Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2018-04-23-001302-b ● f21d2e99c6644a8ab24d7d75eaef4b69
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Дніпрогаз" |
Код ЄДРПОУ: | 20262860 |
Місцезнаходження: | 49029, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. О.Кониського, буд. 5 |
Контактна особа: |
Соцька Катерина Олегівна 380961754284 Kateryna.Sotska@dpgorgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 15:40 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49029, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.О.Кониського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2018 16:40 |
Iнструкцiя допороги (канцтовари).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001302-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 травня 2018 12:58
Невідповідність
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-04-23-001302-b (канцелярські товари), який проходив 03.05.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ торговельно-виробнича група "Куніца" у складі своєї пропозиції до позиції 28. Ножиці офісні з нержавіючої сталі 165 мм, 47. Ручка гелева синя, 61. Степлер №10 на 15 арк., 62. Степлер №24 на 20 арк., 63. Степлер на 100 арк. та 67. Файл А4, 100 шт. в упаковці зазначає по 2 бренди, що по-перше, унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару, а по-друге, порушує вимоги пункту 6.8 Розділу 6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35. «Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі», оскільки пропонуючи 2 різні бренди, учасник надає 2 пропозиції до однієї позиції. Також, звертаємо Вашу увагу, що до позиції 64. Стрічка касова термо, ширина стрічки 57 мм, учасник зазначає довжину як «менше 30 м», що є порушенням технічних вимог, адже згідно технічних вимог Додатку 1, Замовник вимагав Стрічку касову термо, ширина стрічки 57 мм з довжиною рулону не менше 30 м.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ торговельно-виробнича група "Куніца" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ торговельно-виробнича група "Куніца" у складі своєї пропозиції до позиції 28. Ножиці офісні з нержавіючої сталі 165 мм, 47. Ручка гелева синя, 61. Степлер №10 на 15 арк., 62. Степлер №24 на 20 арк., 63. Степлер на 100 арк. та 67. Файл А4, 100 шт. в упаковці зазначає по 2 бренди, що по-перше, унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару, а по-друге, порушує вимоги пункту 6.8 Розділу 6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35. «Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі», оскільки пропонуючи 2 різні бренди, учасник надає 2 пропозиції до однієї позиції. Також, звертаємо Вашу увагу, що до позиції 64. Стрічка касова термо, ширина стрічки 57 мм, учасник зазначає довжину як «менше 30 м», що є порушенням технічних вимог, адже згідно технічних вимог Додатку 1, Замовник вимагав Стрічку касову термо, ширина стрічки 57 мм з довжиною рулону не менше 30 м.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ торговельно-виробнича група "Куніца" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2018 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
106 183,60
UAH з ПДВ
|
105 403,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
111 912,00
UAH з ПДВ
|
106 180,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
133 203,48
UAH з ПДВ
|
133 203,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
105 403,20
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 11:31
|
ТОВ "КУНIЦА ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #19143995 |
Переможець |
106 180,80
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_канцелярські товари.PDF | укладений |
21 травня 2018 08:57
|