Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легкові автомобілі (легковий автомобіль багатофункціональний для перевезення інвалідів, лікарських засобів та медичного обладнання)
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2018-04-20-000689-a 54c7bf553a474df1babf619d118e653c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Васильович Тягун

+380535861146 grabarivka_bi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Грабарівський психоневрологічний будинок-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03189268
Місцезнаходження: 37013, Україна , Полтавська обл., Пирятинський район, село Грабарівка, вул. Пляшечника,18
Контактна особа: Григорій Васильович Тягун
+380535861146
grabarivka_bi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2018 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2018 12:00
Початок аукціону: 07 травня 2018 11:39
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Легкові автомобілі (легковий автомобіль багатофункціональний для перевезення інвалідів, лікарських засобів та медичного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37013, Україна, Полтавська область, с. Грабарівка, Пляшечника,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 квітня 2018 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2018 11:22
Т Д легковий автомобіль.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 20 квітня 2018 11:54
Дата відповіді: 20 квітня 2018 13:11
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також зверніть увагу що: Ваш заклад закуповує автомобіль який призначений для перевезення певних категорій пасажирів (пацієнтів та хворих) та пасажирів певних професій (медперсонал, соціальні працівники), тому відповідно до абзацу 67 Ст .1 Закону України «Про автомобільний транспорт» він закуповує транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, швидка медична допомога, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Виникла просто опечатка в документації. У даній закупівлі може бути присутній ЕКВІВАЛЕНТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА 507 027,00
UAH з ПДВ
507 027,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг" 509 600,00
UAH з ПДВ
509 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2018 10:18
Переможець
04 травня 2018 18:17
Електронний підпис
04 травня 2018 18:10
Статут.PDF
04 травня 2018 18:10
16 стаття.pdf
04 травня 2018 18:10
17 стаття.pdf
04 травня 2018 18:10
Кваліфікація.pdf
04 травня 2018 18:10
Проект договору.pdf
04 травня 2018 18:10
Пропозиція.pdf
04 травня 2018 18:10
Техн хар.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атлант-М Юг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
Переможець 507 027,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 15:45

Документи

07 травня 2018 15:45
Електронний підпис
07 травня 2018 15:43
протокол №18.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2018 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СОЛЛІ ПЛЮС ПОЛТАВА
#36120662
507 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2018 15:45
Електронний підпис
07 травня 2018 15:43
протокол №18.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 16:33
дог№802957.docx укладений
20 лютого 2019 16:32
Електронний підпис укладений
18 травня 2018 08:27
дог.№ 802957.docx укладений
18 травня 2018 08:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 507 027,00
UAH з ПДВ