Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво та облаштування притулку для утримання безпритульних тварин в м. Коломия Івано-Франківської області
Очікувана вартість
36 909 642,00 UAH
UA-2018-04-20-002056-a ● 8e9e19a4f28b479da261ae10af89ecd5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31692820 |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Галина Лесних +380343320759 vukm_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2018 12:25 |
Очікувана вартість: | 36 909 642,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 369 096,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 180000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво та облаштування притулку для утримання безпритульних тварин в м. Коломия Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, пл. Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 травня 2018
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2018 15:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2018 15:39 |
Проект договору_Додаток 5_нова редакція.docx | |
27 квітня 2018 15:39 |
ТД_притулок для собак_нова редакція.docx | |
27 квітня 2018 15:39 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
20 квітня 2018 15:51 |
ТД_притулок для собак.docx | |
20 квітня 2018 15:51 |
технічне завдання_Додаток 6.docx | |
20 квітня 2018 15:51 |
Проект договору_Додаток 5.docx |
27 квітня 2018 15:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2018 15:39 |
Проект договору_Додаток 5_нова редакція.docx
|
|||
27 квітня 2018 15:39 |
ТД_притулок для собак_нова редакція.docx
|
|||
27 квітня 2018 15:39 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
20 квітня 2018 15:51 |
ТД_притулок для собак.docx
|
|||
20 квітня 2018 15:51 |
технічне завдання_Додаток 6.docx
|
|||
20 квітня 2018 15:51 |
Проект договору_Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Дата подання: 24 квітня 2018 13:32
Дата відповіді: 25 квітня 2018 08:57
В підпункті 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) міститься вимога Замовника щодо наявності в учасника «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (вказано в Додатку 2)».
Так, ознайомившись з вимогами, що містяться у зазначеному Додатку до ТД та проаналізувавши норми чинного законодавства «Про публічні закупівлі», ми звернули увагу щодо незаконності та дискримінаційності вимог Замовника в даній частині Т.Д., які виражаються в наступному.
Зокрема, абзацом 4 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, в тому числі, - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В пункті 4 Додатку 2 ТД, Замовником деталізовано вимогу щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, що полягає в наданні «завіреної копії договору про виконання робіт з будівництва будівель за 2016-2017 роки та позитивний лист-відгук від замовника, виданий не раніше квітня 2018 року.»
В той же час, законодавством України не визначено поняття «аналогічний договір», тому, відповідно до Академічного тлумачного словника «аналогічним» слід вважати той, який становить аналогію до чого-небудь, подібний, схожий. З наведеного випливає, що аналогічний – це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний.
Поряд з тим, Замовником в ТД встановлено вимогу щодо надання аналогічного договору на закупівлю ідентичного, тотожного предметові закупівлі, що в свою чергу, суперечить вищенаведеному.
Така вимога Замовника обмежує коло учасників та, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» і на думку Антимонопольного комітету України є дискримінаційною, що відображено у відповідному рішенні щодо процедури закупівлі № UA-2016-09-02-001082-с.
Крім того, Замовником додатково встановлено параметри аналогічного договору, - обмеження щодо строку його виконання.
Такі обмеження, які стосуються характеристики аналогічного договору, прямо суперечать принципу недискримінації учасників, що закладений у статтях 3 і 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З даного приводу склалася окрема думка Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, щодо процедури закупівлі №UA-2017-03-10-000350-а.
Враховуючи зазначені аргументи, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації, як такі, що обмежують коло учасників процедури закупівлі та порушують вимоги і норми чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації вимагається надання аналогічного договору з будівництва будівель відповідно до показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за яким визначено предмет закупівлі, а саме: 45210000-2 – Будівництво будівель.
Що стосується обмеження строку виконання аналогічного договору (2016-2017 роки), щодо даної вимоги будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Що стосується обмеження строку виконання аналогічного договору (2016-2017 роки), щодо даної вимоги будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо проекту договору.
Дата подання: 25 квітня 2018 14:16
Дата відповіді: 26 квітня 2018 11:25
Законом України "Про публічні закупівлі", зокрема, ст. 36, закріплено основні вимоги до договору про закупівлю та передбачено випадки їх зміни, які є вичерпними. В п. 3.3. запропонованого Замовником проекту договору підряду перелічено умови, за наявності яких ціна договору може бути уточнена. Зокрема, як вбачається, Замовником не враховано випадки зміни умов договору при: 1. зміні ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону); 2. зміни встановленого згідно із законодавством органами державої статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону) також проектом договору не передбачено зміни умов у зв'язку із застосуванням положень ч. 5 ст. 36 (п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону). Чинним законодавством також закріплено положення щодо відповідності умовам проекту договору вимогам тендерної документації. Так, в пункті 4 розділу 6 "Результати торгів та укладення договору про закупівлю" закріплено "істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю", які суттєво різняться від тих, що зазначені Замовником в самому проекті договору. Відповідно, вважаємо, що проект договору, запропонований Замовником, не відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації, з підстав, наведених вище. Враховуючи викладене, вимагаємо проект договору привести у відповідність положень чинного законодавства "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо невідповідності проекту договору вимогам тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Щодо відсутності пункту про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі повідомляємо, що предметом закупівлі є роботи, а не товари.
2. Щодо відсутності пункту про зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни повідомляємо, що в проект договору будуть внесені відповідні зміни.
3. Щодо відсутності пункту про «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» повідомляємо, що предметом закупівлі є роботи, які будуть виконуватись протягом 2018-2020 років.
4. Також повідомляємо, що в проекті договору передбачено всі істотні умови договору зазначені в тендерній документації.
1. Щодо відсутності пункту про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі повідомляємо, що предметом закупівлі є роботи, а не товари.
2. Щодо відсутності пункту про зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни повідомляємо, що в проект договору будуть внесені відповідні зміни.
3. Щодо відсутності пункту про «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» повідомляємо, що предметом закупівлі є роботи, які будуть виконуватись протягом 2018-2020 років.
4. Також повідомляємо, що в проекті договору передбачено всі істотні умови договору зазначені в тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2018 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" |
31 573 515,80
UAH з ПДВ
|
31 573 515,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Промбудсервіс-Косів" |
33 969 403,00
UAH з ПДВ
|
33 969 403,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромекс ІФ" |
35 082 998,00
UAH з ПДВ
|
35 082 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" |
35 853 446,00
UAH з ПДВ
|
35 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" #40833701 |
Відхилено |
31 573 515,80
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 13:13
|
ПП "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
33 969 403,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2018 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 09:10
|
Додаткова угода_1 до дог. 79.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2018 10:28
|
Договір_79.pdf | укладений |
29 травня 2018 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з припиненням виконання робіт через відсутність фінансування витрат замовника у 2020 році, сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |