Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV ДК 021:2015 - 35820000-8 - Допоміжне екіпірування (державний прапор України, прапор міста Маріуполь)
Очікувана вартість
13 139,34 UAH
UA-2018-04-23-000683-a 7c8f74bc4a954323bbe302b9f395e70d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 17:00
Початок аукціону: 04 травня 2018 13:25
Очікувана вартість: 13 139,34 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі наведений у Документації. Всі посилання у закупівлі на торговельну марку,фірму, джерело походження або виробника Товару слід читати як «або еквівалент». Згідно Розпорядження міського голови м. Маріуполь від 15.06.2016 №323р, методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ, при цьому договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Державний прапор України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Запорізьке шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2018  —  08 червня 2018
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
4 одиниця
Прапор міста Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Запорізьке шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2018  —  08 червня 2018
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-000683-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Простиль, Код ЄДРПОУ:38520368
Дата подання: 14 травня 2018 09:51
Оскарження
Для участі в електронній закупівлі учасник закупівлі обов'язково має надати цінову пропозицію за формою наведеною у документації (оновлюється переможцем за результатами електронного аукціону, у разі зміни ціни)
Також разом з ціновою пропозицією обов'язково, просимо надати:
1. копію Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі, якщо учасник є юридичною особою). 2. копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності, якщо учасник є платником ПДВ);
4. копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі наявності, якщо учасник є платником єдиного податку);
5. копію сторінки паспорта зі зразком підпису особи, уповноваженої на підписання договору, або копія банківської картки зі зразком підпису цієї особи;
6. Завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон.);
7. копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості), встановлені діючим законодавством на запропонований предмет закупівлі, або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
8. лист – погодження (за підписом уповноваженої особи) про укладання договору купівлі-продажу в редакції Покупця викладеному у документаціїї до закупівлі; 9. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні характеристики (малюнки чи опис предмета закупівлі) до технічного завдання. Учасник підтверджує виконання технічних вимог – у вигляді підписаного Додатку №2 до Договору, шляхом заповнення колонки “пропозиція Продавця” з зазначенням технічних характеристик запропонованого ним товару, що також підтверджує виконання технічних умов (за підписом уповноваженої особи).
До Кваліфікаційних вимог учасник повинен був надати данні документи до кінця сроку подання тендерної пропозиції 03.05.2018 17:00. Переможцем аукціону ТОВ "ОЛ прінт", було надано в указаний термін тільки Цінову пропозицію та пункти 1, 2, 6 і частково 9, інші документи було завантажено після аукціону, що суперечить регламенту проведення торгів. Просимо відмінити торгу у звязку з порушеннями кваліфікаційних вимог та недотримання регламенту торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 09:40
На Вашу вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2018-04-23-000683-a.b1) щодо порушення кваліфікаційних вимог та недотримання регламенту торгів повідомляємо наступне.
Під час здійснення закупівель МКП зеленого будівництва сумлінно дотримується принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 1 та 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
На допорогові закупівлі не поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відносно обмеження строків надання відповідного пакету документів учасником для участі у закупівлі. П.3.1. “Кваліфікаційні вимоги” Технічного завдання на придбання державного прапору України, прапору міста Маріуполь Замовником не визначені етапи (строки) надання відповідного переліку документів. Ми, як Замовник, навпаки зацікавлені у наданні повного переліку документів будь-яким учасником закупівлі, для забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Комісія із затвердження результатів проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи “Prozorro” прийняла рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ “ОЛ прінт”, тільки після встановлення відповідності запропонованого товару на підставі детального опрацювання документів, які були надані в повному обсязі. Виходячи з вищенаведеного, скасування (відміна) закупівлі: код CPV ДК 021:2015 - 35820000-8 - Допоміжне екіпірування (державний прапор України, прапор міста Маріуполь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-23-000683-a) не є доречною та аргументованою. Дякуємо Вам за увагу до закупівлі, у подальшому врахуємо всі Ваші зауваження у рамках діючого законодавства України.

Документи

17 травня 2018 09:40
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛ прінт" 8 900,00
UAH
4 400,00
UAH
Документи
ТОВ "ТВІНС" 5 800,00
UAH
5 660,00
UAH
Документи
ТОВ Простиль 7 280,00
UAH
5 680,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 16:55
Електронний підпис
10 травня 2018 16:54
висновок СЭС чернила.pdf
10 травня 2018 16:54
сертификат тканина.pdf
10 травня 2018 16:54
висновок СЭС тканина.pdf
08 травня 2018 13:33
Електронний підпис
08 травня 2018 13:16
паспорт.pdf
08 травня 2018 13:16
технічні вимоги.pdf
08 травня 2018 13:16
сертифікація.pdf
07 травня 2018 17:45
Електронний підпис
04 травня 2018 15:05
цінова пропозиція NEW.pdf
25 квітня 2018 18:34
Електронний підпис
25 квітня 2018 18:22
контактні дані.pdf
25 квітня 2018 18:22
витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 квітня 2018 18:22
Статут.pdf
25 квітня 2018 18:22
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 15:47
лист-погодження.pdf
02 травня 2018 15:46
Реквізити.pdf
02 травня 2018 15:46
Право на підпис.pdf
02 травня 2018 15:46
Наказ про директора.pdf
02 травня 2018 15:46
свідоцтво юр особи .pdf
02 травня 2018 15:46
витяг з ЄРДПО 07,02,2018.pdf
02 травня 2018 15:46
протокол зборів.pdf
02 травня 2018 15:46
Статут.pdf
02 травня 2018 15:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2018 13:25
2 (1).jpg
02 травня 2018 13:25
1 (2).jpg
02 травня 2018 13:25
Протокол и приказ.pdf
02 травня 2018 13:25
анкета ПРОСТИЛЬ.PDF
02 травня 2018 13:25
паспорт 1 стр.jpg
02 травня 2018 13:25
Витяг по НДС.jpg
02 травня 2018 13:25
вытяг2.PDF
02 травня 2018 13:25
вытяг1.PDF
02 травня 2018 13:25
устав полный.pdf
02 травня 2018 13:25
ТЕХ завдання.pdf
02 травня 2018 13:25
Лист згода.PDF
02 травня 2018 13:25
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛ прінт"

ТОВ "ТВІНС"

ТОВ Простиль

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОЛ прінт"
#30304078
Переможець 4 400,00
UAH
11 травня 2018 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛ прінт"
#30304078
4 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 16:05
Договір купівлі-продажу №401 від 25.05.2018 р..pdf укладений
25 травня 2018 16:05