Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (окремими ділянками) (км 99+863 – км 110+000)
Current and middle repair of principal motor road N-02 /M-06/ - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhisciv - Kaniv - Sofiivka (separate sections) (km 99+863 - km 110+000)
Current and middle repair of principal motor road N-02 /M-06/ - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhisciv - Kaniv - Sofiivka (separate sections) (km 99+863 - km 110+000)
Очікувана вартість
95 899 042,00 UAH
UA-2018-04-23-001103-b ● c8058f218de648c7b0a6976ed1df924d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Адуканець Леся Василівна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Adukanets Lesia Vasylivna 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 24 липня 2018 15:27 |
Очікувана вартість: | 95 899 042,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 958 990,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 23 квітня 2018 15:39 |
Enquiries until: | 15 травня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2018 15:00 |
Information
Estimated total value: | 95 899 042 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 958 990 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (окремими ділянками) (км 99+863 – км 110+000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current and middle repair of principal motor road N-02 /M-06/ - Kremenets - Bila Tserkva - Rzhisciv - Kaniv - Sofiivka (separate sections) (km 99+863 - km 110+000)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2018 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2018 15:57 |
Зведена відомість обсягів робіт Н-02 ІМ-06І.pdf | |
23 квітня 2018 15:42 |
Проект договору Н-02 ІМ-06І.PDF | |
23 квітня 2018 15:40 |
ТД поточний середній ремонт Н-02 ІМ-06І км 99+863 - км 110+000 23І1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-23-001103-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 14 травня 2018 19:21
Вимога Замовнику про усушення дискримінаційної умови в тендерній документації
Керуючись ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутись до Вас з вимогою щодо усушення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Так, під час вивчення тендерної документації нами було виявлено положення, яке в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
ОСКАРЖУВАНЕ ПОЛОЖЕННЯ:
«При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин)».
Оскаржувана дискримінаційна вимога міститься у п. 15 «Інші документи» ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, після таблиці № 2 Додатку № 2 до ТД «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а також в у проекту Договору.
Вважаємо необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетону «протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
При оцінці тендерних пропозицій учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям Служба автомобільних доріг в Хмельницькій області враховує «середньо-технічну швидківсть 49 км/год, згідно ДСТУ Б.Д.11-9:2013 таблиця І – Показники середньої швидкості» і, як наслідок, відхиляє пропозиції учасників, у яких відстань розташування асфальтобетонного заводу від місця проведення робіт перевищує 98 км.
Таким чином пропозиції учасників, які не можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих в межах відстані 98 км., ну будуть відповідати вказаній дискримінаційній вимозі тендерної документації.
Наголошуємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо часу чи відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Можемо припустити, що час «2 години» було взято Замовником з п. 8.2 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ Технічні умови», згідно якого «термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год».
Однак у даному пункті мова йде про зберігання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші у накопичувачі асфальтобетонного заводу (де суміш після виробництва накопичується перед навантаженням її у транспортний засіб), а не про час її транспортування.
Пунктом 5.7 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги щодо температури ЩМАС в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштування покриття.
Вважаємо, що обмеження у відстані перевезення асфальтобетону можуть бути обумовлені дотриманням температурного режиму, необхідного для якісного влаштування асфальтобетонних покриттів.
Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійними тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні протягом більше 2-х годин.
Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «при застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки. Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань відповідно до [1] та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту».
Таким чином, можливим є застосування в необхідних випадках структуруючих енергозберігаючих добавок, які дозволяють здійснювати якісне ущільнення асфальтобетонних сумішей навіть при більш низьких температурах, що знову ж таки підтверджує необґрунтованість обмеження часу перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 2-х годин.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником Оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників та наявність корупційної складової з боку посадових осіб тендерного комітету Замовника).
Вважаємо за необхідне нагадати також, що аналогічне обмеження в іншій закупівлі, оголошеній Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Антимонопольний комітет України у рішенні від 14.05.2018р. визнав дискримінаційним та зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації.
Задля недопущення затягування часу проведення процедури закупівлі через звернення зі скаргою на відповідне положення до Органу оскарження, просимо Вас самостійно виключити вказану дискримінаційну вимогу з положень тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Так, під час вивчення тендерної документації нами було виявлено положення, яке в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
ОСКАРЖУВАНЕ ПОЛОЖЕННЯ:
«При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин)».
Оскаржувана дискримінаційна вимога міститься у п. 15 «Інші документи» ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, після таблиці № 2 Додатку № 2 до ТД «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а також в у проекту Договору.
Вважаємо необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетону «протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
При оцінці тендерних пропозицій учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям Служба автомобільних доріг в Хмельницькій області враховує «середньо-технічну швидківсть 49 км/год, згідно ДСТУ Б.Д.11-9:2013 таблиця І – Показники середньої швидкості» і, як наслідок, відхиляє пропозиції учасників, у яких відстань розташування асфальтобетонного заводу від місця проведення робіт перевищує 98 км.
Таким чином пропозиції учасників, які не можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих в межах відстані 98 км., ну будуть відповідати вказаній дискримінаційній вимозі тендерної документації.
Наголошуємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо часу чи відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Можемо припустити, що час «2 години» було взято Замовником з п. 8.2 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ Технічні умови», згідно якого «термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год».
Однак у даному пункті мова йде про зберігання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші у накопичувачі асфальтобетонного заводу (де суміш після виробництва накопичується перед навантаженням її у транспортний засіб), а не про час її транспортування.
Пунктом 5.7 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги щодо температури ЩМАС в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштування покриття.
Вважаємо, що обмеження у відстані перевезення асфальтобетону можуть бути обумовлені дотриманням температурного режиму, необхідного для якісного влаштування асфальтобетонних покриттів.
Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійними тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні протягом більше 2-х годин.
Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «при застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки. Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань відповідно до [1] та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту».
Таким чином, можливим є застосування в необхідних випадках структуруючих енергозберігаючих добавок, які дозволяють здійснювати якісне ущільнення асфальтобетонних сумішей навіть при більш низьких температурах, що знову ж таки підтверджує необґрунтованість обмеження часу перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 2-х годин.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником Оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників та наявність корупційної складової з боку посадових осіб тендерного комітету Замовника).
Вважаємо за необхідне нагадати також, що аналогічне обмеження в іншій закупівлі, оголошеній Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Антимонопольний комітет України у рішенні від 14.05.2018р. визнав дискримінаційним та зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації.
Задля недопущення затягування часу проведення процедури закупівлі через звернення зі скаргою на відповідне положення до Органу оскарження, просимо Вас самостійно виключити вказану дискримінаційну вимогу з положень тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2018 16:50
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Тендерний комітет розглянувши вимогу та врахував всі зауваження прийняв рішення внести зміни в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також доводимо до відома, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області звернулася з письмовим запитом до Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» отримала відповідь на запит в якій зазначено, а саме: «На ваш лист № 776 від 03.05.2018 р. відповідаю, що нормативними документами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво». ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» не регламентовано вимог щодо тривалості та відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
Але необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни. З пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках. Що призводить до зміни вязкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин), це може призвести до розшарування суміші. Особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС.
При довготривалому перевезенні (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Особливо це стосується дрібнозернистих сумішей.
Крім цього відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10 °С асфальтобетонна суміш (не закрита брезентом) остигає на 30 °С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що оптимальна відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей і ЩМАС повинна складати 50-60 км, тобто орієнтовно 1 годину руху автомобіля.» (копія листа додається).
Тендерний комітет розглянувши вимогу та врахував всі зауваження прийняв рішення внести зміни в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також доводимо до відома, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області звернулася з письмовим запитом до Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» отримала відповідь на запит в якій зазначено, а саме: «На ваш лист № 776 від 03.05.2018 р. відповідаю, що нормативними документами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво». ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» не регламентовано вимог щодо тривалості та відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
Але необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни. З пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках. Що призводить до зміни вязкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин), це може призвести до розшарування суміші. Особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС.
При довготривалому перевезенні (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Особливо це стосується дрібнозернистих сумішей.
Крім цього відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10 °С асфальтобетонна суміш (не закрита брезентом) остигає на 30 °С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що оптимальна відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей і ЩМАС повинна складати 50-60 км, тобто орієнтовно 1 годину руху автомобіля.» (копія листа додається).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-04-23-001103-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 20 травня 2018 23:21
Дата подання: 20 травня 2018 23:21
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2018 12:56
Скарга відкликана скаржником
Причина: ..
Дата: 04 червня 2018 13:38
Рішення від 22.05.2018 №4825 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 12:56
Рішення від 08.06.2018 № 5496.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 18:11
Номер скарги: UA-2018-04-23-001103-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 23 червня 2018 22:12
Дата подання: 23 червня 2018 22:12
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр".
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 червня 2018 12:34
Рішення від 26.06.2018 № 6269 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 червня 2018 12:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2018 № 6926.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 15:31
рішення від 12.07.2018 № 6926.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТЛ+М» на підставі Рішення №6926-р/пк-пз від 12.07.2018 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання послуг на об’єкт: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (окремими ділянками) (км 99+863 – км 110+000)», UA-2018-04-23-001103-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою).
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2018 15:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 липня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ Техно-Буд-Центр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СТЛ+М" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Техно-Буд-Центр | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техно-Буд-Центр #33768346 |
Переможець |
88 965 159,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 18:38
|
ДУ №3 до Договору №164.pdf | укладений |
29 грудня 2020 18:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2019 11:49
|
Додаткова угода № 2 до договору № 164.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2019 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:58
|
Додаткова угода №1 до №164.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2018 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2018 09:57
|
Договір 164.pdf | укладений |
09 серпня 2018 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до р.14. Додатки до договору Договору № 164 від 9 серпня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до №164 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з недостатнім у 2019 році фінансуванням поточного середнього ремонту автомобільних доріг державного значення дороги Сторони погоджують наступне: 1.1. Продовжити виконання зобов'язань Виконавця щодо надання послуг по Договору №164 від 9.08.2018 року ”Поточний середній ремонт автомобільних доріг державного значення дороги Н-02 /М-06/ - Кременець — Біла Церква — Ржищів — Канів - Софіївка (окремими ділянками) км 99+863 - км 110+000)” виклавши п.5.1. Договору в наступній редакції: “п.5.1. Строк надання послуг — з моменту підписання Договору до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором, згідно з Календарним планом надання та фінансуванням послуг, що є невід'ємною частиною Договору.Строк виконання зобов”язань щодо надання послуг може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об”єктивних обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.” 1.2. продовжити строк дії даного Договору виклавши п.12.1. Договору в наступній редакції “п.12.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання Договору та діє до 31.12.2020 року, або в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.” 2. Сторони Договору погоджують викласти Додатку 2 (Календарний план надання та фінансування послуг), в новій редакції. 3. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Угоду складено в двох примірниках українською мовою, які мають однакову юридичну силу |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 серпня 2018 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Замовник і Виконавець, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України прийшли до спільної згоди щодо розірвання договору №164/19 від 09.08.2019 року “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (окремими ділянками) (км 99+863 – км 110+000) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) “ за згодою сторін. 2. З моменту набрання чинності цією Додатковою Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. |