Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот 1 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 2 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 3 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів
lot 1 - Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers; lot 2 - Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers; lot 3 - Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers
Очікувана вартість
1 300 000 000,00 UAH
UA-2018-04-20-001560-b 3af028c85eac4c91ac1437ead47e0f68
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазін Володимир Олександрович

+380442472654 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Мазін Володимир Олександрович
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Додаткові контактні особи: Черноштан Ігор Анатолійович
+380442472626
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Fiscal Service of Ukraine
National ID: 39292197
Contact point: Mazin Volodimir Oleksandrovych
+380442472654
zakupivli@sfs.gov.ua
Additional contacts: Chernoshtan Ihor
+380442472626

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 21:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 300 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 квітня 2018 21:40
Enquiries until: 14 травня 2018 18:00
Complaints submission until: до 20 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 травня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 1 300 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

17 травня 2018 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:50
Зміни 2 до ТД Скансистеми.docx
17 травня 2018 16:49
ТД Скансистеми 2018 із змінами 2.docx
11 травня 2018 17:26
Зміни до ТД Скансистеми 2018.docx
17 травня 2018 16:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 21:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2018 16:50
Зміни 2 до ТД Скансистеми.docx
17 травня 2018 16:49
ТД Скансистеми 2018 із змінами 2.docx
11 травня 2018 17:26
ТД Скансистеми 2018 із змінами.docx
20 квітня 2018 21:40
ТД Скансистеми 2018.docx
11 травня 2018 17:26
Зміни до ТД Скансистеми 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

виконання вимог учасником - нерезидентом
Дата подання: 10 травня 2018 13:06
Дата відповіді: 11 травня 2018 15:32
Прошу надати роз’яснення стосовно виконання учасником – нерезидентом вимоги щодо надання інформації, що підтверджує відсутність підстав у відмові учаснику в участі в процедурі закупівлі згідно з підставами визначеними у статті 17 Закону (п.1, таблиця 2, додадок 2 до тендерної документації), а саме: «надання копії антикорупційної програми юридичної особи та копії документа про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми» якщо наявність зазначених документів не передбачена у діяльності учасника – нерезидента?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 Приміток до Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника-нерезидента, він надає інші аналогічні документи відповідно до законодавства країни, резидентом якої є учасник, або надає довідку у довільній формі щодо неподання зазначених документів з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають неподання таких документів.
Про страхову гарантію
Дата подання: 11 травня 2018 15:29
Дата відповіді: 17 травня 2018 16:51
Відповідно до пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації одним із видів забезпечення виконання договору про закупівлю є страхова гарантія, видана страховою компанією. Просимо надати роз’яснення чи достатньо буде надання учасником-переможцем нерезидентом страхової гарантії, наданої страховою компанією - нерезидентом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 5 розділу VI тендерної документації не встановлює обмежень щодо страхової гарантії, наданої страховою компанією - резидентом або страховою компанією - нерезидентом.
Також, звертаємо увагу на те, що у цьому ж пункті зазначено, що замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської/страхової гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Разом із цим повідомляємо, що розділ 8 проекту договору (додаток 5) до тендерної документації містить вимоги щодо забезпечення виконання договору постачальником, в тому числі у формі страхової гарантії, яка подається не пізніше дати укладення договору.
Щодо системи фотофіксації
Дата подання: 11 травня 2018 15:31
Дата відповіді: 14 травня 2018 18:47
Згідно технічних вимог кожного типу систем, до складу Скануючих систем входить, зокрема, системи фотофіксації об’єкту сканування. З метою підготовки пропозиції просимо надати детальну інформацію про вимоги до системи фотофіксації об’єкту сканування: кількість камер, функціональне призначення, мінімальні технічні характеристики тощо.
Відповідь: У технічних вимогах до комплексної скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів визначено з яких основних систем вона повинна складатися, в тому числі до яких відноситься система фотофіксації об’єкту сканування. Вимоги до таких систем визначаються Виконавцем при комплектації скануючого обладнання, яке ним виготовляється самостійно.
щодо технічної вимоги
Дата подання: 11 травня 2018 16:14
Дата відповіді: 14 травня 2018 18:51
За порядком № 18 Технічних вимог до комплексної скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів (п. 1.1. додаток 4 до тендерної документації) визначено: «На кордоні зони, яка підлягає впливу іонізуючого випромінювання, потужність дози не більше 1 мкЗв/годину». Просимо надати роз’яснення: потужність дози на кордоні зони, яка підлягає впливу іонізуючого випромінювання, повинна бути не більше 1 мкЗв/годину – це максимальний показник у будь який час та у будь якому місці зазначеної зони або це середній показник за визначений час?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до рекомендацій Міжнародної комісії з радіаційного захисту ICRP (публікація 60) від 1990 р. та директив Євросоюзу 96/29/EUROATOM від 13.05.1996, та враховуючи норми радіаційної безпеки України НРБУ-97, затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.07.1997 № 208, які введені у дію з 01.01.1998 Постановою Головного державного санітарного лікаря України - першого заступника Міністра охорони здоров’я України від 01.12.1997 № 62, максимальна потужність дози на кордоні зони, яка підлягає впливу іонізуючого випромінювання може становити не більше 1 мкЗв/годину.
офіс операторів
Дата подання: 11 травня 2018 16:34
Дата відповіді: 14 травня 2018 18:56
За порядком № 20,21,22,33,34 Технічні вимоги до комплексної скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів (п. 1.1. додаток 4 до тендерної документації) стосуються офісу операторів. Просимо надати роз’яснення: споруда, в якій буде розміщено офіс операторів, повинна бути капітальною, модульною або офіс може бути розміщений у відповідним чином обладнаному 20 (40) футовому контейнері?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічних вимог до комплексної скануючої системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів, вимоги до офісу операторів стосуються в першу чергу безпеки та оптимізації безперебійної роботи оператора. Відсутність вимог щодо типу споруди такого офісу у технічних вимогах, надає змогу Виконавцю визначити оптимальне рішення щодо розміщення такої споруди відповідно до специфіки обладнання, яке ним виготовляється.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-001560-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Corp Leidos, Код ЄДРПОУ:95-3630868
Дата подання: 26 квітня 2018 11:50
Усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації
Шановний Тендерний комітете, керуючись статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації щодо проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель «Прозоро» № UA-2018-04-20-001560-b, предмет закупівлі: лот 1 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 2 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів; лот 3 – Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів.
Вивчивши тендерну документацію (Додаток №4 Технічні вимоги), з’ясовано, що Вами встановлено необхідність закупівлі скануючої системи у вигляді конструкції на рейках типу «gantry», що сканує за допомогою рентгенівського випромінювання транспортний засіб з кабіною в обох напрямах з функцією ручного керування позиції скануючого пристрою. Вищевказана вимога зазначена в п. 2. Додатку 4 до Інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Технічні вимоги).
Вимога стосовно постачання саме системи на рейках типу “gantry” необґрунтовано дискримінує участь інших учасників торгів, які мають можливість запропонувати аналогічну систему з кращими технічними характеристика стаціонарного типу та унеможливлює їх участь у даній процедурі закупівлі.
Скануючі системи у вигляді конструкції на рейках типу «gantry» мають ряд технічних та експлуатаційних недоліків. Наприклад, системи на рейках типу «gantry», відповідно до технічних вимог тендерної документації Додаток 4 пункт 6, потребують будівництва захисної споруди для захисту від впливу навколишнього середовища (дощ, сніг). У світі існують системи, які не потребують побудови додаткових захисних споруд, а отже, закупівля таких систем дозволяє суттєво зменшити бюджет тендеру та зекономити державні кошти.
Експлуатація постійно рухомих скануючих систем швидко приведе до виходу з ладу рухомих елементів та дротів, які подають електричній струм до скануючої системи на рейках типу «gantry». Крім того, такі системі мають дуже низьку пропускну спроможність сканування автотранспорту. Досвід використання таких систем вказує на те, що кількість автотранспорту, який можна сканувати за годину – не більше 20 од. 40-футових контейнерів. Натомість стаціонарна портальна система дозволяє сканувати 150 од. 40-футових контейнерів за той же час (1 година). Для обслуговування рейкової системи “gantry” потрібно набагато більше обслуговуючого персоналу.
Відповідно до вимог тендерної документації, пункту 6 Додатку 4 (Технічні вимоги), необхідна інсталяція рейкової системи довжиною не менше 50 метрів. Використання систем, які встановлені стаціонарно не потребує додаткових затрат на інсталяцію та дозволяє суттєво зменшити бюджет закупівлі та раціонально використовувати державні кошти.
Інсталяція рейкових систем типу «gantry» значно складніша та дорожча, а також вимагає великого обсягу будівельних робіт, які значно збільшують час введення системи в експлуатацію.
При використанні системи типу «gantry» зона радіаційного впливу становить 70 х 30 м. (пункт 16 додаток 4), натомість зона радіаційного впливу стаціонарних систем становить не більше 10 кв.м. Площа, яку займає рейкова система типу “gantry”, в 10 разів більша від площі, передбаченої для встановлення стаціонарної портальної системи. Крім того, рейкова система типу «gantry» на сьогоднішній день є морально застарілою та такою, що не відповідає сучасним вимогам до логістичних потоків, що в свою чергу може призвести до гальмування товаропотоку та своєчасність надходження податків до бюджету держави.
На сьогоднішній день існує ряд виробників, які пропонують системи стаціонарного типу, що мають набагато кращі технічні характеристики та функціональні можливості з використанням сучасних технологій.
Враховуючи вищезазначене, порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, звертаємося з проханням внести зміни до тендерної документації та додати технічні вимоги щодо скануючих систем стаціонарного типу для надання подальшої можливості участі в закупівлі іншим учасникам, які мають можливість запропонувати аналогічні системи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 травня 2018 19:02
При складанні технічних вимог до предмету закупівлі, Державна фіскальна служба України враховувала власні потреби щодо створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів та перспективи їх використання протягом тривалого часу. За результатами цієї закупівлі, Замовник має намір придбати комплексні скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів, які можуть запропонувати виробники таких товарів.
Крім того, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у своєму інформаційному листі «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» від 19.09.2013 визначило які саме вимоги можуть відноситися до дискримінаційних, а саме:
- вимоги щодо можливості подання пропозицій конкурсних торгів виключно платників ПДВ;
- необґрунтовані вимоги щодо наявності річного обороту коштів у учасників в дискримінаційних межах, визначених замовником;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду роботи з державними структурами;
- вимоги щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі встановлені вимоги у тендерній документації є необхідними, виправданими та жодним чином не належать до дискримінаційних, і як наслідок не можуть вважатись порушенням чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-001560-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Медінжиніринг", Код ЄДРПОУ:21539772
Дата подання: 07 травня 2018 15:30
Ліцензія
дiяльнiсть з використання джерел iонiзуючого випромiнювання (дIв) має здiйснюватися лiцензiатом згiдно з "вимогами та умовами безпеки лiцензйними умовами провадження дiяльносгi з використання джерел iонiзуючого випрмінювання'', Затвердженими наказом держатомрегулювання Украiни вiд о2.12.2оо2 №125 зареестрованим в Міністерстві юстиції Украiни 17.12.2002 за №978 /7266. Кожна компанія яка ввозить , продає, постачає, займається монтажом, інсталляцією, сервісом будь якого обладнання, що в смоєму складі містіть джерело іонізуючого випромінювання ( в дпнному випадку це рентген трубка) повинна мати дозвіл у вигляді ліцензії Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України. Чому ви, як Замовник, не вимагаєте данний документ у складі тендерної документациї . Просимо внести відповідні зміни та додати до обов"язкоаих документів ліцензію Державної інспекції з ядерної та радіаційної безпеки Державної інспекції ядерного регулювання України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 травня 2018 15:35
Наявність ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України є обов’язковою відповідно до ст. 7 Закону України від 11 січня 2000 року № 1370-14 «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» та пункту 4 критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1174 «Про затвердження критеріїв, за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування».
Пунктом 3 переліку документів, що надаються учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено обов’язкова наявність у Сервісного центра зазначеної ліцензії.
З метою підтвердження наявності такої ліцензії, пункт 3 буде доповнено вимогою щодо обов’язкового надання копії такої ліцензії. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-001560-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Медінжиніринг", Код ЄДРПОУ:21539772
Дата подання: 07 травня 2018 15:41
срок поставки
Системы такого типа имеют долгий цикл производства. Все известные мировые производители таких систем говорят о сроках производства от 6-9 месяцев. Так же монтаж такого рода оборудования длится в среднем месяца три. Плюс нужно время для доставки товара на территорию Украины. В среднем, исходя из опыта мировых поставок, срок поставки занимает полтора года. Прошу внести соответсвующие изменения в тендерную документацию, т.к заказчик ставит нереальные сроки поставки П - 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)-до 14 грудня 2018 року. Данный пункт говорит о дискриминации участников , т к за такой короткий период возможна поставка только тех систем, которые УЖЕ ГОТОВЫ И ЕСТЬ НА СКЛАДЕ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2018 15:37
Державна фіскальна служба України фінансується в повному обсязі з Державного бюджету України. Кошти, передбачені кошторисом витрат Державної фіскальної служби України на 2018 рік та річним планом закупівель Державної фіскальної служби України на 2018 рік, повинні бути освоєні протягом 2018 року. Тому, поставка, монтаж та пусконалагодження товару повинні бути здійснені протягом 2018 року.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-001560-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Медінжиніринг", Код ЄДРПОУ:21539772
Дата подання: 08 травня 2018 14:07
Этапы строительства для сканирующих систем.
Внимательно изучив техническое задание, становится понятным, что поставка предмета закупки подразумевает под собой так же строительство защитных сооружений (помещений для сканирования) и офис операторов. Для этого необходимо совершить несколько этапов, а именно- 1. Подготовка площадки. Данный этап состоит из проведения инженерных изысканий, привязки возводимого здания на местности, сноса старых построек, перекладки сетей, возведения временных сооружений.
2. Проведение экспертизы-Проведение геологической и топографической экспертизы. Специалистами выясняются точные координаты расположения объекта, специфика местности, состояние грунта, риски проседания фундамента и т.д. Эти услуги заказываются у специализированных компаний, которые занимаются изучением геологических особенностей, свойств земли и т.п.
3.Проектирование и согласование. Подготовка проектной документации поручается организациям, которые имеют лицензию и допуск к проведению такого вида работ. На этапе подготовки документов специалистами учитываются такие факторы, как нормы законодательства, особенности технологии, требования заказчика и др. Разработка документации происходит с учетом климатических особенностей, сейсмологической обстановки и прочих факторов. Особое внимание на этой стадии уделяется фундаменту, поскольку он испытывает существенную нагрузку.
4.Строительство. По завершении проектирования и получения разрешительных документов начинается непосредственно строительный этап.
Просим разъяснить, почему заказчиком данные этапы не предусмотрены в тендерной документации? Ведь без этого строительство объекта по сути невозможно, и для составления полной сметы участнику необходимо понимать полный перечень задач. Или строительство защитных сооружений (помещений для сканирования) и офис операторов не входит в данный предмет закупки? Если же не входит, то как заказчик видит поставку сканирующих систем в защитные сооружения и подготовку офисов оператора? Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2018 15:38
Замовник, створюючи тендерну документацію, виходив із принципу формування конкурентного середовища.
Згідно пунктів 21-22 та пункту 36 технічного завдання передбачено створення захисних споруд та офісів для операторів. Вимоги до споруд визначені у технічному завданні. За конструктивні (проектні) рішення відповідає учасник. Методи досягнення мети повинні відповідати законодавству України і повинні бути дотримані учасником.
Кожен учасник пропонує свої проектні рішення, що можливо будуть відрізнятися від проектних рішень інших учасників.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-001560-b.c5
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат", Код ЄДРПОУ:32854250
Дата подання: 11 травня 2018 15:33
Про умови поставки
Згідно пунктів 5.6 проектів договорів поставка Товару здійснюється на умовах DDP.
Звертаємо увагу на той факт, що умови поставки DDP доречні там, де продавець має право здійснювати імпортне митне декларування зі сплатою ПДВ. Так в Україні нерезидент може користуватися послугами митного брокера при ввезенні товару через кордон, але він не уповноважений сплачувати ПДВ при імпорті.
Таким чином, враховуючи що здійснення імпортних митних формальностей для продавця-нерезидента складають складність, що призводить до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині надання можливості нерезидентам здійснити поставку на інших умовах, наприклад, DAP.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2018 16:53
Відповідно до технічних вимог (пункт 37 Додатку 4 до тендерної документації), учасник торгів (переможець) за власний рахунок здійснює поставку, розмитнення, монтаж та пусконалагодження предмету закупівлі.
Оскільки Замовник планує отримати у визначених місцях поставки створені та повністю готові до експлуатації комплексні скануючі системи стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів (далі – Товар) без додаткових витрат, пов’язаних із поставкою Товару.
Відповідно до пунктів 5.6 проектів договорів, наведених у додатку 5 до тендерної документації, поставка Товару здійснюється на умовах DDP, якими передбачено, що постачальник Товару несе всі ризики і витрати, пов’язані з транспортуванням вантажу, в тому числі він зобов’язаний сплатити всі податки та збори.
Номер вимоги: UA-2018-04-20-001560-b.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фолгат", Код ЄДРПОУ:32854250
Дата подання: 11 травня 2018 15:34
Щодо системи електроживлення
Встановлені вимоги до системи електроживлення – напруга 220-380 В з частотою 50 Гц для живлення системних компонентів з нейтральним проводом та заземленням. Споживана потужність не повинна перевищувати 50 кВт/год.
Звертаємо увагу, що в Україні прийнятий міжнародний європейський стандарт організації "CENELEC" – "EN 50160:2010". Цей стандарт набрав чинності 1 жовтня 2014 року під назвою "ДСТУ ЕN 50160:2014" – "Характеристики напруги в системах електропостачання загального призначення". У цьому стандарті напруга 400/230 В ±10%, та інше офіційно гармонізовано зі стандартами ЄС.
Крім того, звертаємо увагу, що виробники обладнання, яке має значну частку реактивної потужності, зазначають в технічних характеристиках саме повну потужність. Повна потужність має більш практичне значення, як величина, що описує навантаження, що фактично накладаються споживачем на елементи підвідної електромережі (дроти, кабелі, розподільні щити, трансформатори, лінії електропередачі), оскільки ці навантаження залежать від споживаного струму, а не від фактично використаної споживачем енергії.
Враховуючи викладене, пропонуємо привести у відповідність тендерну документацію в частині параметрів напруги системи електроживлення, а також визначити максимальну повну потужність (вимірюється в кіло-вольт-амперах, кВА або kVA).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2018 19:02
Розміщення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів планується провести в існуючих пунктах пропуску, тому, вимоги до систем енергоживлення, що зазначені у тендерній документації відповідають державним стандартам та нормам.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 09 червня 2018 16:37
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №3 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника....
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:24
Рішення від 13.06.2018 № 5662.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:24
Рішення від 02.07.2018 № 6415.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:11
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 09 червня 2018 16:33
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №2 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника....
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:26
Рішення від 13.06.2018 № 5661.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:26
Рішення від 02.07.2018 № 6414.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:09
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a10
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 09 червня 2018 17:05
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №1 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника...
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:24
Рішення від 13.06.2018 № 5660.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:24
Рішення від 02.07.2018 № 6413.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:13
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a13
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: NUCTECH COMPANY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 09 червня 2018 23:53
Порушення міжнародного законодавства, введення в оману
Всі документи Аремпа Інтернейшнл не легалізовані і відповідно до нашого законодавства є нечинними на території України
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:19
Рішення від 13.06.2018 № 5666.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:19
Інформація про перенесення.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 13:31
Рішення від 02.07.2018 № 6412.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:03
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a12
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: NUCTECH COMPANY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 09 червня 2018 23:42
Не дійсні документи, введення в оману
Всі документи компанії Аремпа Інтернешнл ЛТД не пройшли процедури легалізації, а отже не можуть бути визнаними справжніми на території України! Порушення законодавства України.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:21
Рішення від 13.06.2018 № 5665.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:21
Інформація про перенесення.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 13:30
Рішення від 02.07.2018 № 6411.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:06
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a7
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 09 червня 2018 16:22
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №1 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника...
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Корегування даних
Дата: 09 червня 2018 17:03
Рішення від 13.06.2018 № 5663.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:26
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: NUCTECH COMPANY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 09 червня 2018 23:39
Уведення в оману тендерний комітет
Усі документи Компанії Аремпа не пройшли процедуру консульської легалізації, а значить не можуть бути визнані чинними і справжніми в Україні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:23
Рішення від 13.06.2018 № 5664.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:22
Інформація про перенесення.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 13:30
Рішення від 02.07.2018 № 6410.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:04

Документи подані скаржником

09 червня 2018 16:37
1407.pdf
09 червня 2018 16:37
1.pdf
09 червня 2018 16:37
2.pdf
09 червня 2018 16:37
3.pdf
09 червня 2018 16:37
4.pdf
09 червня 2018 16:37
Бюджетний платіж Лот3.pdf
09 червня 2018 16:37
Atorney for Strilets.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 16:32
1405.pdf
09 червня 2018 16:32
1.pdf
09 червня 2018 16:32
2.pdf
09 червня 2018 16:32
3.pdf
09 червня 2018 16:32
4.pdf
09 червня 2018 16:32
Бюджетний платіж Лот2.pdf
09 червня 2018 16:33
Atorney for Strilets.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 17:05
1406.pdf
09 червня 2018 17:05
1.pdf
09 червня 2018 17:05
2.pdf
09 червня 2018 17:05
3.pdf
09 червня 2018 17:05
4.pdf
09 червня 2018 17:05
Бюджетний платіж Лот1.pdf
09 червня 2018 17:05
Atorney for Strilets.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 23:52
IMG_0004.pdf
09 червня 2018 23:53
2_dovirennist_na_pidpys.pdf
09 червня 2018 23:53
IMG_0002.pdf
09 червня 2018 23:57
IMG_0001.pdf
09 червня 2018 23:57
IMG_0002.pdf
09 червня 2018 23:57
IMG_0003.pdf
13 червня 2018 17:42
napys_zarahuvannia_17.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 23:42
IMG_0004.pdf
09 червня 2018 23:42
2_dovirennist_na_pidpys.pdf
09 червня 2018 23:42
IMG_0002.pdf
09 червня 2018 23:59
IMG_0001.pdf
09 червня 2018 23:59
IMG_0002.pdf
10 червня 2018 00:00
IMG_0003.pdf
13 червня 2018 17:43
napys_pro_zarahuvannya_33.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 16:22
1406.pdf
09 червня 2018 16:22
1.pdf
09 червня 2018 16:22
2.pdf
09 червня 2018 16:22
3.pdf
09 червня 2018 16:22
4.pdf
09 червня 2018 16:22
Бюджетний платіж Лот1.pdf
09 червня 2018 16:22
Atorney for Strilets.pdf

Документи Органу Оскарження

13 червня 2018 18:26
Рішення від 13.06.2018 № 5663.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 23:39
IMG_0004.pdf
09 червня 2018 23:39
2_dovirennist_na_pidpys.pdf
09 червня 2018 23:39
IMG_0001.pdf
09 червня 2018 23:58
IMG_0001.pdf
09 червня 2018 23:58
IMG_0002.pdf
09 червня 2018 23:58
IMG_0003.pdf
13 червня 2018 14:24
Скарга.doc
13 червня 2018 17:44
napys_zarahuvannia_35.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Створення комплексних скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 520 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 200 000,00 UAH з ПДВ


Title: Creation of complex scanning stationary type systems for inspection of cargo vehicles and containers
Current status: Complete
Estimated total value: 520 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 200 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 09 липня 2018 13:54
Auction planned date: 09 липня 2018 13:54
Закінчення: 09 липня 2018 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Комплексна скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів тип 1
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44332, Україна, Волинська область, Любомльський р-н, с. Старовойтове, вул. Прикордонників 1, Волинська митниця ДФС, митний пост «Ягодин», пункт пропуску «Ягодин»
Дата доставки: 14 грудня 2018

Complex scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers type 1
CPV: 38580000-4
1 шт
Комплексна скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів тип 1
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Жовківський р-н, с. Рата, вул. Гребінська 28, Львівська митниця ДФС, митний пост «Рава-Руська», пункт пропуску «Рава-Руська»
Дата доставки: 14 грудня 2018

Complex scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers type 1
CPV: 38580000-4
1 шт
Комплексна скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів тип 1
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81033, Україна, Львівська область, Яворівський р-н, смт. Краковець, вул. М. Вербицького 54, Львівська митниця ДФС, митний пост «Краковець», пункт пропуску «Краківець»
Дата доставки: 14 грудня 2018

Complex scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers type 1
CPV: 38580000-4
1 шт
Комплексна скануюча система стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів тип 2
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81321, Україна, Львівська область, Мостиський р-н, с. Шегині, вул. Дружби, 201, Львівська митниця ДФС, митний пост «Мостиська», пункт пропуску «Шегині»
Дата доставки: 14 грудня 2018

Complex scanning stationary type system for inspection of cargo vehicles and containers type 2
CPV: 38580000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a9
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Arempa International Ltd FZC, Код ЄДРПОУ:000352
Дата подання: 09 червня 2018 16:37
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Замовника про допущення до аукціону тендерної пропозиції NUCTECH COMPANY LIMITED за Лотом №3 має ознаки упередженості і свідчить про той факт, що Замовник не в повному обсязі вивчив тендерну пропозицію учасника....
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:24
Рішення від 13.06.2018 № 5662.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:24
Рішення від 02.07.2018 № 6415.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:11
Номер скарги: UA-2018-04-20-001560-b.a13
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: NUCTECH COMPANY LIMITED, Код ЄДРПОУ:91110108710927548B
Дата подання: 09 червня 2018 23:53
Порушення міжнародного законодавства, введення в оману
Всі документи Аремпа Інтернейшнл не легалізовані і відповідно до нашого законодавства є нечинними на території України
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 червня 2018 18:19
Рішення від 13.06.2018 № 5666.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 18:19
Інформація про перенесення.pdf
Дата публікації: 18 червня 2018 13:31
Рішення від 02.07.2018 № 6412.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 22:03

Документи подані скаржником

09 червня 2018 16:37
1407.pdf
09 червня 2018 16:37
1.pdf
09 червня 2018 16:37
2.pdf
09 червня 2018 16:37
3.pdf
09 червня 2018 16:37
4.pdf
09 червня 2018 16:37
Бюджетний платіж Лот3.pdf
09 червня 2018 16:37
Atorney for Strilets.pdf

Документи подані скаржником

09 червня 2018 23:52
IMG_0004.pdf
09 червня 2018 23:53
2_dovirennist_na_pidpys.pdf
09 червня 2018 23:53
IMG_0002.pdf
09 червня 2018 23:57
IMG_0001.pdf
09 червня 2018 23:57
IMG_0002.pdf
09 червня 2018 23:57
IMG_0003.pdf
13 червня 2018 17:42
napys_zarahuvannia_17.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 червня 2018
UA-2018-04-20-001560-b3af028c85eac4c91ac1437ead47e0f68
Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Учасник Документи Рішення
NUCTECH COMPANY LIMITED Документи
Допущено до аукціону
Документи
Arempa International Ltd FZC Документи
Допущено до аукціону
Документи
FOLGAT AG Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 червня 2018 11:58
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2018 19:19
Електронний підпис
17 липня 2018 19:16
22_ne_bankrot.pdf
17 липня 2018 19:16
20_nesudymist.pdf
24 травня 2018 16:53
Електронний підпис
24 травня 2018 16:36
10_19_dovidka_vid_kompetentn_org_upd.pdf
24 травня 2018 16:36
6_dovidk_pro_vidsutn_pidstav.pdf
24 травня 2018 16:36
12_2_dogov_pro_partn_stos.pdf
24 травня 2018 16:36
11_specificacii_tipe1+tipe2.pdf
24 травня 2018 16:36
17_dovidka_dovkillya.pdf
24 травня 2018 16:36
16_dovidka_seriyne_vyrobnyctvo.pdf
24 травня 2018 16:36
13_14_15_licenz_servise.pdf
24 травня 2018 16:36
12_Avtoryzaciya-partn_vidnos.pdf
24 травня 2018 16:36
11+sertificates.pdf
24 травня 2018 16:36
11_3+16_tehnichni_vymohy_lot3.pdf
24 травня 2018 16:36
20_dovidka_pro_legaliz.pdf
24 травня 2018 16:36
18_zgoda_z_proekom.pdf
24 травня 2018 16:36
10_2 -Kopia_licenzii.pdf
24 травня 2018 16:36
10_1dov_reestr vid.pdf
24 травня 2018 16:36
9_kopia_statutu_23_05.pdf
24 травня 2018 16:36
7-8_antykor+nakaz pro pryznach_pereklad.pdf
24 травня 2018 16:36
5_sertificat.pdf
24 травня 2018 16:36
4_inform_dovidka_pers_upd.pdf
24 травня 2018 16:36
3_vypyska_perevod.pdf
24 травня 2018 16:36
2_dovirennist_na_pidpys.pdf
24 травня 2018 16:36
1_info_pro_uchasn_z_ukr_nov.pdf

Документи

04 червня 2018 11:58
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 16:42
Lot 3 - Technical Specification.pdf
24 травня 2018 16:42
RS letter - Certificates - verified.pdf
24 травня 2018 16:42
Rapiscan's LoA for Arempa.pdf
24 травня 2018 16:42
Rapiscan Serial Production Letter.pdf
24 травня 2018 16:42
Letter to Anti-bribery Policy.pdf
24 травня 2018 16:42
Legal.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 5.1.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 4.5.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.6.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.3.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.2.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.1.1.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.1 + Engineers certiicates.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 1.1.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Registration documents_ukr.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Registration documents.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa MoM - Authorisation for Hasmik.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Anti-bribery Policy + Order.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Anti-bribery Policy _ukr.pdf

Документи

04 червня 2018 11:58
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2018 17:37
кваліфікація.rar
24 травня 2018 17:37
тех частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

NUCTECH COMPANY LIMITED

Arempa International Ltd FZC

FOLGAT AG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
NUCTECH COMPANY LIMITED 280 000 000,00
UAH з ПДВ
264 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Arempa International Ltd FZC 519 880 000,00
UAH з ПДВ
269 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
FOLGAT AG 519 920 000,00
UAH з ПДВ
400 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 19:19
Електронний підпис
17 липня 2018 19:16
22_ne_bankrot.pdf
17 липня 2018 19:16
20_nesudymist.pdf
24 травня 2018 16:53
Електронний підпис
24 травня 2018 16:36
10_19_dovidka_vid_kompetentn_org_upd.pdf
24 травня 2018 16:36
6_dovidk_pro_vidsutn_pidstav.pdf
24 травня 2018 16:36
12_2_dogov_pro_partn_stos.pdf
24 травня 2018 16:36
11_specificacii_tipe1+tipe2.pdf
24 травня 2018 16:36
17_dovidka_dovkillya.pdf
24 травня 2018 16:36
16_dovidka_seriyne_vyrobnyctvo.pdf
24 травня 2018 16:36
13_14_15_licenz_servise.pdf
24 травня 2018 16:36
12_Avtoryzaciya-partn_vidnos.pdf
24 травня 2018 16:36
11+sertificates.pdf
24 травня 2018 16:36
11_3+16_tehnichni_vymohy_lot3.pdf
24 травня 2018 16:36
20_dovidka_pro_legaliz.pdf
24 травня 2018 16:36
18_zgoda_z_proekom.pdf
24 травня 2018 16:36
10_2 -Kopia_licenzii.pdf
24 травня 2018 16:36
10_1dov_reestr vid.pdf
24 травня 2018 16:36
9_kopia_statutu_23_05.pdf
24 травня 2018 16:36
7-8_antykor+nakaz pro pryznach_pereklad.pdf
24 травня 2018 16:36
5_sertificat.pdf
24 травня 2018 16:36
4_inform_dovidka_pers_upd.pdf
24 травня 2018 16:36
3_vypyska_perevod.pdf
24 травня 2018 16:36
2_dovirennist_na_pidpys.pdf
24 травня 2018 16:36
1_info_pro_uchasn_z_ukr_nov.pdf

Конфіденційні документи

17 липня 2018 19:16
21_vidsutnist_zaborgovan_byudget.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Довідка податкової служби Китаю містить примітки про конфіденційність інформації

Публічні документи

24 травня 2018 16:42
Lot 3 - Technical Specification.pdf
24 травня 2018 16:42
RS letter - Certificates - verified.pdf
24 травня 2018 16:42
Rapiscan's LoA for Arempa.pdf
24 травня 2018 16:42
Rapiscan Serial Production Letter.pdf
24 травня 2018 16:42
Letter to Anti-bribery Policy.pdf
24 травня 2018 16:42
Legal.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 5.1.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 4.5.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.6.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.3.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.2.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.1.1.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 2.1 + Engineers certiicates.pdf
24 травня 2018 16:42
Form 1.1.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Registration documents_ukr.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Registration documents.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa MoM - Authorisation for Hasmik.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Anti-bribery Policy + Order.pdf
24 травня 2018 16:42
Arempa Anti-bribery Policy _ukr.pdf

Публічні документи

24 травня 2018 17:37
кваліфікація.rar
24 травня 2018 17:37
тех частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

NUCTECH COMPANY LIMITED

Arempa International Ltd FZC

FOLGAT AG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
NUCTECH COMPANY LIMITED
#91110108710927548B
Переможець 264 400 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 09:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
NUCTECH COMPANY LIMITED
#91110108710927548B
264 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 19:43
Додаткова угода 2 до 2 2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 19:41
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 11:50
Додаткова угода 1 до Договору 2_2018.PDF зміни до договору
10 серпня 2018 11:47
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 23:07
Договір № 2/2018 укладений
03 серпня 2018 23:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповіно до п.5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи п. 180.2 статті 180 та п. 208.2 розділу V Податкового Кодексу України Сторони домовились внести зміни до договору від 01.08.2018 № 2/2018.
Номер договору про закупівлю: 2/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовились внести зміни до Договору шляхом укладання Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML