Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт скверу по вул. Столярова, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Князя Ярослава Мудрого в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
17 907 312,00 UAH
UA-2018-04-20-002366-a 2a5efd500c6d40c68d66b8047ad50151
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за номерами процедур: UA-2018-03-15-001321-c , UA-2018-02-23-002268-c підтверджено інформацію щодо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника однакові у зазначених процедурах.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 17:41
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт скверу по вул. Столярова, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Князя Ярослава Мудрого в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по вул. Столярова, від просп. Дмитра Яворницького до вул. Князя Ярослава Мудрого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

20 квітня 2018 17:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 17:15
Документи учасника ч.1.pdf
20 квітня 2018 17:15
Документи учасника ч.2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Переможець 17 905 672,80
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 17:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

20 квітня 2018 17:41
Електронний підпис
20 квітня 2018 17:40
Протокол.pdf
20 квітня 2018 17:40
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2018 17:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
17 905 672,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2018 17:41
Електронний підпис
20 квітня 2018 17:40
Протокол.pdf
20 квітня 2018 17:40
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 12:16
ДУ №4.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:48
ДУ3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:48
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 16:48
Ду 2 11.05-1.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 12:17
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2018 15:37
Ду 1 11.05-1.pdf зміни до договору
11 травня 2018 16:02
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 15:50
11.05-1.pdf укладений
11 травня 2018 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML