Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

паливо
fuel
Очікувана вартість
10 363 400,00 UAH
UA-2018-04-20-002303-a 0c6f4ddb802049a7a74778bd71df970e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Теслюк

+380660902180
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Олександр Теслюк
+380660902180,+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
National ID: 03351823
Contact point: Alexander Teslyuk
+380660902180,+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 00:00
Очікувана вартість: 10 363 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 817,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 квітня 2018 16:49
Enquiries until: 11 травня 2018 00:00
Complaints submission until: до 17 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2018 00:00

Information

Estimated total value: 10 363 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 817 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 літр
бензин марки А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, На АЗС учасника переможця
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

gasoline of grade A-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018
400000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, На АЗС учасника переможця
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2018 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2018 17:59
ТД (1) нова редакція.docx
03 травня 2018 17:59
зміни.docx
20 квітня 2018 16:49
ТД (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 квітня 2018 17:26
Дата відповіді: 02 травня 2018 12:56
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» мета проведення тендерних процедур полягає у забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також в досягненні найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вказана вимога Тендерної Документації розрахована виключно тільки на 1 потенційного Учасника, який теоретично може відповідати вказаній вимозі Тендерної Документації. Треба також зазначити, що не існує жодної впевненості в найнижчій ціновій пропозиції цього теоретично потенційного Учасника та в обов’язковій участі цього Учасника в даній процедурі закупівлі, що призведе до відміни торгів та в подальшому до продовження проведення цим Замовником вже звичних нібито обґрунтованих та економічно невигідних переговорних процедур. Ґрунтовний аналіз практики проведення подібних закупівель, дає підстави зробити висновок про те, що факт наявності Учасників-конкурентів під час проведення відкритих процедур закупівель, внаслідок відкритої та добросовісної конкуренції між ними та електронного аукціону «на зниження ціни», дає можливість Замовнику отримати необхідних товар за цінами, що є значно нижчими за очікувану вартість, що в свою чергу забезпечує економію місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста. Попередньо зазначені Вами факти щодо неуспішного досвіду виконання певними суб’єктами господарювання своїх договірних обов’язків щодо поставки палива, враховуючи відповідальність таких суб’єктів перед Замовником, не можуть бути підставою для нехтування основними принципами публічних закупівель, відмови від конкурентного середовища та затвердження жорстких-дискримінаційних вимог Тендерної Документації, виконати які має можливість лише 1 потенційний Учасник. Крім того, Тендерна Документація «так званих успішних» закупівель Замовника попередніх років, містила допустиму вимогу щодо наявності однієї основної АЗС та інших так званих «запасних» в межах міста Полтава, що й надало можливість Замовнику отримати необхідних товар за конкурентними цінами внаслідок участі у них декількох Учасників. В той же час суттєва та принципова раптова зміна однієї з основних вимог Тендерної Документації, призводить до висновку про відсутність бажання у такого Замовника продовжувати проводити конкурентні та економічно-вигідні закупівлі та ставить досить логічне питання – А ЩО ЗМІНИЛОСЯ ? Окрім того, нелогічним є Ваше попереднє роз’яснення щодо економічної недоцільності холостого ходу автотранспорту, в той час коли Вами ж заявлена вимога щодо наявності АЗС на відстані аж до 4 кілометрів до місцезнаходження підприємства, незважаючи на наявність найближчих АЗС на значно меншій відстані. Враховуючи роз’їзний по всьому місту характер роботи автотранспорту Замовника та недоцільність здійснення заправки автотранспорту Замовника, який має протилежно-різні маршрути слідування містом на АЗС, що обмежена відстанню від місцезнаходження підприємства, вважаємо за логічне зазначити вимогу про наявність в Учасника більшої (або такої ж) кількості АЗС на території міста Полтава без прив’язки до якоїсь адреси. Дискримінаційність вимог Тендерної Документації та потенційну можливість участі в процедурі закупівлі тільки 1 потенційного Учасника, який відповідає таким, розрахованих саме на нього, вимогам підтверджена результатом проведення процедури закупівлі UA-2017-11-28-003667-c, яка очікувано була відмінена Замовником внаслідок подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Під час проведення вказаної процедури закупівлі ми зверталися до Замовника з метою внесення змін до Тендерної Документації, проте отримали формальні необґрунтовані відписки, що й призвели до бажаного для Замовника кінцевого результату торгів. Після проведення процедури закупівлі UA-2017-11-28-003667-c, наступним запланованим кроком Замовника було оголошення процедури закупівлі UA-2017-12-30-000095-a, з очікуваною вартістю меншою ніж це встановлено частиною 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», що й надало Замовнику можливість «створити уяву про конкуренцію серед учасників» шляхом участі у такій процедурі 1 необхідного Замовнику Учасника який теоретично відповідав вимогам Тендерної Документації та 1 Учасника, який не відповідав вимогам Тендерної Документації, та Тендерна Пропозиція якого не підлягала оцінці Замовником внаслідок встановлення договірної з іншим Учасником відповідної ціни. В подальшому ціни на Товар згідно цієї процедури були підвищені до цін, що є значно вищими за середні, внаслідок чого Замовник отримав Товар по завищеним цінам та отримав паливо значно менше ніж планував згідно умов Тендерної Документації. Крім того, обізнаність Замовника у відсутності конкуренції під час проведення процедур закупівель з такими дискримінаційними вимогами, та заздалегідь свідомо уявлений та відомий результат проведення процедури закупівлі UA-2018-04-20-002303-a, додатково підтверджується оголошеною Замовником одночасно іншої процедури закупівлі UA-2018-04-23-002393-a, та про фактичну перевірку Тендерної Пропозиції лише Переможця з зазначених вище підстав. Виходячи з вищевикладеного, недопущення продовженню використання схем протизаконних дій Замовника та маніпуляцією норм чинного законодавства з питань публічних закупівель та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, описаної в т.ч. у звіті АМКУ як органу оскарження в закупівлях за 2013-2017 роки, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на бюджет міста, вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації, якими: 1) визначити необхідну кількість АЗС в межах міста Полтава або 2) визначити необхідність наявності в Учасника основної АЗС на необхідній Замовнику відстані та інших так званих «запасних» на території міста Полтава або 3) інших способом усунути вищезазначені вимоги, які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Звертаємо Вашу увагу що вимоги відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику» не є дискримінаційними, а продиктовані вимогами часу ( та нажаль прикрою практикою із учасниками прокладками, котрі демпінгують ціну, а потім не взмозі виконати своїх зобов’язань.).
Перебування АЗС у власності Учасника або у оренді дає гарантування , що Замовник, протягом строку дії договору про закупівлю, буде заправлятися безперебійно на певних АЗС за постійними адресами, так як спецтранспорт замовника (сміттєвози) переміщується по місту за затвердженими маршрутами і графіками. А здійснення заправки спецтранспорту пальним у партнерів учасника не дає гарантій постійності та безперебійності . Наприклад: Партнер учасника або навіть два протягом строку дії договору про закупівлю відмовляться від договорів з Учасником і Учасник вчасно (протягом доби) не знайде у місті Полтаві за тими ж адресами інших партнерів, то це призведе до зупинки спецтранспорту Замовника, що є неприпустимим. Крім того, в проекті договору про закупівлю передбачений пункт де вказуються всі адреси АЗС на яких Учасник буде реалізовувати Замовнику пальне, а у випадку якщо партнер Учасника розірве договір з Учасником, то Учасник не взмозі буде знайти іншого партнера за тією ж адресою, а за іншою адресою АЗС іншого партнера Учасника не підлягатиме використанню, так як для цього потрібно внести зміни в договір про закупівлі але ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає обмеження на зміну умов договору про закупівлі.
Диксримінаційні вимоги
Дата подання: 03 травня 2018 14:47
Дата відповіді: 05 травня 2018 11:51
Враховуючи Вашу «відповідь» на попереднє звернення та повне ігнорування обґрунтованих положень, тверджень заявника та норм чинного законодавства, звертаємося до Вас вдруге за роз’ясненнями та наголошуємо на надання відповіді на наступне: 1) Вимога щодо зобов’язання Учасника повинен на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84) є дискримінаційною; 2) Вищезазначена вимога розрахована виключно тільки на 1 потенційного Учасника, який теоретично може відповідати вказаній вимозі Тендерної Документації; 3) Відсутня жодна впевненість в найнижчій ціновій пропозиції цього теоретично потенційного Учасника та в обов’язковій участі цього Учасника в даній процедурі закупівлі, що призведе до відміни торгів та в подальшому до продовження проведення цим Замовником вже звичних нібито обґрунтованих та економічно невигідних переговорних процедур; 4) Умови Тендерної Документації взагалі виключають конкуренцію; 5) Відсутність конкуренції є підґрунтям для закупівлі Товару у заздалегідь відомого Учасника без електронного аукціону «на зниження ціни»; 6) Внаслідок таких дій Замовника стає неможливою економія місцевих бюджетних та комунальних коштів, власником яких є територіальна громада міста; 7) Умови Тендерної Документації попередніх років не містила вищезазначену дискримінаційну вимогу, а тому необґрунтована та свідома зміна Тендерної Документації останніх процедур закупівель є досить підозрілою та свідчить про наявність бажання Замовника здійснювати закупівлю Товару саме в цього єдиного потенційного Учасника; 8) Суть правового титулу «оренди» та «користування майном» є тотожнім, в плані наявності прав орендаря користуватися такими АЗС (АЗК) та забезпечувати відпуск з таких АЗС (АЗК) палива Замовникам. Можливість забезпечення Замовника пальним по економічно вигідним цінам жодним чином не залежить від наявності в Учасника у власності або в оренді АЗС, адже постачання пального з тієї чи іншої АЗС може здійснюється згідно укладених між юридичними особами-продавцями палива та Учасником-Переможцем договорів поставки/зберігання, умовами яких може бути передбачена спеціальна ціна для учасника на реалізацію такого пального, що і дає змогу встановлювати ціни, які є конкурентними порівняно з іншими потенційними учасниками таких торгів. Крім цього, наявність в Учасника на праві власності або в оренді АЗС жодним чином не свідчить про належне виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами торгів та не позбавляє ризиків Замовника від неправомірних дій недобросовісного Учасника, який є власником або орендарем АЗС. Окрім того додатковий захист прав Замовника, передбачений проектом Договору в плані прав та обов’язків Замовника та Учасника-Переможця, їх відповідальність за його невиконання, та наявну звичну повсякденну практику співпраці юридичних осіб-продавців палива з іншими партнерами, що передбачає можливість заправки автотранспорту Замовника на АЗС-партнерах Учасника-Переможця; 9) Нелогічним є роз’яснення попереднього тендеру щодо економічної недоцільності холостого ходу автотранспорту, в той час коли Замовником заявлена вимога щодо наявності АЗС на відстані аж до 4 кілометрів до місцезнаходження підприємства, незважаючи на наявність найближчих АЗС на значно меншій відстані. Враховуючи роз’їзний по всьому місту характер роботи автотранспорту Замовника та недоцільність здійснення заправки автотранспорту Замовника, який має протилежно-різні маршрути слідування містом на АЗС, що обмежена відстанню від місцезнаходження підприємства, вважаємо за логічне зазначити вимогу про наявність в Учасника більшої (або такої ж) кількості АЗС на території міста Полтава без прив’язки до якоїсь адреси; 10) Продовження використання схем протизаконних дій Замовника та маніпуляція норм чинного законодавства з питань публічних закупівель. Зазначених в попередньому зверненні; 11) Всі ці твердження та порушення, заздалегідь відомі Замовнику та він свідомо йде на ці дії. Виходячи з вищевикладеного, недопущення продовженню використання схем протизаконних дій Замовника та маніпуляцією норм чинного законодавства з питань публічних закупівель та наголошуючи на наявності позитивної практики розгляду подібних випадків Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України, описаної в т.ч. у звіті АМКУ як органу оскарження в закупівлях за 2013-2017 роки, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та з метою залучення до оголошеної процедури закупівлі якнайбільше Учасників, що збільшить конкуренцію та зменшить навантаження на бюджет міста, повторно вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації, якими: 1) визначити необхідну кількість АЗС в межах міста Полтава або 2) визначити необхідність наявності в Учасника основної АЗС на необхідній Замовнику відстані та інших так званих «запасних» на території міста Полтава або 3) надати Учасникам можливість запропонувати здійснення заправки автотранспорту Замовника на так званих «АЗС-Партнерах» або 4) інших способом усунути вищезазначені вимоги, які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Враховуючи Ваші звернення, щодо усунення, як на Ваш, погляд дискримінційних вимог тендерної документаії, та на Ваш погляд, можливих варіантів розташування АЗС (АЗК) палива, ми можемо сказати, що вимога «розташування не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)» не є дискримінаційною, адже у радіусі 4-х кілометрів у . Полтава - існують АЗС (АЗК) палива різних власників та торгових брендів. Щодо вимоги до учасників «менше 3-х АЗС (АЗК) палива на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС» Отже, вище зазначені вимоги, аж ніяк не можуть бути розраховані на одного учасника.

Щодо тотожності термінів «оренди» та «користування майном» є їх існування у правовому полі, але наголошуємо ці поняття мають інший правовий характер та тлумачення ЦКУ стаття 401 та стаття 283.

Щодо питання про АЗС (АЗК) палива – наявність партнерів- мали сумний досвід, який привів на поріг екологічної катастрофи у місті.

Шановний учасник, Ваші звернення до тендерного комітету у частині проведення відкритих торгів мають ознаки статті 17 ц.1 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відстань до АЗС
Дата подання: 05 травня 2018 15:57
Дата відповіді: 10 травня 2018 20:09
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Відповідно до Вашого роз’яснення «…у радіусі 4-х кілометрів у . Полтава - існують АЗС (АЗК) палива різних власників та торгових брендів». В той же час Тендерною Документацію передбачена саме відстань від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)», а не радіус. На підставі вищевикладеного, просимо роз’яснити, що мається Вами на увазі під терміном «відстань» до АЗС від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)»: відстань по магістралям (дорогам) чи радіус ? Відповідь просимо надати терміново так як в разі якщо Ви мали на увазі не «відстань», а «радіус», це є суттєвої зміною Вами вимог Тендерної Документації, що повинна бути оформлена відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказане роз’яснення може суттєво вплинути на коло потенційних Учасників та частково усунути неодноразово зазначені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

На Ваше запитання повідомляємо наступне:

Щодо відстані, звертаємо Вашу увагу, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації по процедурі відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) бензин марки А-92 (або еквівалент), дизельне паливо, встановлено наступну вимогу: «автозаправні станції Учасника (АЗС) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)».

Кількість АЗС
Дата подання: 05 травня 2018 16:03
Дата відповіді: 10 травня 2018 20:09
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Відповідно до Вашого роз’яснення «Щодо вимоги до учасників «менше 3-х АЗС (АЗК) палива на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС». В зв’язку з тим, що умови Тендерної Документації різняться від Вашого роз’яснення, просимо роз’яснити, що мається Вами на увазі вищевказаним реченням: 1) те, що допускається, щоб Учасник мав на праві власності менше 3-х АЗС (АЗК) на відстані чотирьох кілометрів від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)?; 2) те, що допускається, щоб Учасник мав на праві оренди не менше 3-х АЗС (АЗК) на відстані чотирьох кілометрів від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84); 3) те, що допускається, щоб Учасник мав на праві власності або оренди не менше 3-х АЗС (АЗК) на відстані чотирьох кілометрів від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)? Відповідь просимо надати терміново так як в разі якщо Ваші твердження є новими та відрізняються від суті вимог вказаних у Тендерній Документації, це є суттєвої зміною Вами вимог Тендерної Документації, що повинна бути оформлена відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказане роз’яснення може суттєво вплинути на коло потенційних Учасників та частково усунути неодноразово зазначені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне:

Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документаціїпо процедурі відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) бензин марки А-92 (або еквівалент), дизельне паливо «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.). Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84).
Оренда або власність
Дата подання: 05 травня 2018 16:09
Дата відповіді: 10 травня 2018 20:10
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». В зв’язку з різним тлумаченням, що вводить в оману Учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, але в зв’язку з нелогічним та не лінгвістичним тлумаченням деяких вимог Тендерної Документації, використанням Вами схем протизаконних дій та маніпуляцією норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, на даний час не мають можливість це зробити, просимо чітко надати роз’яснення щодо наступного. Чи вірно розуміти, що Учасник не буде відповідати вимогам Тендерної Документації та Тендерна Пропозиція такого Учасника підлягатиме відхиленню в разі якщо Учасник не бути мати на праві власності або на праві оренди три або більше АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84), тобто Учасник повинен мати не три або більше АЗС на праві власності або праві оренди та всі вони повинні знаходитися на відстані не більше 4-х кілометрів від адреси (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне:


Щодо відповідних документів на АЗС то повідомляємо наступне, відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації по процедурі відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) бензин марки А-92 (або еквівалент), дизельне паливо, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є: «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику».

необхідна кількість АЗС
Дата подання: 05 травня 2018 16:19
Дата відповіді: 10 травня 2018 20:10
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Відповідно до Вашого роз’яснення «…у радіусі 4-х кілометрів у . Полтава - існують АЗС (АЗК) палива різних власників та торгових брендів». Так дійсно на такій відстані існують АЗС (АЗК) різних власників та торгових брендів, але на такій відстані відсутній (крім одного) Учасник, який би одноособово мав би не менше 3-х АЗС (АЗК) на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Крім того посилання Вами не Ваш «сумнівний досвід» є недоречним оскільки попередні процедури закупівлі, які не містили саме таких дискримінаційних вимог відбувалися «успішно». Крім того в разі остаточної необґрунтованої відмови від послуг «АЗС-Партнерів», існують ще безліч варіантів зміни дискримінаційних умов, в т.ч., запропонованих заявником. А саме тому, враховуючи вказане та попередні обґрунтування попередніх звернень, вимагаємо внести зміни до Тендерної Документації, якими: 1) визначити необхідну кількість АЗС в межах міста Полтава або 2) визначити необхідність наявності в Учасника основної АЗС на необхідній Замовнику відстані та інших так званих «запасних» на території міста Полтава або 3) надати Учасникам можливість запропонувати здійснення заправки автотранспорту Замовника на так званих «АЗС-Партнерах» або 4) інших способом усунути вищезазначені вимоги, які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На Ваше запитання повідомляємо наступне:


Необхідної кількості АЗС, то відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації по процедурі відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) бензин марки А-92 (або еквівалент), дизельне паливо «автозаправні станції Учасника (АЗС) зазначено (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)» Тендерної Документації по процедурі відкритих торгів із публікацією англійською мовою щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV 2008) - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (паливо) бензин марки А-92 (або еквівалент), дизельне паливо.
Якщо Ви, як учасник можете запропонувати більше (АЗС) у своїй пропозиції , то як Замовник будемо тільки раді цьому.
Щодо порушення законодавства
Дата подання: 05 травня 2018 16:21
Дата відповіді: 10 травня 2018 20:11
Відповідно до Вашого роз’яснення «Шановний учасник, Ваші звернення до тендерного комітету у частині проведення відкритих торгів мають ознаки статті 17 ц.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку з бажанням Заявника привести вимоги Тендерної Документації Замовника до вимог чинного законодавства, що в подальшому надасть можливість до його участі у вказаній процедурі закупівлі, створить конкуренцію за рахунок збільшення кількості Учасників та зменшить навантаження на бюджет міста, та враховуючи інші обґрунтовані твердження, зазначенні у попередніх зверненнях, просимо надати роз’яснення: на думку Замовника під який саме пункт та частину вказаної Вами статті Закону України «Про публічні закупівлі» підпадають дії Заявника ? Крім того просимо чітко зазначити які саме дії (звернення, речення тощо) на Вашу думку підпадають під порушення Заявником норм чинного законодавства та якого саме, з зазначенням пункту, частини, статті, назви законодавчого акту та відповідальності за його порушення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

На Ваше звернення ознаки статті 17 ц.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне:

Цитуємо із Вашого звернення «В зв’язку з бажанням Заявника привести вимоги Тендерної Документації Замовника до вимог чинного законодавства, що в подальшому надасть можливість до його участі у вказаній процедурі закупівлі». Іншими словами внестіть зміни під нас – і ми надамо те що хочете.

Шановний учасник перестаньте заводити, в оману нас, як Замовика, та дотримуйтесь норм Законодавства України, що регулює ринок публічних закупівель.
Порушення законодавства
Дата подання: 10 травня 2018 21:11
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:37
В зв’язку з відсутністю повної та обґрунтованої відповіді на попереднє питання та публікацію Вами виразів вирваних із контексту, що призводить до іншого смислового навантаження та вводить в оману контролюючі органи та громаду, звертаємося повторно з наступним. Відповідно до Вашого роз’яснення «Шановний учасник, Ваші звернення до тендерного комітету у частині проведення відкритих торгів мають ознаки статті 17 ц.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». В зв’язку з бажанням Заявника привести вимоги Тендерної Документації Замовника до вимог чинного законодавства, що в подальшому надасть можливість до його участі у вказаній процедурі закупівлі, створить конкуренцію за рахунок збільшення кількості Учасників та зменшить навантаження на бюджет міста, та враховуючи інші обґрунтовані твердження, зазначенні у попередніх зверненнях, просимо надати роз’яснення: на думку Замовника під який саме пункт та частину вказаної Вами статті Закону України «Про публічні закупівлі» підпадають дії Заявника ? Крім того просимо чітко зазначити які саме дії (звернення, речення тощо) на Вашу думку підпадають під порушення Заявником норм чинного законодавства та якого саме, з зазначенням пункту, частини, статті, назви законодавчого акту та відповідальності за його порушення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Тендерним комітетом було розгляното Ваше запитання, щодо дотримання вимог Вами норм вимог статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Звертаємо увагу на те, що із даного питання вже було надано роз’яснення раніше.
Шановний учасник! На Ваше звернення ознаки статті 17 ц.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне: Цитуємо із Вашого звернення «В зв’язку з бажанням Заявника привести вимоги Тендерної Документації Замовника до вимог чинного законодавства, що в подальшому надасть можливість до його участі у вказаній процедурі закупівлі». Іншими словами внестіть зміни під нас – і ми надамо те що хочете. Шановний учасник перестаньте заводити, в оману нас, як Замовика, та дотримуйтесь норм Законодавства України, що регулює ринок публічних закупівель
Щодо необхідної кількості АЗС
Дата подання: 10 травня 2018 21:15
Дата відповіді: 14 травня 2018 11:37
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)». Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84). Враховуючи зміст попередніх звернень та черговий раз підтвердження факту відсутності конкуренції та відсутності Учасників (крім одного), які дійсно відповідають дискримінаційним вимогам торгів (процедура закупівлі UA-2018-04-23-002393-a), що й було зазначено Заявником у попередніх зверненнях та є очікуваним та заздалегідь спланованим Замовником, черговий раз вимагаємо припинити маніпулювати нормами чинного законодавства з питань публічних закупівель та внести зміни до Тендерної Документації, якими: 1) визначити необхідну кількість АЗС в межах міста Полтава або 2) визначити необхідність наявності в Учасника основної АЗС на необхідній Замовнику відстані та інших так званих «запасних» на території міста Полтава або 3) надати Учасникам можливість запропонувати здійснення заправки автотранспорту Замовника на так званих «АЗС-Партнерах» або 4) інших способом усунути вищезазначені вимоги, які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!

Тендерним комітетом було розглянуто Ваші запитання, а саме:
«1) визначити необхідну кількість АЗС в межах міста Полтава або 2) визначити необхідність наявності в Учасника основної АЗС на необхідній Замовнику відстані та інших так званих «запасних» на території міста Полтава або 3) надати Учасникам можливість запропонувати здійснення заправки автотранспорту Замовника на так званих «АЗС-Партнерах» або 4) інших способом усунути вищезазначені вимоги, які є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників.»

Зазначаємо наступне Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної Документації «автозаправні станції Учасника (АЗС) (у кількості не менше 3 шт.) повинні бути розміщені на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84)» - і мітиться («так звані запасні заправки»).
Відповідно до пункту 2 Додатку 5 Тендерної Документації, документами, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям є, зокрема, «копії документів, які підтверджують право власності на АЗС, або копії договорів оренди АЗС, на яких буде здійснюватись відпуск Товару Замовнику». Отже, згідно вимог Тендерної Документації, Учасник повинен мати на праві власності або на праві оренди не менше трьох АЗС на відстані не більше, а ніж чотири кілометри від основної виробничо-технічної бази Замовника (м. Полтава вул. Кагамлика, 84).

Зазначимо, що Ваша вимога додати до тендерної документації «так званих «АЗС-Партнерах» є ні чим іншим, як спроба із Вашого боку, як учасника здійснювати тиск на нас як Замвника, щов ми внесли зміни відповідним чином до тендерної документації під ваші умови надання послуг постачання паливно - мастильних матеріалів, що є прямим порушення чинного законодавства , що регулює ринок тендерних закупівель.

Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-04-20-002303-a0c6f4ddb802049a7a74778bd71df970e
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Учасник Документи Рішення
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

18 травня 2018 17:25
тех вимоги стор 44-46.pdf
18 травня 2018 17:25
статутні документи.pdf
18 травня 2018 17:25
ст 17 стор 48-49.pdf
18 травня 2018 17:25
реєстр.pdf
18 травня 2018 17:25
проект договору.pdf
18 травня 2018 17:25
документи.pdf
18 травня 2018 17:25
договори оренди.pdf
18 травня 2018 17:25
аналогічний договір.pdf

Конфіденційні документи

18 травня 2018 17:25
цінова.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція!!!!!!!!!!!!!!!!

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2018 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 10 346 600,00
UAH з ПДВ
10 346 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2018 17:25
тех вимоги стор 44-46.pdf
18 травня 2018 17:25
статутні документи.pdf
18 травня 2018 17:25
ст 17 стор 48-49.pdf
18 травня 2018 17:25
реєстр.pdf
18 травня 2018 17:25
проект договору.pdf
18 травня 2018 17:25
документи.pdf
18 травня 2018 17:25
договори оренди.pdf
18 травня 2018 17:25
аналогічний договір.pdf

Конфіденційні документи

18 травня 2018 17:25
цінова.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція!!!!!!!!!!!!!!!!

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій