Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Навіс
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-04-23-000225-a ● 2539219731834f669bf34115b751c4a7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2018 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2018 10:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 11:57 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 995,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Навіс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк Зелений Гай
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2018 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2018 12:12 |
Проект дог.навіс1.doc | |
23 квітня 2018 09:59 |
Дод.3 Квалиф.вим..docx | |
23 квітня 2018 09:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
23 квітня 2018 09:59 |
Дод. 2 Примірник ТП.doc | |
23 квітня 2018 09:59 |
ТЕХ. завд. Навіс.doc |
23 квітня 2018 12:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2018 12:12 |
Проект дог.навіс1.doc
|
|||
23 квітня 2018 09:59 |
Дод.3 Квалиф.вим..docx
|
|||
23 квітня 2018 09:59 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
|||
23 квітня 2018 09:59 |
Дод. 2 Примірник ТП.doc
|
|||
23 квітня 2018 09:59 |
ТЕХ. завд. Навіс.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-23-000225-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Винокурова Олена Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3074818600
Дата подання: 08 травня 2018 18:55
безпідставне рішення про перемогу ФОП Блажко А.А.
Незважаючи на те, що запропонована ціна закупівлі ФОП Винокурової О.С. була на 15% (30001,00 грн) меншою від ціни ФОП Блажко А.А., ФОП Винокуровій було відмовлено, з чим я не згодна.
Однією з причиною відмови ФОП Винокурова О.С. було:
-відсутні документи підтверджуючі наявність власного виробничого приміщення, легкового авто та оргтехніку
Звертаю увагу, що у ФОП Блажко А.А., на момент завершення періода подачі пропозиції (02.05.18 11:00) не було додано документи ні про договір оренди, ні про наявність обладнання, на підставі чого мені було відмовлено.
Ці документи ФОП Блажко А.А. додав вже після проведення аукціону, та після того, як Ви відмовили ФОП Винокуровій О.С. та виклали протокол №185 від 04.05.18 року з причинами відмови та з зазначенням недостатніх документів, що надало йому неконкуренту перевагу перед ФОП Винокурова О.С.
Також прошу звернути увагу, що ФОП Блажко А.А. зовсім не додав документи про наявність у власності тканини ПВХ для тенту зазначенного у технічних та кількісних вимогах тендерної документації, а саме:
Площа тенту 90м.кв. у вигляді двох прямокутників
1) 6000х7000-42м.кв Блакитний
2) 6000х8000-48м.кв Синій
Матеріал покрівлі тент ПВХ 630 г.м.кв Unisol (Корея).
На підставі цього вважаю, що визнання перемоги у закупівлі UA-2018-04-23-000225-a ФОП Блажко А.А. є безпідставним.
Розгорнути
Згорнути
Однією з причиною відмови ФОП Винокурова О.С. було:
-відсутні документи підтверджуючі наявність власного виробничого приміщення, легкового авто та оргтехніку
Звертаю увагу, що у ФОП Блажко А.А., на момент завершення періода подачі пропозиції (02.05.18 11:00) не було додано документи ні про договір оренди, ні про наявність обладнання, на підставі чого мені було відмовлено.
Ці документи ФОП Блажко А.А. додав вже після проведення аукціону, та після того, як Ви відмовили ФОП Винокуровій О.С. та виклали протокол №185 від 04.05.18 року з причинами відмови та з зазначенням недостатніх документів, що надало йому неконкуренту перевагу перед ФОП Винокурова О.С.
Також прошу звернути увагу, що ФОП Блажко А.А. зовсім не додав документи про наявність у власності тканини ПВХ для тенту зазначенного у технічних та кількісних вимогах тендерної документації, а саме:
Площа тенту 90м.кв. у вигляді двох прямокутників
1) 6000х7000-42м.кв Блакитний
2) 6000х8000-48м.кв Синій
Матеріал покрівлі тент ПВХ 630 г.м.кв Unisol (Корея).
На підставі цього вважаю, що визнання перемоги у закупівлі UA-2018-04-23-000225-a ФОП Блажко А.А. є безпідставним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 15:27
Розглянувши звернення ФОП Винокурова О.С., КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016р. №30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» затверджено Положення, згідно якого п.4.9 передбачено Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону. В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через один робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції».
Згідно вимогам зазначеного рішення ФОП Винокурова О.С. недоліки не усунула, необхідні відсутні документи до електронної системи в строк визначений Рішенням не завантажила.
04.05.2018 року Протоколом №185 засідання тендерного комітету з публічних закупівель в зв’язку з невідповідністю до вимог тендерної документації було вирішено пропозицію ФОП Винокурова О.С. відхилити.
Стосовно відсутності у ФОП Блажко А.А. документів, які підтверджують наявність тканини ПВХ для тенту, зазначаємо, дана вимога не була зазначена в тендерній документації.
На підставі вищезазначеного, КП «Міська інфраструктура» ДМР при проведенні даної процедури закупівлі діяли та керувались в межах чинного законодавства України.
Рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016р. №30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді» затверджено Положення, згідно якого п.4.9 передбачено Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону. В разі відхилення пропозиції з найнижчою ціною наступний учасник з найнижчою ціною, повинен протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього учасника з найнижчою ціною викласти у Системі кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що завантажені не всі документи в системі, раніше ніж через один робочий день з часу завантаження в систему дискваліфікації попередньої пропозиції».
Згідно вимогам зазначеного рішення ФОП Винокурова О.С. недоліки не усунула, необхідні відсутні документи до електронної системи в строк визначений Рішенням не завантажила.
04.05.2018 року Протоколом №185 засідання тендерного комітету з публічних закупівель в зв’язку з невідповідністю до вимог тендерної документації було вирішено пропозицію ФОП Винокурова О.С. відхилити.
Стосовно відсутності у ФОП Блажко А.А. документів, які підтверджують наявність тканини ПВХ для тенту, зазначаємо, дана вимога не була зазначена в тендерній документації.
На підставі вищезазначеного, КП «Міська інфраструктура» ДМР при проведенні даної процедури закупівлі діяли та керувались в межах чинного законодавства України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Винокурова Олена Сергіївна #3074818600 |
Відхилено |
168 999,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2018 12:20
|
ФОП "БЛАЖКО АНАТОЛІЙ АНДРІЙОВИЧ" #3211105170 |
Переможець |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2018 10:38
|
дог. Блажко.pdf | укладений |
14 травня 2018 14:21
|