Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV ДК 021:2015 - 35820000-8 - Допоміжне екіпірування (державний прапор України, прапор міста Маріуполь)
Очікувана вартість
13 139,34 UAH
UA-2018-04-23-000683-a ● 7c8f74bc4a954323bbe302b9f395e70d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва +380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2018 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2018 13:25 |
Очікувана вартість: | 13 139,34 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закупівлі наведений у Документації. Всі посилання у закупівлі на торговельну марку,фірму, джерело походження або виробника Товару слід читати як «або еквівалент». Згідно Розпорядження міського голови м. Маріуполь від 15.06.2016 №323р, методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ, при цьому договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Державний прапор України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Запорізьке шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 травня 2018
—
08 червня 2018
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
4 одиниця
Прапор міста Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Запорізьке шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 травня 2018
—
08 червня 2018
ДК 021:2015: 35820000-8 — Допоміжне екіпірування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2018 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2018 11:59 |
Проект Договору купівлі-продажу.doc | |
25 квітня 2018 11:59 |
Зразок цінової пропозиції.doc | |
25 квітня 2018 11:59 |
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.doc | |
23 квітня 2018 11:57 |
Технічне завдання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-23-000683-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Простиль, Код ЄДРПОУ:38520368
Дата подання: 14 травня 2018 09:51
Оскарження
Для участі в електронній закупівлі учасник закупівлі обов'язково має надати цінову пропозицію за формою наведеною у документації (оновлюється переможцем за результатами електронного аукціону, у разі зміни ціни)
Також разом з ціновою пропозицією обов'язково, просимо надати:
1. копію Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі, якщо учасник є юридичною особою). 2. копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності, якщо учасник є платником ПДВ);
4. копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі наявності, якщо учасник є платником єдиного податку);
5. копію сторінки паспорта зі зразком підпису особи, уповноваженої на підписання договору, або копія банківської картки зі зразком підпису цієї особи;
6. Завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон.);
7. копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості), встановлені діючим законодавством на запропонований предмет закупівлі, або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
8. лист – погодження (за підписом уповноваженої особи) про укладання договору купівлі-продажу в редакції Покупця викладеному у документаціїї до закупівлі; 9. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні характеристики (малюнки чи опис предмета закупівлі) до технічного завдання. Учасник підтверджує виконання технічних вимог – у вигляді підписаного Додатку №2 до Договору, шляхом заповнення колонки “пропозиція Продавця” з зазначенням технічних характеристик запропонованого ним товару, що також підтверджує виконання технічних умов (за підписом уповноваженої особи).
До Кваліфікаційних вимог учасник повинен був надати данні документи до кінця сроку подання тендерної пропозиції 03.05.2018 17:00. Переможцем аукціону ТОВ "ОЛ прінт", було надано в указаний термін тільки Цінову пропозицію та пункти 1, 2, 6 і частково 9, інші документи було завантажено після аукціону, що суперечить регламенту проведення торгів. Просимо відмінити торгу у звязку з порушеннями кваліфікаційних вимог та недотримання регламенту торгів.
Розгорнути
Згорнути
Також разом з ціновою пропозицією обов'язково, просимо надати:
1. копію Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі, якщо учасник є юридичною особою). 2. копію Свідоцтва про державну реєстрацію або копію Витягу або Виписки або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі наявності, якщо учасник є платником ПДВ);
4. копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі наявності, якщо учасник є платником єдиного податку);
5. копію сторінки паспорта зі зразком підпису особи, уповноваженої на підписання договору, або копія банківської картки зі зразком підпису цієї особи;
6. Завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон.);
7. копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості), встановлені діючим законодавством на запропонований предмет закупівлі, або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
8. лист – погодження (за підписом уповноваженої особи) про укладання договору купівлі-продажу в редакції Покупця викладеному у документаціїї до закупівлі; 9. Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні характеристики (малюнки чи опис предмета закупівлі) до технічного завдання. Учасник підтверджує виконання технічних вимог – у вигляді підписаного Додатку №2 до Договору, шляхом заповнення колонки “пропозиція Продавця” з зазначенням технічних характеристик запропонованого ним товару, що також підтверджує виконання технічних умов (за підписом уповноваженої особи).
До Кваліфікаційних вимог учасник повинен був надати данні документи до кінця сроку подання тендерної пропозиції 03.05.2018 17:00. Переможцем аукціону ТОВ "ОЛ прінт", було надано в указаний термін тільки Цінову пропозицію та пункти 1, 2, 6 і частково 9, інші документи було завантажено після аукціону, що суперечить регламенту проведення торгів. Просимо відмінити торгу у звязку з порушеннями кваліфікаційних вимог та недотримання регламенту торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2018 09:40
На Вашу вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2018-04-23-000683-a.b1) щодо порушення кваліфікаційних вимог та недотримання регламенту торгів повідомляємо наступне.
Під час здійснення закупівель МКП зеленого будівництва сумлінно дотримується принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 1 та 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
На допорогові закупівлі не поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відносно обмеження строків надання відповідного пакету документів учасником для участі у закупівлі. П.3.1. “Кваліфікаційні вимоги” Технічного завдання на придбання державного прапору України, прапору міста Маріуполь Замовником не визначені етапи (строки) надання відповідного переліку документів. Ми, як Замовник, навпаки зацікавлені у наданні повного переліку документів будь-яким учасником закупівлі, для забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Комісія із затвердження результатів проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи “Prozorro” прийняла рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ “ОЛ прінт”, тільки після встановлення відповідності запропонованого товару на підставі детального опрацювання документів, які були надані в повному обсязі. Виходячи з вищенаведеного, скасування (відміна) закупівлі: код CPV ДК 021:2015 - 35820000-8 - Допоміжне екіпірування (державний прапор України, прапор міста Маріуполь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-23-000683-a) не є доречною та аргументованою. Дякуємо Вам за увагу до закупівлі, у подальшому врахуємо всі Ваші зауваження у рамках діючого законодавства України.
Під час здійснення закупівель МКП зеленого будівництва сумлінно дотримується принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 1 та 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
На допорогові закупівлі не поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відносно обмеження строків надання відповідного пакету документів учасником для участі у закупівлі. П.3.1. “Кваліфікаційні вимоги” Технічного завдання на придбання державного прапору України, прапору міста Маріуполь Замовником не визначені етапи (строки) надання відповідного переліку документів. Ми, як Замовник, навпаки зацікавлені у наданні повного переліку документів будь-яким учасником закупівлі, для забезпечення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Комісія із затвердження результатів проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи “Prozorro” прийняла рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ “ОЛ прінт”, тільки після встановлення відповідності запропонованого товару на підставі детального опрацювання документів, які були надані в повному обсязі. Виходячи з вищенаведеного, скасування (відміна) закупівлі: код CPV ДК 021:2015 - 35820000-8 - Допоміжне екіпірування (державний прапор України, прапор міста Маріуполь) (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-23-000683-a) не є доречною та аргументованою. Дякуємо Вам за увагу до закупівлі, у подальшому врахуємо всі Ваші зауваження у рамках діючого законодавства України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОЛ прінт" #30304078 |
Переможець |
4 400,00
UAH
|
11 травня 2018 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 16:05
|
Договір купівлі-продажу №401 від 25.05.2018 р..pdf | укладений |
25 травня 2018 16:05
|