Мішки та пакети (сумка транспортна індивідуальна)
Sacks and bags (transport bag individual)
Очікувана вартість
9 410 000,00 UAH
UA-2018-04-20-000755-c 1a97022900bd485ca502e33a795627ef
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт замовника: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 04080, Україна, Київська обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
Контактна особа замовника: Міщенко Поліна
+380444624862
vch3078@ukr.net
Official name: MU 3078 of the NG of Ukraine
National ID: 25574423
Contact point: Mishchenko Polina
+380444624862
vch3078@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 квітня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 04 травня 2018 15:33
Очікувана вартість: 9 410 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 282 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 20 квітня 2018 16:49
Enquiries until: 27 квітня 2018 12:00
Time limit for receipt of tenders: 03 травня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 9 410 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 94 100 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 282 300,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Відповідно до оголошення про проведення відбору
According to the announcement of the selection
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
сумка транспортна індивідуальна (ТВ № 24, кол. Pantone 19-0515 TPG)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська обл., Київ, Нижньоюрківська,8-А
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

transport bag individual (TV № 24, color Pantone 19-0515 TPG )
CPV: 18930000-7
Період постачання: по 30 травня 2018
3000 шт
сумка транспортна індивідуальна (ТВ № 24, кол. Pantone 19-0515 TPG)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська обл., Київ, Нижньоюрківська,8-А
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

transport bag individual (TV № 24, color Pantone 19-0515 TPG )
CPV: 18930000-7
Період постачання: по 08 червня 2018
3000 шт
сумка транспортна індивідуальна (ТВ № 24, кол. Pantone 19-0515 TPG)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська обл., Київ, Нижньоюрківська,8-А
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

transport bag individual (TV № 24, color Pantone 19-0515 TPG )
CPV: 18930000-7
Період постачання: по 22 червня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виправлення документів
Дата подання: 27 квітня 2018 09:37
Дата відповіді: 27 квітня 2018 19:45
Прошу надати роз’яснення, щодо суперечності умов проведення переговорної процедури, а саме у п.4 «Особливості проведення переговорів після завершення електронного аукціону» зазначено, що «у разі виявлення невідповідності документів учасника встановленим вимогам або відсутності будь-якого із документів учасник може усунути недоліки в документах, крім випадку підтвердження подання забезпечення цінової пропозиції, шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення на переговорах учасника з такими недоліками», але у той самий час у п. 3 розділу 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до складу пропозиції» необхідно прикріпити накладну на передачу зразка та у розділі 13 «Необхідність подання одиниці товару при передачі зразка товару» приймання зразка товару відбувається до кінцевого строку подання цінових пропозицій, та після кінцевого строку подання пропозицій зразки не приймаються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 1 частини 1 статті 4 Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору з таких підстав:
1) ненадання або несвоєчасне надання учасником одиниці товару на перевірку відповідності зразку-еталону (якщо подання одиниці товару вимагалося в оголошенні про проведення відбору) та/або іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору, або документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником.
Тобто зразок товару вимагається до аукціону.
Щодо проекту договору
Дата подання: 27 квітня 2018 11:36
Дата відповіді: 27 квітня 2018 19:46
В оголошенні вказано: надати проект договору, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою. Чи потрібно заповнювати проект договору у відповідності до пропозиції Учасника? Дякуємо!
Відповідь: Ні, проект договору, не заповнюється. Тільки завіряється підписом та печаткою (у разі її наявності та використання).
До якого етапу процедури потрібно налати накладну що підтверджує факт передачи зразка? До кінцевої дати подання пропозиції?
Дата подання: 27 квітня 2018 11:56
Дата відповіді: 27 квітня 2018 19:51
Доброго дня! Поясніть будь ласка, до якого етапу процедури потрібно надати накладну, що підтверджує факт передачи зразка? До кінцевої дати подання пропозиції?
Відповідь: Так, зразок разом з накладною та з протоколом досліджень (випробувань) по показниках визначених у «Переліку № 1 лабораторних випробовувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації», здаються до кінцевого терміну подання цінових пропозицій, тобто до 03.05.2018-12:00.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2018 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 9 390 000,00
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВТП "Акрополіс" 7 939 200,00
UAH з ПДВ
7 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ" 9 380 000,00
UAH з ПДВ
9 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 9 390 600,00
UAH з ПДВ
9 390 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО" 9 406 200,00
UAH з ПДВ
9 406 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 9 409 800,00
UAH з ПДВ
9 409 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 9 410 000,00
UAH з ПДВ
9 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБІТ-ТЕКС" 9 410 000,00
UAH з ПДВ
9 410 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2018 11:09
Накладна СТІ.jpg
03 травня 2018 11:09
Довідка 1613 (1).zip
03 травня 2018 11:08
9.ЕБГ-_МІК_UA-2018-04-20-000755-c.zip
03 травня 2018 11:08
8. ВН обладнання 2.PDF
03 травня 2018 11:08
8. ВН обладнання 1.PDF
03 травня 2018 11:08
7. Проект договору.pdf
03 травня 2018 11:08
6. Лист згода Шустова.pdf
03 травня 2018 11:08
6. Лист згода Рябов.pdf
03 травня 2018 11:08
5. Статут.PDF
03 травня 2018 11:08
2. Захист довкілля.pdf
03 травня 2018 11:08
10. Стаття 17.pdf
03 травня 2018 11:08
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 11:44
Гарантия 4486.zip
03 травня 2018 11:44
9. довідка штат СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
8.1. МТБ.7z
03 травня 2018 11:44
8. довідка МТБ СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
7. договір проект СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
3. накладна СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
2. довідка довкілля СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
11. довідка ст17 СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
10.3. Відгук НГУ 96.PDF
03 травня 2018 11:44
10.1. Договір сумка 96.PDF
03 травня 2018 11:44
10. довідка досвід СТІ.pdf
03 травня 2018 11:44
1. гарант лист СТІ.pdf

Публічні документи

25 травня 2018 10:58
Довідка МВС.pdf
25 травня 2018 10:58
Довідка ЄДР корупція.pdf
25 травня 2018 10:58
Довідка ДФС.pdf
23 травня 2018 17:06
ЦП.pdf
23 травня 2018 17:06
ЦП зменшення.pdf
23 травня 2018 17:06
ГЛ довкілля.pdf
03 травня 2018 11:22
Довідка BGU03-2-1633 (1).pdf
03 травня 2018 11:22
Статут.pdf
03 травня 2018 11:22
проект договору.pdf
03 травня 2018 11:22
Паспорт.pdf
03 травня 2018 11:22
Довідка стаття 17.pdf
03 травня 2018 11:22
Довідка працівники.pdf
03 травня 2018 11:22
Видаткова накладна.pdf
03 травня 2018 11:22
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 11:36
Цінова проп. СТІ.PDF
03 травня 2018 11:36
ТорнадоДок.rar

Публічні документи

03 травня 2018 11:42
цінова пропозиція.pdf
03 травня 2018 10:55
прототокол 133.pdf
03 травня 2018 10:55
протокол директор.pdf
03 травня 2018 10:55
паспорт АН ВФ.pdf
03 травня 2018 10:55
накладна.pdf
03 травня 2018 10:55
наказ директор.pdf
03 травня 2018 10:55
кваліфікаційні.pdf
03 травня 2018 10:55
ДУ - 05.07.17.pdf
03 травня 2018 10:55
досвід відгук.pdf
03 травня 2018 10:55
гврантійні листи.pdf
03 травня 2018 10:55
Аларис № 181214 от 18.12.2014.pdf
03 травня 2018 10:55
Акт пр-пер від 05.07.17.pdf
03 травня 2018 10:55
2018-01.pdf
03 травня 2018 10:55
180715.pdf
03 травня 2018 10:55
142 от 01.12.17.pdf
03 травня 2018 10:55
011217-2.pdf
03 травня 2018 10:55
011217-1.pdf

Публічні документи

03 травня 2018 10:41
2381597 СТІ ВЧ 3078 тех част.rar
03 травня 2018 10:41
2381597 СТІ ВЧ 3078 БГ.rar

Публічні документи

03 травня 2018 11:30
Тех. характеристики.rar
03 травня 2018 11:30
Кваліф. ч. 2.rar
03 травня 2018 11:30
Кваліф. ч. 1.rar
03 травня 2018 11:30
Гарантія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
Відхилено 7 000 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 15:55
ПВТП "Акрополіс"
#23965846
Відхилено 7 845 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 17:06
ТОВ "ПРАЙМФОРМ"
#39012343
Переможець 9 380 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2018 12:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2018 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАЙМФОРМ"
#39012343
9 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 червня 2018 17:33
Договір 76-взз-2018.PDF укладений
05 червня 2018 17:33
sign.p7s зміни до договору
28 січня 2019 20:00
Додаткова угода №3 до дог.№76 ВЗЗ-2018 (1).PDF зміни до договору
28 січня 2019 20:00
sign.p7s зміни до договору
09 січня 2019 16:30
Додаткова угода № 2 до договору № 76 ВЗЗ-2018 (2).PDF зміни до договору
09 січня 2019 16:30
sign.p7s зміни до договору
05 червня 2018 17:49
Доп угода до договору 76-взз-2018 (1).PDF зміни до договору
05 червня 2018 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 11.2 Договору, сторони погодилися:1. Додаток №1 Специфікація до договору, викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 76/ВЗЗ-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 76/ВЗЗ-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) на підставі пункту 10.3. розділу 10 Договору
Номер договору про закупівлю: 76/ВЗЗ-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 76/ВЗЗ-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) на підставі пункту 10.3. розділу 10 Договору, Сторони погодилися: 1. Пункт 3.1 роздiлу 3 Договору викласти в наступній редакції "Ціна Договору складає 11 255 760 грн (одинадцять мільйонів двісті п'ятдесят п'ять тисяч сімсот шістдесят гривень) 00 коп., у тому числі податок на додану вартість (далі по тексту – ПДВ) 20 %: - 1 875 960,00 грн." У 2018 році за Специфікацією становить 9 379 800 грн (дев'ять мільйонів триста сімдесят дев'ять тисяч вісімсот гривень) 00 коп., у тому числі ПДВ – 1 563 300,00 грн. У 2019 році за Специфікацією становить 1 875 960 грн (один мільйон вісімсот сімдесят п'ять тисяч дев'ятсот шістдесят гривень) 00 коп., у тому числі ПДВ – 312 660,00 грн. Ціна цієї Додаткової угоди не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі. 2. Всі інші положення Договору залишаються без змін. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 30.04.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 76/ВЗЗ-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 76/ВЗЗ-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку