Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжко дерев’яне, 900*2000 мм, основа під матрац: міцні дерев’яні бруски ламельного типу, дерев’яна спинка, колір венге; Меблева стінка, дзеркальні двері – 2 шт, ДхВхШ: 1200х2000х600 мм, три полиці, місце для багажу, штанга для одягу, полиця для взуття, полиця для головних уборів, колір венге; Тумба, ДхВхШ:1400х600х400 мм., відкриті двоярусні полиці на всю довжину тумби колір венге; Тумба, ДхВхШ:2000х600х400 мм., відкриті двоярусні полиці на всю довжину тумби, колір венге; Стіл обідній, ШхВхГ: 600х716х900 мм, колір венге
Очікувана вартість
386 200,00 UAH
UA-2018-04-23-001188-a 623862b033904fa39e21dbbe8292c057
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Дубенко

+380955478487 oduvsprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеський державний університет внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 08571570
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1
Контактна особа: Олександр Миколайович Дубенко
+380955478487
oduvsprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 травня 2018 00:00
Початок аукціону: 10 травня 2018 13:22
Очікувана вартість: 386 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 862,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11586 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штука
Ліжко дерев’яне, 900*2000 мм, основа під матрац: міцні дерев’яні бруски ламельного типу, дерев’яна спинка, колір венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
19 штука
Меблева стінка, дзеркальні двері – 2 шт, ДхВхШ: 1200х2000х600 мм, три полиці, місце для багажу, штанга для одягу, полиця для взуття, полиця для головних уборів, колір венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
12 штука
Тумба, ДхВхШ:1400х600х400 мм., відкриті двоярусні полиці на всю довжину тумби колір венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
6 штука
Тумба, ДхВхШ:2000х600х400 мм., відкриті двоярусні полиці на всю довжину тумби, колір венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
6 штука
Стіл обідній, ШхВхГ: 600х716х900 мм, колір венге
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 15:54
ТД (нова редакція).pdf
26 квітня 2018 15:54
Перелік змін до тендерної документації.pdf
26 квітня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 15:54
ТД (нова редакція).pdf
23 квітня 2018 14:19
ТД.pdf
26 квітня 2018 15:54
Перелік змін до тендерної документації.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПЕЦПОЖСЕРВІС" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ) 386 000,00
UAH з ПДВ
382 138,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Гульчак Галина Альфредівна 385 468,36
UAH з ПДВ
385 468,36
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПЕЦПОЖСЕРВІС" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)

ФОП Гульчак Галина Альфредівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СПЕЦПОЖСЕРВІС" (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ)
#23857499
Відхилено 382 138,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 15:08
ФОП Гульчак Галина Альфредівна
#2197826282
Переможець 385 468,36
UAH з ПДВ
14 травня 2018 11:54

Документи

11 травня 2018 15:08
Електронний підпис
11 травня 2018 15:06
Протокол.pdf

Документи

14 травня 2018 11:54
Електронний підпис
14 травня 2018 11:53
протокол № 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гульчак Галина Альфредівна
#2197826282
385 468,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 11:54
Електронний підпис
14 травня 2018 11:53
протокол № 37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 12:29
Протокол.pdf укладений
28 грудня 2018 12:28
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2018 09:56
додаткова угода до Договору 373-18.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 09:52
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 10:04
373-18.pdf укладений
29 травня 2018 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 373/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 373/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 182 273,21
UAH з ПДВ