Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби та емалі
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2018-04-20-001477-b ● d1e59d2ee58e43b6b19f3d0bdb4b506c
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz/#/createProfile |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16 |
Контактна особа: |
Фролова Ірина Олегівна 380442490971, frolova.irena@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2018 13:56 |
Очікувана вартість: | 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 175,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11038 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9741 кілограми
Фарби та емалі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, Київ, Київ, Народного Ополчення, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2018 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2018 17:49 |
ТД - Фарба.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-20-001477-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ", Код ЄДРПОУ:34676864
Дата подання: 11 травня 2018 15:17
Вимога
Згідно вимог тендерної документації (далі ТД) учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів. ТОВ «ТД Промбизнес» надало в якості підтвердження договір поставки №16/17-01 від 16.01.2017 з ознаками підробки, що дає підстави вважати його недійсним. Копія договору засвідчена учасником як «згідно з оригіналом», але за фактом містить сканований підпис та відбитки печатки Покупця та мокрий підпис та відбиток синьої печатки Постачальника. Крім того, 3(третя) сторінка копії договору завірена зі сторони Постачальника печаткою Постачальника, а зі сторони Покупця печаткою Постачальника!!
Товарна накладна №0946 від 30.01.17р., яка надана як підтвердження виконання договору, не містить жодного посилання на вище вказаний договір дія якого спливає 31.12.2017р. У р.1 п.1.2. вищезгаданого договору чітко визнано що відноситься до предмету цього договору. Товарна накладна не підтверджує виконання поставки, адже вона не містить печатки Покупця, при цьому Учасником не надано копії Довіреності Покупця. Лист – відгук від Покупця не містить обов’язкових повних контактів особи, що його надавала та підписувала, що є порушенням вимог ТД.
Згідно вимог ТД Додатку 2 р.1 п. 1 необхідно було надати довідку в якій зазначається перелік власної матеріально-технічної бази ( наявність складського приміщення згідно з Т.В.), з копіями документів.
У разі відсутності власної МТБ (приміщення і використання його на договірних, або інших умовах вказується найменування власника, іпн/реєстраційний номер облікової картки ПДВ, номері дата укладання договору.
ТОВ «ТД Промбізнес» надало копію Договору суборенди приміщення №П28, що є підтвердженням того що приміщення не власне, але в довідці не надано інформацію про те, що приміщення орендоване і не надано жодної інформації про самого власника приміщення. Довідка про технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 3 , не відповідає вимогам тендерної документації а саме згідно тексту……. «Коли у наведеній нижче таблиці, містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип, механізм або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Позиції № 16. Затверджувач «Ізур» та №17 «ВДА стіна-стеля стійка до миття «Interior» «COMFORT» - учасником надано без зазначення «або еквівалент»; позиція №.5 - не містить інформації про виробників товару. Згідно Розділу VI п.4 абзац.3 «З метою складання договору про закупівлю за результатами цієї закупівлі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, яка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Дана довідка учасником не надана. Вважаємо пропозицію ТОВ «Торговий Дім «Промбізнес» як невідповідну вимогам ТД Замовника. Вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету «10/05 від 10.05.2018р. У випадку не виконання даної вимоги будемо змушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути
Згорнути
Товарна накладна №0946 від 30.01.17р., яка надана як підтвердження виконання договору, не містить жодного посилання на вище вказаний договір дія якого спливає 31.12.2017р. У р.1 п.1.2. вищезгаданого договору чітко визнано що відноситься до предмету цього договору. Товарна накладна не підтверджує виконання поставки, адже вона не містить печатки Покупця, при цьому Учасником не надано копії Довіреності Покупця. Лист – відгук від Покупця не містить обов’язкових повних контактів особи, що його надавала та підписувала, що є порушенням вимог ТД.
Згідно вимог ТД Додатку 2 р.1 п. 1 необхідно було надати довідку в якій зазначається перелік власної матеріально-технічної бази ( наявність складського приміщення згідно з Т.В.), з копіями документів.
У разі відсутності власної МТБ (приміщення і використання його на договірних, або інших умовах вказується найменування власника, іпн/реєстраційний номер облікової картки ПДВ, номері дата укладання договору.
ТОВ «ТД Промбізнес» надало копію Договору суборенди приміщення №П28, що є підтвердженням того що приміщення не власне, але в довідці не надано інформацію про те, що приміщення орендоване і не надано жодної інформації про самого власника приміщення. Довідка про технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 3 , не відповідає вимогам тендерної документації а саме згідно тексту……. «Коли у наведеній нижче таблиці, містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип, механізм або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Позиції № 16. Затверджувач «Ізур» та №17 «ВДА стіна-стеля стійка до миття «Interior» «COMFORT» - учасником надано без зазначення «або еквівалент»; позиція №.5 - не містить інформації про виробників товару. Згідно Розділу VI п.4 абзац.3 «З метою складання договору про закупівлю за результатами цієї закупівлі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, яка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Дана довідка учасником не надана. Вважаємо пропозицію ТОВ «Торговий Дім «Промбізнес» як невідповідну вимогам ТД Замовника. Вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету «10/05 від 10.05.2018р. У випадку не виконання даної вимоги будемо змушені звернутися до відповідних органів.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ" |
377 933,52
UAH з ПДВ
|
373 583,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" |
384 557,56
UAH з ПДВ
|
377 030,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
411 008,04
UAH з ПДВ
|
411 008,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" |
413 085,48
UAH з ПДВ
|
413 085,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ" #34676864 |
Відхилено |
373 583,52
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 14:49
|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Переможець |
377 030,94
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2019 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2018 09:44
|
ДУ 1 ЛИСТОПАД ДОГ 23-05.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2018 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 13:42
|
договір (3).pdf | укладений |
25 травня 2018 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 23/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |