Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (збирання та перевезення безпечних відходів)
Очікувана вартість
594 000,00 UAH
UA-2018-04-23-000422-c 37a9c89e044645ba849c4f409128ff4a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальов Анатолій Анатолійович

+380646121990 misto.starobilsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Старобільської міської ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04051833
Місцезнаходження: 92703, Україна , Луганська обл., СТАРОБІЛЬСЬК, вул. Центральна, 36
Контактна особа: Ковальов Анатолій Анатолійович
+380646121990
misto.starobilsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги згідно предмету закупівлі послуг «Підрізання дерев і живих огорож» через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст..31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель №№ UA-2018-03-14-000894-a/ UA-2018-04-02-000377-c відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 14:59
Оскарження наміру укласти договір: 04 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (збирання та перевезення безпечних відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (збирання та перевезення безпечних відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92700, Україна, Луганська область, СТАРОБІЛЬСЬК, м.Старобільськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

23 квітня 2018 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 14:55
Протокол про намір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ м.СТАРОБІЛЬСЬК"
#02221640
Переможець 594 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2018 14:59

Документи

23 квітня 2018 14:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2018 14:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ м.СТАРОБІЛЬСЬК"
#02221640
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2018 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:14
Дод.угода до дог. № 71.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 16:19
Угода сміття.pdf зміни до договору
15 січня 2019 16:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:54
Угода сміття.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 09:54
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 14:00
Угода (сміття).pdf зміни до договору
18 грудня 2018 13:59
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 10:26
Договір 71.pdf укладений
08 травня 2018 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зменшенням обсягів витрат по послугам сума договору складає 593997,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна додаткової угоди складає 118799,00 рн., що становить 20% від ціни доовору
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору на період з 15.01.2019р. по 31.03.2019р., в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі становить 118723,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 712 720,80
UAH з ПДВ