Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби та емалі
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2018-04-20-001477-b d1e59d2ee58e43b6b19f3d0bdb4b506c
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фролова Ірина Олегівна

380442490971
frolova.irena@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Вебсайт: http://www.e-tender.biz/#/createProfile
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Фролова Ірина Олегівна
380442490971,
frolova.irena@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 19:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 13:56
Очікувана вартість: 435 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11038 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9741 кілограми
Фарби та емалі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, Київ, Народного Ополчення, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 17:49
ТД - Фарба.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-20-001477-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ", Код ЄДРПОУ:34676864
Дата подання: 11 травня 2018 15:17
Вимога
Згідно вимог тендерної документації (далі ТД) учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів. ТОВ «ТД Промбизнес» надало в якості підтвердження договір поставки №16/17-01 від 16.01.2017 з ознаками підробки, що дає підстави вважати його недійсним. Копія договору засвідчена учасником як «згідно з оригіналом», але за фактом містить сканований підпис та відбитки печатки Покупця та мокрий підпис та відбиток синьої печатки Постачальника. Крім того, 3(третя) сторінка копії договору завірена зі сторони Постачальника печаткою Постачальника, а зі сторони Покупця печаткою Постачальника!!
Товарна накладна №0946 від 30.01.17р., яка надана як підтвердження виконання договору, не містить жодного посилання на вище вказаний договір дія якого спливає 31.12.2017р. У р.1 п.1.2. вищезгаданого договору чітко визнано що відноситься до предмету цього договору. Товарна накладна не підтверджує виконання поставки, адже вона не містить печатки Покупця, при цьому Учасником не надано копії Довіреності Покупця. Лист – відгук від Покупця не містить обов’язкових повних контактів особи, що його надавала та підписувала, що є порушенням вимог ТД.
Згідно вимог ТД Додатку 2 р.1 п. 1 необхідно було надати довідку в якій зазначається перелік власної матеріально-технічної бази ( наявність складського приміщення згідно з Т.В.), з копіями документів.
У разі відсутності власної МТБ (приміщення і використання його на договірних, або інших умовах вказується найменування власника, іпн/реєстраційний номер облікової картки ПДВ, номері дата укладання договору.
ТОВ «ТД Промбізнес» надало копію Договору суборенди приміщення №П28, що є підтвердженням того що приміщення не власне, але в довідці не надано інформацію про те, що приміщення орендоване і не надано жодної інформації про самого власника приміщення. Довідка про технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 3 , не відповідає вимогам тендерної документації а саме згідно тексту……. «Коли у наведеній нижче таблиці, містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип, механізм або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Позиції № 16. Затверджувач «Ізур» та №17 «ВДА стіна-стеля стійка до миття «Interior» «COMFORT» - учасником надано без зазначення «або еквівалент»; позиція №.5 - не містить інформації про виробників товару. Згідно Розділу VI п.4 абзац.3 «З метою складання договору про закупівлю за результатами цієї закупівлі учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, яка повинна бути видана протягом не більше ніж 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель). Дана довідка учасником не надана. Вважаємо пропозицію ТОВ «Торговий Дім «Промбізнес» як невідповідну вимогам ТД Замовника. Вимагаємо скасувати Рішення тендерного комітету «10/05 від 10.05.2018р. У випадку не виконання даної вимоги будемо змушені звернутися до відповідних органів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ" 377 933,52
UAH з ПДВ
373 583,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" 384 557,56
UAH з ПДВ
377 030,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 411 008,04
UAH з ПДВ
411 008,04
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" 413 085,48
UAH з ПДВ
413 085,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2018 16:31
тендерне_забезпечення.7z
05 травня 2018 16:31
Лицензия.7z
05 травня 2018 16:31
ДоверенностьДовгаль.7z
05 травня 2018 16:31
інше.rar
05 травня 2018 16:31
пов-ня.pdf
05 травня 2018 16:31
тех.ч..rar
05 травня 2018 16:30
ст.17.pdf
05 травня 2018 16:30
Квал-ція.rar
05 травня 2018 16:30
1. Ц.П..pdf

Публічні документи

08 травня 2018 15:11
022 Проект договору.pdf
05 травня 2018 10:43
Ліцензія.zip
05 травня 2018 10:43
Довереность Рыжий.zip
05 травня 2018 10:43
Гарантия_2468.zip
05 травня 2018 10:43
022 Проект договору.pdf
05 травня 2018 10:43
021 Лист - відгук.pdf
05 травня 2018 10:43
020 Договір Промбіз - СС.pdf
05 травня 2018 10:43
019 Накладная.pdf
05 травня 2018 10:43
018 Паспорти якості .pdf
05 травня 2018 10:43
016 Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2018 10:43
015 ІПН Іванов ВМ .pdf
05 травня 2018 10:43
014 Статут.pdf
05 травня 2018 10:43
013 Свідоцтво ПДВ .pdf
05 травня 2018 10:43
012 Реквізити.pdf
05 травня 2018 10:43
011 Протокол 1-2007.pdf
05 травня 2018 10:43
006 довідка мтб.pdf
05 травня 2018 10:43
005 довідка довкілля.pdf
05 травня 2018 10:43
004 довідка ст 17.pdf
05 травня 2018 10:43
003 аналогічні договори.pdf
05 травня 2018 10:43
001 Довідка працівники.pdf

Публічні документи

05 травня 2018 18:12
ТС.pdf
05 травня 2018 18:12
Сертифікати якості.pdf
05 травня 2018 18:12
лист щодо фарби.pdf
05 травня 2018 18:12
лист роз'яснення.pdf
05 травня 2018 18:12
лист інформація.pdf
05 травня 2018 18:11
Довкілля.pdf
05 травня 2018 18:05
Лист про код доступу.pdf
05 травня 2018 18:05
Копія Статуту.pdf
05 травня 2018 18:05
Довідка працівники.pdf
05 травня 2018 18:05
Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2018 18:00
Документы Мариниченко.rar
05 травня 2018 18:00
цінова пропозиція.pdf
05 травня 2018 18:00
ст17(2).pdf
05 травня 2018 18:00
ст.17.pdf
05 травня 2018 18:00
Проект договора.pdf
05 травня 2018 18:00
договор завдатку.pdf
05 травня 2018 18:00
Довідка банк.pdf
05 травня 2018 18:00
Аренда склад.pdf
05 травня 2018 18:00
аналогічний договор.pdf

Публічні документи

05 травня 2018 15:59
Електронний підпис
05 травня 2018 15:58
Статут.pdf
05 травня 2018 15:58
Аналогічний договір.pdf
05 травня 2018 15:58
Стаття 17 Закону.pdf
05 травня 2018 15:58
Пропозиція Дод 1.pdf
05 травня 2018 15:58
проект договору Дод 7.pdf
05 травня 2018 15:58
Договор офис копия.pdf
05 травня 2018 15:58
Виписка ЄДР.pdf
05 травня 2018 15:58
Проект договору Дод 5.pdf
05 травня 2018 15:58
Договор юр адрес копия.pdf
05 травня 2018 15:58
Лист про код доступа.pdf
05 травня 2018 15:58
лист згода Дод 6.pdf
05 травня 2018 15:58
Договір оренди складу.pdf
05 травня 2018 15:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2018 15:58
Акти на майно.pdf
05 травня 2018 15:58
Витяг ЄДР 28.03.18.pdf
05 травня 2018 15:58
Витяг ПДВ.PDF
05 травня 2018 15:58
Сертифікати якості.pdf
05 травня 2018 15:58
технічна специфікація.pdf
05 травня 2018 15:58
порівняльна таблиця.pdf
05 травня 2018 15:58
Лист щодо фарби.pdf
05 травня 2018 15:58
лист інформація.pdf
05 травня 2018 15:58
довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ"

ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной отсетственностью "Промснабресурс ХХІ"
#34676864
Відхилено 373 583,52
UAH з ПДВ
08 травня 2018 14:49
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"
#32851360
Переможець 377 030,94
UAH з ПДВ
10 травня 2018 14:47

Документи

08 травня 2018 14:47
Електронний підпис

Документи

10 травня 2018 14:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2018 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"
#32851360
377 030,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2018 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 11:30
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2018 09:44
ДУ 1 ЛИСТОПАД ДОГ 23-05.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 09:42
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 13:42
договір (3).pdf укладений
25 травня 2018 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 23/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 68 834,58
UAH