Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення зупинкових павільйонів для облаштування зупинок громадського транспорту, 3 лоти
Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction, 3 Lots
Очікувана вартість
6 353 765,00 UAH
UA-2018-04-20-002464-a 3ee5734f91124b0592fd4c9fcc220b4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462249285 gkxmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Додаткові контактні особи: Євгеній Дейнеко
+380462249285
gkh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva CHernigivskoi miskoi radi
National ID: 03366374
Contact point: Oleksii Honcharov
+380462249285
gkxmr@ukr.net
Additional contacts: Євгеній Дейнеко
+380462249285
gkh@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2018 20:00
Очікувана вартість: 6 353 765,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 квітня 2018 18:57
Enquiries until: 10 травня 2018 20:00
Complaints submission until: до 16 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 травня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 6 353 765 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

05 травня 2018 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 09:06
ТД(зі змінами).doc
05 травня 2018 08:21
Перелік змін .docx
05 травня 2018 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 08:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 19:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2018 09:06
ТД(зі змінами).doc
05 травня 2018 08:21
ТД(зі змінами).doc
20 квітня 2018 19:01
ТД_.doc
20 квітня 2018 18:57
ТД_.doc
05 травня 2018 08:21
Перелік змін .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 03 травня 2018 14:16
Дата відповіді: 03 травня 2018 14:21
Комплект документів на тендер повинен бути один, або на кожний лот окремий пакет документів зі своїми вихідними номерами?
Відповідь: Три лоти - три окремих пакета документів (по кожному лоту окремо).
Документація
Дата подання: 03 травня 2018 14:45
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:20
1. Додаток №7 - Обробка персональних даних. Вказувати організацію чи уповноважену особу для підписів (директора)? 2. "Скановані копії документів: сертифікат /декларацію відповідності, паспорт або інші документи, що засвідчують якість та відповідність вимогам нормативно-технічних документів щодо загальної безпечності нехарчової продукції, тощо (Додаток 3 до цієї тендерної документації)" Додатку №3 в ТД немає, що ви маєте на увазі, яку форму повинна мати дана довідка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
1. Додаток №7 заповнює Учасник - володілець персональних даних у розумінні Закону України "Про захист персональних даних".
2. Скановані копії документів: сертифікат /декларацію відповідності, паспорт або інші документи, що засвідчують якість та відповідність вимогам нормативно-технічних документів щодо загальної безпечності нехарчової продукції, тощо надаються відповідно до вимог Технічного завдання за Лотом 1 - Додаток №3.1.; за Лотом 2 - Додаток №3.2;, за Лотом 3 - Додаток №3.3. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Документація
Дата подання: 03 травня 2018 15:02
Дата відповіді: 05 травня 2018 08:20
"Гарантійний лист щодо погодження з умовами зазначеними в проекті договору (Додаток № 4.1 (лот 1), Додаток № 4.2 (лот 2), Додаток № 4.3 (лот 3))" Даних додатків немає в прикріпленому файлі ТД. Додайте, будь-ласка, додаток №4.1, 4.2, 4.3, та додаток №3
Відповідь: Відповідно до вимог наказу МЕРТ від 13.04.2016 р. №680 "Про затвердження примірної тендерної документації" Додатки № 4.1 (лот 1), № 4.2 (лот 2), № 4.3 (лот 3) - розміщено окремими файлами за кожним лотом.
Документація
Дата подання: 07 травня 2018 09:24
Дата відповіді: 10 травня 2018 08:15
Для тендеру потрібні відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання - підкажіть, чи потрібні на кожного вказаного співробтіника лист-згода на обробку персональних даних?
Відповідь: Лист-згоду на обробку персональних даних надає юридична особа-вололоділець персональних даних, або фізична особа підприємець-свої особисті персональні дані.
Відповідно до ст 4. Закону України "Про захист персональних даних"
Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Придбання та встановлення зупинкових павільйонів для облаштування зупинок громадського транспорту (4-х метрові)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 677 135,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 677,13 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16771.35 UAH


Title: Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction (4 meters)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 677 135,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 677,13 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 од
Придбання та встановлення зупинкових павільйонів для облаштування зупинок громадського транспорту (4-х метрові)
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 10 грудня 2018

Buying and installation of stops pavilions for public transport stops construction (4 meters)
CPV: 44210000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 травня 2018
UA-2018-04-20-002464-a3ee5734f91124b0592fd4c9fcc220b4a
Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СЕЛВИС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЧЕРНІГІВАРТСЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

24 травня 2018 14:33
Протокол №129.pdf
24 травня 2018 14:36
Електронний підпис

Публічні документи

18 травня 2018 15:17
Протокол зборів ССІ.pdf
18 травня 2018 15:17
Паспорт_Ващенко_2.jpg
18 травня 2018 15:17
Паспорт_Ващенко_1.jpg
18 травня 2018 15:17
ИНН_Ващенко.jpg
18 травня 2018 15:17
Довіреність_Ващенко.jpg
18 травня 2018 15:17
Гарантия 2732.pdf.p7s
18 травня 2018 15:17
Гарантия 2732.pdf (1).p7s
18 травня 2018 15:17
Гарантия 2732.pdf
18 травня 2018 15:17
16. Лист згода.jpg
18 травня 2018 15:17
10. Копія Статуту ССИ ч.2.pdf
18 травня 2018 15:17
10. Копія Статуту ССИ ч.1.pdf
18 травня 2018 15:17
9. Довідка з банку_2.2.jpg
18 травня 2018 15:17
9. Довідка з банку_2.1.jpg
18 травня 2018 15:17
9. Довідка з банку_1.jpg
18 травня 2018 15:17
8. Витяг ПДВ.pdf
18 травня 2018 15:17
5. Паспорт Пачина.pdf
18 травня 2018 15:17
УкрСепро_3.jpeg
18 травня 2018 15:17
УкрСепро_2.jpeg
18 травня 2018 15:17
УкрСепро_1.jpeg
18 травня 2018 15:17
22. Додаток № 3.1.pdf
18 травня 2018 15:17
1.1. Довідка МТБ.jpg

Документи

24 травня 2018 14:32
Протокол №129.pdf
24 травня 2018 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

19 травня 2018 16:31
Статут СЕЛВИС.pdf
19 травня 2018 16:31
Сертифікат метал.pdf
19 травня 2018 16:31
Протокол 11.jpg
19 травня 2018 16:31
Паспорт зупинка 4 м.pdf
19 травня 2018 16:31
наказ 10.pdf
19 травня 2018 16:31
ЛОТ 1.pdf

Документи

24 травня 2018 14:32
Протокол №129.pdf
24 травня 2018 14:33
Електронний підпис

Публічні документи

20 травня 2018 13:58
Електронний підпис
20 травня 2018 13:09
Наказ на директора.pdf
20 травня 2018 13:09
Довідка з банку.pdf
20 травня 2018 13:09
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2018 13:09
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС СТОЛИЦЯ ІННОВЕЙШН"

ТОВ "СЕЛВИС"

ТОВ "ЧЕРНІГІВАРТСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
24 травня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій