Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості
Очікувана вартість
3 998 581,38 UAH
UA-2018-04-20-001688-a d5a5efea8bff42d9baeed37a08557930
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басюк Ігор Петрович

+380442457804 financi@dpss.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40414833
Місцезнаходження: 03151, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Волинська, 12
Контактна особа: Басюк Ігор Петрович
+380442457804
financi@dpss.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги на закупівлю 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості) (ідентифікатори закупівлі UA-2018-03-12-000779-a, UA-2018-04-02-001084-a) двічі відмінялись на підставі абзацу п’ятого частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із поданням для участі в них менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 15:12
Оскарження наміру укласти договір: 01 травня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20690 од
Проведення лабораторних досліджень (випробувань) об’єктів під час здійснення державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання вимог щодо безпечності харчових продуктів та окремих показників якості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Волинська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Тендерна документація

20 квітня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи
#00699690
Переможець 3 998 581,38
UAH з ПДВ
20 квітня 2018 15:12

Документи

20 квітня 2018 15:12
Електронний підпис
20 квітня 2018 15:11
Протокол_ намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2018 15:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державний науково-дослідний інститут з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи
#00699690
3 998 581,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2018 15:12
Електронний підпис
20 квітня 2018 15:11
Протокол_ намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 13:28
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 13:23
додаткова угода 2 до 273.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:18
Договір_прод.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:18
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2018 15:19
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
10 жовтня 2018 15:05
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 15:27
Договір_прод.pdf укладений
02 травня 2018 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 273
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 572 862,81
UAH з ПДВ