Переглянути рішення про визначення переможця закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
наступна економічно найбільш вигідна пропозиція Учасника № 2 відхилена за формальних обставин - ненадання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2009 УкрСЕПРО, обов’язковість отримання якого для здійснення господарської діяльності з виготовлення металевих меблів, у тому числі шаф картотечних та стелажів, чинним законодавством України не передбачено.
У вищевказаному протоколі по третьому питанню порядку денного зазначено:
«По третьому питанню порядку денного:
Заслухали голову тендерного комітету Ручку В.В., яка повідомила, що у зв’язку із відхиленням тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІР СОМ» необхідно перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме Учасника № 3 - Товариства з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» (785 000,00 грн.).
Під час розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі офісних меблів (архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні) (код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі»), наданої Учасником № 3 - Товариством з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» встановлено, що надана пропозиція відповідає вимогам зазначеним у тендерній документації та є економічно вигідною.
Таким чином, Ручка В.В. запропонувала членам тендерного комітету винести на голосування питання відповідності тендерної пропозиції Учасника № 3 —
Товариства з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна» вимогам тендерної документації та визнання його переможцем закупівлі офісних меблів (архівні стелажі, офісні стелажі, шафи картотечні) (код ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі») (ІІА- 2018-04-23-001385-а).»
У той же час аналізом змісту документації тендерної пропозиції Учасника № 3 встановлено невідповідність її оформлення вимогам змісту п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації за оголошенням про публічну закупівлю UA-2018-04-23-001385-a.
Вказаним пунктом Тендерної документації Замовником доведено до Учасників закупівлі наступні вимоги до оформлення тендерної пропозиції:
«… Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
…
Тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів.».
Як свідчать документи, надані у пропозиціях ПрАТ «УХЛ-МАШ», ТОВ «Літпол-Україна» та ТОВ «Ведо», вищезазначені вимоги тендерної документації вказаними учасниками закупівлі не виконані – завірення сторінок, крім останніх в документах, здійснювалось ними без зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, а також тендерні пропозиції вказаних учасників не мають реєстрів наданих документів.
Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ТОВ «Літпол-Україна» та ТОВ «Ведо» також підлягають відхиленню у зв’язку із невідповідністю вимогам, встановленим тендерною документацією, на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до змісту вимог частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, у прийнятих Замовником рішеннях про відхилення пропозиції Учасника № 2 та визнання пропозиції Учасника № 3 такою що відповідає вимогам тендерної документації містяться факти необ’єктивної та упередженої оцінки Замовником тендерної пропозиції ТОВ «IP COM» та відсутності претензій Замовника за аналогічних підстав до тендерної документації визнаного ним переможця торгів - ТОВ «Літпол-Україна».
Вказане свідчить про порушення Тендерним комітетом Департаментом адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради вимог ст. 3, 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 6 Закону України від 11 січня 2001 року № 2210-III «Про захист економічної конкуренції».
Враховуючи викладене,
ПРОСИМО:
Прийняти вимогу до розгляду.
Надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію та обрання переможця закупівлі.
Переглянути рішення про визначення переможця закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2018 15:09
У своїй скарзі ТОВ «ІР СОМ» не доведено та документально
не підтверджено, що оформлення тендерних пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ»
та ТОВ «Літпол-Україна» у спосіб, наведений вище, впливає на зміст тендерної пропозиції.
не підтверджено, що оформлення тендерних пропозиції ПрАТ «УХЛ-МАШ»
та ТОВ «Літпол-Україна» у спосіб, наведений вище, впливає на зміст тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2018 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "УХЛ-МАШ" |
684 893,76
UAH з ПДВ
|
684 893,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "IP COM" |
720 992,40
UAH з ПДВ
|
720 992,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" |
790 081,20
UAH з ПДВ
|
785 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ведо |
835 242,00
UAH з ПДВ
|
835 242,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "УХЛ-МАШ" #14311749 |
Рішення скасоване |
684 893,76
UAH з ПДВ
|
22 травня 2018 10:17
|
ПрАТ "УХЛ-МАШ" #14311749 |
Відхилено |
684 893,76
UAH з ПДВ
|
22 травня 2018 10:20
|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Відхилено |
720 992,40
UAH з ПДВ
|
22 травня 2018 10:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" #32134535 |
Рішення скасоване |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 16:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" #32134535 |
Відхилено |
785 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 16:42
|
ТОВ Ведо #35268595 |
Переможець |
835 242,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2018 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 11:31
|
ТОВ Ведо.pdf | укладений |
03 січня 2019 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2018 12:10
|
Договор від 19.06.18.pdf | укладений |
20 червня 2018 12:07
|