Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання та встановлення зупинкових павільйонів для облаштування зупинок громадського транспорту, 3 лоти
Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction, 3 Lots
Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction, 3 Lots
Очікувана вартість
6 353 765,00 UAH
UA-2018-04-20-002464-a ● 3ee5734f91124b0592fd4c9fcc220b4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Олексій Гончаров +380462249285 gkxmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Євгеній Дейнеко +380462249285 gkh@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi |
National ID: | 03366374 |
Contact point: |
Oleksii Honcharov +380462249285 gkxmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Євгеній Дейнеко +380462249285 gkh@chernigiv-rada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2018 20:00 |
Очікувана вартість: | 6 353 765,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 квітня 2018 18:57 |
Enquiries until: | 10 травня 2018 20:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2018 20:00 |
Information
Estimated total value: | 6 353 765 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
05 травня 2018 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2018 09:06 |
ТД(зі змінами).doc | |
05 травня 2018 08:21 |
Перелік змін .docx |
05 травня 2018 09:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 травня 2018 09:06 |
ТД(зі змінами).doc
|
||||||
05 травня 2018 08:21 |
Перелік змін .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 03 травня 2018 14:16
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:21
Комплект документів на тендер повинен бути один, або на кожний лот окремий пакет документів зі своїми вихідними номерами?
Відповідь: Три лоти - три окремих пакета документів (по кожному лоту окремо).
Документація
Дата подання: 03 травня 2018 14:45
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:20
1. Додаток №7 - Обробка персональних даних. Вказувати організацію чи уповноважену особу для підписів (директора)?
2. "Скановані копії документів: сертифікат /декларацію відповідності, паспорт або інші документи, що засвідчують якість та відповідність вимогам нормативно-технічних документів щодо загальної безпечності нехарчової продукції, тощо (Додаток 3 до цієї тендерної документації)"
Додатку №3 в ТД немає, що ви маєте на увазі, яку форму повинна мати дана довідка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. Додаток №7 заповнює Учасник - володілець персональних даних у розумінні Закону України "Про захист персональних даних".
2. Скановані копії документів: сертифікат /декларацію відповідності, паспорт або інші документи, що засвідчують якість та відповідність вимогам нормативно-технічних документів щодо загальної безпечності нехарчової продукції, тощо надаються відповідно до вимог Технічного завдання за Лотом 1 - Додаток №3.1.; за Лотом 2 - Додаток №3.2;, за Лотом 3 - Додаток №3.3. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
1. Додаток №7 заповнює Учасник - володілець персональних даних у розумінні Закону України "Про захист персональних даних".
2. Скановані копії документів: сертифікат /декларацію відповідності, паспорт або інші документи, що засвідчують якість та відповідність вимогам нормативно-технічних документів щодо загальної безпечності нехарчової продукції, тощо надаються відповідно до вимог Технічного завдання за Лотом 1 - Додаток №3.1.; за Лотом 2 - Додаток №3.2;, за Лотом 3 - Додаток №3.3. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Документація
Дата подання: 03 травня 2018 15:02
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:20
"Гарантійний лист щодо погодження з умовами зазначеними в проекті договору (Додаток № 4.1 (лот 1), Додаток № 4.2 (лот 2), Додаток № 4.3 (лот 3))"
Даних додатків немає в прикріпленому файлі ТД.
Додайте, будь-ласка, додаток №4.1, 4.2, 4.3, та додаток №3
Відповідь: Відповідно до вимог наказу МЕРТ від 13.04.2016 р. №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" Додатки № 4.1 (лот 1), № 4.2 (лот 2), № 4.3 (лот 3) - розміщено окремими файлами за кожним лотом.
Документація
Дата подання: 07 травня 2018 09:24
Дата відповіді: 10 травня 2018 08:15
Для тендеру потрібні відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання - підкажіть, чи потрібні на кожного вказаного співробтіника лист-згода на обробку персональних даних?
Відповідь: Лист-згоду на обробку персональних даних надає юридична особа-вололоділець персональних даних, або фізична особа підприємець-свої особисті персональні дані.
Відповідно до ст 4. Закону України "Про захист персональних даних"
Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону
Відповідно до ст 4. Закону України "Про захист персональних даних"
Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Придбання та встановлення зупинкових павільйонів для облаштування зупинок громадського транспорту (4-х метрові) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 677 135,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 677,13 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16771.35 UAH |
Title: Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction (4 meters)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 677 135,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 677,13 UAH
including VAT
Позиції
15 од
Придбання та встановлення зупинкових павільйонів для облаштування зупинок громадського транспорту (4-х метрові)
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 грудня 2018
Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction (4 meters)
CPV: 44210000-5
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 травня 2018 08:21 |
Додаток № 3.1.docx |
05 травня 2018 08:21 |
Додаток 4.1.doc |
20 квітня 2018 18:57 |
ОСНОВНЫЕ РАЗМЕРЫ МД.01.01.000 Остановка 4 м.pdf |
05 травня 2018 08:21 |
Додаток № 3.1.docx
|
||
05 травня 2018 08:21 |
Додаток 4.1.doc
|
||
20 квітня 2018 18:57 |
ОСНОВНЫЕ РАЗМЕРЫ МД.01.01.000 Остановка 4 м.pdf
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 травня 2018
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СЕЛВИС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЧЕРНІГІВАРТСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 травня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій