Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Нове будівництво та облаштування притулку для утримання безпритульних тварин в м. Коломия Івано-Франківської області
Очікувана вартість
36 909 642,00 UAH
UA-2018-04-20-002056-a 8e9e19a4f28b479da261ae10af89ecd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Лесних

+380343320759 vukm_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 31692820
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, площа Відродження, 1
Контактна особа: Галина Лесних
+380343320759
vukm_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 18:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 12:25
Очікувана вартість: 36 909 642,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 096,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво та облаштування притулку для утримання безпритульних тварин в м. Коломия Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, пл. Відродження, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2018  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Дата подання: 24 квітня 2018 13:32
Дата відповіді: 25 квітня 2018 08:57
В підпункті 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) міститься вимога Замовника щодо наявності в учасника «документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (вказано в Додатку 2)». Так, ознайомившись з вимогами, що містяться у зазначеному Додатку до ТД та проаналізувавши норми чинного законодавства «Про публічні закупівлі», ми звернули увагу щодо незаконності та дискримінаційності вимог Замовника в даній частині Т.Д., які виражаються в наступному. Зокрема, абзацом 4 частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, в тому числі, - наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В пункті 4 Додатку 2 ТД, Замовником деталізовано вимогу щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, що полягає в наданні «завіреної копії договору про виконання робіт з будівництва будівель за 2016-2017 роки та позитивний лист-відгук від замовника, виданий не раніше квітня 2018 року.» В той же час, законодавством України не визначено поняття «аналогічний договір», тому, відповідно до Академічного тлумачного словника «аналогічним» слід вважати той, який становить аналогію до чого-небудь, подібний, схожий. З наведеного випливає, що аналогічний – це не одне і те ж саме, що тотожний чи ідентичний. Поряд з тим, Замовником в ТД встановлено вимогу щодо надання аналогічного договору на закупівлю ідентичного, тотожного предметові закупівлі, що в свою чергу, суперечить вищенаведеному. Така вимога Замовника обмежує коло учасників та, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» і на думку Антимонопольного комітету України є дискримінаційною, що відображено у відповідному рішенні щодо процедури закупівлі № UA-2016-09-02-001082-с. Крім того, Замовником додатково встановлено параметри аналогічного договору, - обмеження щодо строку його виконання. Такі обмеження, які стосуються характеристики аналогічного договору, прямо суперечать принципу недискримінації учасників, що закладений у статтях 3 і 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». З даного приводу склалася окрема думка Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, щодо процедури закупівлі №UA-2017-03-10-000350-а. Враховуючи зазначені аргументи, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги з тендерної документації, як такі, що обмежують коло учасників процедури закупівлі та порушують вимоги і норми чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації вимагається надання аналогічного договору з будівництва будівель відповідно до показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, за яким визначено предмет закупівлі, а саме: 45210000-2 – Будівництво будівель.
Що стосується обмеження строку виконання аналогічного договору (2016-2017 роки), щодо даної вимоги будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо проекту договору.
Дата подання: 25 квітня 2018 14:16
Дата відповіді: 26 квітня 2018 11:25
Законом України "Про публічні закупівлі", зокрема, ст. 36, закріплено основні вимоги до договору про закупівлю та передбачено випадки їх зміни, які є вичерпними. В п. 3.3. запропонованого Замовником проекту договору підряду перелічено умови, за наявності яких ціна договору може бути уточнена. Зокрема, як вбачається, Замовником не враховано випадки зміни умов договору при: 1. зміні ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону); 2. зміни встановленого згідно із законодавством органами державої статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону) також проектом договору не передбачено зміни умов у зв'язку із застосуванням положень ч. 5 ст. 36 (п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону). Чинним законодавством також закріплено положення щодо відповідності умовам проекту договору вимогам тендерної документації. Так, в пункті 4 розділу 6 "Результати торгів та укладення договору про закупівлю" закріплено "істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю", які суттєво різняться від тих, що зазначені Замовником в самому проекті договору. Відповідно, вважаємо, що проект договору, запропонований Замовником, не відповідає вимогам чинного законодавства та умовам тендерної документації, з підстав, наведених вище. Враховуючи викладене, вимагаємо проект договору привести у відповідність положень чинного законодавства "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу щодо невідповідності проекту договору вимогам тендерної документації повідомляємо наступне:
1. Щодо відсутності пункту про зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі повідомляємо, що предметом закупівлі є роботи, а не товари.
2. Щодо відсутності пункту про зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни повідомляємо, що в проект договору будуть внесені відповідні зміни.
3. Щодо відсутності пункту про «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» повідомляємо, що предметом закупівлі є роботи, які будуть виконуватись протягом 2018-2020 років.
4. Також повідомляємо, що в проекті договору передбачено всі істотні умови договору зазначені в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" 31 573 515,80
UAH з ПДВ
31 573 515,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів" 33 969 403,00
UAH з ПДВ
33 969 403,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромекс ІФ" 35 082 998,00
UAH з ПДВ
35 082 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФПК-Портал-Буд" 35 853 446,00
UAH з ПДВ
35 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 13:25
цінова.PDF
04 травня 2018 13:25
тех.паспорти.PDF
04 травня 2018 13:25
судимість.PDF
04 травня 2018 13:25
субпідряд.PDF
04 травня 2018 13:25
розрахунок вартості.rar
04 травня 2018 13:25
протокол зборів.PDF
04 травня 2018 13:25
проект договору.PDF
04 травня 2018 13:25
про керівника.PDF
04 травня 2018 13:25
працівники.PDF
04 травня 2018 13:25
обладнання.PDF
04 травня 2018 13:25
наказ директор.PDF
04 травня 2018 13:25
ліцензія.pdf
04 травня 2018 13:25
коруп правопорушення.PDF
04 травня 2018 13:25
згода обробка.PDF
04 травня 2018 13:25
доступ установчі.PDF
04 травня 2018 13:25
дозвіл.pdf
04 травня 2018 13:25
Договір аналогічний.pdf
04 травня 2018 13:25
відсутність підстав.PDF
04 травня 2018 13:25
відсутність заборг.PDF
04 травня 2018 13:25
відгук.PDF
04 травня 2018 13:25
витяг.PDF
04 травня 2018 13:25
витяг пдв.PDF
04 травня 2018 13:25
банкрутство.PDF
04 травня 2018 13:25
антиконкурентн.PDF
04 травня 2018 13:25
анкета.PDF
04 травня 2018 13:25
аналог договори.PDF

Публічні документи

13 травня 2018 14:10
Електронний підпис
13 травня 2018 14:09
Довідка ОДПІ.pdf
13 травня 2018 14:09
Довідка УМВС.pdf
05 травня 2018 11:01
Електронний підпис
04 травня 2018 18:05
Технічне завдання.7z
04 травня 2018 18:05
25_Календарний графік.pdf
04 травня 2018 18:05
23_Витяг.pdf
04 травня 2018 18:05
20_Гарантійний лист ДБН.pdf
04 травня 2018 18:05
15_Заява-згода.pdf
04 травня 2018 18:05
13_Витяг платника ПДВ.pdf
04 травня 2018 18:05
11_Копія ліцензії.pdf
04 травня 2018 18:05
10_Статут.pdf
04 травня 2018 18:05
9_Проект Договору.pdf
04 травня 2018 18:05
8_Довідки зг. ст. 17 ЗУ.pdf
04 травня 2018 18:05
4_Наявність досвіду.pdf
04 травня 2018 18:05
3_Наявність обладнання.pdf
04 травня 2018 18:05
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 квітня 2018 18:18
Кошториси2.7z
29 квітня 2018 18:18
Кошториси.7z
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0026.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0025.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0024.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0023.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0022.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0021.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0020.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0019.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0018.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0017.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0016.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0015.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0014.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0013.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0012.pdf
29 квітня 2018 18:18
IMG_20180424_0011.pdf

Публічні документи

05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ОС_2-1.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-16.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-17.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ССР.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ОС_7-1.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ОС_1-1.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ОПР.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС2_2-1-10.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ИВР.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-15.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-13.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
05 травня 2018 10:59
r_360_ДЦ_ДЦ.pdf
05 травня 2018 10:59
договір+акти+графік.pdf
05 травня 2018 10:59
устновчі документи 1.PDF
05 травня 2018 10:59
установчі документи 2.pdf
05 травня 2018 10:59
статут.PDF
05 травня 2018 10:59
Документи.pdf
05 травня 2018 10:59
Уповноважена особа.PDF
05 травня 2018 10:59
скан3.PDF
05 травня 2018 10:59
скан2.PDF
05 травня 2018 10:59
скан.PDF
05 травня 2018 10:59
Протокол зборів.PDF
05 травня 2018 10:59
лист гарантія.PDF
05 травня 2018 10:59
лист відгук.PDF
05 травня 2018 10:59
Заява згода.PDF
05 травня 2018 10:59
ЄДРПО.PDF
05 травня 2018 10:59
витяг.PDF
05 травня 2018 10:59
довідка пдв.PDF
05 травня 2018 10:59
Аналогічний договір.PDF
05 травня 2018 10:59
Анкета учасника.PDF
05 травня 2018 10:59
pdf.pdf
05 травня 2018 10:59
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ"

ПП "Промбудсервіс-Косів"

ТОВ "Ромекс ІФ"

ТОВ "ФПК-Портал-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ"
#40833701
Відхилено 31 573 515,80
UAH з ПДВ
11 травня 2018 13:13
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
Переможець 33 969 403,00
UAH з ПДВ
11 травня 2018 15:50

Документи

11 травня 2018 13:13
Електронний підпис

Документи

11 травня 2018 15:50
Електронний підпис
11 травня 2018 15:49
Протокол розгляду_2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Промбудсервіс-Косів"
#33909174
33 969 403,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2018 15:50
Електронний підпис
11 травня 2018 15:49
Протокол розгляду_2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 14:50
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 09:10
Додаткова угода_1 до дог. 79.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 10:28
Договір_79.pdf укладений
29 травня 2018 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з припиненням виконання робіт через відсутність фінансування витрат замовника у 2020 році, сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 634 498,66
UAH (в тому числі ПДВ 272 416,44 UAH)