Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навіс
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-04-23-000225-a 2539219731834f669bf34115b751c4a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380661454947
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2018 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2018 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 11:57
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Навіс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2018 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 12:12
Проект дог.навіс1.doc
23 квітня 2018 09:59
Дод.3 Квалиф.вим..docx
23 квітня 2018 09:59
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 квітня 2018 09:59
Дод. 2 Примірник ТП.doc
23 квітня 2018 09:59
ТЕХ. завд. Навіс.doc
23 квітня 2018 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2018 12:12
Проект дог.навіс1.doc
23 квітня 2018 09:59
Проект дог.навіс.doc
23 квітня 2018 09:59
Дод.3 Квалиф.вим..docx
23 квітня 2018 09:59
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 квітня 2018 09:59
Дод. 2 Примірник ТП.doc
23 квітня 2018 09:59
ТЕХ. завд. Навіс.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-23-000225-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Винокурова Олена Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3074818600
Дата подання: 08 травня 2018 18:55
безпідставне рішення про перемогу ФОП Блажко А.А.
Незважаючи на те, що запропонована ціна закупівлі ФОП Винокурової О.С. була на 15% (30001,00 грн) меншою від ціни ФОП Блажко А.А., ФОП Винокуровій було відмовлено, з чим я не згодна.
Однією з причиною відмови ФОП Винокурова О.С. було:
-відсутні документи підтверджуючі наявність власного виробничого приміщення, легкового авто та оргтехніку
Звертаю увагу, що у ФОП Блажко А.А., на момент завершення періода подачі пропозиції (02.05.18 11:00) не було додано документи ні про договір оренди, ні про наявність обладнання, на підставі чого мені було відмовлено.
Ці документи ФОП Блажко А.А. додав вже після проведення аукціону, та після того, як Ви відмовили ФОП Винокуровій О.С. та виклали протокол №185 від 04.05.18 року з причинами відмови та з зазначенням недостатніх документів, що надало йому неконкуренту перевагу перед ФОП Винокурова О.С.
Також прошу звернути увагу, що ФОП Блажко А.А. зовсім не додав документи про наявність у власності тканини ПВХ для тенту зазначенного у технічних та кількісних вимогах тендерної документації, а саме:
Площа тенту 90м.кв. у вигляді двох прямокутників
1) 6000х7000-42м.кв Блакитний
2) 6000х8000-48м.кв Синій
Матеріал покрівлі тент ПВХ 630 г.м.кв Unisol (Корея).
На підставі цього вважаю, що визнання перемоги у закупівлі UA-2018-04-23-000225-a ФОП Блажко А.А. є безпідставним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 15:27
Розглянувши звернення ФОП Винокурова О.С., КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016р. №30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» затверджено Положення, згідно якого п.4.9 передбачено Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону. В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через один робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції».
Згідно вимогам зазначеного рішення ФОП Винокурова О.С. недоліки не усунула, необхідні відсутні документи до електронної системи в строк визначений Рішенням не завантажила.
04.05.2018 року Протоколом №185 засідання тендерного комітету з публічних закупівель в зв’язку з невідповідністю до вимог тендерної документації було вирішено пропозицію ФОП Винокурова О.С. відхилити.
Стосовно відсутності у ФОП Блажко А.А. документів, які підтверджують наявність тканини ПВХ для тенту, зазначаємо, дана вимога не була зазначена в тендерній документації.
На підставі вищезазначеного, КП «Міська інфраструктура» ДМР при проведенні даної процедури закупівлі діяли та керувались в межах чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Винокурова Олена Сергіївна 168 999,00
UAH з ПДВ
168 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЛАЖКО АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 12:21
№12 Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2018 10:03
№7 Паспорт.pdf
02 травня 2018 10:03
№8 ІПН.pdf
02 травня 2018 10:03
Реєстр документів.pdf
02 травня 2018 10:03
№12 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2018 12:29
договор оренды.pdf
04 травня 2018 12:28
ДОГОВІР аренди.docx
04 травня 2018 12:28
Баланс.pdf
04 травня 2018 12:28
цінова пропозиція (1) (1).pdf
26 квітня 2018 14:26
про відкриття рахунку.pdf
26 квітня 2018 14:26
паспорт.pdf
26 квітня 2018 14:26
опис.pdf
26 квітня 2018 14:26
ИНН.pdf
26 квітня 2018 14:26
выписка.pdf
26 квітня 2018 14:26
Перелік обладнання.pdf
26 квітня 2018 14:26
Право підпису.pdf
26 квітня 2018 14:26
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Винокурова Олена Сергіївна

ФОП "БЛАЖКО АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Винокурова Олена Сергіївна
#3074818600
Відхилено 168 999,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 12:20
ФОП "БЛАЖКО АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3211105170
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 12:15

Документи

04 травня 2018 12:20
Електронний підпис
04 травня 2018 12:20
сканирование0417.pdf

Документи

07 травня 2018 12:15
Електронний підпис
07 травня 2018 12:15
навес.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2018 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЛАЖКО АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ"
#3211105170
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2018 12:15
Електронний підпис
07 травня 2018 12:15
навес.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 08:34
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 10:38
дог. Блажко.pdf укладений
14 травня 2018 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH з ПДВ