Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2018 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2018 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 775 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2018 12:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2018 12:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
07 травня 2018 12:38 |
Додаток до технічного завдання_із доповненнями.rar | |
07 травня 2018 12:38 |
Тендерна документація_зі змінами.docx | |
20 квітня 2018 15:38 |
Проект договору.doc |
07 травня 2018 12:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2018 12:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
07 травня 2018 12:38 |
Додаток до технічного завдання_із доповненнями.rar
|
|||
07 травня 2018 12:38 |
Тендерна документація_зі змінами.docx
|
|||
20 квітня 2018 15:38 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до розділу 2 «Обґрунтування проектної потужності об’єкта будівництва» Загальної пояснювальної записки на стадії «ТЕО» (копія додається) потужність полігону (ділянка № 1 та ділянка № 2) визначено в одиницях об’єму, а тому визначати потужність полігону в одиницях ваги не було потреби.
Склад будівель та споруд кожної черги будівництва зазначений у розділі «Тендерна документація», а саме у «Додаток до технічного завдання».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-31-000012 ● 3d99b5fb0c2e4afe90782c633a704d75
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 серпня 2020 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.08.2020 № 157
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.08.2020 № 157.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-04-20-001239-b 20.04.2018. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-04 14:30:33
Запит про надання пояснень
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (38715770)
Дата: 04.09.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-20-001239-b, яка проводилася Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів ДК 021:2015: 71220000-6 — Проектні роботи на стадіях «П» та «Р» по ІІ черзі будівництва та на стадіях «П» та «Р» по ІІІ черзі будівництва по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна» , очікуваною вартістю 1775000,00 гривень, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до 1.6 Договору від № 16 11.06.2018 та з врахуванням змін у календарному графіку виконання робіт, зазначеному у додаткових угодах №1 від 11.06.2018, №2 від 10.10.2018, №3 від 27.12.2018 строк виконання проектних робіт «Проектних робіт на стадіях «П» та «Р» по ІІ черзі будівництва та на стадіях «П» та «Р» по ІІІ черзі будівництва по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна» встановлено до 31.12.2019 р.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено Мале підприємство «ГАФСА» з яким 11.08.2018 укладено договір про закупівлю послуг №16 (далі – Договір № 16) на суму 999999,00 грн з ПДВ. На виконання вказаного договору складено ряд додаткових угод, а саме, Додаткові угоди №1 від 11.06.2018, №2 від 10.10.2018, №3 від 27.12.2018 №1 із внесенням змін у календарному графіку виконання робіт та визначення дії до 31.12.2019 року, але відповідно до п.8.3 Договору закінчення терміну дії Договору не звільняє Сторін від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.
За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2018-04-20-001239-в, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 16.08.2018 здійснено оплату за Договором № 16 згідно з рахунком №27 від 09.08.2018 на користь Малого підприємства «ГАФСА» в загальній сумі 69999,93 гривень( в т.ч. ПДВ). Крім цього, проведено оплату 24 вересня 2018 року на суму 32400,00 гривень відвовідно до акту №2 від 19.09.2018. Інших даних в ІТС «ProZorro» не зазначено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення :
Чи виконаний на даний час Договір № 16? Чи Замовником проведено оплату за виконану роботу ?
Якщо договір виконано і оплачено прошу надати підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-09 11:03:32
Відповідь на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-09 15:08:35
Запит про надання пояснень
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (38715770)
Дата: 09.09.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-04-20-001239-b, яка проводилася Департаментом архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів ДК 021:2015: 71220000-6 — Проектні роботи на стадіях «П» та «Р» по ІІ черзі будівництва та на стадіях «П» та «Р» по ІІІ черзі будівництва по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна , очікуваною вартістю 1775000,00 гривень, виникла повторна необхідність в отриманні пояснень, оскільки відповідь на попередній запит 04.09.2020 надана не в повному обсязі.
У Вашому поясненні зазначено загальну суму оплати по договору № 16 від 11.06.2018 1023999,93 грн. Однак, не надано підтверджуючих платіжних документів про здійснення такої оплати . Водночас, слід зазначити, що договір від № 16 від 11.06.2018 з врахуванням змін у календарному графіку виконання робіт, зазначеному у додаткових угодах №1 від 11.06.2018, №2 від 10.10.2018, №3 від 27.12.2018, укладено на суму 999999,00 грн з ПДВ. Не надано пояснення у сумі розбіжності.(можлива наявність інших додаткових угод які неоприлюднені в ІТС «ProZorro»)
За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2018-04-20-001239-в, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 16.08.2018 здійснено оплату за Договором № 16 згідно з рахунком №27 від 09.08.2018 на користь Малого підприємства «ГАФСА» в загальній сумі 69999,93 гривень( в т.ч. ПДВ). Крім цього, проведено оплату 24 вересня 2018 року на суму 32400,00 гривень відповідно до акту №2 від 19.09.2018. Інших даних в ІТС «ProZorro» не зазначено.
Вами зазначено про наявність Експертного звіту від 31 травня 2019 року № 24-0850-18, виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Черкаській області МП щодо виявлених помилок і недотримання нормативних вимог у проектній документації МП« Гафса» у формі ТОВ, м. Стрий . Проте, не надано копії листів Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради до МП «Гафса» про попередження та претензії до виконання умов договору на проектні роботи , про які зазначено у Вашому поясненні від 09.09.2020.
Які причини звернення до суду лише у жовтні 2019 року, при тому, що негативний висновок проектної документації надано ще у травні 2019 року. ? Слід зазначити, що позовна заява від 15.10.2019 № 15894 та рішення господарського суду Львівської області від 06.07.2020 у справі № 914/2178/19 , а також позовна заява до Західного апеляційного суду у відповіді на запит не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати вищезазначені підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Ольга Левкович
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 11:41:34
Відповідь на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
2020-09-24 10:02:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення закупівлі відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено до суду за позовом департаменту, що отриманий Черкаським окружним адміністративним судом від 01.10.2020 року |
Дата публікації: | 02 жовтня 2020 |
Документи:
02 жовтня 2020 16:07
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ГАФСА #19173708 |
Переможець |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2018 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 12:33
|
ДУ_27.12.2018.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2018 08:40
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2018 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2018 09:14
|
ДУ.rar | зміни до договору |
12 червня 2018 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 09:08
|
Договір.rar | укладений |
12 червня 2018 09:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення календарного графіку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни календарного плану графіку виконання проектних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 28 червня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано рішенням суду від 19.04.2023 року по справі № 925/1079/22, що набрало законної сили 23.05.2023 року. Сума оплати за договором становить - 102399,93 грн з ПДВ. Обсяг робіт виконано згідно підписаних актів виконаних робіт. |